غربالگری مسافر ، اسکنر چمدان ، برچسب هوشمند و RFID ، e-Gate و e-Kiosk ، زیرساخت 5G ، راه حل های امنیت سایبری و تجهیزات پشتیبانی زمینی

DUBLIN، 10 ژوئیه سال 2020 / PRNewswire / – “تأثیر COVID-19 در بازار عملیات فرودگاهی توسط فناوری (غربالگری مسافر ، اسکنر چمدان ، برچسب هوشمند و RFID ، E-gate & E-Kiosk ، زیرساخت 5G ، راه حل های امنیت سایبری و تجهیزات پشتیبانی زمینی) و منطقه” گزارش پیش بینی جهانی تا سال 2025 “به این گزارش اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

در کوتاه مدت انتظار می رود که بازار از سال 2020 تا 2021 (12.4٪) شاهد افت شدید باشد و پیش بینی می شود از سال 2021 تا 2022 شاهد بهبودی اندکی باشد. پیش بینی می شود که بازار فناوری های عملکرد فرودگاه در یک سناریوی واقع گرایانه رشد کند. 6.2 میلیارد دلار در سال 2020 تا 11.2 میلیارد دلار تا سال 2025 ، در CAGR 12.6٪ از سال 2020 تا 2025.

این گزارش بازار عملیات فرودگاهی را در بخش های مختلفی پوشش می دهد. هدف آن برآورد اندازه بازار و پتانسیل رشد این بازار در بخش های مختلف از جمله فناوری و منطقه است. این مطالعه همچنین شامل یک تحلیل عمیق رقابتی از بازیگران کلیدی بازار به همراه پروفایل های شرکت آنها ، مشاهدات کلیدی مربوط به محصول و کالاهای تجاری ، تحولات اخیر و استراتژی های کلیدی بازار است.

انتظار می رود افزایش تقاضا برای اسکنرهای حرارتی و محلول های بیومتریک در سطح جهان باعث رشد بازار در یک بحران COVID شود

بحران COVID-19 تقاضای راه حلهای تشخیص چهره را ایجاد کرده است که نیازی به مداخلات انسانی نخواهد داشت. در همین زمان ، اسکنر اثر انگشت پیش بینی می شود که کنار گذاشته شوند. در میان بحران COVID-19 ، فرودگاه های مختلف در سراسر کشورها اسکنر حرارتی و اسکنر مادون قرمز را برای غربالگری مسافر سفارش داده اند. به عنوان مثال ، تقاضا برای دوربین های تصویربرداری حرارتی که می توانند تب را از فاصله دور تشخیص دهند ، افزایش یافته است زیرا کشورها اقدامات نظارت و قرنطینه را افزایش می دهند.

پیش بینی می شود افزایش تقاضا برای سیستم های غربالگری و مدیریت مسافر در فرودگاه ها باعث رشد بازار شود. با این حال ، کاهش ترافیک مسافر هوایی در سراسر جهان ، رشد کلی بازار را محدود می کند.

بر اساس فن آوری ، پیش بینی می شود بخش راه حل های بیومتریک در بالاترین CAGR در دوره پیش بینی رشد کند

فناوری هایی مانند سلف سرویس و تشخیص چهره و صدا برای هویت مسافر ، چک های مسافرتی و استفاده از گذرنامه های شبانه روزی معرفی شده اند. این فناوری ها در فرودگاه ها باعث بهبود خدمات مشتری ، کاهش هزینه های عملیاتی و افزایش درآمد شرکت های هواپیمایی و همچنین فرودگاه ها شده اند. فرودگاه های دارای چنین فناوری هایی قادر به مقابله بهتر با شیوع COVID-19 هستند. پیش بینی می شود تقاضا برای راه حل های غربالگری مسافر هوشمند ، در طولانی مدت باعث افزایش بروز همه گیر COVID-19 شود ، زیرا فرودگاه ها برای حفظ سطح هوشیاری تلاش می کنند.

گسترش COVID-19 چالش های جدی برای خطوط هوایی ، فرودگاه ها و اکوسیستم های آنها ایجاد می کند. با این وجود ، در دراز مدت ، همه گیری می تواند به سرمایه گذاری در فن آوری های جدید کمک کند و صنعت را به شکل بنیادی تغییر شکل دهد.

آسیا و اقیانوسیه تخمین زده می شود که بازار عملیات فرودگاهی را در سال 2020 بین المللی شورای فرودگاه ها (ACI) هدایت کند آسیا و اقیانوسیه هشدار می دهد که مدت طولانی شیوع COVID-19 به طور قابل توجهی در فرودگاه های منطقه تأثیر می گذارد و از دستیابی آنها به چشم انداز رشد قبلاً پیش بینی شده جلوگیری می کند. انجمن فرودگاه ها از تنظیم كنندگان و دولت ها می خواهد كه تنظیمات و اقدامات امدادرسانی متناسب با متناسب با شرایط سطح محلی را انجام دهند.

طبق برآوردهای ACI World ، آسیا و اقیانوسیه بدترین وضعیت را تحت تأثیر قرار می دهد ، زیرا میزان ترافیک مسافر در سه ماهه اول سال 2020 نسبت به سطح ترافیک پیش بینی شده بدون COVID-19 24٪ کاهش یافته است. پس از مبارزه با بیماری همه گیر COVID-19 ، چین صنعت حمل و نقل هوایی در مرحله بهبودی قرار دارد و جای تعجب نیست که خطوط هوایی چین کسانی هستند که روند جهانی را افزایش می دهند و ظرفیت خود را اضافه می کنند. علاوه بر این ، فرودگاه های چین در حال استفاده از روبات های 5G نیرو برای عملیات ترمینال هستند که می تواند به کاهش احتمال انتشار COVID-19 و همچنین افزایش ظرفیت حمل و نقل مسافران کمک کند.

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

1. معرفی
1.1 ارزیابی سلامت COVID-19
1.2 ارزیابی اقتصادی COVID-19
1.2.1 تأثیر COVID-19 بر اقتصاد – ارزیابی سناریو

2 روش تحقیق
2.1 داده های تحقیق
2.1.1 داده ثانویه
2.1.1.1 داده های کلیدی از منابع ثانویه
2.1.2 داده های اولیه
2.1.2.1 داده های کلیدی از منابع اولیه
2.1.2.2 تجزیه اولیه
2.2 تعریف بازار و دامنه
2.2.1 تعریف در بخش
2.2.1.1 تأثیر COVID-19 در بازار فن آوری های بهره برداری فرودگاه ، توسط فناوری
2.2.2 استثنائات
2.3 تخمین اندازه بازار و روش شناسی
2.3.1 رویکرد پایین
2.3.2 رویکرد از پایین به پایین
2.3.3 مثلث بندی داده ها از منابع ثانویه
2.3.4 بینش از منابع اولیه
2.4 بینش اولیه
2.5 مثلث بندی داده ها
2.6 اندازه و پیش بینی بازار
2.7 مفروضات تحقیقاتی

3 COVID-19 تأثیر در اکوسیستم فرودگاه
3.1 مقدمه
3.2 تأثیر در زنجیره ارزش فرودگاهی
3.2.1 تامین کنندگان تجهیزات
3.2.2 اپراتورهای زمینی
3.2.3 ارائه دهندگان خدمات
3.2.4 ارائه دهندگان فناوری
3.3 شاخص های کلان
3.3.1 رانندگان
3.3.1.1 تقاضا برای فن آوری های هوشمند و سیستم های مدیریت در فرودگاه
محدودیت ها
3.3.2.1 کاهش در ترافیک مسافر
3.3.2.2 کاهش بهره برداری از ظرفیت هواپیمایی و عملیات پرواز

4 استراتژی کوتاه مدت شرکتها و اپراتورهای فناوری فرودگاه
4.1 مقدمه
4.2 تأثیر در اپراتورهای فرودگاه
4.2.1 حفظ وضعیت فعلی عملیات
4.2.2 بهداشت و ایمنی کارکنان ، مسافران و سایر ذینفعان
4.2.3 کنترل هزینه و مدیریت سرمایه در گردش
4.2.4 مدیریت تولید کنندگان ، فروشندگان و مشتریان
4.2.5 ظرفیت سازی برای کاهش تهدیدات مشابه
4.3 تأثیر در شرکتهای فناوری فرودگاه
4.3.1 پیشنهادات محصول و خدمات
4.3.2 پشتیبانی پیشرفته مشتری
4.3.3 مدیریت قرارداد
4.4 استراتژی های برنده شدن توسط شرکتهای فناوری فرودگاه
4.5 دیدگاه ناشر

5 تأثیر COVID-19 بر مشتریان عملیات فرودگاه
5.1 مقدمه
5.2 تغییر استراتژیک در عملیات فرودگاه
5.2.1 مدلهای تجاری / عملیاتی
5.2.2 مخلوط درآمد و ساختار هزینه
5.3 عملیات فرودگاهی
5.3.1 استفاده از ظرفیت و بهینه سازی هزینه
5.3.2 فناوری از موارد و نوآوری استفاده می کند
5.3.3 اولویت های هزینه و سرمایه گذاری
5.3.4 مدیریت ریسک و استمرار تجارت
5.4 استراتژی تجاری فرودگاه
5.4.1 فرودگاه های متصل / هوشمند
5.4.2 روند دیجیتالی شدن
5.4.3 افزایش تجربه مسافر

6 تأثیر COVID-19 در بازار فن آوری های بهره برداری فرودگاه ، توسط فناوری
6.1 مقدمه
6.2 تأثیر در بازار فن آوری های عملیاتی فرودگاه ، 2018-2025 ، (میلیون دلار)
6.2.1 اسکنر چمدان
6.2.2 غربالگری مسافر
6.2.2.1 اسکنر دستی
6.2.2.2 فلزیاب های پیاده روی
6.2.2.3 اسکنر تمام بدن
6.2.3 E-Gate & Kiosk
6.2.3.1 سیستم های بیومتریک هوشمند
6.2.3.2 سیستم های شبانه روزی هوشمند
6.2.4 راه حل های امنیت سایبری
6.2.5 برچسب های هوشمند و RFID
6.2.6 تجهیزات پشتیبانی زمینی
6.2.7 5G در فرودگاه ها

7 تحلیل منطقه ای
7.1 مقدمه
7.2 آمریکای شمالی
7.2.1 ایالات متحده
7.2.2 کانادا
7.3 اروپا
7.3.1 آلمان
7.3.2 فرانسه
7.3.3 انگلستان
7.3.4 ایتالیا
7.3.5 اسپانیا
7.4 آسیا و اقیانوسیه
7.4.1 کره جنوبی
7.4.2 ژاپن
7.4.3 هند
7.4.4 چین
7.5 بقیه جهان
7.5.1 خاورمیانه
7.5.2 آمریکای لاتین و آفریقا

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/vx8mdw مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com