پاک کردن کانال منزل در فضای باز ، منابع جدید بازیابی خودرو ، فروش مارک فروش فروشنده سنبله را 15٪

همکاری با IHS Markit (NYSE: INFO) ، یک رهبر جهانی در اطلاعات حساس ، تجزیه و تحلیل و راه حل ها ، CCO ابزار انتساب آن ، RADARProofolved را تکامل بخشید تا فروشندگان خودرو بتوانند در صندلی راننده در حین بازگشت ، و فراتر از آن ، ببینند OOH آنها چگونه است. تبلیغات تبلیغاتی فروش را ارائه می دهد. این نوآوری RADARProof® اولین راه حل تبلیغاتی در کشور برای ایجاد ارتباط بین فروش خودرو و قرار گرفتن در معرض مصرف کنندگان در تبلیغات OOH است.

با شروع مجدد دولتها و مصرف کنندگان بار دیگر به جاده می روند ، RADARProof® می تواند کلیدی باشد که روند پیشرفت صنعت خودرو را تسریع می کند. به گفته Autoweek ، به دلیل ترس از کورو ویروس ، پیش بینی می شود افراد بیشتری اتومبیل های خود را خریداری کنند و به سایر گزینه های حمل و نقل کمتر اعتماد کنند و زمینه را برای یک بازار فزاینده رقابتی در سراسر بخش خودرو فراهم کنند.

قابلیت جدید انتساب RADARProof® ، که در کلیه بازارهای CCO در سطح کشور موجود است ، به فروشندگان خودرو امکان می دهد از OOH به روشی قابل اندازه گیری برای هدایت فروش برای هر دو وسیله نقلیه جدید و پیش متعلق استفاده کنند. در یک مطالعه آزمایشی اخیر که شامل یک مارک اصلی خودرو در چهار بازار است ، RADARProof® CCO سیگنال های تقاضای Polk توسط IHS Markit ، که از معاملات کاملاً جدید و استفاده شده در ایالات متحده ساخته شده است.

این مطالعه نمونه هایی از مصرف کنندگان را در معرض تبلیغات OOH قرار داده است که نتایج زیر را در بر می گیرد:

  • این کمپین به طور کلی منتهی شد بازدید 169٪ آسانسور به نمایندگی های تبلیغاتی با نام تجاری خودرو

و بر اساس استفاده از سیگنال های تقاضای پولک ، این کارزار منجر به:

  • برند تبلیغاتی حاصل شد افزایش 15٪ در ثبت نام های جدید وسایل نقلیه و
  • مدل ماشین تبلیغاتی به دست آورد 5٪ افزایش در ثبت نام های جدید خودرو هنگام مقایسه گروههای مصرف کننده در معرض و قرار گرفتن در معرض.

“RADARProof®با ادغام جدید سیگنال های تقاضای Polk ، شلیک از اسب بخار قرن بیست و یکم برای بازاریابی خودکار در یک زمان محوری فراهم می شود زیرا ملت ما شروع به بهبود اقتصادی از COVID می کند. ” دن لوی، EVP و CMO ، CCO. “با شروع صنعت دوباره در سراسر کشور ، مجموعه RADAR از راه حل های تبلیغاتی می تواند به تبلیغ کنندگان خودرو تقویت کند که برای دستیابی به کشش فروش نیاز دارند. برای اولین بار ، می توانیم با اطمینان به نمایندگان خودرو ارزش واقعی و تأثیر OOH خود را نشان دهیم. مبارزات انتخاباتی از طریق OOH دیجیتال و همچنین بیلبوردهای چاپی سنتی – نه فقط از نظر آگاهی و بازدید از نمایندگی های خودرو بلکه در رانندگی در فروش واقعی. این ROI واقعی برای هر تبلیغ کننده خودکار است. “

وی گفت: “این برنامه یک گام مهم به جلو برای تبلیغات خارج از خانه را نشان می دهد و یک عنصر پویا را به یک محیط استاتیک تاریخی اضافه می کند.” جو کیوریاکوزامعاون رئیس جمهور و مدیر کل ، خدمات بازاریابی خودرو در IHS Markit. “اندازه گیری با استفاده از سیگنال های تقاضای Polk به صنعت کمک می کند تا از ارزیابی های فروش واقعی ، از پروکسی های تاریخی فاصله بگیرد.”

RADARProof CCO® راه حل های مختلفی برای انتساب ارائه می دهد تا به تبلیغ کنندگان کمک کند تا تاثیر OOH را در طیف وسیعی از اهداف بازاریابی منحصر به فرد ، از جمله بازدید از خرده فروشی ، وابستگی به مارک ، تنظیم تلویزیون و بارگیری برنامه های تلفن همراه ارزیابی کنند. همکاری با شرکای بهترین کلاس ، RADARProof® برای درک چگونگی تأثیر نگرش و رفتار مصرف کننده پس از دیدن آگهی OOH ، از داده های مکان تلفن همراه جمع و ناشناس استفاده می کند. اقدامات مخاطبان در معرض و در معرض قرار گرفتن برای تعیین تأثیر و اثربخشی یک کمپین مقایسه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد RADARProof® و مشاهده این و سایر مطالعات موردی ، به https://clearchanneloutdoor.com/radar مراجعه کنید.

*مطالعه به دستور OAAA ، و توسط OnDevice Research ، از 22 مه تا اول ژوئن، شامل 1000 نفر از پاسخ دهندگان نظرسنجی آنلاین ، سنین 18+ ، با سن و جنس با نمایندگی ملی مطابقت داشتند.

درباره Clear Channel Outdoor Holdings، Inc.
Clear Channel Outdoor Holdings، Inc. (NYSE: CCO) یکی از بزرگترین شرکتهای تبلیغاتی در فضای باز در جهان است که دارای سبد متنوعی در حدود 570،000 نمایشگر چاپی و دیجیتالی در 32 کشور در سراسر جهان است. آسیا، اروپا، آمریکای لاتین و آمریکای شمالیماهانه به میلیونها نفر می رسد. یک پلتفرم دیجیتالی رو به رشد شامل بیش از 16000 نمایشگر دیجیتالی در بازارهای بین المللی و بیش از 1900 نمایشگر دیجیتال (به استثنای فرودگاه) از جمله بیش از 1400 بیلبورد دیجیتال ، در ایالات متحده است.

از دو بخش تجاری تشکیل شده است – Clear Channel Outdoor Americas (CCOA) ، ایالات متحده و آمریکا کارائیب بخش تجاری و Clear Channel International (CCI) ، بازارهای کشور را پوشش می دهد آسیا، اروپا و آمریکای لاتین – CCO حدود 5،900 نفر را در سطح جهان استخدام می کند. اطلاعات بیشتر در سایت های investor.clearchannel.com ، clearchanneloutdoor.com و clearchannelinternational.com در دسترس است.

دنبال کنید و مانند: LinkedIn ، توییتر، اینستاگرام ، فیس بوک ، وبلاگ

SOURCE پاک کردن کانال در فضای باز

لینک های مربوطه

http://www.clearchanneloutdoor.com