چشم انداز به صنعت جهانی واقعیت افزوده تا سال 2025

DUBLIN، 3 ژوئیه 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار جهانی اتومبیل های واقعیت افزوده براساس نوع خودرو (وسیله نقلیه الکتریکی باتری (BEV) و هیبریدی) ، توسط عملکرد ، توسط شرکت و با توجه به جغرافیا ، پیش بینی و فرصت ها ، 2025”) ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود بازار جهانی خودروهای واقعیت افزوده به بازار برسد 9 میلیارد دلار تا سال 2025 در CAGR بیش از 30٪ از نظر ارزش به دلیل رشد وسایل نقلیه متصل ، رشد پیشرفتهای فناوری و افزایش تقاضای مصرف کننده برای افزایش ایمنی در خودرو.

تقاضا برای عملکردهای واقعیت افزوده افزایش مستقیم با تولید خودرو در یک منطقه ارتباط دارد. از نظر تحلیل منطقه ای ، آمریکای شمالی در سال 2019 بر بازار واقعیت افزوده مسلط شد و انتظار می رود این روند طی 5 سال آینده نیز ادامه یابد.

برخی از بازیکنان اصلی فعال در بازار اتومبیلرانی واقعیت افزوده جهانی عبارتند از: شرکت پاناسونیک ، رابرت بوش GmbH ، گارمین ، شرکت تگزاس ابزارآلات ، شرکت نیپون سیکی ، آموزشی ویبولیتین ، شرکت صنایع بین المللی هارمن ، Continental AG ، شرکت Denso ، شرکت پایونیر ، شرکت ویستون و غیره شرکتهای بزرگ در جهت توسعه رقابتی در بازار ، در حال توسعه فناوریهای پیشرفته و تولید محصولات جدید هستند. استراتژی های رقابتی دیگر شامل ادغام و جمع آوری و پیشرفت های محصول جدید است.

هدف از مطالعه:

  • برای ارزیابی سناریو تقاضای عرضه از بازار جهانی اتومبیل واقعیت افزوده که تولید ، تقاضا و عرضه خودروهای واقعیت افزوده را در سطح جهان پوشش می دهد.
  • برای تجزیه و تحلیل و پیش بینی اندازه بازار بازار جهانی خودروهای واقعیت افزوده از نظر حجم و ارزش.
  • برای طبقه بندی و پیش بینی بازار خودرو جهانی واقعیت افزوده بر اساس نوع خودرو ، عملکرد و توزیع منطقه ای.
  • برای شناسایی رانندگان و چالش های بازار جهانی اتومبیل واقعیت افزوده.
  • برای بررسی تحولات رقابتی مانند موارد گسترش ، عرضه محصولات جدید ، ادغام و مالکیت و غیره ، در بازار جهانی واقعیت افزوده جهانی.
  • برای شناسایی و تجزیه و تحلیل مشخصات بازیکنان پیشرو درگیر در تولید بازار جهانی واقعیت افزوده خودرو.

برای انجام مطالعه ، نویسنده تحقیقات ثانویه و همچنین تحقیق ثانویه جامع را انجام داده است. در ابتدا ، نویسنده لیستی جامع از تولید کنندگان اتومبیل واقعیت افزوده را ارائه می داد که در سطح جهان فعالیت می کنند. پس از آن ، محققان نظرسنجی های تحقیقاتی اولیه را انجام دادند که شامل تماس های اولیه ، پاسخ های ایمیل و غیره با شرکت های شناخته شده است. در حین مصاحبه ، از پاسخ دهندگان نیز درباره رقبای اصلی خود سؤال شد. از طریق این تکنیک ، نویسنده می تواند شامل تولید کننده هایی شود که به دلیل محدودیت های تحقیقات ثانویه قابل شناسایی نیستند. این نویسنده ارائه محصولات و حضور منطقه ای کلیه عمده فروشندگان واقعیت افزوده خودرو در سراسر جهان را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است.

نویسنده اندازه بازار بازار جهانی خودرو واقعیت افزوده را با استفاده از تکنیکی از پایین به بالا ، که در آن داده های ارزش تولید کنندگان برای انواع مختلف وسایل نقلیه انبار محاسبه شده است ، و همچنین پیش بینی سال های آینده محاسبه کرده است. محققان این مقادیر را از متخصصان صنعت و نمایندگان شرکت استخراج کردند و از طریق تجزیه و تحلیل داده های فروش تاریخی تولید کننده مربوطه ، این ارزش ها را تأیید کردند تا به اندازه کلی بازار برسند. چندین منبع ثانویه مانند دایرکتوری ها ، وب سایت های شرکت ، گزارش های سالانه شرکت ، اوراق بهادار ، ارائه سرمایه گذاران و گزارش های مالی نیز مورد استفاده قرار گرفت.

موضوعات اصلی تحت پوشش:

1. نمای کلی محصولات

2. روش تحقیق

3. تأثیر COVID-19 در بازار جهانی واقعیت افزوده

4- خلاصه اجرائی

5. صدای مشتری

6. چشم انداز بازار جهانی واقعیت افزوده جهانی
6.1. اندازه بازار و پیش بینی
6.1.1. توسط مقدار و حجم
6.2 سهم بازار و پیش بینی
6.2.1. براساس نوع وسیله نقلیه (وسیله نقلیه الکتریکی باتری (BEV) و هیبریدی (HEV) ، پلاگین در وسایل نقلیه هیبریدی (PHEV))
6.2.2. با عملکرد (AR HUD با پیمایش ، AR HUD با عملکردهای استاندارد ، AR HUD با کنترل کروز تطبیقی ​​(ACC) ، AR HUD با هشدار عزیمت به خط (LDW) ، پیشرفته AR HUD)
6.2.3. توسط شرکت
6.2.4. براساس منطقه
6.3 شاخص جذابیت بازار

7. چشم انداز بازار خودرو واقعیت افزوده آسیا و اقیانوسیه
7.1 اندازه بازار و پیش بینی
7.2 سهم بازار و پیش بینی
7.3 آسیا و اقیانوسیه: تجزیه و تحلیل کشور

8. کشورهای اروپایی چشم انداز بازار خودرو واقعیت افزوده
8.1. اندازه بازار و پیش بینی
8.2. سهم بازار و پیش بینی
8.3. اروپا: تجزیه و تحلیل کشور

9. چشم انداز بازار خودرو واقعیت افزوده واقع در آمریکای شمالی
9.1 اندازه بازار و پیش بینی
9.2 سهم بازار و پیش بینی
9.3. آمریکای شمالی: تجزیه و تحلیل کشور

10. چشم انداز بازار خودرو واقعیت افزوده واقع در آمریکای جنوبی
10.1 اندازه بازار و پیش بینی
10.2 سهم بازار و پیش بینی
10.3 آمریکای جنوبی: تجزیه و تحلیل کشور

11 خاورمیانه و آفریقا چشم انداز بازار خودرو واقعیت افزوده
11.1 اندازه بازار و پیش بینی
11.2 سهم بازار و پیش بینی
11.3. MEA: تجزیه و تحلیل کشور

12. پویا بازار
12.1. رانندگان
12.2 چالش ها

13. روندها و تحولات بازار

14. تجزیه و تحلیل قیمت گذاری

15. منظره رقابتی
15.1 شرکت پاناسونیک
15.2 رابرت بوش GmbH
15.3. گارمین با مسئولیت محدود
15.4 تگزاس سازهای وارز
15.5 شرکت نیپون سیکی
15.6 شرکت صنایع بین المللی هارمن
15.7 قاره AG
15.8 شرکت دنسو
15.9. شرکت پایونیر
15.10. شرکت ویستون

16. توصیه های استراتژیک

17. درباره نویسنده و سلب مسئولیت

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/5lvr4u مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com