چشم انداز صنعت کنترل ترافیک هوایی 12.3 میلیارد دلار ، 2020-2025 شامل شرکت Raytheon ، Bae Systems ، گروه Thales ، Indra Sistemas ، Frequentis و بسیاری دیگر

DUBLIN، 10 ژوئیه سال 2020 / PRNewswire / – بازار “کنترل ترافیک هوایی (ATC) توسط فضای هوایی (ARTCC ، TRACON ، ATCT ، RT) ، کاربرد (ارتباطات ، ناوبری ، نظارت ، اتوماسیون) ، ارائه (سخت افزار ، نرم افزار ، خدمات) ، نوع سرمایه گذاری ، بخش ، اندازه فرودگاه ، و منطقه – گزارش پیش بینی جهانی تا سال 2025 “به این گزارش اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

این مطالعه بازار کنترل ترافیک هوایی را در بر می گیرد و هدف آن تخمین اندازه بازار و پتانسیل رشد در بخش های مختلف مانند کاربرد ، اندازه فرودگاه ، فضای هوایی ، پیشنهاد ، نوع سرمایه گذاری ، بخش و منطقه است. این مطالعه همچنین شامل یک تحلیل عمیق رقابتی از بازیگران کلیدی بازار ، همراه با پروفایل های شرکت آنها ، مشاهدات کلیدی مربوط به محصول و کالاهای تجاری ، تحولات اخیر و استراتژی های کلیدی بازار است.

پیش بینی می شود بازار جهانی کنترل ترافیک هوایی از آن رشد کند 9،3 میلیارد دلار در سال 2019 تا 12.3 میلیارد دلار تا سال 2025 ، در CAGR 4.8٪

کنترل ترافیک هوایی (ATC) بخشی جدایی ناپذیر از زیرساخت های فرودگاه است. با توجه به تمرکز روز افزون بر ایمنی و اتوماسیون عملیاتی در فرودگاهها ، مقامات حمل و نقل هوایی برای اطمینان از حرکت کارآمد هواپیماها و ساده تر کردن عملیات پرواز اقدام به سرمایه گذاری در ارتقاء تجهیزات ATC کرده اند. رشد این بازار عمدتا به افزایش نیاز به مدیریت بهتر فضای هوایی و افزایش تعداد پروژه های گسترش فرودگاه در این کشور منسوب است. آسیا و اقیانوسیه.

تخمین زده می شود بخش ATCT بزرگترین بخش فضای هوایی بازار کنترل ترافیک هوایی در سال 2019 باشد

براساس فضای هوایی ، بخش برج کنترل ترافیک هوایی (ATCT) تخمین زده می شود که بازار کنترل ترافیک هوایی را در سال 2019 هدایت کند. افزایش ترافیک هوایی و تراکم هوایی و نیاز روز افزون به تواناییهای پیشرفته در تجهیزات ATC مهمترین عوامل مؤثر در رشد بخش ATCT از بازار کنترل ترافیک هوایی.

پیش بینی می شود بخش تجاری بازار کنترل ترافیک هوایی در بالاترین دوره CAGR رشد کند

بر اساس بخش ، انتظار می رود بخش تجاری بازار کنترل ترافیک هوایی در بالاترین دوره CAGR طی دوره پیش بینی رشد کند. پرواز هواپیما در فضای هوایی تجاری بستگی به مسیرهای از پیش تعیین شده پرواز و کد رفتار تجاری دارد که بسته به نوع هواپیما و ترافیک هوایی متفاوت است. فن آوری های جدید مبتنی بر پیوندهای داده خودکار برای ارتباطات ، ناوبری و نظارت در حال اجرا هستند که به هواپیماها اجازه می دهند در یک چارچوب جهانی سیستم های اطلاعاتی پرواز کنند ، نه اینکه به ارتباطات صوتی بین خلبانان و کنترل کننده های هوایی تکیه کنند. پیش بینی می شود چنین پیشرفت های تکنولوژیکی در زمینه ATC موجب رشد بازار کنترل ترافیک هوایی در بخش تجاری شود.

انتظار می رود بازار کنترل ترافیک هوایی خاورمیانه شاهد بالاترین CAGR در دوره پیش بینی باشد

خاورمیانه منطقه متشکل از اقتصادهای رو به رشد است که انتظار می رود برای آزمایش و اجرای برج های از راه دور در فرودگاه هایشان باز باشد. به دلیل کمبود زیاد مسافر در کشورهای خاورمیانه ، فرودگاه ها باید سیستم های کنترل فضای هوایی خود را به روز کنند. در یک پیشرفت بزرگ ، فرودگاه بین المللی شاه عبدالعزیز در جده، عربستان سعودی، با بودجه ای بیش از حد ، در حال توسعه بزرگ است 1.5 میلیارد دلار. انتظار می رود کشورهایی در این منطقه در بخش حمل و نقل هوایی کلی رشد کنند و از این طریق مقامات فرودگاه آنها را به سرمایه گذاری در مقیاس گذاری و نوسازی سیستم ATC ترغیب کنند.

بازار کنترل ترافیک هوایی بازیکنان بزرگی همچون شرکت Raytheon (ایالات متحده) ، BAE System (انگلستان) ، گروه تالس (فرانسه) ، Indra Sistemas (اسپانیا) ، Frequentis AG (استرالیا) ، شرکت هریس (ایالات متحده) ، Adacel Technologies (استرالیا) ، لئوناردو S.p.A (ایتالیا) ، شرکت هانیول (ایالات متحده) ، شرکت نورثروپ گرومن (ایالات متحده) ، هولدینگ طبیعی (انگلستان) ، Saab AB (سوئد) ، Searidge Technologies (کانادا) ، ATC Saipher (برزیل) ، و 7 نفر دیگر این مطالعه شامل تجزیه و تحلیل عمیق رقابتی این بازیکنان کلیدی از نظر پروفایل شرکت ، تحولات اخیر و استراتژی های کلیدی بازار است.

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

1. معرفی

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرائی

4 بینش حق بیمه
4.1 بازار کنترل ترافیک هوایی ، 2019-2025
4.2 بازار کنترل ترافیک هوایی ، توسط برنامه
4.3 بازار کنترل ترافیک هوایی ، توسط هوایی
4.4 بازار کنترل ترافیک هوایی ، با ارائه
4.5 بازار کنترل ترافیک هوایی ، توسط بخش
4.6 بازار کنترل ترافیک هوایی ، براساس نوع سرمایه گذاری
4.7 بازار کنترل ترافیک هوایی ، براساس اندازه فرودگاه
4.8 بازار کنترل ترافیک هوایی ، براساس کشور

5 بررسی اجمالی بازار
5.1 مقدمه
5.2 پویا بازار
5.2.1 رانندگان
5.2.1.1 سرمایه گذاری های کلانی در راه اندازی فرودگاه های جدید در آسیا و اقیانوسیه و خاورمیانه
5.2.1.2 پیشرفت های سریع در فن آوری های مورد استفاده در سیستم های ATC
5.2.1.3 افزایش نیاز به مدیریت بهتر فضای هوایی
5.2.2 محدود می کند
5.2.2.1 افزایش عظیم تهدیدات سایبر
5.2.2.2 هزینه های بالا مربوط به کنترل ترافیک هوایی
5.2.3 فرصت ها
5.2.3.1 معرفی چارچوب مدیریت ترافیک بدون سرنشین برای مدیریت وسایل نقلیه هواپیماهای بدون سرنشین
5.2.3.2 توسعه برج های از راه دور و دیجیتال
5.2.3.3 نیاز به بهینه سازی کنترل ترافیک هوایی
5.2.3.4 پذیرش سیستم های کنترل ترافیک هوایی ماهواره ای
5.2.4 چالش ها
5.2.4.1 عدم وجود نیروی کار ماهر
5.2.4.2 به روز رسانی ناوگان موجود برای فعال کردن بهره برداری از فناوریهای پیشرفته در مدیریت ترافیک هوایی

6 روند صنعت
6.1 مقدمه
6.2 ابتکار تحقیق و تفحص تنها برای جویان آسمان اروپا (SESAR)
6.3 سیستم حمل و نقل هوایی نسل بعدی (Nextgen)
6.4 برنامه اونسکی استرالیا
6.5 روندهای فناوری
6.5.1 سیستم افزودنی مبتنی بر زمین (گابا)
6.5.2 سیستم های پروتکل صوتی از طریق اینترنت (Voip) در ATC
6.5.3 فناوری ADS-B برای دستگاه خودپرداز
6.5.4 اینترنت اشیاء (IoT) در ATC
6.5.5 هوش مصنوعی در ATC
6.5.6 ادغام مدیریت ترافیک بدون سرنشین در سیستم های کنترل ترافیک هوایی
6.5.7 جدایی مبتنی بر زمان
6.5.8 سیستم پردازش داده های پرواز (Fdbs)

7 بازار کنترل ترافیک هوایی ، توسط هوایی
7.1 مقدمه
7.2 ARTCC
7.2.1 مرکز En-Route امکان ارتباط مستقیم با ترافیک هوایی Ifr در فرکانس های خاص را دارد
7.3 کنترل رویکرد رادار ترمینال (Tracon)
7.3.1 Tracon کنترل رویکرد هواپیما و عزیمت بین 5 تا 50 مایل از فرودگاه را کنترل می کند
7.4 برج کنترل ترافیک هوایی (ATCt)
7.4.1 ATCt برخاستن و فرود هواپیما و همچنین ترافیک زمینی را کنترل می کند
7.5 برج از راه دور (Rt)
7.5.1 برج از راه دور (Rt) از حسگرهای مختلفی در فرودگاه برای انتقال داده های زمان واقعی به Rtc استفاده می کند

8 بازار کنترل ترافیک هوایی ، توسط برنامه
8.1 مقدمه
8.2 ارتباطات
8.2.1 سیستم های ارتباط صوتی و ضبط
8.2.1.1 فناوری ارتباطات در حال انتقال از سیستم های آنالوگ به خدمات تلفیقی و داده با استفاده از پروتکل صوتی از طریق اینترنت (Voip)
8.2.2 سیستم های رادیویی HF / UHF / VHF
8.2.2.1. سیستم های ارتباطی HF برای پروازهای Transoceanic استفاده می شوند
8.2.3 سیستم اطلاعات خودکار ترمینال (Atis)
8.2.3.1 ATIS برای انتقال اطلاعات هواشناسی و عملیاتی به خلبانان استفاده می شود
8.2.4 ارتباطات پیوند داده کنترل کننده و خلبان (Cpdlc)
8.2.4.1 CPDLC یک سیستم لینک داده دو طرفه است که از طریق آن کنترل کننده ها می توانند پیام های استراتژیک را به هواپیما منتقل کنند.
8.3 پیمایش
8.3.1 سیستم فرود ابزار (Ils)
8.3.1.1 ILS هواپیمایی و فرودگاهها را قادر می سازد تا در شرایط دید کم به فعالیت خود ادامه دهند
8.3.2 چراغ وضعیت باند (Rwsl)
8.3.2.1 RWSL با ارائه مستقیم وضعیت اشغال باند ، وضعیت هوشیاری خلبانان و بهره برداران خودرو را افزایش می دهد.
8.3.3 تجهیزات اندازه گیری از راه دور (Dme)
8.3.3.1 DME برای تهیه خوانش های Groundspeed و Time-to-Station استفاده می شود
8.3.4 VHF محدوده رادیویی همه کاره (Vor)
8.3.4.1 سیستم ناوبری مبتنی بر زمین برای صحیح ترازی هواپیما با فرودگاه استفاده می شود
8.3.5 رادار رویکرد دقیق (پار)
8.3.5.1 فرستنده های رادیویی زمینی برای کمک و هدایت هواپیما در طی رویکرد آنها استفاده می شود
8.4 نظارت
8.4.1 رادار نظارت اولیه (PSR)
8.4.1.1 Psr بطور مستقل از هواپیماهای هدف کار می کند
8.4.2 ایستگاه زمینی نظارت و پخش خودکار وابسته (ADS-B)
8.4.2.1 ADS-B در زمان واقعی برای کنترل ترافیک هوایی استفاده می شود
8.4.3 سیستم چند جانبه سازی (WAM) منطقه گسترده
8.4.3.1 سیستم های Wam سیستم نظارتی در مناطقی نصب شده است که رادار امکان پذیر یا مقرون به صرفه نیست
8.4.4 رادار نظارت ثانویه (SSR)
8.4.4.1 SSR تبادل مستقیم داده ها بین هواپیما برای جلوگیری از برخورد را امکان پذیر می کند
8.5 اتوماسیون
8.5.1 سیستم شبیه سازی ATC
8.5.1.1 سیستم شبیه سازی ATC برای آموزش استخدام جدید و برنامه ریزی مسیر استفاده می شود
8.5.2 سیستم هشدار خودکار (AWS)
8.5.2.1 AWS نقض احتمالی را شناسایی می کند
8.5.3 نوار پرواز الکترونیکی (EFS)
8.5.3.1 EFS به صورت دیجیتال اطلاعات مهم در مورد پرواز را به صورت جداول ارائه می دهد
8.5.4 برج دیجیتال
8.5.4.1 برج دیجیتال کنترل فضای هوای فرودگاه را از مکان از راه دور امکان پذیر می کند
8.5.5 سیستم پردازش داده های نظارت (SDPS)
8.5.5.1 SDPS نه تنها از رادارها بلکه از سیستم های ADS-B و Mlat نیز وارد می شود
8.5.6 دیگران

9 بازار کنترل ترافیک هوایی ، با ارائه پیشنهاد
9.1 مقدمه
9.2 سخت افزار
9.2.1 رادارها
9.2.1.1 فناوری رادار در تشخیص هواپیماها مفید است
9.2.2 آنتن ها
9.2.2.1 آنتن ها برای دریافت و انتقال اطلاعات از فرکانس های رادیویی استفاده کنید
9.2.3 دوربین
9.2.3.1 از دوربین های HD استفاده می شود برای نظارت بر مناطق خارج از دید
9.2.4 کنسول های برج کنترل
9.2.4.1 کنسول ها به گونه ای طراحی شده اند که دسترسی آسان به سیستم های حیاتی را به کنترلرها می دهد
9.2.5 سیستم های نمایش
9.2.5.1 سیستم نمایش به گونه ای طراحی شده است که کنترل کننده حتی در نور کم نیز بخواند
9.2.6 سایر دستگاه ها
9.2.6.1 اسلحه های سبک ، انتقال دهنده ها و تجهیزات ضبط در زیرساخت های ATC ضروری هستند
9.3 نرم افزار و راه حل
9.3.1 ضبط و مدیریت ارتباطات
9.3.1.1 امن و ثبت مکالمات مهم بین هواپیما و ATC
9.3.2 سیستم جمع آوری داده ها و سیستم های هشدار
9.3.2.1 ضبط و احساسات اطراف ، و همچنین جمع آوری داده ها و برج کنترل هشدارها
9.3.3 مدیریت حوادث
9.3.3.1 تهدیدات و خطاهای احتمالی را مشخص می کند
9.3.4 رابط و ادغام
9.3.4.1 ادغام سیستم فردی با یکدیگر
9.3.5 بستر و لباس
9.3.5.1 ارائه مروری بر عملکرد تعاملی
9.4 خدمات
9.4.1 تعمیر و نگهداری
9.4.1.1 تعمیر و نگهداری منظم سیستم برای عملکرد صاف آن ضروری است
9.4.2 ارائه دهنده خدمات پیمایش هوایی (Ansp)
9.4.2.1 Ansp تضمین امنیت ایمن ، کارآمد و مقرون به صرفه از ترافیک هوایی جهانی

10 بازار کنترل ترافیک هوایی ، توسط Sector
10.1 مقدمه
10.2 تجاری
10.2.1 بخش تجاری کاملاً به مسیرهای پروازی مشخص شده وابسته است
10.3 دفاع
10.3.1 برج های دفاعی برای شناسایی اهداف تعاونی و غیر تعاونی نیاز به سیستم های انعطاف پذیر ، قابل اعتماد و قوی دارند

11 بازار کنترل ترافیک هوایی ، براساس اندازه فرودگاه
11.1 مقدمه
11.2 بزرگ
11.2.1 فرودگاه های بزرگ برای انجام عملیات زمینی ، برنامه های برخاست ، فرود و غیره به برج های ATC نیاز دارند.
11.3 متوسط
11.3.1 فرودگاه های متوسط ​​از ترافیک هوایی فصلی برخوردار هستند و از این رو می توان از یک برج از راه دور بهره برد
11.4 کوچک
11.4.1 نصب واحد کنترل از راه دور هوایی از راه دور برای فرودگاه های کوچک به دلیل ترافیک مسافر فصلی برای فرودگاه های کوچک ترجیح داده می شود

12 تحلیل منطقه ای
12.1 مقدمه
12.2 آمریکای شمالی
12.2.1 ایالات متحده
12.2.1.1 توسعه مجدد و گسترش فرودگاه های موجود
12.2.2 کانادا
12.2.2.1 نوسازی فرودگاه ها و توسعه امکانات موجود فرودگاهی
12.3 اروپا
12.3.1 انگلستان
12.3.1.1 افزایش در پیشرفت های فن آوری
12.3.2 فرانسه
12.3.2.1 نوسازی و گسترش فرودگاه های موجود در فرانسه
12.3.3 آلمان
12.3.3.1 ارتقاء تجهیزات کنترل ترافیک هوایی
12.3.4 هلند
12.3.4.1 برنامه نوسازی فرودگاه در هلند
12.3.5 فنلاند
12.3.5.1 افزایش در مسافر هوایی داخلی و بین المللی
12.3.6 بقیه اروپا
12.4 آسیا و اقیانوسیه
12.4.1 چین
12.4.1.1 افزایش قابل توجه ترافیک مسافر هوایی در چین
12.4.2 هند
12.4.2.1 توسعه سریع زیرساختهای موجود فرودگاه و افزایش تعداد فرودگاهها
12.4.3 تایوان
12.4.3.1 افزایش سفر هوایی در سراسر تایوان
12.4.4 اندونزی
12.4.4.1 توسعه سیستم های پیشرفته کنترل ترافیک هوایی در اندونزی
12.4.5 بقیه آسیا و اقیانوسیه
12.5 خاورمیانه
12.5.1 امارات
12.5.1.1 افزایش تمرکز بر نوسازی زیرساختهای موجود فرودگاهی در امارات متحده عربی
12.5.2 عربستان سعودی
12.5.2.1 افزایش سرمایه گذاری در به روزرسانی راه حل های ترافیک هوایی
12.5.3 عمان
12.5.3.1 افزایش ترافیک مسافر هوایی و توسعه فرودگاه های جدید در عمان
12.5.4 بقیه خاورمیانه
12.6 آفریقا
12.7 آمریکای لاتین

13 منظره رقابتی
13.1 مقدمه
13.2 تجزیه و تحلیل رقابتی
13.2.1 نقشه برداری رقابتی رهبری بازار ATC (بازار کلی)
13.2.1.1 رهبران بینایی
13.2.1.2 مبتکران
13.2.1.3 افتراق پویا
13.2.1.4 شرکت های نوظهور
13.3 قدرت نمونه کارها محصول
13.4 تعالی استراتژی تجاری
13.5 سناریوی رقابتی
13.5.1 قراردادها و توافق نامه ها
13.5.2 راه اندازی محصولات جدید
13.5.3 همکاری و مشارکت
13.5.4 استراتژی های دیگر

14 پروفایل شرکت
14.1 شرکت Raytheon
14.2 سیستم های Bae
14.3 گروه تالس
14.4 Indra Sistemas، SA
14.5 Frequentis AG
14.6 شرکت هریس
14.7 فن آوری Adacel
14.8 لئوناردو S.p.A.
14.9 شرکت بین المللی هانیول
14.10 شرکت Northrop Grumman
14.11 نگهبانان
14.12 Saab AB
14.13 فن آوری ساریج
14.14 ATC Saipher
14.15 Nav Canada
14.16 سیروس محدود
14.17 فناوری Altys
14.18 Artisys S.R.O
14.19 Skysoft-Atm
14.20 راه حل های برج فرودگاه Acams
14.21 Intelcan Technosystems Inc.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/16pr2y مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com