یونایتد نیازهای ماسک را به فرودگاهها افزایش می دهد

در اوایل ماه مه ، یونایتد اولین هواپیمایی بزرگ ایالات متحده بود که به شرکت کنندگان پرواز نیاز داشت تا صورت خود را بپوشند و بعداً این سیاست را برای همه مشتریان تمدید کرد. در ماه ژوئن ، هواپیمایی از نخستین شرکتهای هواپیمایی ایالات متحده بود که اعلام کرد مزایای پرواز مسافرانی را که هنگام ورود به هواپیما حاضر به انعطاف پذیر نیستند ، متوقف می کند.

مدیرعامل یونایتد گفت: “مهمترین کاری که هرکدام از ما می توانیم انجام دهیم تا بتواند گسترش کروناویروس را کاهش دهد این است که وقتی در کنار افراد دیگر هستیم ، به سادگی ماسک بپوشیم.” اسکات کربی. “ماسک در مورد محافظت از ایمنی دیگران است و من از اقدامات تهاجمی و پیشگیرانه یونایتد ایرلاینز برای اطمینان از این که مردم در فرودگاه هایی که ما در آن کار می کنند پوشیده می شوند ، افتخار می کنم.”

یونایتد برای تقویت این خط مشی جدید ، در سراسر فرودگاه برای ثبت نام ارسال می کند و کارمندان ابتدا یادآوری کلامی را به مشتری می دهند و به هر مشتری که لباس شخصی ندارد ، یک ماسک رایگان ارائه می دهند. اگر مشتری از انطباق خودداری کند ، کارمندان یونایتد کارت یادآوری را به مشتری ارائه می دهند که خط مشی پوشش شرکت را تشریح می کند. عدم تطابق ادامه می تواند منجر به امتناع از حمل و نقل شود و در عین حال که نیاز ماسک در آن وجود دارد ، مشتری می تواند پرواز حداقل یونایتد را نیز ممنوع اعلام کند.

سیاست پوشش چهره یونایتد با هدایت تیم پزشکی کارکنان سازمان ملل متحد ، مسئولان بهداشت عمومی و متخصصان در کلینیک کلیولند ایجاد شد.

دکتر گفت: “سیاست ماسک صورت گسترده یونایتد ، حتی قبل از سوار شدن به هواپیما ، لایه دیگری از محافظت را برای مسافران به همراه دارد.” جیمز مرلینو، رئیس ارشد تحول بالینی در کلینیک کلیولند. “پوشیدن ماسک صورت اقدامی بسیار باورنکردنی است که همه ما می توانیم از آن برای کاهش سرعت انتشار COVID-19 استفاده کنیم. آنها به عنوان مانعی برای جلوگیری از ورود قطرات تنفسی در هوا عمل می کنند ، جایی که شخص دیگری می تواند آنها را نفس بکشد و احتمالاً آلوده شود. هرچه افراد بیشتری ماسک بپوشند ، خطر ابتلا به این ویروس در معرض خطر کمتر است. “

یونایتد به مشتریان از خط مشی پوشش به روز شده خود در نقاط مختلف در سفر اطلاع رسانی خواهد کرد از جمله:

  • وقتی یک مشتری بلیط تهیه می کند ، بصورت آنلاین و در برنامه متحده انجام می شود.
  • در چک لیست بخشی از لیست “آماده پرواز” یونایتد ، که از مشتریان می خواهد تأیید كنند كه در تماس با كسانی كه آزمایش COVID-19 را انجام داده اند در تماس نبوده اند ، علائمی را نشان نداده اند و مایل به مطابقت با چهره این شرکت هستند. پوشش سیاست به مشتریانی که قادر به تحقق این شرایط نباشند یا نتوانند آنها را انتخاب کنند ، امکان انتخاب مجدد سفر خود را به آنها داده می شود.
  • علائم جدید فرودگاه در مناطق ترمینال و دروازه.

از هواپیما انتظار می رود که مشتریان برای مدت زمان پرواز ، بجز هنگام غذا خوردن یا آشامیدن ، پوششی بپوشند. مشتریانی که از اجرای خط مشی خودداری می کنند ، می توانند از مسافرت امتناع ورزند و حداقل در شرایطی که نیاز ماسک در آنجا باشد ، پرواز از یونایتد را ممنوع کنند.

این سیاست جدید بخشی از برنامه هواپیمایی United CleanPlus است ، تلاش برای ایجاد سلامتی و ایمنی در خط مقدم کل تجربه مشتری ، که شامل یک سیاست اجباری ماسک ، سمپاشی الکترواستاتیک ، قابلیت چک لمسی بی دردسر و اولویت آن است. خود ارزیابی از سلامت قبل از شبانه روزی مسافران.

محدود کردن تعداد مسافر در هواپیما

شرکت هواپیمایی همچنین در حال انجام اقدامات لازم برای محدود کردن تعداد کلی افراد در هواپیما و مشتریان جداگانه در هر صورت ممکن است. یونایتد در ماه های می و ژوئن 66 بار در روز در ماه می و ژوئن به یک هواپیمای بزرگتر جابجا شد و در طی آن ماه ها بیش از 4000 پرواز در طی این ماه ها انجام داد و فضای بیشتری را برای پرواز ایجاد کرد. در نتیجه ، میانگین ضریب صندلی هواپیمایی تلفیقی شرکت هواپیمایی – یا درصد صندلی های اشغالی از جمله مشتریان و مسافران غیر درآمدی – در ماه مه 38٪ بود. 57٪ در ماه ژوئن و پیش بینی می شود در ماه ژوئیه حدود 45٪ باشد که کمتر از 15٪ پروازها با بیش از 70٪ صندلی ها پر شده اند.

هنگامی که پروازهای یونایتد کمتر پر شود ، ابزار صندلی خودکار اتوماتیک پیشرفته شرکت هواپیمایی صندلی ها را به شکلی اختصاص می دهد که فضای موجود در هواپیما را به حداکثر برساند – و فاصله بین مشتریان. و از ماه مه ، یونایتد با تماس با مشتریان از طریق ایمیل و از طریق برنامه یونایتد – حداکثر 24 ساعت قبل – اگر انتظار می رود پرواز آنها بیش از 70٪ پر باشد و گزینه هایی را برای آنها فراهم می کند تا به پروازهای متفاوت و کامل نیز بپردازند. بدون هزینه اضافی همچنین مشتریان می توانند پرواز خود را لغو کرده و اعتبار خود را برای سفرهای آینده دریافت کنند. تا به امروز ، اکثریت قریب به اتفاق مشتریان تصمیم می گیرند که برنامه های سفر خود را یکسان نگه دارند.

یونایتد در ارائه سطح جدیدی از پاکیزگی در سطح زمین و هوا متمرکز است. علاوه بر ابتکارات حیاتی که در بالا ذکر شد ، چندین مورد از اقدامات احتیاطی هواپیمایی برای اطمینان بیشتر از یک محیط پاکتر شامل موارد زیر است:

در Check-In

  • اجرای کنترل دما برای کارمندان و شرکت کنندگان در پرواز که در مراکز و سایر فرودگاهها در کل سیستم های هواپیمایی کار می کنند
  • نصب نگهبان های عطسه در تریبون های چک و ورودی
  • ترویج مسافت اجتماعی با استفاده از دکوراسیون کف برای کمک به مشتریان در ایستادن شش فوت از یکدیگر
  • تبدیل شدن به اولین هواپیمایی هواپیمایی در جهان که قابلیت های check-in بی دست و پا را برای مشتریان با کیسه به نمایش می گذارد

در دروازه

  • ضد عفونی نواحی با لمس بالا مانند دستگیره درب ، هندریلس ، دکمه های آسانسور ، تلفن و رایانه
  • تهیه دستمال مرطوب و ضد عفونی کننده دست
  • Clorox Total 360 اسپری های الکترواستاتیک در بازارهای منتخب جهت ضدعفونی مناطق دروازه در فرودگاه های مرکزی یونایتد
  • مشتریان را قادر می سازد گذرگاه های شبانه روزی را خود اسکن کنند
  • شبانه روزی مشتریان کمتری سوار می شوند و پس از پیش سوار شدن ، از پشت هواپیما به جلو سوار می شوند
  • متن و اطلاعیه های ایمیل و به روزرسانی در زمان تعیین تکلیف صندلی را برای تجربه بیشتر فرودگاه بی دردسر یونایتد معرفی کرد

روی صفحه

  • استفاده از اسپری الکترواستاتیک برای ضد عفونی بیشتر هواپیماها قبل از پرواز
  • قبل از سوار شدن ، ضد عفونی کننده مناطق با لمس زیاد – مانند جداول سینی و آرماتور
  • کاهش تماس بین نگهبانان پرواز و مشتریان در هنگام میان وعده و نوشیدنی
  • برای کاهش شلوغی ، در گروه های پنج ردیف به طور همزمان انجام می شود
  • تهیه وسایل پردازنده از جمله بالش و پتو در صورت درخواست

درباره یونایتد

هدف مشترک یونایتد “اتصال مردم است. متحد جهان” است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به سایت un.com بازدید کنید ، در توییتر و اینستاگرامUnited دنبال کنید یا در فیس بوک متصل شوید. سهام مشترک والدین یونایتد ، United Airlines Holdings Inc. ، در نمداق تحت عنوان نماد “UAL” معامله می شود.

SOURCE Airlines هواپیمایی

لینک های مربوطه

http://www.united.com