27 میلیارد دلار در سراسر جهان صنعت ADAS تا سال 2030

DUBLIN، 13 ژوئیه سال 2020 / PRNewswire / – “بازار ADAS توسط سیستم (ACC ، DMS ، IPA ، PDS ، TJA ، FCW ، CTA ، RSR ، LDW ، AEB ، و BSD) ، کامپوننت (رادار ، LiDAR ، دستگاه اولتراسونیک و دوربین) ، وسیله نقلیه (رایانه های شخصی ، LCV ، اتوبوس و کامیون) ، سطح استقلال (L1 ، L2 و 3 ، L4 ، L5) ، ارائه ، EV ، و منطقه – گزارش پیش بینی جهانی تا سال 2030 “به این گزارش اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود اندازه بازار جهانی ADAS از آن رشد کند 27.0 میلیارد دلار در سال 2020 تا 83.0 میلیارد دلار تا سال 2030 ، در CAGR 11.9٪.

ویژگی های ایمنی پیش نیاز مهمی برای مشتریان خودرو در سراسر جهان است. دولت ها در سراسر جهان ترکیب ویژگی هایی مانند هشدار عزیمت خط (LDW) و ترمز اضطراری خودکار (AEB) را موظف کرده اند. بنابراین انواع مختلفی از ویژگیهای ایمنی برای کمک به رانندگان و کاهش تعداد تصادفات ایجاد شده است.

تقاضای رو به رشد برای سیستمهای ایمنی و راهنمایی و رانندگی احتمالاً باعث رشد بازار ADAS در دوره پیش بینی شده خواهد شد

صنعت خودرو شاهد تحول سریع ویژگی های ایمنی است که پیش بینی می شود طی سالهای آینده به صورت تصاعدی افزایش یابد تا تجربه رانندگی ایمن تر و راحت تری ارائه دهد. OEM های اصلی مانند تویوتا و هوندا در حال راه اندازی وسایل نقلیه بیشتری با ویژگی هایی مانند تشخیص نقطه کور ، ترافیک متقاطع عقب ، نگه داشتن لاین ، هشدار برخورد تصادفی به جلو و ترمز اضطراری خودکار به عنوان استاندارد هستند. OEM هایی مانند Cadillac ، Tesla ، Nissan و Audi در حال حاضر در حال تولید سیستم های رانندگی L3 برای مدل های آینده خود هستند.

افزایش تقاضا برای کنترل کروز پیچیده و ویژگی های راحتی رانندگی ، بازار سیستم های ایمنی را نیز دامن زده است. تبدیل یک وسیله نقلیه به خودروی رانندگی می تواند به کاهش خطاهای ناشی از رانندگان کمک کند. طبق NHTSA ، تعداد كل تلفات ناشی از تصادفات جاده ای در آمریكا در سال 2018 36.560 بوده است. ADAS می تواند نقش مهمی در كاهش این تعداد داشته باشد و به یك رانندگی ایمن ، مؤثر و كارآمد منجر شود. سیستم های ایمنی فعال مانند شناسایی نقاط کور (BSD) ، ترمز اضطراری خودکار (AEB) و هشدار خروج از خط (LDW) امروزه نقش مهمی در فناوری رانندگی خودکار دارند.

تقاضا برای وسایل نقلیه لوکس باعث افزایش تقاضا برای ADAS در دوره پیش بینی می شود. چندین اقتصاد در سراسر جهان از رکود سال 2008 بهبود یافته اند. در کشورهای در حال توسعه از جمله نرخ رشد بالاتر مشاهده شده است چین و هند، درمیان دیگران. همچنین سطح زندگی در کشورهای در حال توسعه و همچنین افزایش قابل توجه در مصرف انرژی بهبود یافته است. مارک های اتومبیل آلمانی مانند مرسدس بنز ، BMW و آئودی بر بازار جهانی خودروهای لوکس حاکم هستند. تغییر در ترجیحات مصرف کننده باعث افزایش تقاضا برای محصولات بهتر شده است و این امر بر فروش خودروهای پریمیوم در سراسر جهان تأثیر مثبت گذاشته است. به عنوان مثال ، بخش بزرگ خودروسازی BMW علیرغم کاهش سرعت در بازار جهانی خودرو ، رشدی را در سال 2019 به ثبت رساند.

آمریکای شمالی پیش بینی می شود در دوره پیش بینی نقش عمده ای در بازار ADAS بازی کند.

منطقه آمریکای شمالی برای ایالات متحده مورد مطالعه قرار گرفته است ، کاناداو مکزیک. پیش بینی می شود که بازار ADAS در منطقه رشد قابل توجهی را در دوره پیش بینی به دلیل نفوذ بیشتر ویژگی های ADAS در اکثر وسایل نقلیه در اینجا شاهد باشد. OEM های آمریکای شمالی مانند شرکت فورد موتور ، شرکت جنرال موتورز و فیات-کرایسلر اتومبیل به همراه نصب های نصب شده اروپایی و آسیایی مانند تویوتا (ژاپن) ، نیسان (ژاپن) ، هوندا (ژاپن) ، هیوندای / کیا (کره جنوبی)، بی ام و (آلمان) ، و فولکس واگن (آلمان) ویژگی های ADAS را در وسایل نقلیه ارائه دهید.

صنعت خودروسازی ، که اکثراً تحت تسلط ایالات متحده است ، یکی از پیشرفته ترین هاست. ایالات متحده یکی از پر سود ترین بازارها برای ADAS به حساب می آید ، زیرا همیشه یک مرکز نوآوری برای خودروسازان جهانی بوده است. این کشور دارای نصب و راه اندازی های داخلی داخلی مانند جنرال موتورز و فورد و همچنین خودروسازان خارجی مانند FCA Group ، فولکس واگن ، تویوتا و نیسان است. این OEM ها سرمایه های کلانی را در مگ های رده بندی مانند تحرک متصل و وسایل نقلیه خودمختار سرمایه گذاری می کنند. خودروسازان بزرگ در ایالات متحده ADAS را به عنوان استاندارد در اکثر وسایل نقلیه ارائه می دهند. طبق گفته NHTSA ، 12 نصب شده توسط OEM در 75٪ از وسایل نقلیه جدید مسافری خود را برای این دوره اجباری كردند 1 سپتامبر 2018، از طریق 31 آگوست 2019. فقط 2 سال پیش ، نفوذ فقط 30٪ بود. ابتکارهای فعال تر OEM ها باعث افزایش تقاضا برای سیستم های AEB در کشور می شود.

بحران COVID-19 منجر به اختلال در تولید و عرضه در کشور شده است آمریکای شمالیکه به همین دلیل ، صنعت خودروسازی منطقه با یک جدول زمانی بهبودی نامشخص ، کاهش تقاضا را تجربه کرده است. علاوه بر این ، OEM ها تولید را متوقف کرده اند آمریکای شمالی، که منجر به کاهش تولید و همچنین فروش شده است. آزمایشات فناوری پیشرفته مربوط به اتومبیل که شرکت ها در منطقه انجام می دادند نیز به حالت تعلیق در آمده است.

موضوعات اصلی تحت پوشش:

1. معرفی

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرائی

4 بینش حق بیمه
4.1 بازار ADAS با سرعت قابل توجهی در دوره پیش بینی رشد می کند (2020-2020)
4.2 تخمین زده می شود اروپا برای رهبری بازار جهانی ADAS در سال 2020 (ارزش)
4.3 بازار ADAS ، با پیشنهاد و نوع خودرو
4.4 بازار ADAS ، توسط سیستم
4.5 بازار ADAS ، توسط مؤلفه
4.6 بازار ADAS ، با ارائه پیشنهاد
4.7 بازار ADAS ، براساس سطح استقلال
4.8 بازار ADAS ، براساس نوع خودرو الکتریکی
4.9 بازار ADAS ، براساس نوع وسیله نقلیه

5 بررسی اجمالی بازار
5.1 مقدمه
5.2 پویا بازار
5.2.1 رانندگان
5.2.1.1 مقررات ایمنی سخت خودرو
5.2.1.2 تقاضای رو به رشد برای ویژگی های ایمنی و راحتی رانندگی
5.2.1.3 تقاضا برای وسایل نقلیه لوکس
5.2.2 محدود می کند
5.2.2.1 عدم وجود زیرساخت های لازم در کشورهای در حال توسعه
5.2.3 فرصت ها
5.2.3.1 ظهور وسایل نقلیه خودمختار
5.2.3.2 افزایش تقاضا برای وسایل نقلیه برقی (Ev)
5.2.4 چالش ها
5.2.4.1 هزینه بالا ADAS
5.2.4.2 محدودیت های محیطی و تهدیدات امنیتی
5.2.4.3 حفظ تعادل بین هزینه و کیفیت
5.2.5 تأثیر پویایی بازار
5.3 رشد بازار رانندگی شیفت درآمد
5.4 درآمد از دست رفته: فرصت هایی برای ارائه دهندگان راه حل ADAS
5.5 نیرو پنج پورتر
5.6 تجزیه و تحلیل فن آوری
5.6.1 مقدمه
5.6.2 ترکیب ADAS ، دوربین و AI
5.6.3 برنامه های کاربردی ADAS
5.6.4 وسایل نقلیه خودمختار: امنیت سایبری و حفظ حریم خصوصی داده ها
5.6.5 سلولی V2X (C-V2X)
5.6.5.1 Lte-V2X
5.6.5.2 5G-V2X
5.7 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش
5.8 آنالیز اکوسیستم
5.9 تجزیه و تحلیل قیمت گذاری
5.10 مطالعه موردی مطالعه
5.10.1 جنرال موتورز
5.10.2 پارکینگ Mpilot
5.11 دموکراتیزه کردن راه حل های ADAS
5.12 سناریو بازار ADAS (2020-2030)
5.12.1 محتمل ترین سناریو
5.12.2 سناریوی خوش بینانه
5.12.3 سناریوی بدبین

6 Covid – 19 ضربه
6.1 اطلاعیه های OEM
6.2 اعلامیه های سازنده ردیف 1
6.3 تأثیر در صنعت جهانی خودرو
6.4 تأثیر در بازار جهانی ADAS
6.4.1 تأثیر Covid-19 بر ADAS و توسعه سیستم های رانندگی خودمختار

7 بازار ADAS ، توسط مؤلفه
7.1 مقدمه
7.1.1 روش تحقیق
7.1.2 داده های عملیاتی
7.1.3 مفروضات
7.2 بینش اصلی اولیه
7.3 واحد دوربین
7.3.1 پذیرش سیستم های بینایی مبتنی بر دوربین در حال افزایش است
7.4 لیدار
7.4.1 کاهش رشد لیدار باعث افزایش رشد بازار می شود
7.5 سنسور رادار
7.5.1 Shift به سمت سنسورهای رادار با برد دور بازار را هدایت می کند
7.6 سنسور التراسونیک
7.6.1 افزایش تمرکز بر روی کاهش نقطه کور تقاضا برای سنسورهای اولتراسونیک را افزایش می دهد
7.7 سنسور مادون قرمز
7.8 رهبران بازار

8 بازار ADAS ، توسط سیستم
8.1 مقدمه
8.2 کنترل تردد مسافرتی
8.3 چراغ جلو تطبیقی
8.4 ترمز اضطراری اتوماتیک
8.5 تشخیص نقاط کور
هشدار ترافیک 8.6
8.7 سیستم مانیتورینگ درایور
8.8 هشدار برخورد به جلو
8.9 دستیار پارک هوشمند
هشدار عزیمت خط
8.11 سیستم دید در شب
8.12 سیستم تشخیص عابر پیاده
8.13 تشخیص علائم جاده
8.14 سیستم کنترل فشار تایر
8.15 دستیار ترافیک
8.16 رهبران بازار

9 ADAS Market ، با ارائه پیشنهاد
9.1 مقدمه
9.1.1 روش تحقیق
9.1.2 مفروضات
9.1.3 بینش اصلی اصلی
9.2 سخت افزار
9.2.1 افزایش روز افزون در بخش سخت افزار درایو فناوری دوربین و رادار
9.3 نرم افزار
9.3.1 ردیابی شیء با تاخیر کم می تواند یک راه حل کلیدی نرم افزار ADAS باشد
9.4 رهبران بازار

10 بازار ADAS ، براساس سطح استقلال
10.1 مقدمه
10.1.1 روش تحقیق
10.1.2 مفروضات
10.1.3 بینش اصلی اصلی
10.2 L1
10.2.1 نفوذ بیشتر Acc در مدل ها باعث افزایش بخش L1 می شود
10.3 L2 & L3
10.3.1 تقاضا برای ویژگی های بیشتر نیمه خودمختار بازار را در پی خواهد داشت
10.4 L4
10.4.1 افزایش تقاضا برای وسایل نقلیه خودمختار بخش L4 را به حرکت در می آورد
10.5 L5
10.5.1 عدم نگرانی عمده تنظیم مقررات استاندارد برای L5
10.6 رهبران بازار

11 ADAS Market ، توسط وسیله نقلیه الکتریکی
11.1 مقدمه
11.1.1 روش تحقیق
11.1.2 مفروضات
11.1.3 بینش اصلی اصلی
11.2 وسیله نقلیه الکتریکی باتری (BEV)
11.3 وسیله نقلیه الکتریکی سلولی سوخت (FCEV)
11.4 خودروی برقی هیبریدی (HEV)
11.5 پلاگین اتومبیل هیبریدی پلاگین (PHEV)
11.6 رهبران بازار

12 ADAS Market ، براساس نوع خودرو
12.1 مقدمه
12.1.1 روش تحقیق
پیش فرض 12.1.2
12.1.3 بینش اصلی اصلی
12.2 اتومبیل مسافری
12.2.1 نفوذ بیشتر ADAS در بخش اتومبیل های مسافری ، بازار را به حرکت در می آورد
12.3 خودرو تجاری سبک
12.3.1 سرمایه گذاری در ویژگی های خودروهای سواری برای هدایت بازار ADAS برای وسایل نقلیه تجاری سبک
12.4 کامیون
12.4.1 افزایش تمرکز بر روی لجستیک ایمن و کارآمد درایور ADAS بازار کامیون ها
12.5 اتوبوس
12.5.1 رشد آگاهی در مورد حمل و نقل عمومی ایمن تر ، بخش اتوبوس را به حرکت در می آورد
12.6 رهبران بازار

13 بازار ADAS ، براساس منطقه
13.1 مقدمه
13.2 آسیا و اقیانوسیه
13.3 اروپا
13.4 آمریکای شمالی
13.5 بقیه جهان (ردیف)

14 توصیه
14.1 آسیا و اقیانوس آرام خواهد بود بازار عمده برای ADAS
14.2 رشد روزافزون در رانندگی نیمه خود مختار و خودمختار زمینه های اصلی کانون برای خودروسازان خواهد بود
نتیجه گیری 14.3

15 منظره رقابتی
چارچوب ارزیابی بازار 15.1
15.2 بررسی اجمالی
15.3 تجزیه و تحلیل رتبه بندی بازار
15.4 چارچوب ارزیابی بازار: تجزیه و تحلیل درآمد 5 بازیکن برتر
15.5 نقشه برداری رهبری رقابتی
15.6 تأثیر Covid-19 بر ارائه دهندگان راه حل ADAS
15.7 قدرت سبد محصولات: ارائه دهندگان راه حل ADAS
15.8 تعالی استراتژی تجارت: ارائه دهندگان راه حل ADAS
15.9 قدرت نمونه کارها محصول: راه اندازی ADAS
15.10 تعالی استراتژی کسب و کار: استارتاپ های ADAS
15.11 برندگان در مقابل دم دم
سناریوی رقابتی 15.12

16 نمایه شرکت
16.1 رابرت بوش GmbH
16.2 قاره AG
16.3 ZF Friedrichshafen AG
16.4 دنسو
16.5 Aptiv
16.6 Valeo
16.7 شرکت Magna International
16.8 Hyundai Mobis
16.9 الکترونیک سامسونگ
16.10 شرکت Veoneer
16.11 اینتل
16.12 انویدیا
16.13 سایر پخش کننده های کلیدی
16.13.1 آسیا و اقیانوسیه
16.13.1.1 آیسین سیکی
16.13.1.2 خودرو هیتاچی
16.13.1.3 شرکت نیدک
16.13.1.4 شرکت الکترونیکی Renesas
16.13.2 اروپا
16.13.2.1 Wabco
16.13.2.2 Infineon Technologies AG
16.13.2.3 Ficosa International Sa
16.13.2.4 حلا
16.13.3 آمریکای شمالی
16.13.3.1 سازهای تگزاس
16.13.3.2 Voxx International Corp.
16.13.3.3 توت سیاه
16.13.3.4 شرکت میکروسمی
16.13.3.5 Xilinx ، Inc

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/tg2yfa مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com