Autoproyecto سری تحریریه تأثیرات اسپانیایی را راه اندازی می کند

وی گفت: “این زمان حساس برای مصرف کنندگان اسپانیایی است و بسیاری از آنها از اهمیت قدرت خرید خود بیدار می شوند ، به ویژه خریداران جوان که بیشتر از والدین خود از نظر اجتماعی و محیطی متمرکز هستند.” کامیلو آلفارو، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Autoproyecto. “در نتیجه این تغییر مصرف کننده ، ما تلاش های روزنامه نگاری خود را تغییر می دهیم تا فراتر از توصیه های کالای ساده قرار بگیرد تا دلایل آگاهانه اجتماعی بیشتری را برای توصیه مارک های خاص نسبت به دیگران در نظر بگیرد.” آلفارو همچنین اذعان کرد: “خوانندگان ما خواستار گزارش دهی مسئولانه و شفاف هستند – آنها می دانند که آنها با کیف پول خود رأی می دهند.”

این سریال هم از طریق تیم تحقیقاتی تحریریه داخلی Autoproyecto ساخته می شود و هم با ده مارک برتر خودرو از نظر میزان فروش به Hispanics مصاحبه می کند. در بخش ویژه ای با عنوان برگزار می شود Hispanidad در صفحه اصلی Autoproyecto و تبلیغ از طریق اکوسیستم رسانه ای 360 رسانه ای Autoproyecto: Autoproyecto.com ، کانال های اجتماعی ، پادکست ها ، کانال های OTT (اپل تی وی ، روکو ، آمازون آتش TV) و تلویزیون ملی / کابل (NBC Telemundo و CNN Espanol).

بر اساس مرکز رشد اقتصادی سلیگ، 1.5 تریلیون دلار بازار اسپانیایی اسپانیایی بزرگترین بازار قومی ایالات متحده است و بیش از یک از هر شش آمریکایی را شامل می شود.

به طور کلی ، جمعیت اسپانیایی سن متوسطی دارد ، شاخص های بیش از اندازه در استفاده از سکوی دیجیتال ، از افزایش درآمد برخوردار است و رشد جمعیت بیشتری را در مقایسه با بازار عمومی نشان می دهد. براساس گزارش های مختلف سرشماری و خرید ماشین ، اسپانیایی ها 18٪ از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند ، اما 24٪ از کل فروش خودرو را تشکیل می دهند و پتانسیل خرید خودروهای بیشتر را در طول عمر خود نسبت به غیر اسپانیایی ها دارند.

آلفارو افزود: “این سریال برای رفع کمبود اطلاعات در مورد اسپانیایی ها با توجه به صنعت خودروسازی ساخته شده است.” “سرشماری سال 2010 انرژی زیادی را در زمینه بازاریابی به اسپانیایی ها ایجاد کرد ، اما از سال 2015 ، اطلاعات و دسترسی به اطلاعات کاهش یافته است. با سرشماری سال 2020 در گوشه و کنار ، ما معتقدیم که علاقه به جامعه اسپانیایی وجود خواهد داشت و ما قصد داریم در این کشور باشیم. پیشگام با گزارش اطلاعاتی است که به بازاریابان خودرو کمک می کند تا به طور مؤثرتر به این جمعیت مراجعه کنند. “

از جامعه اسپانیایی به دلیل پتانسیل استفاده نشده از آن به عنوان غول خواب یاد شده است. هیچ کجا این آشکارتر از بازار خودروی اسپانیایی اسپانیایی نیست.

سریال را در اینجا دنبال کنید گزارش تأثیرات اسپانیایی.

درباره Autoproyecto.com

Autoproyecto.com تنها وب سایت مصرف کننده خودرو زبان اسپانیایی مستقل و خصوصی است که با ارائه آخرین اخبار خودرو ، نکات و بررسی هایی که در زمینه خرید وسیله نقلیه جدید / بکار رفته در ایالات متحده ارائه می دهد ، اسپانیایی ایالات متحده را ارائه می دهد. این سایت همچنین کانال اتومبیل خود ، TV Autoproyecto را در OTT (اپل تی وی ، روکو و آمازون فایر TV) و پادکست Sobre Ruedas (بر روی چرخ ها) فعالیت می کند. این سایت توسط Autoproyecto LLC مستقر است لس آنجلس، کالیفرنیا.

مخاطب:
اکتاویو ناوارو
949.545.3264
[email protected]

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1199862/Autoproyecto_Hispan_Impact.jpg

لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1199863/Autoproyecto_Logo.jpg

منبع Autoproyecto.com

لینک های مربوطه

https://autoproyecto.com