IDTechEx سؤال می کند COVID-19 آیا Shift Towards وسایل نقلیه تجاری سبک را تسریع می کند

بوستون، 24 ژوئیه سال 2020 / PRNewswire / – بیماری همه گیر COVID-19 خریداران را به صورت آنلاین مجبور کرده است و تقاضای زیادی برای تحویل خانه دارند. علاوه بر این ، رشد امکان از سرگیری مجدد فراتر از همه گیر وجود دارد: جن علاوه بر کالاهای مصرفی ، جنس بطری برای تحویل مواد غذایی خانگی است که بسیاری از مصرف کنندگان با تجربه آن برای اولین بار ، مایل به ادامه آن هستند. وسایل نقلیه تجاری سبک (LCV) ستون فقرات این تقاضای فزاینده برای زیرساخت های تحویل است.

منفی ها وجود دارد: بن بست ، در کنار پیامدهای مالی مقابله با COVID-19 ، بر فروش خودروهای تجاری تأثیر منفی گذاشته است. انجمن تولید کنندگان اتومبیل اروپا اخیراً گزارش داده است که ، در کل ، بازار جدید LCV در اروپا در 5 ماه اول سال 2020 با 36.4٪ قرارداد منعقد شد. با افزایش حساسیت به قیمت ، قیمت بالاتر اتومبیل های برقی آنها را با ضرر بیشتری روبرو می کند.

در IDTechEx ، ما استدلال می كنیم كه این همه گیری باعث تغییر عمیق به سمت تحویل خانه خواهد شد و یك تقویت طولانی مدت برای قفل شدن پست الکترونیکی تجارت الکترونیك ، با حمایت از رشد مجدد در فروش فراهم می كند. محدودیت در حرکت و در نتیجه کاهش ترافیک جاده ای باعث شده است که سطح آلودگی هوا در شهرهای مختلف جهان به طرز چشمگیری کاهش یابد. این امر شواهد قابل توجهی را در اختیار سیاستگذاران قرار داده است که در صورت عدم کارکردن وسایل نقلیه موتور احتراق داخلی ، باعث ایجاد مزیت در محیط های شهری می شود و باعث فروش فروش OEM های وسایل نقلیه برقی می شود.

که در مه 2020مدیرعامل ولوو ، هوکان ساموئلسون همچنین اظهار داشت که وی معتقد است که این بیماری همه گیر حرکت وسایل نقلیه برقی را تسریع می کند و حمایت دولت برای ارتقاء صنعت باید این بخش را بیشتر از یارانه دادن به فناوری های قدیمی در اولویت قرار دهد.

در واقع ، بعید است که نقشه های راهبری برق تغییر کنند: OEM ها برای نگه داشتن اهداف انتشار گازهای گلخانه ای تحت فشار هستند ، و در حال حاضر در توسعه پیشرانه الکتریکی سرمایه گذاری کرده اند همانطور که در گزارش جامع IDTechEx “وسایل نقلیه تجاری سبک 20-20-2030” بحث شده است. درایور اصلی کاهش قیمت باتری است و این یک مزیت TCO قوی تر برای وسایل نقلیه تجاری سبک (در مقابل اتومبیل) است که به طور معمول در طول روز کار می کنند و بنابراین از پس انداز بیشتر سوخت بهره می برند. اکثر روزها اتومبیلها در پارکینگهای محل کار یا پارکینگهای محل کار می نشینند.

یک مشکل شایع اضطراب دامنه است. با این حال ، شواهد نشان می دهد که الزامات دامنه روزانه در حال حاضر می تواند با فن آوری های فعلی eLCV برآورده شود ، و برای ناوگان عامل در اطراف یک مرکز مرکزی ، می توان استراتژی های شارژ ابداع کرد که بهینه سازی اندازه باتری خودرو است. در حالی که اضطراب دامنه ممکن است باعث نگرانی صاحبان خودرو شود ، این موضوع نباید در مورد اپراتورهای ناوگان تجاری باشد. در عوض نگرانی آنها باید انتخاب وسیله نقلیه ای باشد که با اطمینان از نیازهای روزانه وظیفه آنها برخوردار باشد ، در حالی که وزن باتری غیرضروری را که بر کارایی کیلووات ساعت بر کیلومتر و هزینه عملیاتی خودرو تأثیر بگذارد ، ندارد.

با استفاده از مدلهای جدید ون برقی ، بازار را در بازار قرار داده است اروپا در سال 2020 ، از جمله مرسدس eSprinter ، Citroen e-Dispatch ، Toyota Proace و Vauxhall Vivaro-e ، اپراتورهای ناوگان اکنون یک استخر وسیع تر از LCV های انتشار صفر در جاده ها برای انتخاب ، کمک به افزودن به شتاب ساختمان دارند.

گزارش پیش بینی بازار IDTechEx ، “وسایل نقلیه تجاری الکتریکی سبک 2020-2030” چشم انداز 10 ساله ای را برای توسعه بازار eLCV در چین، اروپا، ایالات متحده ، و بقیه جهان. این گزارش با جزئیات پیش زمینه در مورد بازیکنان ، فن آوری ها و ملاحظات TCO ، به شرکت ها در زنجیره ارزش اطلاعاتی را که برای تصمیم گیری استراتژیک آگاهانه در مورد تجارت نیاز دارند ، در اختیار شرکت ها قرار می دهد.

این گزارش بخشی از تحقیقات وسیع وسایل نقلیه برقی و ذخیره انرژی در IDTechEx را تشکیل می دهد ، جایی که ما تصدیق وسایل نقلیه الکتریکی ، روند باتری و تقاضا را در بیش از 100 بخش مختلف تحرک مختلف دنبال می کنیم ، خلاصه در یک گزارش جامع (www.IDTechEx.com/ EV)

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزارش “وسایل نقلیه تجاری سبک برق 2020-2030” ، لطفاً به آدرس www.IDTechEx.com/eLCV مراجعه کرده یا با ما تماس بگیرید [email protected]. برای نمونه کارها کامل تحقیقات مربوط به وسایل نقلیه الکتریکی موجود از IDTechEx ، به www.IDTechEx.com/research/EV مراجعه کنید.

IDTechEx تصمیمات استراتژیک کسب و کار شما را از طریق محصولات تحقیقاتی ، مشاوره و رویدادهای خود راهنمایی می کند و به شما در سودآوری از فن آوری های نوظهور کمک می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحقیق و مشاوره IDTechEx ، با ما تماس بگیرید [email protected] یا به www.IDTechEx.com مراجعه کنید.

تماس با رسانه:
ناتالی مورتون
مدیر بازاریابی دیجیتال
[email protected]
+44 (0) 1223 812300

SOURCE IDTechEx

لینک های مربوطه

http://www.IDTechEx.com