بازار آنالیز موقعیت مکانی تا سال 2025 به ارزش 26.7 میلیارد دلار

شیکاگو، 7 آگوست 2020 / PRNewswire / – مطابق گزارش جدید تحقیقات بازار بازار تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی توسط کامپوننت (راه حل ها و خدمات) ، نوع مکان (محل داخلی و فضای بیرونی) ، کاربرد (نظارت از راه دور ، مدیریت ریسک) ، عمودی (خرده فروشی ، دولت و دفاع) و منطقه – پیش بینی جهانی تا سال 2025 “، منتشر شده توسط MarketsandMarkets ™ ، انتظار می رود اندازه بازار جهانی تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی از آن رشد کند 13.8 میلیارد دلار در سال 2020 تا 26.7 میلیارد دلار تا سال 2025 ، با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 14.1٪ در دوره پیش بینی. عوامل عمده رشد بازار ، نیاز روزافزون به تجزیه و تحلیل پیش بینی برای مشاغل و استفاده روز افزون از برنامه های مبتنی بر مکان است.

TOC در عمق را مرور کنید بازار تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی
297 – جداول
56 – ارقام
313 – صفحات

درخواست بروشور PDF: https://www.marketsandmarkets.com/pdfdownloadNew.asp؟id=177193456

بخش جغرافیایی و موقعیت جغرافیایی معکوس برای نگه داشتن اندازه بازار بزرگتر در طول دوره پیش بینی

بازار تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی به روشهای جغرافیایی و جغرافیایی معکوس ، ادغام داده ها و ETL ، گزارش دهی و تجسم ، نقشه برداری موضوعی و تجزیه و تحلیل مکانی و سایر موارد (DBMS و داده های جامعه شناختی) توسط راه حل ها تقسیم می شود. به دلیل نیاز به انجام ارزیابی های ریسک با استفاده از اطلاعات دقیق مکان برای انجام تجزیه و تحلیل دقیق در هنگام بلایای طبیعی ، مانند زلزله و سیل ، پیش بینی می شود که بخش جغرافیایی و موقعیت جود کدگذاری معکوس دارای یک اندازه بزرگتر از بازار باشد. با این حال ، ادغام داده ها و بخش ETL انتظار می رود در دوره پیش بینی در CAGR بالاتر رشد کند. ETL در استخراج داده های جغرافیایی از هر سیستم منبع ، تبدیل آن به یک قالب بر اساس نیاز کاربران و بارگذاری آن در سیستم های هدف کمک می کند.

با استفاده از برنامه ، بخش فروش و بهینه سازی بازاریابی در بالاترین CAGR طی دوره پیش بینی رشد خواهد کرد

بازار تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی توسط برنامه به بخش مدیریت ریسک ، مدیریت واکنش اضطراری ، مدیریت تجربه مشتری ، نظارت از راه دور ، برنامه ریزی و بهینه سازی زنجیره تأمین ، فروش و بهینه سازی بازاریابی ، انتخاب مکان و بهینه سازی و سایر موارد (پیش بینی مدیریت دارایی و مدیریت موجودی) تقسیم شده است. . نیاز به افزایش فروش با انجام تبلیغات و تبلیغات مختلف بر اساس مکان ها ، منجر به اتخاذ برنامه بهینه سازی فروش و بازاریابی می شود.

با کارشناس تحقیق صحبت کنید: https://www.marketsandmarkets.com/speaktoanalystNew.asp؟id=177193456

آمریکای شمالی برای نگه داشتن بیشترین اندازه بازار در دوره پیش بینی

که در آمریکای شمالی، ایالات متحده و کانادا دو عامل اصلی در رشد کلی بازار تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی هستند. انتظار می رود در ایالات متحده ، دولت و دفاع و عمودی از راه دور و ارتباطات و فناوری اطلاعات به رشد بازار کمک کنند. رشد در آمریکای شمالی به پیشرفت های روز افزون فن آوری ، افزایش استانداردهای صنعت برای فن آوری های مبتنی بر مکان و افزایش حمایت مالی دولت ها نسبت داده می شود.

فروشندگان عمده در جهان بازار تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی Google (US) ، Esri (US) ، دقیقا (US) ، SAP (آلمان) ، IBM (US) ، موسسه SAS (US) ، Oracle (US) ، Microsoft (US) ، Cisco Systems (US) ، TomTom (هلند)، شش ضلعی (سوئد) ، Zebra Technologies (ایالات متحده) ، GaliGeo (فرانسه) ، بنفش (انگلستان) ، فن آوری های موجود در ایالات متحده ، Geomoby (استرالیای غربی) ، Alteryx (ایالات متحده) ، CleverMaps (جمهوری چک) ، IndoorAtlas (فنلاند) ، نرم افزار Lepton (هند) ، Quuppa (فنلاند) ، CARTO (US) ، نرم افزار Tibco (US) ، SparkGeo (کانادا) ، PlaceIQ (US) ، Ascent Cloud (US) ، FourSquare (US) ، MapLarge (جورجیا) ، Hardcastle GIS (US) ، GapMaps (استرالیا) ، Mapidea (کشور پرتغال) ، MOCA (اسپانیا) ، Geoblink (اسپانیا) ، Orbica (نیوزلند) ، ربع (سنگاپور) ، Locale.ai (هند) ، Placense (اسرائيل) ، و Spatial.ai (ایالات متحده).

مرور بازارهای مجاور: گزارش ها و مشاوره تحقیقات بازار تجزیه و تحلیل

گزارش های مرتبط:

خدمات مبتنی بر موقعیت مکانی (LBS) و بازار سیستم های مکان واقعی (RTLS) توسط کامپوننت (بسترهای نرم افزاری ، خدمات و سخت افزار) ، نوع مکان (داخلی و خارجی) ، کاربرد ، عمودی ، منطقه – پیش بینی جهانی تا سال 2025
https://www.marketsandmarkets.com/Market-Reports/location-based-service-market-96994431.html

بازار خدمات زیرساخت ابر براساس نوع سرویس (ذخیره سازی به عنوان یک سرویس ، محاسبه به عنوان یک سرویس ، بازیابی از بلایای طبیعی و تهیه نسخه پشتیبان به عنوان سرویس) ، مدل استقرار ، اندازه سازمان ، عمودی و منطقه – پیش بینی جهانی تا سال 2024
https://www.marketsandmarkets.com/Market-Reports/cloud-infrast ساختار-service-market-116511247.html

درباره MarketsandMarkets

MarketsandMarkets research تحقیقات کمی B2B را در مورد 30،000 فرصت / تهدیدهای طاقچه که دارای رشد زیاد هستند ، فراهم می کند که 70 تا 80 درصد از درآمد شرکتهای جهان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. در حال حاضر 7500 مشتری در سراسر جهان شامل 80٪ شرکت های جهانی Fortune 1000 به عنوان مشتری سرویس دهی می کنند تقریباً 75000 افسر ارشد در هشت صنعت در سراسر جهان به دلیل نقاط ضعف خود درمورد تصمیمات مربوط به درآمدها به بازارها و بازارها نزدیک می شوند.

850 تحلیلگر تمام وقت و SMEs ما در MarketsandMarkets markets به دنبال “مدل مشارکت رشد – GEM” بازارهای جهانی رشد بالا را دنبال می کنند. GEM با هدف ایجاد مشاغل فعال با مشتریان در شناسایی فرصت های جدید ، شناسایی مهمترین مشتریان ، نوشتن استراتژی های “حمله ، اجتناب و دفاع” ، نوشتن منابع درآمدی افزایشی هم برای شرکت و هم برای رقبا اقدام می کند. MarketsandMarkets ™ اکنون با 1500 MicroQuadrants (موقعیت قرار دادن بازیکنان برتر در بین رهبران ، شرکت های نوظهور ، مبتکران ، بازیکنان استراتژیک) سالانه در بخش های نوظهور با رشد بالا قرار می گیرد. MarketsandMarkets ™ تصمیم دارد امسال برای بیش از 10،000 شرکت برای برنامه ریزی درآمدی خود بهره ببرد و به آنها کمک کند تا با ارائه تحقیقات پیش روی منحنی ، آنها را در ابتدای بازار نوآوری ها و اختلالات خود بدست آورند.

“فروشگاه دانش” پرچمداران پرچمداران MarketsandMarkets ، بیش از 200،000 بازار و زنجیره ارزش را به منظور درک هر چه بیشتر بینش های ناخوشایند به همراه اندازه بازار و پیش بینی بازارهای طاقچه متصل می کند.

مخاطب:
آقای. اوشیش مهرا
MarketsandMarkets INC.
جاده 630 داندی
سوئیت 430
Northbrook، IL 60062
ایالات متحده آمریکا: + 1-888-600-6441
پست الکترونیک: [email protected]
به وب سایت ما مراجعه کنید: https://www.marketsandmarkets.com
بینش تحقیق: https://www.marketsandmarkets.com/ResearchInsight/location-analytics-market.asp
منبع محتوا: https://www.marketsandmarkets.com/PressReleases/location-analytics.asp

منابع بازارها و بازارها