بازار جهانی گردشگری آشپزی (2020 تا 2027)

DUBLIN، 5 آگوست 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار گردشگری آشپزی بر اساس نوع فعالیت ، گروه سنی و نحوه رزرو: تجزیه و تحلیل فرصت جهانی و پیش بینی صنعت ، پیش بینی صنعت ، 2020-2027” به گزارش ResearchAndMarkets.com ارائه.

گردشگری آشپزی که به عنوان گردشگری غذایی نیز شناخته می شود ، به عنوان شکلی از مسافرت تعریف می شود که در آن یک گردشگر از رمان یا مکان های شناخته شده بازدید می کند و فرهنگ خود را از طریق غذا و غذاهای تهیه شده در آن منطقه مورد بررسی قرار می دهد. این ممکن است فعالیت های گسترده ای مانند آزمایش های آشپزی ، کلاس های آشپزی ، رستوران ها ، جشنواره غذا و موارد دیگر را در بر بگیرد. ناهار خوری در بین گردشگران بسیار متداول است و غذا معمولاً بخش مهمی از اکتشاف در بین گردشگران محسوب می شود. بازار جهانی گردشگری آشپزی در آن ارزشمند بود 1111.7 میلیارد در سال 2019 و ارزش بازار انتظار می رود 1796.5 میلیارد دلار تا سال 2027 ، ثبت CAGR 16.8٪ از سال 2020 تا 2027.

رشد گردشگری آشپزی با افزایش ابتکارات دولت در جهت ترویج گردشگری انجام می شود. علاوه بر این ، افزایش میل مردم به غذاهای خارجی مانند سوشی ، انواع گوشت آماده ، میان وعده ها و سایر موارد دیگر باعث رشد بازار گردشگری آشپزی می شود. با این وجود ، خطر درگیر شدن در مسافرت و شرایط غیرقابل پیش بینی هوا چند چالش عمده برای صنعت گردشگری به طور کلی نیست ، که این امر همچنین بر بازار گردشگری آشپزی تأثیر می گذارد. در عوض ، افزایش روند رسانه های اجتماعی برای خوردن غذا در سرزمین های خارجی باعث جلب توجه گردشگران در همه مناطق اطراف شده و زمینه های رشد را برای بازار گردشگری آشپزی فراهم کرده است.

بازار بر اساس نوع فعالیت ، گروه سنی ، نحوه رزرو و منطقه تقسیم می شود. براساس نوع فعالیت ، بازار به آزمایش های آشپزی ، کلاس های آشپزی ، رستوران ها ، جشنواره های غذا و سایر موارد طبقه بندی شده است. بر اساس گروه سنی ، این گروه ها به دسته بندی های Baby Boomers ، Generation X ، Generation Y و Generation تقسیم می شوند. بخش Mode of Booking شامل OTA ، نمایندگان سنتی و سفر مستقیم است. بر اساس منطقه ، بازار گردشگری آشپزی در سراسر کشور مورد مطالعه قرار می گیرد آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و LAMEA.

بازیگران اصلی صنعت گردشگری آشپزی عبارتند از: Abercrombie & Kent USA ، سفرهای کلاسیک ، G Adventures ، Greaves Travel ، تور غذای هند ، ITC Travel Group Limited ، گروه FTC4Lobe ، شرکت مسافرتی ، Topdeck Travel و TourRadar.

مزایای کلیدی

  • این گزارش ، تجزیه و تحلیل کمی از روند فعلی بازار ، برآوردها و پویایی اندازه بازار از 2019-2027 را ارائه می دهد فرصت های غالب گردشگری آشپزی را مشخص می کند.
  • تجزیه و تحلیل پنج نیرو پورتر ، قدرت خریداران را برجسته می کند و ذینفعان توانا تأمین کننده تصمیم گیری در مورد تجارت سود محور و تقویت شبکه تأمین کننده خریدار خود را برجسته می کنند.
  • تجزیه و تحلیل عمیق از اندازه و تقسیم بندی در تعیین فرصت های غالب بازار کمک می کند.
  • کشورهای عمده در هر منطقه با توجه به سهم درآمد خود در صنعت نقشه برداری می شوند.
  • بخش موقعیت یابی پخش کننده بازار محک را تسهیل می کند و درک روشنی از موقعیت فعلی بازیگران بازار در صنعت گردشگری آشپزی فراهم می کند.

موضوعات اصلی تحت پوشش:

فصل 1 مقدمه

فصل 2: ​​خلاصه اجرائی

فصل 3: بررسی اجمالی بازار
3.1 تعریف بازار و دامنه
3.2 یافته های کلیدی
3.2.1. جیب های بالای سرمایه گذاری
3.2.2. عوامل تاثیر گذار برتر
3.3 تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر
3.3.1. قدرت چانه زنی تامین کنندگان
3.3.2. قدرت چانه زنی خریداران
3.3.3. تهدید جانشینی
3.3.4. تهدید تازه واردها
3.3.5. شدت رقابت رقابتی
3.4 پویا بازار
3.4.1. رانندگان
3.4.1.1. دنبال تجربیات بی نظیر برای تقویت صنعت جهانی گردشگری
3.4.1.2. برنامه های کاربردی تلفن همراه ، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و هوش مصنوعی در حال توسعه در کنار صنعت گردشگری تبلیغی
3.4.1.3. ظهور رسانه های اجتماعی با تأثیر مثبت بر صنعت سفر
3.4.2. خویشتن داری – خودداری – پرهیز
3.4.2.1. افزایش تروریسم و ​​میزان جرم ، عدم قطعیت سیاسی و فجایع طبیعی
3.4.2.2. طبیعت و جهانگردی دیگر در همگام سازی وجود ندارد
3.4.3. فرصت
3.4.3.1. مقصد های منحصر به فرد با کشش زیاد در بین گردشگران
3.4.3.2. گزینه ای برای اقامت راحت و بودجه مناسب
3.5. تجزیه و تحلیل کووید
3.5.1. مقدمه
3.5.2. تأثیر بر صنایع غذایی و آشامیدنی
3.5.3. تأثیر در بازار گردشگری آشپزی
3.6. تجزیه و تحلیل نظارتی
3.6.1. بررسی اجمالی
3.6.2. تحلیل مقررات گردشگری آشپزی
3.6.2.1. بازار گردشگری آشپزی: کاربرد سیاست
3.6.2.2. بازار گردشگری آشپزی: استانداردهای کیفیت
3.6.2.3. بازار گردشگری آشپزی: ایمنی و بهداشت مواد غذایی
3.6.2.4. بازار گردشگری آشپزی: اصالت در تجربیات غذایی
3.7 تحلیل اولویت مصرف کننده
3.7.1.1. مسافرت آشپزی در بین گردشگران چه انگیزه ای دارد؟
3.7.1.2. کانال ترجیحی بیشتر برای رزرو چیست؟
3.7.1.3. چه نوع بازاریابی اثرگذارترین بود؟
3.7.1.4. کانال ترجیحی بیشتر برای رزرو چیست؟
3.7.1.5. مشخصات مسافرتی مختلف آشپزخانه چیست؟
3.7.1.6. گردشگران چه نوع سفر آشپزی را ترجیح می دهند؟

فصل چهارم: بازار گردشگری آشپزی ، بر اساس نوع فعالیت
4.1 بررسی اجمالی
4.1.1. اندازه بازار و پیش بینی ، بر اساس نوع فعالیت
4.2. محاکمات آشپزی
4.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.2.2 اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.2.3 اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
4.3 کلاس های آشپزی
4.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.3.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.3.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
4.4 رستوران ها
4.4.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.4.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.4.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
4.5 جشنواره غذا
4.5.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.5.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.5.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
4.6. دیگران
4.6.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.6.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.6.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور

فصل 5: بازار گردشگری آشپزی ، توسط گروه سنی
5.1. بررسی اجمالی
5.1.1. اندازه بازار و پیش بینی ، توسط گروه سنی
5.2 بومرهای کودک
5.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.2.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
5.2.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
5.3 نسل X
5.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.3.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
5.3.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
5.4 نسل Y
5.4.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.4.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
5.4.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
5.5 نسل Z
5.5.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.5.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
5.5.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور

فصل ششم: بازار گردشگری آشپزی ، بر اساس روش رزرو
6.1. بررسی اجمالی
6.1.1. اندازه بازار و پیش بینی ، توسط نحوه رزرو
6.2. (اوتا) نمایندگان سفر آنلاین
6.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.2.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
6.2.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
6.3 نمایندگان سنتی
6.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.3.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
6.3.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
6.4 رزرو مستقیم
6.4.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.4.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
6.4.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور

فصل 7: بازار گردشگری آشپزی ، براساس منطقه
7.1 بررسی اجمالی
7.1.1. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
7.2 آمریکای شمالی
7.3 اروپا
7.4 آسیا و اقیانوسیه
7.5 LAMEA

فصل 8: نمایه های شرکت
8.1. Abercrombie & Kent Usa
8.1.1. درباره شرکت
8.1.2. کلیدی اجرایی
8.1.3. عکس فوری شرکت
8.1.4. نمونه کارها محصولات
8.2. سفرهای کلاسیک
8.3. G ماجراهای
8.4. سفر Greaves
8.5. تور غذایی هند
8.6. Itc Travel Group Limited
8.7 گروه Ftc4Lobe
8.8. شرکت مسافرتی
8.9 سفر تاپدک
8.10 تورادار

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/n8gi91 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com