“رودخانه” مغناطیسی ستاره های جوان را تغذیه می کند

مشاهده کوهستانی ، کالیفرنیا. و کلمبیا ، م.، 20 آگوست 2020 / PRNewswire / – ستاره هایی مانند خورشید ما شکل می گیرند که ابرهای گاز و گرد و غبار زیر باران فرو می روند. اما چگونه این ماده از فضای بین ستاره ای به این ابرها می رسد و چه چیزی سقوط آنها را کنترل می کند؟

تصویر زیر ساختارهای باریک و دوقلو مانند به نام رشته ها را نشان می دهد ، که مانند رودخانه هایی که مواد را به داخل خوشه ستاره Serpens South هدایت می کنند ، نشان می دهد ، گروهی از بیش از 60 ستاره جوان که در ابر متراکم بنزین و گرد و غبار نزدیک به 1400 نور سال نوری شکل گرفته اند. . رصدخانه استراتوسفر برای نجوم مادون قرمز ، یا سوفیاکشف میدان های مغناطیسی در منطقه می تواند باعث ایجاد ستاره بیشتر شود. زمینه ها ، به عنوان خط تصویر ثابت از تلسکوپ فضایی Spitzer Spaszer ناسا ، توسط گرانش کشیده شده اند تا با رشته باریک و تاریک در سمت چپ پایین تراز شوند – مواد کمک می کنند تا به پایین آن حرکت کنند. این با قسمتهای بالایی تصویر متفاوت است ، جایی که میدان های مغناطیسی عمود بر رشته ها هستند زیرا در مقابل گرانش قرار دارند.

دانشمندان در حال مطالعه ابر متراکم هستند تا بدانند که چگونه میدان های مغناطیسی ، گرانش و حرکات گازی آشفته در ایجاد ستاره ها نقش دارند. هنگامی که تصور می شد با خنثی کردن جاذبه ، تولد ستاره را کند می کند ، سوفیا داده ها بعضی از موارد را نشان می دهد که زمینه های مغناطیسی در حقیقت با گرانش کار می کنند ، زیرا می تواند زمینه ها را با رشته ها ترسیم کند و از تولد ستارگان تغذیه کند. نتایج منتشر شده در نجوم طبیعت. نویسنده اصلی است Thushara Pillaiو انریکه-لوپز رودریگز انجمن تحقیقات فضایی دانشگاهها مؤلف است.

درک نقش میدان های مغناطیسی آسمانی در جهان چالش برانگیز است ، زیرا آنها برای بیشتر تلسکوپ ها نامرئی هستند. سوفیا ابزار مادون قرمز HAWC + قادر به مشاهده دانه های گرد و غبار است ، زیرا آنها به صورت عمود بر میدان ها تراز می شوند و به دانشمندان این امکان را می دهند که از استحکام و جهت میدان مغناطیسی استنباط کنند. مشاهدات اضافی برای درک کامل تعامل پیچیده بین نیروهای مسئول ایجاد ستاره های جدید مورد نیاز است.

کاغذ

استناد کامل: Pillai ، T.G.، Clemens، D.P.، Reissl، S. و همکاران جریان رشته های مغناطیسی مغناطیسی که از خوشه تعبیه شده جوان در سرپنس جنوبی تغذیه می کنند. نات آسترون (2020) https://doi.org/10.1038/s41550-020-1172-6

مقاله به صورت آنلاین درج شده است 17 آگوست 2020 https://www.nature.com/articles/s41550-020-1172-6

اقتباس از ویژگی وب ناسا.

در باره سوفیا

سوفیا، رصدخانه استراتوسفر برای نجوم مادون قرمز ، یک هواپیمای جت Boeing 747SP است که برای حمل یک تلسکوپ به قطر 106 اینچ اصلاح شده است. این پروژه مشترک ناسا و مرکز هوافضای آلمان ، DLR است. مرکز تحقیقات آمس ناسا در کالیفرنیا دره سیلیکون مدیریت سوفیا برنامه ، دانش و عملیات ماموریت با همکاری انجمن تحقیقات فضایی دانشگاهها که مقر آن در آن است کلمبیا ، مریلندو آلمانی سوفیا موسسه (DSI) در دانشگاه اشتوتگارت. این هواپیما از مرکز تحقیقات پرواز آرمسترانگ ناسا که در ساختمان 703 واقع در ناسا نگهداری شده ، بهره برداری می شود پالمدال ، کالیفرنیا.

درباره USRA

انجمن تحقیقات فضایی دانشگاهها (USRA) در سال 1969 ، تحت حمایت آكادمی ملی علوم ، بنا به درخواست دولت آمریكا تأسیس شد ، یك شركت غیرانتفاعی است كه برای پیشبرد علم ، فناوری و مهندسی مرتبط با فضا منشور می شود. USRA مؤسسات و تسهیلات علمی را اجرا می کند ، و سایر برنامه های مهم تحقیقاتی و آموزشی را نیز با بودجه فدرال انجام می دهد. USRA جامعه دانشگاه را درگیر می کند و از رهبری علمی داخلی ، تحقیق و توسعه ابتکاری و تخصص در مدیریت پروژه بهره می برد. اطلاعات بیشتر در مورد USRA در www.usra.edu در دسترس است.

تماس با روابط عمومی:
سوریا فرخی، دکتری