صنعت فیلترهای خودرو در سراسر جهان تا سال 2027

DUBLIN، 28 آگوست 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار فیلترهای خودرو تا سال 2027 – گزارش جهانی و پیش بینی ها براساس نوع ؛ نوع خودرو” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

در بازار فیلترهای خودرو ارزش گذاری شد 3570.0 میلیون دلار آمریکا در سال 2018 و انتظار می رود که در CAGR 5.0٪ از سال 2019 تا 2027 رشد یابد 5383.8 میلیون دلار آمریکا تا سال 2027

فیلترهای خودرو اکثراً برای حذف آلاینده های هوا و ذرات گرد و غبار مورد استفاده قرار می گیرند تا با کاهش مصرف سوخت و در نتیجه تولید انرژی زیاد ، عملکرد خودرو را بهبود بخشند. این فیلترها از افزایش جریان هوا پشتیبانی می کنند و باعث کاهش آسیب موتور می شوند که به نوبه خود باعث افزایش راندمان خودرو می شود. همچنین پیش بینی می شود که قیمت بنزین بالا باعث شود تا تاکید تولید کنندگان بر کاهش مصرف سوخت تغییر کند. کلیه وسایل نقلیه مدرن مانند اتومبیل های سواری ، وسایل نقلیه تجاری سبک و وسایل نقلیه سنگین تجاری به فیلترهای مختلفی برای تولید برق بالا و افزایش بازده خودرو مجهز هستند. بازار فیلترهای خودرو شامل بسیاری از بازیگران منطقه ای ، بین المللی و محلی است. فروشندگان منطقه ای و محلی در بازار فیلترهای مقرون به صرفه ای با قابلیت ها و ویژگی های پیشرفته ارائه می دهند. چند فروشنده اصلی نیز در حال گسترش مشتری خود هستند و به طور فزاینده ای سرمایه گذاری عظیمی در فعالیت های تحقیق و توسعه می کنند. بنابراین ، انتظار می رود با توجه به مقررات و پیشرفت های دولت در فناوری ، فضای رقابتی در بازار افزایش یابد.

پیش بینی می شود بازار جهانی فیلترهای خودرو در دوره پیش بینی شاهد رشد چشمگیر باشد. افزایش فروش خودروهای پریمیوم و لوکس به دلیل بالا رفتن درآمد یکبار مصرف مهمترین عامل محرک بازار فیلترهای جهانی خودرو است. علاوه بر این ، پیش بینی می شود افزایش تعداد مقررات دقیق و الزامات انطباق تقاضای آن را به دنبال داشته باشد. با این حال ، تولید وسیله نقلیه الکتریکی باتری برجسته (BEV) ممکن است رشد بازار را محدود کند. علیرغم این محدودیت ، افزایش تولید وسایل نقلیه سنگین تجاری در آمریکای شمالی و آسیا انتظار می رود در بازه زمانی پیش بینی شده از سال 2019 تا 2027 فرصت های رشد کافی برای بازیکنانی که در بازار فیلترهای خودرو فعالیت می کنند ، ارائه دهد.

بازار فیلترهای خودرو به نوع ، نوع خودرو و جغرافیا تقسیم شده است. براساس نوع ، بازار بیشتر به فیلتر سوخت ، فیلتر روغن موتور ، فیلتر هوای موتور ، فیلتر هوای کابین ، فیلتر خنک کننده و فیلتر روغن فرمان تقسیم می شود. بخش فیلتر هوای موتور بیشترین سهم از کل بازار را در طول دوره پیش بینی نشان می دهد. بر اساس نوع خودرو ، بازار فیلترهای خودرو بیشتر به اتومبیل های سواری ، خودروهای سبک تجاری و خودروهای سنگین تجاری تقسیم می شود. در سال 2018 ، نوع خودروهای سواری سهم قابل توجهی در بازار فیلترهای جهانی خودرو و پس از آن نوع خودروهای سبک تجاری را در اختیار داشتند. از نظر جغرافیایی ، بازار به پنج منطقه عمده تقسیم شده است – آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه (APAC) ، خاورمیانه و آفریقا (MEA) ، و آمریکای جنوبی (سم)

بازیکنان اصلی فعال در بازار جهانی فیلترهای خودرو که در این مطالعه بازار مشاهده می شوند عبارتند از A.L. Filter؛ ACDelco Inc؛ شرکت دنسو؛ شرکت دونالدون ، شرکت؛ Freudenberg Filtration Technologies SE & Co. KG؛ مهندسی K&N ، شرکت. MANN + HUMMEL GMBH؛ شرکت فیلتر آمریکای شمالی ؛ رابرت بوش GmbH؛ و Sogefi SPA.

دلایل خرید:

  • صرفه جویی و کاهش زمان انجام تحقیقات سطح ورودی با شناسایی رشد ، اندازه ، بازیگران و بخش های پیشرو در بازار جهانی فیلترهای خودرو.
  • اولویت های اصلی کسب و کار را برجسته می کند تا به شرکت ها کمک کند تا استراتژی های تجاری خود را دوباره تنظیم کنند.
  • یافته ها و توصیه های کلیدی روندهای مهم صنعت مترقی در بازار فیلترهای جهانی خودرو را برجسته می کند و از این طریق به بازیکنان در زنجیره ارزش اجازه می دهد استراتژی های بلند مدت مؤثر را توسعه دهند.
  • برنامه های توسعه مشاغل را با استفاده از رشد چشمگیر بازارهای توسعه یافته و نوظهور توسعه / اصلاح کنید.
  • روندهای عمیق بازار و چشم انداز همراه با عوامل ایجاد بازار و همچنین مواردی که مانع از آن می شوند را بررسی کنید.
  • فرایند تصمیم گیری را با درک استراتژی های مورد علاقه تجاری با توجه به محصولات مشتری ، تقسیم بندی ، قیمت گذاری و توزیع ، تقویت کنید.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. معرفی
1.1 محدوده مطالعه
1.2 گزارش راهنمایی
1.3 تقسیم بازار

2. غذاهای کلیدی

3. روش تحقیق
3.1 پوشش
3.2 تحقیقات ثانویه
3.3 تحقیقات اولیه

4. چشم انداز بازار فیلترهای خودرو
4.1 بررسی اجمالی بازار
4.2 تجزیه و تحلیل آفات
4.2.1 آمریکای شمالی
4.2.2 اروپا
4.2.3 آسیا و اقیانوسیه
4.2.4 خاورمیانه و آفریقا
4.2.5 آمریکای جنوبی
4.3 تجزیه و تحلیل اکوسیستم

5. بازار فیلترهای خودرو – پویایی کلیدی بازار
5.1 رانندگان
5.1.1 مقررات دولت برای کاهش انتشار
5.1.2 افزایش فروش اتومبیل های برتر و لوکس به دلیل افزایش درآمد یکبار مصرف
5.2 خویشتنداری
5.2.1 ساخت وسایل نقلیه برقی باتری (BEV)
5.3 فرصت
5.3.1 افزایش تولید وسایل نقلیه تجاری سنگین در آمریکای شمالی و مناطق آسیا
5.4 روند آینده
5.4.1 فیلترهای خودرو مواد سبک
5.5 تجزیه و تحلیل تأثیر رانندگان و محدودیتها

6. فیلترهای خودرو – تحلیل بازار جهانی
6.1 نمای کلی بازار فیلترهای خودرو
6.2 بازار فیلترهای خودرو – درآمد و پیش بینی تا سال 2027 (میلیون دلار آمریکا)
6.3 موقعیت یابی بازار – رتبه بندی بازیکنان بازار جهانی

7. تجزیه و تحلیل بازار فیلترهای خودرو – براساس نوع
7.1 بررسی اجمالی
7.2 بازار فیلترهای خودرو ، براساس نوع (2018 و 2027)
7.3 فیلتر سوخت
7.3.1 بررسی اجمالی
7.3.2 فیلتر سوخت: بازار فیلترهای خودرو – درآمد و پیش بینی تا سال 2027 (میلیون دلار)
فیلتر روغن موتور 7.4
7.4.1 بررسی اجمالی
7.4.2 فیلتر روغن موتور: بازار فیلترهای خودرو – درآمد و پیش بینی تا سال 2027 (میلیون دلار آمریکا)
7.5 فیلتر هوا موتور
7.5.1 نمای کلی
7.5.2 فیلتر هوا موتور: بازار فیلترهای خودرو – درآمد و پیش بینی تا سال 2027 (میلیون دلار)
7.6 فیلتر هوا کابین
7.6.1 بررسی اجمالی
7.6.2 فیلتر هوای کابین: بازار فیلترهای خودرو – درآمد و پیش بینی تا سال 2027 (میلیون دلار آمریکا)
7.7 فیلتر خنک کننده
7.7.1 بررسی اجمالی
7.7.2 فیلتر خنک کننده: بازار فیلترهای خودرو – درآمد و پیش بینی تا سال 2027 (میلیون دلار آمریکا)
7.8 فیلترهای روغن فرمان
7.8.1 بررسی اجمالی
7.8.2 فیلترهای روغن فرمان: بازار فیلترهای خودرو – درآمد و پیش بینی تا سال 2027 (میلیون دلار آمریکا)

8. بازار فیلترهای خودرو – براساس نوع خودرو
8.1 بررسی اجمالی
8.2 بازار فیلترهای خودرو ، براساس نوع خودرو (2018 و 2027)
8.3 اتومبیل های مسافری
8.3.1 بررسی اجمالی
8.3.2 اتومبیل های مسافری: بازار فیلترهای خودرو – درآمد و پیش بینی تا سال 2027 (میلیون دلار)
8.4 وسیله نقلیه تجاری سبک
8.4.1 بررسی اجمالی
8.4.2 خودرو تجاری سبک: بازار فیلترهای خودرو – درآمد و پیش بینی تا سال 2027 (میلیون دلار)
8.5 خودرو تجاری سنگین
8.5.1 بررسی اجمالی
8.5.2 خودرو تجاری سنگین: بازار فیلترهای خودرو – درآمد و پیش بینی سال 2027 (میلیون دلار آمریکا)

9. بازار فیلترهای خودرو – آنالیز جغرافیایی
9.1 بررسی اجمالی
9.2 آمریکای شمالی: بازار فیلترهای خودرو
9.3 اروپا: بازار فیلترهای خودرو
9.4 APAC: بازار فیلترهای خودرو
9.5 MEA: بازار فیلترهای خودرو
9.6 SAM: بازار فیلترهای خودرو

10. چشم انداز صنعت
10.1 ابتکار عمل
10.2 توسعه جدید

11- پروفایل شرکت
11.1 A.L. Filter Ltd.
11.1.1 حقایق کلیدی
11.1.2 شرح کسب و کار
11.1.3 محصولات و خدمات
11.1.4 بررسی اجمالی مالی
11.1.5 تجزیه و تحلیل SWOT
11.1.6 پیشرفتهای کلیدی
11.2 ACDelco
11.2.1 حقایق اصلی
11.2.2 شرح کسب و کار
11.2.3 محصولات و خدمات
11.2.4 بررسی اجمالی مالی
11.2.5 تجزیه و تحلیل SWOT
11.2.6 پیشرفتهای کلیدی
11.3 کیلو مهندسی N ، شرکت
11.3.1 حقایق اصلی
11.3.2 شرح کسب و کار
11.3.3 محصولات و خدمات
11.3.4 بررسی اجمالی مالی
11.3.5 تجزیه و تحلیل SWOT
11.3.6 تحولات کلیدی
11.4 شرکت فیلتر آمریکای شمالی
11.4.1 حقایق اصلی
11.4.2 شرح تجارت
11.4.3 محصولات و خدمات
11.4.4 بررسی اجمالی مالی
11.4.5 تجزیه و تحلیل SWOT
11.4.6 تحولات کلیدی
11.5 Sogefi SpA
11.5.1 حقایق اصلی
11.5.2 شرح تجارت
11.5.3 محصولات و خدمات
11.5.4 بررسی اجمالی مالی
11.5.5 تجزیه و تحلیل SWOT
11.5.6 پیشرفت های کلیدی
11.6 گروه فرویدنبرگ
11.6.1 حقایق اصلی
11.6.2 شرح تجارت
11.6.3 محصولات و خدمات
11.6.4 بررسی اجمالی مالی
11.6.5 تجزیه و تحلیل SWOT
11.6.6 پیشرفت های کلیدی
11.7 مان + هومل.
11.7.1 حقایق اصلی
11.7.2 شرح کسب و کار
11.7.3 محصولات و خدمات
11.7.4 بررسی اجمالی مالی
11.7.5 تجزیه و تحلیل SWOT
11.7.6 پیشرفت های کلیدی
11.8 شرکت دنسو
11.8.1 حقایق اصلی
11.8.2 شرح کسب و کار
11.8.3 محصولات و خدمات
11.8.4 بررسی اجمالی مالی
11.8.5 تجزیه و تحلیل SWOT
11.8.6 پیشرفت های کلیدی
11.9 رابرت بوش GmbH
11.9.1 حقایق کلیدی
11.9.2 شرح کسب و کار
11.9.3 محصولات و خدمات
11.9.4 بررسی اجمالی مالی
11.9.5 تجزیه و تحلیل SWOT
11.9.6 تحولات کلیدی
11.10 شرکت دونالدسون ، شرکت
11.10.1 حقایق کلیدی
شرح 10.10.2 تجارت
11.10.3 محصولات و خدمات
11.10.4 بررسی اجمالی مالی
11.10.5 تجزیه و تحلیل SWOT
11.10.6 پیشرفتهای کلیدی

12. پیوست
12.1 درباره ناشر
فهرست کلیدی 12.2

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/t14jp8 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN + 1-800-526-8630
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com