“قهرمانان دیوار بزرگ” با یک کمپین تبلیغاتی جدید 2020 از بازدید کنندگان آینده که به پکن باز می گردند استقبال می کند

خانم پانگ وی ، معاون مدیر کل از دفتر فرهنگ و گردشگری شهرداری پکن ، دستاوردهای کمپین های بین المللی اجتماعی بازدید از پکن را از سال 2013 بررسی کرد. پکن فعالانه ترویج می کند پکن در فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و یوتیوب. هر ساله ، کمپین بازاریابی جهانی “Great Wall Heroes” تأثیرگذاران خارجی را به خود دعوت کرده است پکن برای تجربه جدیدترین پکن تورها و محصولات گردشگری فرهنگی و همچنین تبلیغات پکن از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی جهانی. این رویداد به یک رویداد سالانه مارک تجاری برای تبلیغات تبلیغاتی در خارج از کشور توسط اداره فرهنگ و گردشگری شهرداری پکن تبدیل شده است. در پی COVID-19 ، کمپین امسال “Great Wall Heroes” موضوع جدید “بازدید دوباره از پکن” را داشت. طولانی مدت پکن از تأثیرگذاران خارج از کشور دعوت شد تا در یک میزگرد در مورد توسعه گردشگری پس از COVID-19 شرکت کنند.

پنج مؤلف / تأثیرگذار این افراد عبارت بودند از: آقای جیم اسپیر ، بنیانگذار و طراح دو مشاغل برنده جایزه گردشگری در نزدیکی دیوار بزرگ Mutianyu. اماس. سارا کینلی سایدموسس شرکت مسافرتی Bespoke ، که خدمات سفارشی و مسافرتی سفارشی را به گردشگران خارجی ارائه می دهد. آقای Hayden Opie از Beijing Hikers ، یک باشگاه پیاده روی که در آن محبوب بوده است پکن بیش از 10 سال آقای Ignace Lecleir ، مالک و بنیانگذار TRB ، رستوران غذاخوری شماره یک دنیا را توسط توییتر در سال 2019 اهدا کرد. و آقای دومینیک د کوتو از B Electric ، که راه های جدید جالب برای کشف را ارائه می دهد پکن از طریق دوچرخه الکترونیکی

در پایان این رویداد ، دفتر فرهنگ و گردشگری شهرداری پکن به منظور تقدیر از تلاش های فعال آنها برای ارتقا ، به پنج تأثیرگذار خارجی گواهی نامه ای به نام “قهرمانان دیوار بزرگ” اعطا کرد. پکن و تبادل فرهنگی بین المللی را ترویج می دهند.

در مصاحبه ، خانم پنگ وی گفت که اکنون که شیوع COVID-19 در آن رخ داده است پکن تحت کنترل قرار گرفته است ، میزبانی موفقیت آمیز از این رویداد از اهمیت زیادی برای آینده گردشگری فرهنگی در برخوردار بود پکن. خارجی ها در پکن به امید کمک به مردم در سرتاسر جهان برای آشنا شدن به دیوار بزرگ و پیوستن به جریان زنده دعوت شدند چین دوباره بعد از COVID-19 و نحوه آن را دریابید پکن بازار گردشگری بهبود یافته است. این رویداد نیز راه اندازی شد پکن آخرین پروژه تورهای فرهنگی بزرگ وال با هدف ایجاد یک پایه محکم برای بهبود گردشگری ورودی پس از COVID-19.

پس از این رویداد ، مهمانان تور تازه شب Badaling Great Wall Night را تجربه کردند که از صفحه فیس بوک Visit Beijing نیز به صورت مستقیم پخش می شد. امید است که این کارزارهای تبلیغاتی روح دیوار بزرگ را تجسم بخشیده و به پیش ببرد ، از فرهنگ دیوار بزرگ به عنوان پیوندی برای روایت داستانهای چینی و تبادلات فرهنگی بین چین و دنیا

SOURCE CYBERONE GROUP / PRN آسیا