ناسا فضانورد فضانورد فضایی برای پاسخ به سوالات دختران پیشاهنگ

واشنگتن، 7 آگوست 2020 / PRNewswire / – پیشاهنگان دختر از سراسر کشور هفته آینده سؤالاتی را برای فضانورد ناسا مطرح می کنند کریس کاسیدی در ایستگاه فضایی بین المللی. رویداد downlink آموزشی به صورت زنده در آن برگزار می شود ساعت 10:55 ب.ظ. EDT سه شنبه، 11 اوت ، در تلویزیون ناسا و وب سایت آژانس.

Cassidy پاسخ خواهد داد به سؤالات از پیش تنظیم شده منتخب از 1.7 میلیون دخترانی که عضو دختران پیشاهنگی هستند ایالات متحده آمریکا. دختران پیشاهنگی برای ارائه فرصت های جذاب دختران در کلاس های K-12 که علاقه آنها به STEM را افزایش می دهد ، از جمله نشان های علوم فضایی ، آموزش ها و رویدادهایی که به آنها الهام می گیرد برای کشف علوم فضایی است.

پیوند مستقیم دانشجویان با فضانوردان در ایستگاه فضایی ، تجارب منحصر به فردی و معتبر را برای تقویت یادگیری دانش آموزان ، عملکرد و علاقه به علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات فراهم می کند. فضانوردان ساکن در فضا در آزمایشگاه مدار با مرکز کنترل ماموریت ناسا در مرکز ارتباط برقرار می کنند هیوستون 24 ساعت شبانه روز از طریق ماهواره ردیابی و رله داده های شبکه فضایی (TDRS).

نزدیک به 20 سال ، فضانوردان بطور مداوم در ایستگاه فضایی زندگی می کنند و کار می کنند ، فناوری ها را آزمایش می کنند ، علم را انجام می دهند و مهارت های لازم را برای کشف دورتر از زمین به دست می آورند. از طریق برنامه Artemis ناسا ، این آژانس فضانوردان را تا سال 2024 با اکتشافات نهایی انسان در مریخ به ماه می فرستد. با الهام از نسل بعدی کاشفان – نسل آرتمیس – تضمین می کند که آمریکا همچنان در زمینه اکتشافات و کشف فضاها رهبری خواهد کرد.

اکتشاف ماه مریخ به مریخ را در زیر دنبال کنید:

فضانوردان ناسا را ​​در رسانه های اجتماعی دنبال کنید:

فیلم ها و برنامه های درسی که تحقیق در مورد ایستگاه فضایی بین المللی را برجسته می کند ، در این قسمت را مشاهده کنید:

منبع ناسا