چشم انداز بازار جهانی موتور خودرو تا سال 2025

DUBLIN، 21 آگوست 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار جهانی موتور خودرو ، براساس نوع خودرو ، براساس نوع محصول ، با کاربرد ، بر اساس تقاضای طبقه بندی ، رقابت ، پیش بینی و فرصتها ، 2026” به گزارش ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی اتومبیل خودرو در اطراف ایستاده بود 31 میلیارد دلار در سال 2019 و پیش بینی می شود که در CAGR 13٪ در طول سال 2020 – 2025 رشد کند.

بازار با افزایش تقاضا برای وسایل نقلیه با انرژی و افزایش مقررات ایمنی رانده می شود. علاوه بر این ، هنجارهای دقیق انتشار و سیاست ها و برنامه های حمایتی دولت برای ارتقاء وسایل نقلیه الکتریکی ، به ویژه با توجه به نگرانی های زیاد در مورد آلودگی هوا و تغییر اوضاع ، پیش بینی می شود بیشتر در دوره پیش بینی رشد بازار را تقویت کند. علاوه بر این ، تقاضای رو به رشد برای سیستم ایمنی فعال در خودروهایی مانند کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و سیستم ترمز ضد قفل (ABS) پیش بینی می شود که تا سال 2025 رشد بازار را تقویت کند.

انتظار می رود پیشرفت های تکنولوژیکی و عرضه محصولات جدید توسط بازیگران اصلی نیز بر بازار تأثیر بگذارد. اما ، نیاز به کاهش هزینه و وزن این موتورها می تواند رشد را در طی چند سال آینده محدود کند. علاوه بر این ، هنجارهای دقیق نظارتی توسط دولت های مختلف در سراسر جهان برای حفاظت از محیط زیست و ایمنی بیشتر مانع رشد بازار می شود.

بازار جهانی موتور خودرو براساس نوع خودرو ، نوع محصول ، کاربرد ، نوع خودروی برقی ، دسته تقاضا ، شرکت و منطقه تقسیم می شود. براساس نوع خودرو ، بازار را به خودروهای سواری ، خودروهای تجاری و دوچرخه تقسیم بندی كرده است. پیش بینی می شود بخش اتومبیل های مسافری به دلیل افزایش فروش و تولید خودروهای سواری ، بر بازار حاکم شوند. براساس نوع محصول ، بازار را می توان در موتورهای براش DC ، BLDC و پله ای خرد کرد. انتظار می رود که بخش برس DC به دلیل افزایش تصویب آنها در مرحله اولیه برق ، بر بازار مسلط شود.

منطقه ای ، بازار موتور خودرو به مناطق مختلف از جمله تقسیم شده است آسیا و اقیانوسیه، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپاو خاورمیانه و آفریقا. آسیا و اقیانوسیه انتظار می رود با توجه به حضور بازیکنان اصلی فعال در منطقه ، بر کل بازار موتور خودرو مسلط شود.

بازیکنان اصلی فعال در بازار موتور خودرو شامل Continental AG ، Robert Bosch GmbH ، Siemens AG ، Denso Corporation ، شرکت الکتریکی میتسوبیشی ، Magna International ، Valeo SA ، شرکت Nidec ، شرکت Borgwarner ، شرکت میتسوبا ، جانسون الکتریکی محدود و Mahle GmbH هستند. ، درمیان دیگران. شرکت های پیشرو در حال توسعه فن آوری های پیشرفته و راه اندازی محصولات جدید برای رقابتی ماندن در بازار هستند. سایر استراتژی های رقابتی شامل ادغام و جمع آوری است. به عنوان مثال ، در دسامبر 2019، شرکت میتسوبیشی الکتریک برای تشکیل یک شرکت سرمایه گذاری جدید جدید ، با شرکت نیسان موتور و رنو SA پیمان منعقد کرد ، که بر تحقیقات و توسعه فناوریهای پیشرفته خودروسازی متمرکز خواهد بود.

اهداف مطالعه:

  • برای تجزیه و تحلیل و تخمین اندازه بازار جهانی موتور خودرو از سال 2015 تا 2019.
  • برای برآورد و پیش بینی اندازه بازار بازار جهانی موتور خودرو از سال 2020 تا 2025.
  • طبقه بندی و پیش بینی بازار جهانی موتور خودرو بر اساس نوع خودرو ، نوع محصول ، کاربرد ، براساس نوع خودرو برقی ، دسته تقاضا ، شرکت و توزیع منطقه ای.
  • برای شناسایی منطقه یا بخش غالب در بازار جهانی موتور خودرو.
  • برای شناسایی رانندگان و چالش های بازار جهانی موتور خودرو.
  • برای بررسی تحولات رقابتی از قبیل موارد بسط ، راه اندازی محصولات جدید ، ادغام و جمع آوری و غیره ، در بازار جهانی موتور خودرو.
  • برای شناسایی و تحلیل مشخصات بازیکنان پیشرو که در بازار جهانی موتور خودرو فعالیت می کنند.
  • برای شناسایی استراتژی های کلیدی پایدار اتخاذ شده توسط فعالان بازار در بازار جهانی موتور خودرو.

موضوعات کلیدی تحت پوشش:

1. نمای کلی محصول

2. روش تحقیق

3. تأثیر COVID-19 در بازار جهانی موتور خودرو

4- خلاصه اجرائی

5. صدای مشتری

6. چشم انداز بازار جهانی موتور خودرو
6.1. اندازه بازار و پیش بینی
6.1.1. توسط مقدار و حجم
6.2 سهم بازار و پیش بینی
6.2.1. براساس نوع خودرو (اتومبیل های مسافری ، دوچرخه ، وسایل نقلیه تجاری)
6.2.2. بر اساس نوع محصول (DC Brushed، BLDC Motors، Stepper)
6.2.3. توسط برنامه (موتورهای عملکردی ، موتورهای آسایش ، موتورهای ایمنی)
6.2.4. براساس نوع وسیله نقلیه الکتریکی (BEV، HEV، PHEV)
6.2.5. براساس تقاضای طبقه بندی (OEM v / s بعد از مارک تجاری)
6.2.6. توسط شرکت (2019)
6.2.7. براساس منطقه
6.3 شاخص جذابیت بازار

7. چشم انداز بازار موتور خودروی آسیا و اقیانوسیه
7.1 اندازه بازار و پیش بینی
7.2 سهم بازار و پیش بینی
7.3 آسیا و اقیانوسیه: تجزیه و تحلیل کشور

8. چشم انداز بازار موتور خودرو اروپا
8.1. اندازه بازار و پیش بینی
8.2. سهم بازار و پیش بینی
8.3. اروپا: تجزیه و تحلیل کشور

9. چشم انداز بازار موتور خودروی آمریکای شمالی
9.1 اندازه بازار و پیش بینی
9.2 سهم بازار و پیش بینی
9.3 آمریکای شمالی: تجزیه و تحلیل کشور

10. چشم انداز بازار موتور خودروی آمریکای جنوبی
10.1 اندازه بازار و پیش بینی
10.2 سهم بازار و پیش بینی
10.3 آمریکای جنوبی: تجزیه و تحلیل کشور

11 خاورمیانه و آفریقا چشم انداز بازار موتور خودرو
11.1 اندازه بازار و پیش بینی
11.2 سهم بازار و پیش بینی
11.3. MEA: تجزیه و تحلیل کشور

12. پویا بازار
12.1. رانندگان
12.2 چالش ها

13. روندها و تحولات بازار

14. منظره رقابتی
14.1. قاره AG
14.2 رابرت بوش GmbH
14.3. زیمنس AG
14.4 شرکت دنسو
14.5 شرکت الکتریک میتسوبیشی
14.6. Magna بین المللی
14.7 Valeo S.A.
14.8 شرکت نیدک
14.9. شرکت میتسوبا
14.10. جانسون الکتریک محدود
14.11. Mahle GmbH
14.12. شرکت بورگوارر

15. توصیه های استراتژیک

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/my95rg مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده / CAN + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com