کنفرانس مطبوعاتی نمایشگاه فرهنگی ورزشی چین و نمایشگاه ورزشی گردشگری چین با موضوع “چین سالم ، قدرت ورزشی” در گوانگژو برگزار شد

گوانگژو ، چین، 6 آگوست 2020 / PRNewswire / – روشن است 6 آگوستکنفرانس مطبوعاتی نمایشگاه فرهنگی ورزشی چین و نمایشگاه ورزشی گردشگری چین چین (از این پس به عنوان “CSCTE”) در گوانگژو برگزار شد. نمایشگاه فرهنگی ورزشی چین و نمایشگاه گردشگری ورزشی چین در سالن نمایشگاه مرکز تجارت جهانی پلی در سالن برگزار می شود گوانگژو از جانب 27-29 نوامبر ، 2020. نمایشگاه فرهنگی ورزشی چین توسط اداره کل ورزش چین و کمیته المپیک چین برگزار می شود. نمایشگاه گردشگری ورزشی چین توسط فدراسیون ورزشی همه چین ، کمیته المپیک چین و انجمن گردشگری چین برگزار می شود. CSCTE توسط دولت مردمی شهرداری گوانگژو ، مرکز توسعه فرهنگ ورزشی اداره کل ورزش ورزشی چین ، گروه داده های بین المللی (IDG) و آییچی ورزش ها.

هوانگ جین، معاون مدیر مرکز توسعه فرهنگی ورزشی مدیریت عمومی ورزش چین ، وو لینبو، معاون دبیرکل دولت مردم شهرداری گوانگژو ، کائو کانگ، درجه اول بازرس مطبوعات و تبلیغات اداره کل اداره ورزش چین ، نیکل دژونگ ، معاون مدیر کل دفتر مدیریت عمومی ورزش چین ، اویانگ زیوان ، دبیر گروه رهبری اعضای حزب رهبری ورزش شهرداری گوانگژو ، زو دونگ فانگ ، رئیس IDG آسیا ، و سازمان های مستقیماً زیر مجموعه اداره کل ورزش: حزب کمیته مستقیماً زیرمجموعه سازمان مدیریت عمومی ورزش چین ، دفتر افسران بازنشسته ، مرکز خدمات آژانس ، مرکز مدیریت ورزشی ووشو ، انجمن برو چین، انجمن دوچرخه سواری چین ، انجمن راگبی چین ، نمایندگان دفاتر ورزشی 30 استان و شهر دیگر ، نمایندگان سفارتخانه ها و کنسولگری ها ، نمایندگان سازمان های ورزشی ، شرکت ها ، انجمن های ورزشی و رسانه ها در داخل و خارج از کشور در این رویداد شرکت کردند.

برای شروع کنفرانس مطبوعاتی ، وو لینبو، معاون دبیرکل دولت مردم شهرداری گوانگژو به نمایندگی از دولت مردمی شهرداری گوانگژو سخنی را برای استقبال و ابراز سپاس از نمایندگان شرکت کننده ارائه داد. وو گفت از آنجا كه CSCTE در آن میزبانی شده است گوانگژو در سال 2018 ، پس از آن یک نمایشگاه و تجارت جهانی بین المللی ، حرفه ای ، بازار محور و سطح بالا برای فرهنگ و صنعت ورزشی به صورت همه جانبه ایجاد کرده است ، در نتیجه به پیشرفت با کیفیت ورزش و ساخت و ساز کمک می کند. یک شهر ورزشی بین المللی در گوانگژو. همانطور که پیشگیری و کنترل همه گیر در تثبیت می شود گوانگژو، رویدادهای مهم ورزشی از این طریق شاهد از سرگیری هستیم. در زمینه موضوعی که با اوضاع سازگار است ، CSCTE امسال با جدیت پیشبرد ورزش ورزشی ، گسترش فرهنگ ورزشی و توسعه صنعت ورزش را پیش خواهد برد.

دوباره جمع می شوند گوانگژو، CSCTE با چالش های جدید و الزامات دقیق تر مواجه است.

در سخنرانی خود ، هوانگ جینمعاون مدیر مرکز توسعه فرهنگی ورزشی مدیریت عمومی ورزش چین گفت: CSCTE تنها نمایشگاه در نوع خود است که توسط اداره کل ورزش ورزشی چین برگزار می شود. قرار گرفتن در معرض روند پیش بینی شده نشان می دهد که اداره کل ورزش اسپانیا به آنها اهمیت زیادی می بخشد ، که با چالش های جدید و الزامات دقیق تر مواجه هستند. با توجه به اینکه پیشگیری و کنترل همه گیر به صورت عادی تبدیل شده است ، CSCTE انگیزه ای جدی را برای توسعه صنعت ورزش تزریق خواهد کرد ، ضمن ارائه بستر مهمی برای احترام به مسئولیت مردم صنعت ورزش ، تقویت اعتماد به نفس مردم در صنعت ورزش و تقویت توسعه صنعت ورزشی ، فرهنگی و گردشگری.

CSCTE با داشتن چهار برجسته برجسته ، آینده ای هوشمندانه برای فرهنگ ورزشی و صنعت گردشگری در چین ایجاد می کند

معاون مدیر هوانگ جین با تأکید بر نکات برجسته و ویژگی های CSCTE در سال 2020. اولا ، CSCTE امسال با موضوع “چین سالم ، با حمایت از ورزش” ، متعهد به جمع آوری نقاط قوت بخش ورزش است تا به ساخت جامعه ای با شکوفایی متوسط ​​در همه کمک کند. احترام می گذارد دوم اینکه ، برای نمایشگاه فرهنگی و رویدادهای خاص ، به “میراث فرهنگی نامحسوس ورزش چینی” می پردازد ، و حول رویدادهای ورزشی سنتی مانند ورزش های رزمی و چینی ها در میان دیگران حول محور فعالیت های تبلیغاتی فرهنگ عالی ورزشی می چرخد. از چین؛ سوم ، این منابع با وسعت بیشتری در حوزه مناطق ادغام خواهد شد ، ضمن مشارکت مراکز پروژه وزارتخانه های ملی ، کمیسیون ها و سیستم های ورزشی ، انجمن ها ، دولت های محلی ، ادارات فرهنگ و گردشگری ورزشی و ادارات ورزشی با کیفیت داخلی و خارجی ، بازدید از ایجاد یک بستر متصل کننده چند جانبه برای دولت ها ، انجمن ها ، شرکت ها ، مصرف کنندگان و غیره، و تقویت توسعه صنعت ورزش؛ چهارم ، این پیشرفت در توسعه علم و فناوری هوشمند ، ترویج استفاده از ابر ، هوش مصنوعی ، 5G ، داده های بزرگ و سایر فناوری های مهم برای پروژه های “زیرساخت های جدید” ، تحریک اشکال جدید مصرف ورزش و گسترش فضای بازار صنعت ورزش

معاون مدیر هوانگ جین تاكید كرد كه CSCTE مطابق با الزامات دولتهای مرکزی و محلی میزبانی خواهد شد و پاسخی علمی و مؤثر به نیازهای پیشگیری و كنترل COVID-19 می گذارد. بر اساس برنامه پیشگیری و کنترل COVID-19 بصورت آفلاین ، این نمایشگاه خدمات آنلاین را گسترش داده و مشارکت آنلاین مناسبی را برای مهمانان و غرفه داران خارجی که نمی توانند بصورت حضوری ظاهر شوند ، در اختیار شما قرار می دهد ، بنابراین CSCT را ارتقا می بخشید.ه قابلیت های ارائه خدمات هوشمند

ژانگ ژنگ، معاون مدیر مرکز مدیریت ورزشی ووشو مدیریت عمومی ورزش چین ، و وانگ یی، معاون رئیس انجمن Go Go چین شرکای مهمی هستند. آنها اظهار داشتند که آنها از سکوی یکپارچه ملی فرهنگ ورزش و جهانگردی ورزشی استفاده خوبی می کنند و تلاش می کنند تا ارزش فرهنگی و معنای ورزشهای عالی سنتی چین را منعکس کنند. در عین حال ، آنها بستری را برای نمایش فرهنگ ورزش سنتی ایجاد می كنند و به مردم این امکان را می دهند تا ارتباطات برقرار كنند و تجربه خود را بدست آورند ، از این طریق میراث و توسعه فرهنگ سنتی عالی چین را ترویج می كنند.

CSCTE با چهار مؤلفه ، یک رویداد برای تبادل فرهنگی و نوآوری ایجاد می کند

در کنفرانس مطبوعاتی ، رئیس جمهور IDG آسیا زو دونگ فانگ معرفی مفصلی از ترکیب خاص CSCTE ارائه داد. زو دونگ فانگ گفت كه CSCTE از چهار بخش تشكيل مي شود: نمايشگاه ها ، تالارهاي گفتگو ، فعاليت هاي حمايتي و تطبيق تجارت. از مقیاس نمایشگاه تا پوشش رسانه ای ، CSCTE اجراهای فوق العاده جدیدی را ارائه می دهد.

درمورد نمایشگاه ها ، هفت بخش نمایشگاه اختصاص داده شده است ، یعنی فرهنگ ورزش ، مارک های ورزشی ، هیئت های داخلی و بین المللی ، بهره برداری از تجهیزات ورزشی و تجهیزات ، فرهنگ داخلی و گردشگری ورزشی ، فناوری های ورزشی ، ورزش های بهداشتی و ورزشی در فضای باز ، محصولات ورزشی خلاق و برنامه های کاربردی ، برای نمایش دستاوردهای ورزشی چین به شکلی همه جانبه؛ در مورد تالارها ، CSCTE فرهنگ ورزش ، توسعه فرهنگی و گردشگری ، تطبیق مشاغل ، نوآوری و شروع کسب و کار ، تجارت ورزشی ، پروژه های داغ ، مذاکره تجاری را در میان دیگران پوشش می دهد. رهبری دولتها و سازمانهای بین المللی ، رهبران مشاغل ، صاحبنظران و دانشمندان ، سرمایه داران و نمایندگان كسانی كه مشاغل جدیدی را در بین نخبگان از اقصی نقاط زندگی ایجاد می كنند گرد هم می آیند تا به خرد و بینش برای توسعه یکپارچه فرهنگ جهانی ورزش بپردازند. گردشگری ورزشی از دیدگاه چند بعدی تولید ، مطالعه و تحقیق. از نظر فعالیت های حمایتی ، رویدادهای مختلفی برای B2B و B2C انجام می شود ، از جمله انتخاب پروژه های برتر جهانگردی ورزشی چین ، همکاری بین کشور میزبان ، استان میزبان و شهر میزبان ، انتشار گزارش تحقیق درباره توسعه گردشگری فرهنگی و ورزشی چین صنعت ، بازی های فکری ، تبلیغ پروژه های تلویزیونی و تلویزیونی ورزشی از جمله دیگران ، بنابراین تجربه ای غنی را برای عموم فراهم می کند.

در این کنفرانس ، آرم های جدید CSCTE ظاهر شد. آرم نمایشگاه فرهنگی ورزشی چین ، شخصیت چینی را در یک ستاره قرار داده است “الهام گرفته است توسط هنر باستانی چینی حکاکی مهر و موم ، در حالی که آرم نمایشگاه گردشگری ورزشی چین شکل انسانی انتزاعی را از طریق ستاره ها نشان می دهد. این دو آرم تجسم فرهنگ عمیق چین و انتقال ورزش بی بدیل است. پرده برداری از آرم ها بدین معنی است که CSCTE اصلاحات و نوآوری های این نمایشگاه را بر اساس میراث فرهنگی عمیق تر هدایت می کند ، بنابراین پیشرفت پایدار خواهد داشت و اهداف بیشتری را تحقق می بخشد.

برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به http://www.cectexpo.com/ مراجعه کنید ، یا از حساب رسمی WeChat “نمایشگاه فرهنگی ورزشی چین و نمایشگاه گردشگری ورزشی چین” پیروی کنید.

SOURCE IDG آسیا