Acura Wins Wet & Wild Road America

Acura Team Penske
در رده برتر بین المللی Daytona Prototype International ، دوچرخه Acura Team Penske از تیلور و Castroneves ادعا کردند که اولین پیروزی آنها در فصل 2020 به شیوه ای از پس مد است ، زیرا Castroneves در 10 دقیقه پایانی مسابقه از کادیلاک رنگر ون در der Zande عبور کرد. یک بار در جلو ، Castroneves به سرعت یک نیمه دوم از دروازه را باز کرد ، و در حالی که باران های سنگین بازگشت و مسابقه با احتیاط برگزار شد ، برگزار شد.

چهارمین مسابقه از مسابقات IMSA WeatherTech SportsCar Championship با زیر آسمان کمی ابری آغاز شد و برای 90 دقیقه اول خشک ماند. با شروع از قطب ، تیلور هدایت مسابقه اولیه بیش از سه ثانیه داشت ، در حالی که دن کامرون در شماره 6 Acura Team Penske ARX-05 با مزدا از جنگید هری تینکلن برای ثانیه

کامرون و تینکلن پس از اولین دور پیست متوقف شدند و در نهایت دوئل شدند و در نهایت ارتباط برقرار کردند و در نتیجه توقف دیگری برای کامرون برای ترمیم بدنهای آسیب دیده و یک تایر بریده شده وجود دارد. متوقف نشده برنامه ریزی شده و یک ضربه پنالتی برای تماس با ما به طور موفقیت آمیز پیروزی را برای # 6 Acura به پایان رساند ، با آسیب بیشتر در هنگام راننده خوان پابلو مونتویا اواخر مسابقه با ورود LMP2 در باران تماس داشت ، و مجبور شد مجدداً برای تعمیرات متوقف شود و منجر به پایان ناامید کننده مکان هشتم شود.

در جلوی این میدان ، تیلور ساعت اول قبل از واگذاری به مربی کاسترونونز به رهبری خود ادامه داد. به طور خلاصه به دنبال تغییر درایور سوم ، كاسترونونس با عبور هوشمندانه ای در داخل / خارج از هر دو نمونه اولیه مزدا در سرازیری به سمت چرخش Five برای بازیابی مجدد سرب بیرون آورد. با گذشت کمتر از یک ساعت ، یک باران کم نور در وسط ایستگاه های برنامه ریزی شده به حفره ای تبدیل شد و مقامات پس از یک حمله صاعقه در نزدیکی ، 21 دقیقه مسابقه را متوقف کردند.

این مسابقه با فاصله کمتر از 30 دقیقه از سر گرفته شد و Castroneves در مرحله دوم به سمت ون der Zande دوید ، هر دو در لاستیکهای “باران” با هوای مرطوب. وقتی دومی از گوشه آخر بیرون رفت ، کاستروونز برای بار سوم و آخر بار دیگر به سرب منتقل شد ، زیرا باران برگشت و تصادف چند ماشین GT منجر شد که این مسابقه با احتیاط به پایان برسد.

تیم های Acura NSX GT3 Evo
در رده GTD همیشه رقابتی ، باران منجر به ثروت های مختلط برای Meyer Shank Racing و Gradient Racing Acura NSX GT3 Evos شد ، که با یک پایان رده دوم برای دوقلوی MSR برجسته شد. مت مک موری و ماریو فارنباخ.

در حال اجرا هشتمین بارندگی باران در بخش هایی از مدار 4.0 مایل در جاده America America ، Farnbacher برای توقف به موقع به چاله ها فراخوانده شده است که شامل جا دادن لاستیک های باران به # 86 NSX GT3 Evo است. دوش شدید ناگهانی که بعد از آن اتفاق افتاد – در ابتدا تنها در بخشی از مدار – متأسفانه گرفتار # 57 MSR Acura از هم تیمی شد آلوارو والدینخوشبختانه بدون مجروح شدن ، او به سختی در چرخش یک سقوط کرد ، اما روز را برای پدر و مادر و هم راننده پایان داد میشا گوئیبرگ.

با تقریباً نیمی از میدان GTD با 12 اتومبیل که روی لاستیکهای باران هنگام راه اندازی مجدد قرار گرفت ، Farnbacher به سرعت راه خود را به سمت جلو روی مدار مرطوب حک کرد و یک پاس جسورانه برای سرب در قسمت بیرونی “Corner Corner” با کمتر از پنج دقیقه باقی ماند. در مسابقه. با این حال ، در دامان بعدی ، فرنباچر ضمن جلوگیری از تصادف کلاس GTLM کلاس پورشه در “کینک” ، چرخید و دوباره به رده دوم جدول پایان یافت.

در # 22 Gradient Racing NSX ، مارک میلر مجبور شد برای لاستیک های باران وارد یک گودال “بسته” شود ، و Acura را که او با راننده تایل بختولششایر به اشتراک گذاشته بود ، به یک 11 رها کرد.هفتمپایان محل

بعد
مسابقات بعدی مسابقات WeatherTech SportsCar 2020 به سمت شرق می رود ایالات متحده برای اولین دوره از دو دوره کلاس فقط GT در برنامه ، 22 آگوست Michelin GT Challenge در ویرجینیا بین المللی Raceway در آلتون ، وا

محتوای رسانه های اجتماعی Acura Motorsports و پیوندهای ویدیویی از ویترین مسابقه جاده IMSA در جاده آمریکایی در فیس بوک (https://www.facebook.com/HondaRacingHPD) و توییتر (https://twitter.com/HondaRacing_HPD) تهیه شده توسط رسانه دیجیتال CoForce ، فیلم های YouTube را می توانید در اینجا مشاهده کنید: https://www.youtube.com/HondaRacingHPDTV.

نقل قول ها
هلیو کاسترونوز (شماره 7 تیم Acura Penske ARX-05) برنده مسابقه: “قبل از مسابقه و دانستن پیش بینی ، اطمینان حاصل کردیم که Acura ما به خوبی برای افراد مرطوب تنظیم شده است. و ما از تجربه ای که در Daytona و سایر نژادهای مرطوب که قبلاً به دست آورده بودیم استفاده کردیم تا یاد بگیریم. و این بازپرداخت بود! وقتی من سرب را از دست دادم [to the #77 Mazda] بار اول ، من گفتم “به هیچ وجه ، ما خیلی سخت کار کرده ایم تا رهبر را رها کنیم!” بنابراین وقتی شانس خود را دیدم [to regain the lead] مجبور شدم برم این خارق العاده است! “

ریکی تیلور (شماره 7 تیم Acura Penske ARX-05) برنده مسابقه: “هم تیمی من [Castroneves] باور نکردنی است ، که چنین پایان مهیج بود. رسیدن به این اتومبیل به جایی که امروز است ، قدم به قدم بوده است و آخرین “بررسی در جعبه” برنده مسابقه در باران بود. سه دور برای رفتن و مرد ، او این کار را کرد. “

ماریو فارنباخ (# 86 Meyer Shank Racing Acura NSX GT3) دوم در GTD به پایان رسید: “مت [McMurry, co-driver] استین خوبی داشت و ماشین را تمیز نگه می داشت. ما از زمان تمرین کمی کمرنگ تر بودیم اما توانستیم در طول مسابقه آنرا مدیریت کنیم. اولین قدم من مگا بود و تیم دارای یک ایستگاه متوقف عالی بود که به ما اجازه می داد از ماشین خواهر خود سبقت بگیریم [the #57 Acura NSX GT3 Evo] در چاله ها توانستم فوراً فشار بیاورم ، اما ماشین برخی از مشکلات ترمز را دارد ، بنابراین من فقط سعی کردم زنده بمانم. ما برای لاستیک باران زود آمدیم [at the final pit stop] و فکر می کنم مهم بود ، به لطف [team owner] مایک [Shank] و بچه ها برای قرار دادن من در راهبرد درست – به همین دلیل بود که ما روی سکو تمام شد. ما باید پیروز می شدیم اما بعضی اوقات این مسابقه است. اینها خوب هستند [championship] امتیازات ، بنابراین به موارد بعدی. “

نمایشگاه اتومبیلرانی IMSA WeatherTech SportsCar Showcase Road Race

جریان:

جاده آمریکا ، دریاچه الخارت ، ویس.

هوا:

در ابتدا ابری ، خنک ، 77 درجه فارنهایت ، باران شدید در ساعت پایانی





5 نمونه اولیه ، نتایج Acura:




روان

رانندگان

تیم

شاسی

دور / یادداشت

1

Helio Castroneves / ریکی تیلور

Acura Team Penske

Acura ARX-05

64 دور

2

رایان بریسکو / رنجر وان دره زند

وین تیلور مسابقه

Cadillac DPi VR

+0.383 ثانیه

3

پیپو درانی / فلیپه نصر

اکشن اکسپرس

Cadillac DPi VR

64 دور

4

خوائو باربوسا / سباستین بوردائز

JDC Motorsports

Cadillac DPi VR

64 دور

5

هری تینکلنل / جاناتان بوماریتو

تیم مزدا جوست

مزدا RT24 پ

64 دور

8

خوان پابلو مونتویا / دن کامرون

Acura Team Penske

Acura ARX-05

61 دور










5 نتیجه برتر GTD ، Acura:




روان

رانندگان

تیم

شاسی

دور / یادداشت

1

Townsend Bell / Frankie Montecalvo

AIM Vasser-Sullivan

Lexus RCF GT3

58 دور

2

ماریو فارنباخر / مت مک موری

مایر Shank Racing

Acura NSX GT3 Evo

+0.937 ثانیه

3

جک هاوکسورث / آرون تلویتز

AIM Vasser-Sullivan

Lexus RCF GT3

58 دور

4

تونی ویلاندر / کوپر مک نیل

اسکودریا کورسا

فراری 488 GT3

58 دور

5

رایان هاردویک / پاتریک لانگ

Wright Motorsports

پورشه 911 GT3

58 دور

11

مارک میلر / تیل بختولسشیمر

مسابقه شیب

Acura NSX GT3 Evo

دور – در حال اجرا

12

آلوارو والدین / میشا گوئیبرگ

مایر Shank Racing

Acura NSX GT3 Evo

48 دور – تصادف

SOURCE Acors Motorsports