IMCC از OCEMA شکایت می کند تا سوء استفاده از کامیون های آمریکایی را متوقف کند

آرلینگتون ، وا، 20 آگوست 2020 / PRNewswire / – کنفرانس حمل و نقل هوایی موتوری انجمن های کامیون سازی این هفته شکایت خود را به کمیسیون دریانوردی فدرال ارائه داد و ادعا کرد که خطوط کشتیرانی اقیانوس خارجی متعلق به رفتارهای ناعادلانه و غیر منطقی با نقض قانون حمل و نقل است. اقدامات غیرقانونی آنها کامیون داران و مشتریانشان را برای شاسی کانتینرهای میان مدول در بنادر و پایانه های داخلی سراسر شارژ کرده است.

وی گفت: “بیش از یک دهه است که این شرکت های خارجی با هم همکاری کرده اند تا از شرکت های سخت کوش و کامیون سازی آمریکا استفاده کنند.” بیل سالیوان، معاون اجرایی ATA برای وکالت. “با تکذیب انتخاب کامیون داران از ارائه دهندگان تجهیزات در محل های بندری و داخلی ، این شرکت های غیرمذهبی کامیونداران آمریکایی و مصرف کنندگان آمریکایی را وادار کرده اند که هزینه های خود را با هزینه نزدیک به یارانه بگیرند. 1.8 دلار میلیارد — تنها در طول سه سال گذشته.

سالیوان گفت: “این باید پایان یابد و پس از چندین بار تلاش برای دستیابی به یک تفاهم مشترک سودمند ، اکنون از FMC می خواهیم که این مشکل را حل کند.”

IMCC شکایت خود را به FMC ارسال کرد 17 آگوستبا ادعا كه انجمن مديريت تجهيزات حامل Ocean Carrier و 11 حامل اقیانوس ، شركتهاي حمل بار را هنگام اجاره اين وسايل ضروري ، وادار كردن قيمت هاي ناعادلانه و غير منطقي بر شركت هاي حمل و نقل ، رد كرده است. IMCC به امید جلوگیری از اقدام حقوقی ، در ماه مه نامه ای را برای قطع و ترقی از OCEMA و حاملان اقیانوس ارسال کرد ، اما OCEMA نتوانست به نقض های مطرح شده رسیدگی کند.

وی گفت: “با تکذیب حامل های موتور ، انتخاب خود را به عنوان ارائه دهنده شاسی برای حمل و نقل کالاها از داخل و خارج از بنادر ، اعضای خارج از کشور OCEMA حامل های موتوری آمریکا را گروگان نگه داشته و آنها را مجبور به یارانه خطوط حمل و نقل می کنند.” رئیس ATA رندی گیلوت، و رئیس جمهور Triple G Express و Southwest Motor Transport. “تاکنون OCEMA و اعضای آن تمام تلاشهای ما برای دستیابی به یک ترتیب منصفانه و عادلانه را رد کرده اند ، اما ما معتقدیم که آنها نادیده گرفتن FMC موفقیت کمتری خواهند داشت.”

IMCC در شکایت خود ، که می توانید در اینجا بخوانید ، تعدادی از نقض های مداوم در مورد قانون حمل و نقل را تشریح کرد و به دنبال تخفیف مجازاتی علیه OCEMA و خطوط حمل و نقل است.

انجمن های کامیون سازی آمریکا بزرگترین اتحادیه تجارت ملی برای صنعت حمل و نقل حمل و نقل است. از طریق یک فدراسیون از 50 اتحادیه حمل و نقل کامیون سازی وابسته به دولت و کنفرانس ها و شوراها در رابطه با صنعت ، ATA صدای صنعتی است که آمریکا برای انتقال بار ملت ما بیشترین وابستگی را دارد. ATA را دنبال کنید توییتر یا در فیس بوک کامیونداری ، آمریکا را به جلو سوق می دهد

منابع انجمن های حمل و نقل آمریکا

لینک های مربوطه

www.trucking.org