Meituan Dianping نتایج مالی را برای سه و شش ماه منتهی به 30 ژوئن 2020 اعلام کرد

هنگ کنگ، 21 آگوست 2020 / PRNewswire / – Meituan Dianping (HKG: 3690) (“شرکت” یا “Meituan”) ، چین پیشرو پلت فرم تجارت الکترونیکی برای خدمات ، امروز نتایج تلفیقی بدون نظارت شرکت را برای مدت سه و شش ماه اعلام کرد 30 ژوئن سال 2020.

نکات برجسته مالی شرکت

اگرچه همه گیر COVID-19 همچنان بر عملکرد روزانه تجار ما ، از جمله رستوران ها ، هتل ها و سایر بازرگانان خدمات محلی تأثیر می گذارد ، اما مشاغل ما مقاومت خود را نشان دادند و با سرعت تدریجی بهبود یافتند. کل درآمد سه ماهه دوم سال 2020 با 8.9٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است 24.7 میلیارد RMB از جانب 22.7 میلیارد RMB برای مدت مشابه سال 2019. سود عملیاتی به RMB 2.2 میلیارد در سه ماهه دوم سال 2020 ، با افزایش 95.5٪ نسبت به سال گذشته ، در حالی که حاشیه عملکرد از 4.9٪ به 8.8٪ افزایش یافته است. هر دو EBITDA را تنظیم کرده و سود خالص تعدیل شده ، رشد سالانه مثبت را تجربه کرده و بهبود یافته است 2.6 میلیارد RMB و 2.7 میلیارد RMB، به ترتیب. گردش نقدی عملیاتی ما نیز به مثبت تبدیل شد 5.6 میلیارد RMB برای سه ماهه دوم سال 2020 از منفی RMB5 .0 میلیارد برای سه ماهه اول سال 2020. ما معادل پول و معادل پول نقد داشتیم 13.9 میلیارد RMB و سرمایه گذاری های کوتاه مدت RMB44.5 میلیارد همانطور که از 30 ژوئن سال 2020، در مقایسه با تعادل از 14.1 میلیارد RMB و 42.4 میلیارد RMB، به ترتیب ، از 31 مارس 2020.

وی گفت: “اگرچه ما در سه ماهه دوم شاهد تأثیرات ناشی از شیوع COVID-19 بودیم ، اما تجارت ما مقاومت خود را نشان داد و با سرعت خوبی بهبود یافت.” زینگ وانگ، رئیس و مدیر عامل شرکت Meituan. وی گفت: “در طول سه ماهه ، ما به بازرگانان خود کمک کردیم تا طوفان را تحت تأثیر قرار دهند و این باعث ایجاد ارزش برای جامعه وسیع مصرف کنندگان و بازرگانان شد و در نتیجه باعث بهبودی پیشرونده صنعت خدمات محلی از بیماری همه گیر شد. مزایای مشاغل اصلی ما در حالی که اکوسیستم ما را در طی فرایند بهبودی مشاغل ما تقویت می کند در سه ماهه دوم ، ما از ابزارهای پیشرفته عملیات دیجیتالی برای فعال کردن بیشتر تجار استفاده کردیم ، زیرساخت های تحویل تقاضای خود را برای تسهیل بهتر شیوه زندگی دیجیتال مصرف کنندگان بهبود بخشیدیم و نفوذ آنلاین و دیجیتالی شدن خدمات اساسی محلی از طرف تقاضا و عرضه. “

وانگ گفت: “به عنوان پیشرو در زمینه تجارت الکترونیکی برای خدمات ، Meituan به انجام مسئولیت های اجتماعی ما ادامه خواهد داد.” وی گفت: “ما به رونق بیشتر رشد مصرف و بهبود محلی به بهترین توانایی های خود با وجود عدم قطعیت ها و چالش ها در چند ماه آینده کمک خواهیم کرد. ما اعتقاد داریم فلسفه ما برای تمرکز روی رشد بلند مدت و پاداش ها همچنان ادامه خواهد یافت. نتایج مثبت برای همه شرکت کنندگان در اکوسیستم Meituan. “

نکات برجسته کسب و کار شرکت

تحویل غذا

برای سه ماهه دوم سال 2020 ، GTV مشاغل تحویل غذا 16.9٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است RMB108.8 میلیارد. تعداد متوسط ​​معاملات روزانه غذا با 6.9 درصد نسبت به سال گذشته به 24.5 میلیون افزایش یافته است. متوسط ​​ارزش هر سفارش تجارت مواد غذایی ما در مقایسه با سال گذشته 9.4٪ افزایش یافته است. نرخ درآمد[i] مشاغل تحویل مواد غذایی ما برای سه ماهه دوم سال 2020 از 13.8٪ برای مدت مشابه سال 2019 به 13.4٪ کاهش یافته است. در نتیجه ، درآمد تجارت مشاغل تحویل غذا 13.2٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته 14.5 میلیارد RMB برای سه ماهه دوم سال 2020. سود عملیاتی حاصل از تجارت مواد غذایی ما تبدیل به مثبت شد RMB 1.3 میلیارد برای سه ماهه دوم سال 2020 ، در مقایسه با ضرر عملیاتی از RMB70.9 میلیون برای سه ماهه اول سال 2020 ، در حالی که حاشیه عملیاتی از 7/0٪ منفی به 8.6٪ مثبت رسید. علاوه بر این ، سود عملیاتی از مشاغل تحویل مواد غذایی نسبت به سال گذشته 65.7 درصد افزایش یافته ، در حالی که حاشیه عملیاتی نسبت به سال گذشته 2.7 درصد افزایش داشته است.

با وجود تأثیر مداوم این بیماری همه گیر ، ما بیشتر رقابت بی نظیر مدل تجاری خود را نشان دادیم و نیازهای اساسی خدمات ارائه دهنده مواد غذایی را هم از مصرف کنندگان و هم از تجار تأیید کردیم. به خصوص ، پاسخ سریع ما به موارد جدید COVID-19 که رخ داده است پکن تجربه روز افزون ما در مدیریت شیوع مکرر COVID-19 را نشان داد. برای اطمینان از ایمنی سواران و مصرف کنندگان تحویل ، از جمله اقدامات دیگر ، ما بلافاصله آزمایش اسید نوکلئیک اسید را برای همه سواران زایمان خود در پکن، استفاده از “قفل های هوشمند” را در شهر گسترش داده و روند تحویل بدون تماس ما را نیز ارتقا داده است. برای بازرگانان ، ما برنامه های پشتیبانی و تخفیف کمیسیون هدفمند را برای کمک به آنها برای زنده ماندن بهتر از موارد جدید COVID-19 که در آن رخ داده اند ، به کار گرفتیم. پکن. ما همچنین یک پورتال ایجاد کردیم تا بازرگانان نتایج آزمایش COVID-19 سبز خود را بارگذاری کنند تا اطمینان بیشتری از ایمنی مواد غذایی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

در سه ماهه دوم سال 2020 ، ما به راه اندازی کمپین های تبلیغاتی مختلف برای تحریک بهبود کار در زمینه تحویل غذا ادامه دادیم. به عنوان مثال ، ما “18 ژوئن جشنواره تحویل غذا “و حدود 4000 رستوران و مارک معتبر درگیر شد تا در این دوره تبلیغات گسترده ای را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم .ما در شناسایی تغییرات رفتاری مصرف کنندگان نیز مورد توجه قرار گرفتیم و از تبلیغات هدفمند استفاده کردیم تا به طور فعال مصرف چای بعدازظهر را افزایش دهیم. علاوه بر این ، ما بخشی از یارانه های اختصاص یافته به مصرف کنندگان مکرر هدفمند را از طریق برنامه مؤثر عضویت در تحویل مواد غذایی ما افزایش داده ایم.در نتیجه ، حجم سفارش کار در زمینه تحویل مواد غذایی سال گذشته رشد مثبتی را تجربه کرده است. در سه ماهه دوم سال 2020 ، با میانگین روزانه معاملات تحویل غذا 6.9 درصد نسبت به سال گذشته به 24.5 میلیون نفر رسید.

از طرف بازرگان ، بهبود بیشتر در فعالیت های تجاری و مصرف کننده منجر به تقاضای بازاریابی شدید از بازرگانان در سه ماهه دوم سال 2020 شد. در همین حال ، این بیماری همه گیر مهاجرت آنلاین رستوران ها را تسریع کرده و ترکیبی از بازرگانان با کیفیت را افزایش داده است. پلت فرم ما در طول دوره. قابل ذکر است که تعداد بازرگانان تازه وارد پردازنده در سه ماهه دوم سال گذشته بیش از 110٪ در مقایسه با دوره سال قبل افزایش یافته است. تقاضای بیشتر آنها برای ترافیک آنلاین تسریع در پذیرش آنها در زمینه خدمات بازاریابی آنلاین ما است. در نتیجه ، درآمدهای خدمات بازاریابی آنلاین رشد سریع در سه ماهه دوم سال 2020 ، 62.2 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

در جبهه تحویل ، ما بازده تحویل خود را در سه ماهه دوم سال 2020 نیز بهبود بخشیدیم ، این امر ناشی از پالایش الگوریتم های سیستم اعزام اختصاصی ما و بهبود مداوم عملکرد شبکه تحویل ما است. علاوه بر این ، ظرفیت تحویل کافی و شرایط مناسب آب و هوایی در سراسر کشور به ما این امکان را داده است تا مبلغ مشوق های فصلی پرداخت شده به سواران تحویل را به صورت ربع ماه و چهارم کاهش دهیم. این عوامل در کنار هم به ما این امکان را داده است که هزینه تحویل هر سفارش را بهتر از هر چهارم و چهارم و یک سال نسبت به سال کنترل کنیم. در همین حال ، اهمیت شبکه تحویل تقاضا ما به عنوان یک مؤلفه مهم زیرساخت های گسترده تر لجستیک در جامعه پس از شیوع COVID-19 به طور قابل توجهی افزایش یافته است. شبکه تحویل ما به اطمینان از تداوم زندگی روزمره مردم در طول همه گیری کمک کرده و با ایجاد فرصتهای شغلی فراوان به عنوان نیرویی تثبیت کننده برای جامعه خدمت کرده است. ما در ادامه به بررسی مدلهای تحویل متنوع و سرمایه گذاری در فناوری برش برای تحویل خودمختار خواهیم پرداخت تا بیشتر بهره وری عملیاتی خود را بهبود بخشیده و ظرفیت خود را در ضمن تلاش برای تأمین نیازهای بازرگانان و مصرف کنندگان خود در دسته بندی های خدماتی بیشتر ، افزایش دهیم.

در فروشگاه ، هتل و مسافرت

درآمد حاصل از مشاغل درون فروشگاهی ، هتلداری و مسافرتی ما 13.4٪ نسبت به سال گذشته کاهش داشته است RMB4.5 میلیارد در سه ماهه دوم سال 2020. سود عملیاتی مشاغل درون فروشگاهی ، هتلداری و مسافرتی ما 11.9٪ نسبت به سال گذشته کاهش یافته است ، اما با رشد 178.1٪ در سه ماهه گذشته به 1.9 میلیارد RMB در سه ماهه دوم سال 2020 ، در حالی که حاشیه بهره با 0.7 درصد افزایش نسبت به سال گذشته و 19.6 درصد از سه ماهه چهارم به 41.6 درصد رسیده است.

در سه ماهه دوم سال 2020 ، بخش فروشگاههای داخلی با سرعت کمتری نسبت به تجارت تحویل غذا بهبود می یابد زیرا مصرف کنندگان برای بازسازی اعتماد به نفس برخی از کالاهای مصرفی داخل فروشگاه ، به زمان بیشتری نیاز داشتند. به منظور تحریک مصرف خدمات محلی و احیای اقتصادهای محلی ، ما با دولت های محلی برای راه اندازی “جشنواره مصرف ایمن” در بیش از 60 شهر همکاری کردیم و در این سه ماه کوپ های الکترونیکی صادر کردیم. این کوپ های الکترونیکی در ابتدا برای صرف ناهار فروشی در فروشگاه بودند ، اما ما از آن زمان آنها را برای پوشش هتل ها ، خرید و سایر خدمات محلی گسترش داده ایم. ما همچنین یک سری از تبلیغات تبلیغاتی را در سه ماهه دوم سال 2020 راه اندازی کردیم ، از جمله تبلیغات روز کار ، تبلیغات جشنواره اژدها ، و تبلیغات 18 ژوئن تبلیغات جشنواره بازاریابی. این رویدادها تمام جنبه های خدمات درون فروشگاهی ما را تحت تأثیر قرار داده و به سرعت بخشیدن به همکاری های ما با مارک های بازرگان محبوب برای بهبود هر چه بیشتر پایگاه تجاری ما کمک کرده و به نوبه خود گزینه های گسترده تری را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. در نتیجه ، بازیابی حجم معامله و تقاضای بازاریابی بازرگانان از بخش درون فروشگاهی ما در مسیر درستی قرار گرفت. کاهش سالانه درآمدهای کمیسیون و درآمدهای خدمات بازاریابی آنلاین از سه ماهه اول سال 2020 بطور چشمگیری کاهش یافته است. علاوه بر این ، ما نسخه جدیدی از 2020 “معتبر” سری لیست های ما “را منتشر کردیم. این سریال طی سالها به یک راهنمای جامع و حرفه ای محلی تبدیل شده است. در طول بیماری همه گیر COVID-19 ، متوجه شدیم که مصرف کنندگان نسبت به عوامل بهداشتی نسبت به قیمت حساس تر و آگاه تر می شوند ، که این مسئله باعث افزایش توانایی سری مورد اعتماد Must List ما برای جذب ترافیک کاربر و راهنمایی مصرف کنندگان به سمت بازرگانان با کیفیت می شود. همچنین این یک بازخورد مثبت برای بازرگانان ایجاد کرده تا خدمات خود را ارتقا دهند و نیازهای جدید مصرف کنندگان را برآورده کنند.

مشاغل هتلداری ما همچنان تحت تأثیر بیماری همه گیر قرار گرفته است ، به طوری که تعداد شبهای اتاق مصرف شده در سکوی ما در سه ماهه دوم سال 2020 حدود 17 درصد نسبت به سال گذشته کاهش می یابد. با این وجود ، ما از طریق برنامه “Safe Stay” مشارکت خود را با هتل های بیشتر افزایش دادیم تا گزینه های اقامتی را که به دلخواه آنها و محیط قرنطینه کمک می کند ، در اختیار مسافران قرار دهیم. در همین حال ، با توجه به افزایش تقاضا برای مسافرت های محلی درون شهری و مسافت های کوتاه ، ما همچنین برای کمک به تسریع در بهبود صنعت ، برنامه “سفر ایمن” را راه اندازی کردیم. نکته جالب تر اینکه سرعت توسعه برای مشارکت های هتل های پر ستاره ما نیز بالا گرفت و ما در سه ماهه دوم سال 2020 با افزایش درآمدهای غیر اقامتی آنها از طریق “هتل + x ما” افزایش قابل توجهی در روابط با این نوع هتل ها برقرار کردیم. “برنامه. در نتیجه ، سهم هتل های سطح بالا بیشتر از سال قبل افزایش می یابد.

ابتکارات جدید و دیگران

درآمد حاصل از طرح های جدید و سایر بخش ها نسبت به سال گذشته 22.1 درصد افزایش داشته است RMB5.6 میلیارد در سه ماهه دوم سال 2020. به طور پی در پی ، ضرر عملیاتی از ابتکارات جدید و بخش های دیگر 7.0 to افزایش یافته و به RMB1.5 میلیارد برای سه ماهه دوم سال 2020 از RMB 1.4 میلیارد برای سه ماهه اول سال 2020 ، در حالی که حاشیه عملیاتی با 6.8 درصد افزایش به منفی 25.9 درصد برای سه ماهه دوم سال 2020 از 32.7 درصد منفی برای سه ماهه اول سال 2020 رسیده است. ضرر و زیان عامل از ابتکارات جدید و بخش های دیگر 11.3 درصد کاهش یافته است سالانه بیش از یک سال است ، در حالی که حاشیه عملیاتی نسبت به سال گذشته 9.8 درصد افزایش یافته است.

همه گیر COVID-19 برای بسیاری از ابتکارات جدید ما عامل مهمی بود و ما شاهد تغییر قابل توجه در رفتار خرید آنلاین در سمت مصرف کننده بودیم و سرعت آنلاین شدن در مشاغل سنتی سرویس آفلاین را در طول همه گیری تسریع کردیم. در سه ماهه دوم سال 2020 ، ما گسترش سریع مشاغل کلیدی خود ، به ویژه تجارت خرده فروشی مواد غذایی را حفظ کردیم. مدل بازار ما “Meituan Instashopping” در سه ماهه دوم سال 2020 به طور سالانه رشد درآمد ستاره ای را به دست آورد ، زیرا ما انواع محصول و دسته های SKU را توسعه دادیم تا به طور قابل توجهی پایگاه تجاری خود را رشد دهیم. “Caidaquan” ، نام تجاری متمرکز تازه تولید با تمرکز تحت عنوان “Meituan Instashopping” ، به بیش از 300 بازار سنتی مرطوب امکان فروش آنلاین و فعالیت دیجیتالی را فراهم کرد. مدل خودكارآمد ما “Meituan Grocery” نه تنها پوشش خود را در شهرهای مهم مانند پکن و شنژن، بلکه همچنین در شهرهای جدید مانند آغاز به کار کرد گوانگژو، که در ژوئیه سال 2020. در سه ماهه دوم سال 2020 ، ما همچنین یک بخش تجاری جدید برای خدمات خرید گروهی جامعه ایجاد کردیم و از این رو مارک خدمات “Meituan Selected” را مطابق با جینان، شاندونگ که در ژوئیه سال 2020، که محصولات تازه و مورد نیاز روزانه را با دقت و جذاب با قیمت های جذاب برای مصرف کنندگان محلی ساکن در جوامع مختلف ارائه می دهد. رهبران گروه توسط ما در هر جامعه منصوب می شوند تا محصولات غذایی تخفیفی ما را از طریق گروه های WeChat تبلیغ کنند. اعضای گروه می توانند سفارشات خود را از طریق برنامه کوتاه WeChat ما قرار دهند و محصولات خود را روز بعد در نقاط خود وانت واقع در فروشگاههای راحتی مناسب انتخاب کنند.

برای خدمات به اشتراک گذاری دوچرخه ، ما در سه ماهه دوم سال 2020 حدود 1.5 میلیون دوچرخه قدیمی را با “دوچرخه های Meituan” جدید جایگزین کردیم. علاوه بر این ، ما بیش از 290،000 دوچرخه برقی راه اندازی کردیم. در این دوره ، میانگین نرخ گردش مالی در هر دوچرخه برقی در مقایسه با دوچرخه های سنتی اقتصاد واحد بهتری کسب کرده و مسیری آشکار برای سودآوری مستقل نشان داده است.

برای اطلاع کامل از نتایج موقت Meituan 2020 ، لطفاً مراجعه کنید:
http://meituan.todayir.com/attachment/202008211704561761848748_en.pdf

درباره Meituan Dianping

Meituan Dianping (HKG: 3690) (“شرکت” یا “Meituan”) است چین پیشرو بستر تجارت الکترونیکی برای خدمات. سکوی این شرکت با مأموریت “ما به مردم کمک می کنیم بهتر غذا بخورند ، بهتر زندگی کنند” از فناوری برای اتصال مصرف کنندگان و بازرگانان استفاده می کند. ارائه خدمات در این سکو ، نیازهای روزانه مردم به غذا را برطرف می کند ، و بیشتر به شیوه زندگی گسترده و خدمات مسافرتی گسترش می یابد. Meituan پیشرو در جهان ارائه دهنده خدمات تحویل غذا و تقاضا در جهان است چین پیشرو بستر تجارت الکترونیک برای خدمات ناهار خوری در فروشگاه. Meituan به مصرف کنندگان کمک می کند تا اطلاعات تجار را کشف کنند ، تصمیم گیری آگاهانه ای انجام دهند ، معاملات آنلاین و آفلاین را کامل کنند و از تحویل تقاضا لذت ببرند. این شرکت در حال حاضر دارای چندین مارک خانگی در چین، از جمله Meituan ، چین پیشرو بازار خدمات آنلاین ، Dianping ، چین مقصد آنلاین پیشرو برای کشف خدمات محلی ، Meituan Waimai برای خدمات تحویل در صورت تقاضا ، و Bikes Meituan برای خدمات اشتراک دوچرخه. Meituan دارای 457.3 میلیون کاربر تراکنش سالانه و 6.3 میلیون بازرگان فعال سالانه از آن زمان است 30 ژوئن سال 2020. این شرکت در بیش از 2،800 شهر و شهرستان در کشور فعالیت می کند چین.

بیانیه های رو به جلو

این بیانیه مطبوعاتی حاوی بیانیه های آینده نگرانه مربوط به چشم انداز مشاغل ، پیش بینی برنامه های تجاری و استراتژی های رشد شرکت است. این اظهارات آینده نگر مبتنی بر اطلاعاتی است که هم اکنون در دسترس شرکت است و براساس چشم انداز در زمان انتشار این مطبوعات در اینجا بیان می شود. آنها بر اساس انتظارات ، فرضیات و شرایط خاصی بنا شده اند ، که برخی از آنها ذهنی یا خارج از کنترل ما هستند. این اظهارات آینده نگر ممکن است نادرست باشد و ممکن است در آینده محقق نشود. زیربنای بیانیه های آینده نگر ، تعداد زیادی خطرات و عدم قطعیت ها وجود دارد. اطلاعات بیشتر در مورد این خطرات و عدم قطعیت ها در سایر اسناد افشای عمومی در وب سایت شرکت ما قرار دارد.

برای سوالات رسانه ای ، لطفاً با:
Meituan Dianping
[email protected]
[email protected]

ادموند لوکو
شرکت ICR
پست الکترونیک: [email protected]
تلفن: +86 138-1079-1408

[i] نرخ سود کسب برابر است با درآمدهای دوره تقسیم بر حجم معاملات ناخالص برای دوره.

منبع Meituan Dianping

لینک های مربوطه

https://www.meituan.com/