Pandemic خدمات راننده داوطلبانه را متوقف نمی کند

رودخانه کالیفرنیا.، 18 آگوست 2020 / PRNewswire / – 83٪ از هفتصد مشتری سالخورده و معلول سرویس حمل و نقل داوطلبانه رانندگان TRIP را برای کالیفرنیای ریورساید طبق گفته ها ، هر ماه در مارس و آوریل قادر به دسترسی به فروشگاه ها و مراجعه به قرارهای تعیین شده پزشکی بودند ریچارد اسمیت، مدیر عامل شرکت مشارکت زندگی مستقل غیر انتفاعی (ILP).

اسمیت با ابراز خراب شدن وسایل نقلیه موقت حمل و نقل عمومی ، گفت: “ما شگفت زده شدیم كه تنها 17٪ از سواران TRIP علیرغم افزایش عفونت ها و آگاهی از خطرات ناشی از مواجهه ، از استفاده از این سرویس متوقف شده اند ، بنابراین ما مصاحبه های پیگیری را انجام دادیم تا متوجه شویم چرا.” سواران TRIP به خودی خود رانندگی نمی کنند ، حتی در هنگام کار نیز قادر به استفاده از گزینه های عمومی نیستند ، اما به خدمات مکرر پزشکی نیاز دارند و مانند همه به مواد غذایی نیاز دارند. ما با سواران تماس گرفته ایم و با آنها مصاحبه کرده ایم که چرا آنها به استفاده از خدمات داوطلبانه راننده ادامه دادند یا ادامه ندادند.

در ماه مه ، ما یک نظرسنجی را انجام دادیم که در مورد اثربخشی خدمات داوطلبانه در طول بیماری همه گیر رمان کورونویروس پرسید. 94.3٪ از 417 سواری شرکت کننده در این نظرسنجی نشان می دهد که ثبت نام در برنامه TRIP و داشتن رابطه مستقیمی با یک راننده داوطلبانه ، به آنها در مقابله با تأثیرات دستورالعمل های ماندن در خانه و دلهره در مورد تهدیدات و خطرات کمک کرده است. بیماری

وقتی از آنها سؤال شد كه چقدر احساس امنیت در استفاده از TRIP در طول همه گیری دارند ، فقط 2٪ از سواران كه در مارس و آوریل به استفاده از این سرویس ادامه می دادند گفتند كه آنها احساس امنیت نمی كنند. مهمترین دلیل این باور که حضور در TRIP به آنها کمک کرد تا با Pandemic کنار بیایند و احساس “امنیت” کنند ، داشتن رابطه با یک راننده داوطلب قابل اعتماد ، دلسوز و قابل اعتماد است.

طبق گفته Ivet Woolridge ، مدیر عامل اصلی ILP ، TRIP یک نوع رابطه منحصر به فرد از کمک های حمل و نقل است که در آن مشتریان TRIP ، “سواران” ، با مراقبان ، دوستان و همسایگان پیوند برقرار می کنند. نزدیکی روابط بین سواران حمل و نقل TRIP و رانندگان تحت فشار و اضطراب ناشی از زندگی با تهدید یک بیماری بسیار مسری و خطرناک ادامه داشته است. علیرغم عدم اطمینان و یا عدم اطمینان های زندگی ناشی از COVID-19 ، سواران TRIP گفتند که آنها دوست دارند از این سرویس استفاده کنند زیرا “بسیار آرامش بخش و قابل اعتماد” است. استفاده همه گیر از TRIP گزارش در بخش اخبار www.ILPconnect.org موجود است.

اگرچه اکثر رانندگان داوطلب TRIP همچنان به سوارکاری های مورد نیاز خود که با سواران خود ترتیب داده شده بودند ، ادامه دادند ، اما برخی از داوطلبان تمایلی به ارائه خدمات سواری مانند قبل از همه گیر ندارند. وولریج گفت برخی از سواران استفاده از این سرویس را متوقف کردند زیرا پزشکانشان به آنها دستور داده بودند که در خانه بمانند و از قرارهای تلفنی تلفنی که محبوبیت زیادی پیدا کرده ، استفاده کنند. وولریج می افزاید: “یک زن به طور خاص به ما گفت که او به دلیل عوارض مستقل زندگی ناشی از ویروس ، دیگر از این سرویس استفاده نمی کند و به منظور ماندن در کنار خانواده دخترش به خارج از منطقه منتقل شده است.”

اسمیت نتیجه می گیرد ، “بدیهی است ، TRIP جواب کاملی برای ایجاد اختلال اجتماعی یک بیماری همه گیر نیست ، اما در کمک به مشتریان TRIP برای ادامه یافتن منابع مورد نیاز بسیار مؤثر بوده است.

برنامه TRIP یک سرویس راننده داوطلبانه “سوار محور” است که در روابط محکم بین سواران و داوطلبان غنیمت شمرده شده است ، کالیفرنیای ریورساید از سال 1993. ILP خدمات مشابهی را برای آن ارائه داد شهرستان لس آنجلس تحت کمک هزینه دو سال و نیم که سال گذشته به پایان رسید. مشارکت مستقل زندگی (ILP) یک سازمان 501 (c) (3) است.

ILP ، خالق موتور سوار متمرکز مدل راننده داوطلبانه TRIP ، به آژانس ها و سازمان هایی در سراسر کشور کمک می کند تا بر اساس تجربه TRIP خدمات مشابه را شروع و به کار گیرند. اطلاعات در مورد چگونگی شروع یک سرویس بازپرداخت مسافت پیموده شده راننده داوطلب به سبک TRIP در ILPconnect.org در دسترس است.

مخاطب:
ریچارد اسمیت 951-653-0740 [email protected]
Ivet Woolridge 951-653-0740 ، x11 [email protected]

SOURCE مشارکت زندگی مستقل

لینک های مربوطه

http://ILPconnect.org