آزمایشگاه برند جهانی “500 مارک تأثیرگذار آسیا در سال 2020” را منتشر کرد

نیویورک، 22 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – اجلاس سران مارک آسیا در شانگهای بر 22 سپتامبر توسط آزمایشگاه برند جهانی. “آسیا لیست تأثیرگذارترین مارک های 2020 “در این اجلاس منتشر شد. الی افک، استاد در دانشکده بازرگانی هاروارد، و راوی ذر، استاد در دانشکده مدیریت ییل، در این اجلاس شرکت کرد و سخنرانی های اصلی را انجام داد. این پانزدهمین بار است که آزمایشگاه برند جهانی تأثیر مارک های آسیایی را ارزیابی می کند. در مجموع 500 مارک از 21 کشور و منطقه انتخاب شده اند. تویوتا ، شبکه ایالتی و Tencent به عنوان سه مورد برتر ذکر شده است. حایر ، بانک صنعتی و بازرگانی چین، سامسونگ ، هوندا ، هواوی ، چین لایف و سونی آنها را در لیست 10 برتر دنبال می کنند. چین، ژاپن و کره جنوبی به عنوان کشورهایی با بیشترین مارک انتخاب شده اند.

معیار انتخاب تأثیر آسیایی برند است ، به عنوان مثال ، توانایی برند در کاوش و اشغال بازار برای کسب سود است. شاخص های اساسی مورد استفاده آزمایشگاه برند جهانی برای ارزیابی تأثیر مارک های آسیایی شامل سهم بازار ، وفاداری به برند و رهبری آسیایی است. بر این اساس ، مارک هایی از 21 کشور و منطقه انتخاب شده اند. چین (شامل هنگ کنگ، ماکائو و تایوان) با 210 مارک (158 مارک در سرزمین اصلی است) چین) در بین همه کشورها رتبه اول را دارد. ژاپن رتبه دوم را با 136 مارک به خود اختصاص داده است. سوم است کره جنوبی با 49 مارک.

وفاداری مصرف کننده در بازارهای آسیا در کشورهای مختلف متفاوت است. مصرف کنندگان ژاپنی هنوز بالاترین وفاداری به مارک ملی را نشان می دهند – تا 81٪. کره جنوبی با 69٪ وفاداری به برند ملی در رتبه دوم قرار دارد. در مقایسه با گذشته ، وفاداری به نام تجاری در چین به 56٪ افزایش یافته است و آن را در رده سوم لیست قرار داده است. به منظور کمک به مارک های انگلیسی ، آمریکایی و سایر غربی ها برای ورود به بازار آسیا (به ویژه چینی) ، به عنوان یک شریک استراتژیک ، آزمایشگاه برند جهانی در ساخت پلت فرم بررسی برند “iTrust” شرکت خواهد کرد. iTrust.com یک بازار SNS با نظر مشتری و سیستم پاداش واقعی است. به عنوان یک پل دیجیتال طراحی شده برای اتصال مشاغل و مشتریان خارج از کشور آنها ، اعتماد دارم یک اکوسیستم دوستانه برای تولیدکنندگان محتوا ایجاد می کند تا استعداد خود را به نمایش بگذارد و بازخورد به موقع مصرف کننده را برای افزایش مشارکت تجاری در مشاغل فراهم می کند.

شعار امسال “اجلاس تجاری آسیا” “نوآوری باعث ایجاد ارزش برند و رشد شرکت” است. راوی ذر، استاد در دانشکده مدیریت ییل، که در این کنفرانس شرکت کرده بود ، خاطرنشان کرد: “در پنج تا 10 سال گذشته ، افزایش چشمگیری در مارک های هدفمند مشاهده شده است. مصرف کنندگان جدید باور محور نه تنها به مزایای عملکردی و عاطفی یک شرکت اهمیت می دهند همچنین چگونگی مطابقت ارزشهای آن شرکت با ارزش خود. اکنون مصرف کنندگان به بسیاری از ذینفعان اهمیت می دهند و نحوه برخورد شرکتها با محیط ، جامعه و همچنین کارمندان خود را در نظر می گیرند. الی افک، استاد در دانشکده بازرگانی هاروارد، معتقد است که نوآوری در فن آوری می تواند با ساخت مارک های قدرتمند به شرکت ها در موفقیت و دستیابی به رشد کمک کند. به عنوان مثال ، اپل و تسلا برجسته ترین نمونه های مارک های فناوری هستند. اینها مارک هایی هستند که فقط برای مصرف کنندگان شناخته شده نیستند بلکه معانی مفیدی دارند که برای آنها مهم است. از همه مهمتر ، این مارک ها همچنین نمایانگر کسانی هستند که آرزو دارند که باشند.

هایسن دینگ، مدیر عامل شرکت گروه اجرایی جهانی و عضو پانل متخصص آزمایشگاه برند جهانی ، معتقد است که نام تجاری انبار اعتماد است. با افزایش انتخاب ها ، این اهمیت فوق العاده ای پیدا می کند. در گذشته ، همه فهمیده بودند که مارک ها می توانند بر تصمیمات مصرف کننده تأثیر بگذارند. اکنون ، مارک ها نه تنها بر مصرف بلکه بر سرمایه گذاری نیز تأثیر می گذارند. دارایی های نامشهود که توسط مارک ها نشان داده می شوند ، حتی ساختار بازارهای جهانی سرمایه را تغییر می دهند. از تمام م componentsلفه های شاخص S&P 500 ، نسبت دارایی های نامشهود از 17٪ کل دارایی های 1975 به 84٪ امروز رسیده است که بیش از 20 تریلیون دلار – یک رکورد بالا. آزمایشگاه برند جهانی ، متعلق به شرکت مشاور راهبردی World Executive Group ، یک موسسه بین المللی تحقیق در مورد ارزش برند است. استاد رابرت موندل، برنده 1999 جایزه نوبل اقتصاد، به عنوان رئیس جهان آزمایشگاه برند.

تصاویر مرتبط

table-1-top-10-of-the-asias-500.png
جدول 1: 10 مورد برتر “آسیا 500 مارک تأثیرگذار 2020 ‘

table-2-top-10-country-areas.png
جدول 2: 10 کشور / منطقه برتر با بیشترین مارک انتخاب شده

لینک های مربوطه

جهان آزمایشگاه برند

اعتماد دارم

SOURCE آزمایشگاه برند جهانی

لینک های مربوطه

http://www.worldbrandlab.com/