احساس فروشنده خودکار ایالات متحده به رکورد بالا می رسد ؛ موجودی مهمترین نگرانی است

آتلانتا، 8 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – بر اساس شاخص احساس نمایندگی خودروی کوکس Q3 2020 (CADSI) که امروز منتشر شد ، دیدگاه نمایندگان خودرویی ایالات متحده از بازار فعلی خودرو نشان دهنده پیشرفت چشمگیری است و بیشتر از افت تاریخی ، همه گیر محور در سه ماهه دوم بهبود یافته است .

شاخص كل بازار فعلي در Q3 با نمره 56 كه نسبت به سه ماهه گذشته 36 واحد افزايش داشت ، به قلمرو مثبت منتقل شد. این افزایش بزرگترین جهش سه ماهه چهارم در تاریخ CADSI است و شاخص فعلی بازار را در بالاترین سطح قرار می دهد. شیفت تنظیم کننده رکورد ، فصلی را برای فروشندگان اتومبیل در ایالات متحده نشان می دهد که تحت تأثیر همه گیر COVID-19 به وجود آمده است. سال به سال ، شاخص بازار فعلی 8 واحد افزایش دارد که از نظر آماری نیز قابل توجه است.

نظرسنجی سه ماهه شرکت Cox Automotive در اواخر ژوئیه تا اوایل ماه اوت ، زمانی که فروش وسایل نقلیه در حال بهبود بود و نمایندگی ها برای تجارت آزاد بود ، با محدودیت هایی اندازه گیری شد. برعکس ، تحقیقات Q2 CADSI در اواخر آوریل و اوایل ماه مه انجام شد ، زمانی که تجارت در بسیاری از بازارها به طور کامل تعطیل شد.

رئیس اقتصاددان کاکس اتومبیل گفت: “با بهبود اقتصاد و فروشندگان از فروش گسترده ، احساس فروشندگان در Q3 به طرز چشمگیری بهبود یافت.” جاناتان دود. “بهبود ترافیک ، فشار کمتر قیمت و سودهای بیشتر باعث افزایش احساسات نسبت به یک سال پیش می شود.”

CADSI از یک نظرسنجی سه ماهه که کاکس خودرو به یک نمونه نماینده فروشنده های مجاز و مستقل اتومبیل در سراسر کشور منتقل می کند ، برداشت فروشندگان از خرده فروشی فعلی خودرو و انتظارات فروش را برای سه ماه آینده “قوی” ، “متوسط” ارزیابی می کند یا “ضعیف” این نظرسنجی همچنین از فروشندگان می خواهد میزان فروش وسایل نقلیه جدید و فروش وسایل نقلیه دست دوم را به طور جداگانه همراه با انواع محرک های کلیدی ، از جمله ترافیک مصرف کنندگان ، ارزیابی کنند. از پاسخها برای محاسبه شاخصی استفاده می شود که با استفاده از آن هر عدد بالای 50 نشان می دهد که فروشندگان بیشتری شرایط را قوی و نه ضعیف می دانند.

همانطور که CADSI به طور مداوم نشان داده است ، احساس فعلی بازار در مقایسه با فروشندگان مستقل ، که فقط وسایل نقلیه دست دوم را می فروشند ، برای نمایندگی های مجاز مثبت تر است. شکاف در این سه ماه بیشتر شد اما نمایندگان مستقل و نمایندگی های مستقل بازار را قوی می دانند. احساسات فعلی بازار برای فروشندگان حق امتیاز از 30 در Q2 به 68 در Q3 افزایش یافت در حالی که افراد مستقل با 36 امتیاز افزایش به منطقه مثبت از 17 به 53 رسیدند.

در این نظر سنجی ، 51٪ از نمایندگی های مستقل اظهار داشتند که یافتن و خرید موجودی مهمترین اولویت آنها است در حالی که صرفاً ماندن در تجارت مهمترین نگرانی در سه ماهه گذشته بود.

وقتی نوبت به آینده می رسد ، نمایندگی های مجاز و مستقل در Q3 به هم نزدیکتر شدند. نمره شاخص چشم انداز بازار 3 ماهه 50 نشان دهنده افزایش قابل توجه آماری نسبت به 45 ماهه گذشته است و رشد چشمگیر چشم انداز همه فروشندگان در انتظارات آینده آنها را نشان می دهد. نمایندگی های حقوقی با نمره شاخص 60 بهبود یافته ، باز هم مثبت تر از افراد مستقل هستند. نمایندگی های حقوقی تقاضای متراکم ، بازگشت شغل و احتمال بررسی محرک دوم را دلیل پیش بینی سه ماهه چهارم قوی عنوان می کنند. پیش بینی استقلال طلبان که به 46 نفر رسید ، بر تعداد کلی تأثیر منفی می گذارد ، اما هنوز هم زیر آستانه 50 واحد قرار دارد ، به این معنی که اکثر فروشندگان مستقل انتظار دارند بازار در ماه های آینده ضعیف باشد.

بهبود دیده شده در محرکهای کلیدی احساسات
بسیاری از اقدامات کلیدی از نظر آماری رشد قابل توجهی نسبت به سه ماهه قبل داشته است ، که نشان می دهد درک نمایندگان از بازار در طی همه گیر شدن در حال تغییر است. بیشترین افزایش از نظر بازار فعلی است. ترافیک مشتری دومین افزایش را تجربه کرد ، زیرا درک نمایندگی ها از ترافیک نمایندگی به طور قابل توجهی به یک سطح رکورد رشد کرد. فروش و فروش وسایل نقلیه دست دوم با پیشرفتهای 29 درصدی نسبت به Q2 ، که هر دو رکورد فروشندگان حق امتیاز را تشکیل می دهند ، بسیار نزدیک است. سرانجام ، فروش خودروهای جدید با افزایش 22 واحدی نسبت به Q2 ، پنج لیست برتر را جمع می کند.

شاخص اقتصاد همچنین از نظر آماری افزایش 17 واحدی قابل توجهی نسبت به سه ماهه دوم داشت. در 40 سالگی ، شاخص اقتصاد هنوز به خوبی زیر 50 است ، به این معنی که فروشندگان در مجموع اقتصاد را ضعیف می دانند. یک شکاف 11 امتیازی در اقتصاد نیز بین نمایندگی های حقوقی و افراد مستقل ایجاد شد که دیدگاه منفی بیشتری داشت.

شاخص هزینه ها از نظر آماری افزایش قابل توجهی نسبت به سه ماهه قبل نشان داد ، که نشان می دهد فروشندگان احساس می کنند که هزینه ها در حال رشد هستند. در همین زمان ، شاخص فشار قیمت به طور قابل توجهی کاهش یافت و به 45 رسید ، کمترین میزان در تاریخ CADSI. این مطالعه Q3 نشان می دهد که فروشندگان کمتری احتمالاً به دلیل سطح پایین موجودی کالا فشار برای کاهش قیمت خود احساس می کنند.

احساس فروش وسیله نقلیه جدید به طرز چشمگیری بهبود می یابد ، موجودی منفی باقی می ماند
چشم انداز فروش وسایل نقلیه جدید نیز در مقایسه با سال گذشته و سه ماهه گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. شاخص فروش وسایل نقلیه جدید با افزایشی بالاتر از 50 به 61 ، نشانگر بازار قدرتمندی است. موجودی وسایل نقلیه جدید در مقایسه با سه ماهه گذشته و سال گذشته همراه با مخلوط موجودی وسایل نقلیه جدید که 22 واحد افت کرده و برای اولین بار ضعیف ارزیابی می شود ، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. علیرغم بهبود در فروش جدید ، نمایندگی های حقوقی همچنان بازار کارکرده را قوی تر از بازار جدید می دانند ، با 16 امتیاز فاصله برای Q3.

شاخص فروش وسایل نقلیه دست دوم ریباند و احساسات موجودی بیشتر غرق می شود
با بهبود دیدگاه های بازار ، شاخص فروش خودروهای دست دوم به طور کلی در مقایسه با سه ماهه گذشته افزایش یافت. دیدگاه نمایندگی های مستقل نشان دهنده افزایش درک از فروش وسایل نقلیه دست دوم نسبت به سه ماهه گذشته است ، اما شاخص وسایل نقلیه استفاده شده برای افراد مستقل زیر آستانه مثبت 47 در Q3 باقی مانده است. شاخص فروش وسایل نقلیه دست دوم نیز از Q2 به Q3 برای نمایندگی های حقوقی به طور قابل توجهی بالاتر است و از 43 به 77 تغییر می کند. شکاف بین برداشت مستقل و مستقل از بازار کارکرده از 23 در Q2 به 30 رسید. شاخص موجودی وسایل نقلیه دست دوم در مقایسه با سه ماهه گذشته و سال کاهش یافته است ، که منعکس کننده موجودی انقباضی است. خواندن 21 به این معنی است که اکثر فروشندگان موجودی دست دوم را رو به کاهش می دانند.

موجودی محدود به عنوان یکی از فاکتورهای برتر بازدارنده تجارت شناخته می شود
5 عامل اصلی مانع تجارت در تمام فروشندگان به طور قابل توجهی در Q3 از Q2 تغییر یافت ، با محدود کردن موجودی در بالای صفحه با 60٪ از فروشندگان با استناد به آن ، از 5 افزایش یافت. تأثیرات تجاری از COVID-19 به 2 از 1 کاهش یافت سه ماهه آخر با 49 درصد فروشندگان با استناد به آن. شرایط بازار از Q2 تا Q3 در رتبه 3 باقی مانده است. اقتصاد از 2 به 4. کاهش یافت. اوضاع سیاسی به 5 رتبه اول رسید ، بالاترین رتبه در تاریخ CADSI با 27٪ از فروشندگان استناد به آن.

برای فروشندگان دارای حق امتیاز ، محدود موجودی با 59٪ از مهمترین نگرانی ها نام برد و آن را عامل بازدارنده تجارت خود دانست. تأثیرات تجاری COVID-19 با 46٪ در جایگاه 2 قرار گرفت و اقتصاد را 33٪ شکست داد. شرایط بازار در رتبه بندی فاکتور برای فروشندگان حق امتیاز به 4 ، در 32٪ کاهش یافت. اقلیم سیاسی در میان فاکتورهای اصلی باقی مانده و در رتبه پنجم فروشندگان حق امتیاز باقی مانده و 5 رتبه برتر را جمع آوری می کند. علاوه بر این ، مقررات و اطمینان مصرف کننده به عنوان یک نگرانی از نظر آماری کاهش قابل توجهی نسبت به سه ماهه گذشته داشته است.

برای افراد مستقل ، محدودیت موجودی 60٪ ذکر شده و با بیشترین تغییر درصد نسبت به سه ماهه گذشته ، به عنوان مهمترین عامل جلوگیری از تجارت آنها شناخته شد. دومین تغییر بزرگ در درصد افراد مستقل با اشاره به یک عامل منفی ، کاهش قابل توجه تأثیرات تجاری از COVID-19 بود که نسبت به سه ماهه قبل 26 واحد کاهش یافت.

اولویت ها در طول رکود COVID-19
تقریباً برای نیمی از فروشندگان ، یافتن / خرید موجودی در این مدت مهمترین اولویت است ، در حالی که 19٪ از فروشندگان ، اقامت در تجارت به طور کلی را به عنوان مهمترین نگرانی خود عنوان می کنند. بهبود کارایی به طور کلی در اولویت 8٪ فروشندگان نشان داده شده است. کاهش هزینه ها با کاهش هزینه های غیر ضروری 7٪ را پشت سر می گذارد. بهبود 5 اولویت اصلی برای نمایندگی های عمومی ، بهبود فروش و راه حل های خدمات است ، زیرا 7٪ فروشندگان این مسئله را به عنوان اصلی ترین نگرانی خود در Q3 ذکر کرده اند.

برای فروشندگان حق امتیاز ، هیچ اولویتی در بین اکثر فروشندگان سازگار نیست ، اما یافتن / خرید موجودی بیشترین استناد (36٪) است. برای 51٪ از افراد مستقل ، یافتن / خرید موجودی اولویت اصلی آنها برای Q3 است. اقامت در تجارت به طور کلی اولین نگرانی 22٪ از فروشندگان مستقل است. بهبود کارایی به طور کلی (7٪) ، کاهش هزینه ها با کاهش هزینه های غیرضروری (7٪) و بهبود راه حل های فروش و خدمات (5٪) 5 مورد برتر را برای نگرانی فروشندگان مستقل جمع آوری می کنند.

روش شناسه احساسات فروشنده کاکس خودرو
داده های مربوط به شاخص احساس فروشنده خودرو كاكس از طریق نظرسنجی های آنلاین جمع آوری می شود. نتایج Q3 بر اساس 1112 پاسخ دهنده فروشنده ، شامل 596 حق رای دادن و 516 مستقل ، در سراسر کشور از 27 جولای تا 11 آگوست 2020. پاسخ های فروشنده با توجه به نوع نمایندگی و حجم فروش توزین می شد تا نماینده فروشندگان ملی باشد. برای هر جنبه از بازار بررسی شده ، به پاسخ دهندگان گزینه ای داده می شود که مربوط به انصراف “نمی دانم” قوی / در حال افزایش ، متوسط ​​/ پایدار یا ضعیف / کاهنده است. شاخص ها با ایجاد یک میانگین امتیاز محاسبه می شوند که در آن:

  • به پاسخهای قوی / در حال افزایش مقدار 100 اختصاص داده شده است.
  • به پاسخهای متوسط ​​/ پایدار مقدار 50 اختصاص داده می شود.
  • انتخاب های ضعیف / کاهش یافته مقدار 0 را به خود اختصاص می دهند.

پاسخ دهندگانی که “نمی دانم” را در یک سوال خاص انتخاب می کنند ، از محاسبه شاخص مربوطه حذف می شوند. کل معیارهای گزارش شده دارای حاشیه خطای +/- 2.9٪ هستند.

نتایج کامل نمایه احساس نمایندگی فروش خودرو Cox Q3 2020 را بارگیری کنید.

درباره Cox Automotive
Cox Automotive Inc خرید ، فروش ، مالکیت و استفاده از اتومبیل را برای همه آسان می کند. 34000 به علاوه اعضای تیم و خانواده مارک های شرکت جهانی ، از جمله Autotrader®، فن آوری های کلاچ ، Dealer.com®، Dealertrack®، کتاب آبی کلی®، مانهایم®، سرمایه NextGear®، VinSolutions®، vAuto® و Xtime®، علاقه مند به کمک به میلیون ها خریدار اتومبیل ، 40،000 مشتری فروشنده خودرو در پنج قاره و بسیاری دیگر در سراسر صنعت خودرو برای نسل های آینده رشد می کنند. Cox Automotive یکی از شرکت های تابعه Cox Enterprises Inc است که یک شرکت خصوصی است آتلانتاشرکتی مبتنی بر درآمد سالانه 21 میلیارد دلار. www.coxautoinc.com

SOURCE Cox Automotive