اعلام اولین مسابقه تور ورودی نینگشیا

این مسابقه برای آژانس های مسافرتی داخلی و خارجی ، متخصصان محصولات سفر ، و گردشگران خصوصی و گروه های گردشگری آزاد است. این شامل شش بخش است: مجموعه محصول؛ ارزیابی اولیه محصول ؛ پرداخت محصول؛ ارزیابی نهایی ؛ و تجربه این رقابت محصولات را در سه دسته جمع می کند: اوقات فراغت و سلامتی. تاریخ و فرهنگ؛ و به ستاره ها نگاه می کنم

برای ارزیابی تجربه ، از نمایندگان رسانه ها از منطقه محلی ، سایر استان ها و سایر کشورها دعوت می شود تا در مورد کل روند گزارش دهند. کارشناسان گردشگری و عموم مردم نیز می توانند در آن شرکت کنند.

برگزاری این رقابت با در نظر گرفتن پیشگیری و کنترل اپیدمی COVID-19 باعث ایجاد نوآوری در بازار گردشگری داخلی و بین المللی خواهد شد. این یک حامل م effectiveثر برای گسترش فعالیت های گسترده گردشگری فرهنگی نینگشیا به بازارهای خارج از کشور و همچنین یک اقدام مشخص برای جبران عدم باز بودن و توسعه فرهنگ و گردشگری نینگشیا است ، مینگشیا ژائو، معاون مدیر کل اداره فرهنگ و جهانگردی منطقه خودمختار نینگشیا هوی.

سه نوع جایزه اهدا خواهد شد. بهترین محصول مسیر با 20000 یوان چین جایزه ، محصول متمایز همراه است 10000 یوان، و دریافت کنندگان جایزه سازمان عالی مدال دریافت می کنند. تمام محصولات برنده شده طی سه سال آینده به اصلی ترین محصولات تبلیغاتی برای بازاریابی گردشگری خارج از کشور تبدیل خواهند شد.

یک توقف مهم در جاده ابریشم ، نینگشیا نقش مهمی در تاریخ دارد.

منبع اداره فرهنگ و جهانگردی منطقه خودمختار نینگشیا هوی