انجمن بین المللی خطوط کروز (CLIA) گزارش فناوری ها و روش های زیست محیطی 2020 را منتشر می کند

واشنگتن، 8 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – انجمن بین المللی خطوط کروز (CLIA) ، صدای برجسته صنعت جهانی سفر دریایی ، امروز گزارش فناوری و محیط زیست محیطی صنعت کروز جهانی تولید شده توسط آکسفورد را منتشر کرد. این گزارش پیشرفتی را نشان می دهد که اعضای خط مسافرتی CLIA oceangoing همچنان در جهت توسعه و اجرای فن آوری ها و روش های پیشرفته برای دستیابی به میزان آلایندگی کمتر ، بازده بیشتر و یک محیط تمیزتر در دریا ، در دریا و بندر به دست می آورند.

در حالی که کشتی های تفریحی بسیار کمتر از 1 درصد از جامعه دریایی جهانی را تشکیل می دهند ، آخرین گزارش نشان می دهد که چگونه خطوط دریایی نقش مهمی در پذیرش فناوری های دریایی دارند که به نفع کل صنعت حمل و نقل است. تا به امروز ، صنعت سفر دریایی بیش از این سرمایه گذاری کرده است 23.5 میلیارد دلار در کشتی هایی با فناوری های جدید و سوخت تمیزتر برای کاهش انتشار هوا و دستیابی به بازده بیشتر. این یک 1.5 میلیارد دلار نسبت به یافته های گزارش سال 2019 افزایش یابد.

“حتی وقتی که ما برای رفع و غلبه بر تأثیرات COVID-19 تلاش کرده ایم ، صنعت کروز همچنان به آینده ای پاک تر و پایدار متعهد است. 23 میلیارد دلار در کشتی هایی با فناوری های جدید و سوخت های تمیزتر مانند سیستم های تمیز کردن گازهای خروجی و گاز طبیعی مایع سرمایه گذاری شده است ، من فقط می توانم تصور کنم که در ده سال آینده و بعد از آن با هم به دست خواهیم آورد “. کلی کریگ هد، رئیس و مدیرعامل انجمن بین المللی خطوط دریایی (CLIA). “این گزارش تعهد ما به پایداری محیط زیست را تأیید می کند و من از اعضای خود برای ادامه رهبری و نمایش بالاترین استانداردهای گردشگری مسئول قدردانی می کنم.”

خطوط مسافرتی CLIA اولین کسانی بودند که به عنوان بخش دریایی به طور عمومی متعهد شدند ، میزان انتشار کربن را تا سال 2030 نسبت به سال 2008 40٪ کاهش دهند. همانطور که در گزارش ذکر شده است ، اعضای خط کروز CLY oceangoing همچنان با تلاش برای دستیابی به اهداف بلند پروازانه مانند این و انتظارات رو به افزایش را برآورده می کند. پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه های زیر حاصل شده است:

  • سوخت LNG * – گزارش 2020 نشان داد که 49٪ از ظرفیت جدید ایجاد شده به سوخت LNG برای پیشرانه اولیه متکی است که 51٪ افزایش ظرفیت کلی نسبت به 2018 دارد.
  • سیستم های تمیز کردن گاز اگزوز (EGCS) * – بیش از 69٪ ظرفیت جهانی از EGCS برای تأمین یا بیش از حد مورد نیاز انتشار گازهای هوایی استفاده می کند ، که نشان دهنده افزایش ظرفیت 25٪ نسبت به 2018 است. علاوه بر این ، 96٪ از ساختمانهای جدید غیر LNG دارای EGCS نصب شده است ، افزایش ظرفیت 21٪ در مقایسه با 2019.
  • سیستم های پیشرفته تصفیه فاضلاب – 99٪ از کشتی های جدید سفارشی دارای سیستم های پیشرفته تصفیه فاضلاب هستند (ظرفیت جهانی را به 78.5٪ می رسانند) و در حال حاضر 70٪ از ظرفیت ناوگان خطوط کروز CLIA oceangoing توسط سیستم های تصفیه فاضلاب پیشرفته خدمت می کنند (5٪ افزایش نسبت به 2019)
  • قابلیت برق در ساحل – در بندر ، کشتی های تفریحی به طور فزاینده ای به فناوری اجازه می دهند تا برق ساحلی را تحویل دهند ، بنابراین موتورها را خاموش می کند و همکاری های زیادی با بنادر و دولت ها برای افزایش در دسترس بودن وجود دارد.
    • 75٪ از ظرفیت ساخت جدید متعهد شده است که مجهز به سیستم های الکتریکی ساحلی باشد یا برای افزودن نیروی ساحلی در آینده پیکربندی خواهد شد.
    • 32 درصد ظرفیت جهانی (13 درصد افزایش از سال 2019) برای کار با برق ساحلی در 14 بندر در سراسر جهان نصب شده است که این توانایی حداقل در یک اسکله در بندر تأمین می شود.

پیشرفت در این مناطق مختلف ، دیدگاه CLIA را نشان می دهد که ایجاد تعادل در رشد رشد با سیاست ها و تغییرات فناوری که به حفظ هوا و اقیانوس هایی که صنعت در آن فعالیت می کند ، یک امر اساسی ، فوری و عملی است.

وی گفت: “صنعت سفر دریایی هر روز برای پیشبرد تلاش های خود در زمینه گردشگری تلاش می کند و تشخیص می دهد که سرمایه گذاری مداوم و بیشتر در تحقیقات برای شناسایی و تولید سیستم های جدید سوخت و پیشرانه بسیار مهم است.” آدام گلدشتاین، رئیس CLIA Global. “به همین دلیل CLIA همراه با سایر شرکای بخش دریایی پیشنهاد ایجاد و تأمین بودجه یک 5 میلیارد دلار هیئت تحقیق و توسعه به کار مشترک در بخش برای شناسایی فن آوری ها و منابع انرژی اختصاص داده شده است که فرصت های اضافی برای کاهش اثرات زیست محیطی و دستیابی به اهداف بلند پروازانه تعیین شده توسط IMO فراهم می کند. “

برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفاً از cruising.org/en/enternal-sustainability دیدن کنید.

درباره انجمن بین المللی خطوط دریایی:

CLIA بزرگترین انجمن تجارت صنعت سفر دریایی در جهان است که صدای یکپارچه و مرجع برجسته ای از جامعه جهانی سفر دریایی را به عنوان پیشرو در جهانگردی مسئول و بهترین راه برای تجربه جهان فراهم می کند. این سازمان از سیاستها و روشهای پیشبرد یک محیط کشتی ایمن ، ایمن ، سالم و پایدار و ارتقا experiences تجارب مثبت سفر برای نزدیک به 30 میلیون مسافری که سالانه سفر می کنند پشتیبانی می کند. CLIA با تلاشهای تبلیغی ، آموزشی و تبلیغاتی ، و همچنین سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه ، به موفقیت اعضای خود کمک می کند تا صنعت را به تعهد بی دریغ خود برای محافظت و حفظ آبهایی که در آن حرکت می کنیم و مقصدی که بازدید می کنیم ، هدایت کند. ستاد جهانی این سازمان در واقع شده است ایالت واشنگتن، با دفاتر منطقه ای در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، آسیا، و استرالیا.

* “تمام اعضای خطوط مسافرتی CLIA باید مطابق با الزامات دقیق مناطق کنترل انتشار (ECA) عمل کنند.

برای کشتی هایی که خارج از ECA فعالیت می کنند ، خطوط مسافرتی CLIA باید با محدودیت جهانی گوگرد 2020 سازمان بین المللی دریایی (IMO) 2020 مطابقت داشته باشد (موثر 1 ژانویه 2020) برای روغن مازوت مورد استفاده در کشتی های 0.50 m m / m (جرم بر جرم) از طریق استفاده از سوخت های سازگار با گوگرد کم ، فن آوری های جایگزین مانند سیستم های تمیز کردن گازهای خروجی (EGCS) و کشتی های جدیدی که توسط گاز طبیعی مایع رانده می شوند ( LNG) سوخت. “

منبع: گزارش فناوری و محیط زیست CLIA ، آگوست 2020، و داده های خط کروز عضو (مگر اینکه موارد دیگری ذکر شده باشد)

SOURCE انجمن بین المللی خطوط سفر دریایی

لینک های مربوطه

www.cruising.org