انعطاف پذیری از پارک وسایل نقلیه پیری ، با دیجیتالی سازی زنجیره ارزش برای دستیابی به احیای پس از همه گیری تکمیل می شود

DUBLIN، 11 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “مدل های کسب و کار دیجیتال برای کاهش تأثیرات COVID-19 بر عملکرد پس از فروش جهانی در سال 2020” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

این مطالعه سیر بهبود اقتصاد جهانی را در پس از همه گیری ارزیابی می کند و تأثیر میان مدت تقاضای خاموش و عرضه را بر درآمد بازار پس از فروش برای سال 2020 روشن می کند.

با در نظر گرفتن دید طولانی مدت ، این مطالعه همچنین بر فرصت های رشد و مدل های در حال توسعه تجاری تأکید می کند که در صورت استفاده از آنها ، اقتصاد جهانی دوباره به سطح قبل از همه گیری باز خواهد گشت ، به رونق مجدد بازار پس از فروش کمک می کند.

اگرچه فروش خودرو در سال 2019 کاهش یافته است ، اما انتظار می رود مقاومت در بازار سهام جهانی باعث رشد سهامداران سهام پس از فروش در سال 2020 شود. از طریق سهم خود از بادگیرها.

بر اساس این تجزیه و تحلیل ، درآمد بازار پس از فروش در سال 2019 4.1٪ افزایش یافته است. این عمدتا توسط رشد 3.2 درصدی وسایل نقلیه در حال فعالیت بوده است ، با انقباض رشد تولید ناخالص داخلی جهانی (GDP) هزینه مصرف کننده در خریدهای جدید خودرو را خفه کرده است. کاهش سرعت فروش وسایل نقلیه جدید همچنین به معنای افزایش تمرکز بازار سهام از همه ذینفعان ، بیشتر از کانال OES ، برای حفظ تجارت در سطح فروشنده با ارائه خدمات جدید خودرو است. این به توسعه مشارکت جدیدتر و توسعه کانال های جدیدتر به بازار تبدیل شده است.

برای سال 2020 ، ناشر در ابتدا رشد 4.0 درصدی درآمد پس از فروش را پیش بینی کرده بود هند و چین رشد. همه گیر COVID-19 این امیدها را برآورده کرده است و بازار جهانی خودرو باید مجبور به عبور از باد شود که منجر به کاهش رشد صنعت خواهد شد ، بسته به ماهیت 4.9٪ تا 11.6٪. بهبود اقتصادی در مناطق مختلف

نکات برجسته تحقیق

  • برای اطمینان از تأثیر همه گیر COVID 19 بر درآمد بازار پس از فروش در مناطق مختلف و بخشهای مختلف
  • برای درک چگونگی واکنش اکوسیستم بازار پس از فروش برای کاهش تأثیر همه گیری در کسب و کارها
  • برای تعیین مسیر بهبودی پس از همه گیری در مناطق و بخشها
  • برای برجسته کردن مدلهای تجاری آینده که در پی همه گیری ، تصویب را شاهد خواهند بود

موضوعات کلیدی رسیدگی شده

  • چه عواملی باعث تحریک و مهار اندازه بازار جهانی خودرو در سال 2020 می شود؟
  • تأثیر ویروس بر عملکرد کلی اقتصاد کلان چگونه به تجارت جهانی پس از فروش خودرو تبدیل می شود؟
  • چگونه تأثیر همه گیر بر عملکرد پس از فروش در مناطق مختلف متفاوت است؟
  • چشم انداز منطقی منطقه برای فرصت های ظهور رشد مانند خدمات دیجیتالی سازی و ضد عفونی در پس زمینه همه گیر چیست؟
  • کدام شرکت ها با توجه به تغییر جهت مجدد اولیه در مدل های تجاری فعلی خود ، احتمالاً اولین مزیت متحرک را در مرحله بازیابی به دست می آورند؟

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. تغییر سناریو تجارت و اقتصاد

  • تأثیر COVID-19 بر رشد تولید ناخالص داخلی جهان
  • تأثیر COVID-19 بر مناطق و کشورها
  • انگیزه اقتصادی در سرتاسر ویروس موجب اقتصادی شده است
  • تأثیر COVID-19 بر صنایع

2. چشم انداز بازار جهانی خودرو

  • 2019 در اعداد – نکات برجسته اصلی
  • 2019 در Trends – نکات برجسته اصلی
  • 2020 در اعداد – پیش بینی های کلیدی
  • 2020 در روندها – پیش بینی های کلیدی
  • تأثیر شیوع Covid-19 در بازار جهانی پس از فروش
  • خودروی سبک جهانی در حال کار
  • پتانسیل اندازه بازار درآمد جهانی پس از فروش
  • بازار جهانی – تجزیه و تحلیل تأثیر
  • میانگین سنی پارک خودروهای جهانی
  • میانگین سالانه مایل های مسافرتی سالانه (VMT)
  • نمای کلی جهانی چشم انداز 2020

3. آینده بازار پس از فروش

  • پیامدهای کلیدی در بازار پس از فروش خودرو
  • ارزیابی تأثیر و سطح فرصت سهامداران
  • تأثیر COVID-19 بر تأثیرگذارهای کلیدی تقاضا
  • روندهای اصلی در بازار پس از COVID-19 در بازار جهانی
  • دیجیتال فرصت تجاری مدل 1: فرزندخواندگی دیجیتال برای فروش قطعات آنلاین و لوازم جانبی
  • فرصت تجاری دیجیتال مدل تجاری 2: بازارهای آنلاین
  • فرصت تجاری دیجیتال مدل 3: خدمات درخواستی کانال نصب کننده دیجیتالی دیگری را باز می کند
  • محصولات سلامتی و سلامتی برای IAM

4. چشم انداز بازار پس از فروش 2020

  • چشم انداز پس فروش 2020 – آمریکای شمالی
  • چشم انداز پس فروش 2020 – اروپا
  • پیامدهای Extension مربوط به Mot (UK)
  • چشم انداز پس فروش 2020 – آمریکای لاتین
  • چشم انداز پس فروش 2020 – هند
  • چشم انداز پس فروش 2020 – چین
  • احیای بازار پس از فروش چینی در حرکت

5. فرصت های رشد

  • فرصت رشد 1: خرده فروشی الکترونیکی قطعات و لوازم جانبی ، 2019
  • فرصت رشد 2: تجمیع خدمات برای تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه ، 2019
  • فرصت رشد 3: مدلهای خدمات بر اساس تقاضا برای پاسخ به ترس مشتری از ترس آلودگی در کارگاه ها
  • فرصت رشد 4: تقاضا برای سلامتی و رفاه قطعات و لوازم جانبی باعث ایجاد دسته های محصولات ویژه می شود

6. شرکتها برای اقدام

7. پیوست

  • چشم انداز پس از فروش 2020: درک سناریوها
  • چشم انداز پس از فروش 2020: عواملی که باید مورد توجه قرار گیرند
  • جزئیات قفل در بررسی تخمین تقاضا در نظر گرفته شده است
  • تأثیر Covid-19 بر تقاضای جهانی نفت خام
  • Fuel Demand و Covid-19 Impact در هند
  • نمایشگاه 8: نفوذ جهانی تلفن های هوشمند – درایور برای دیجیتالی شدن بازارهای پس از فروش

8. ضمیمه: موتور خط لوله رشد

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/qalf8k مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com