بازار حمل و نقل هوشمند با استفاده از حالت حمل و نقل ، راه حل ، خدمات ، فناوری ارتباطی ، کاربرد و منطقه

DUBLIN، 10 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – “بازار حمل و نقل هوشمند با استفاده از حالت حمل و نقل (جاده ها ، راه آهن ، خطوط هوایی و دریایی) ، راه حل (بلیط هوشمند ، PIS ، مدیریت حمل و نقل) ، خدمات ، فن آوری ارتباطات ، برنامه و منطقه – پیش بینی جهانی تا سال 2025” گزارش به اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود که بازار جهانی حمل و نقل هوشمند از همین سال رشد کند 94،478 میلیون دلار در سال 2020 تا 156،516 میلیون دلار تا سال 2025 ، با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 10.6٪ در دوره پیش بینی 2020 تا 2025.

از عوامل عمده رشد بازار حمل و نقل هوشمند می توان به پیشرفت های فن آوری برای افزایش تجربه مشتری ، رشد ابتکارات دولت و مدل های PPP برای حمل و نقل هوشمند ، افزایش جمعیت شهری و نرخ بالای جمعیت و پذیرش روزافزون فناوری های اینترنت اشیا و اتوماسیون برای افزایش بهینه سازی فناوری اشاره کرد.

حالت حمل و نقل هوایی برای رشد در CAGR بالاتر طی دوره پیش بینی

بازار حمل و نقل هوشمند به چهار حالت حمل و نقل تقسیم شده است: جاده ها ، راه آهن ، راه های هوایی و دریایی. حمل و نقل هوایی یک حالت مهم حمل و نقل در بازار جهانی حمل و نقل هوشمند است. با رشد روز افزون شهرنشینی در سرتاسر جهان ، صنعت راه های هوایی طی سال های متمادی تکامل یافته است. تقاضا برای خدمات هواپیمایی در دهه گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. فن آوری های جدید و دیجیتالی کردن خدمات ، صنعت هواپیمایی را برای اطمینان از تعمیر و نگهداری روان ، کاهش هزینه های عملیاتی و بهره مندی از سفرهای هوایی فزاینده ، پیش می برد. چندین فناوری مخرب ، مانند AI / ML ، IoT ، بلاکچین ، داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل ، AR ، بیومتریک و رباتیک ، توانایی بهبود تجربه مشتری و افزایش بهره وری عملیاتی را در زمین و پرواز فراهم می کند.

راه حل هایی در حالت حمل و نقل جاده ای برای هدایت بازار در دوره پیش بینی

بخش راه حل حالت حمل و نقل جاده ای بازار حمل و نقل هوشمند شامل بلیط هوشمند ، مدیریت پارکینگ ، مدیریت ترافیک ، اطلاعات مسافران ، اطلاعات مربوط به حمل بار و مخابرات خودرو و سایر موارد (ردیابی GIS ، عملیات وسایل نقلیه تجاری و امنیت) است. با ابتکار دولت در حال رشد در رابطه با افزایش کارایی خودرو در سراسر جهان ، منجر به رشد بخش راه حل در صورت حمل و نقل جاده ها شده است. از هم اکنون ، چندین دولت منطقه ای بر روی استقرار فناوری های هوشمند در وسایل نقلیه برای اطمینان از ایمنی تمرکز کرده اند. استفاده از راه حل های راهداری به سوخت ، عملیات و مدیریت بهتر کمک می کند ، که به نوبه خود باعث صرفه جویی در مصرف سوخت ، جلوگیری از انتشار کربن اضافی و افزایش چرخه عمر قطعات خودرو می شود.

بخش راه حل فروش بلیط هوشمند از حالت حمل و نقل راه آهن برای رشد در CAGR بالاتر در دوره پیش بینی

راه حل بلیط هوشمند یک راه حل هوشمندانه است که شامل بلیط یکپارچه ، بلیط پردازنده ، بلیط آنلاین ، بلیط برنامه موبایل و سیستم کارت هوشمند است. با ایجاد یک تجربه راحت از مسافر ، جریان روان مسافر را امکان پذیر می کند. این امر وابستگی به پول نقد و سایر روش های پرداخت را کاهش می دهد ، که به انتقال نرم کمک می کند و باعث بهبود زمان سفر می شود. بلیط هوشمند به منظور تسهیل و یا افزایش استفاده از حمل و نقل ریلی به بهبود کلی سطح شبکه حمل و نقل ریلی خدمات ، تصاویر و قابلیت دسترسی کمک می کند. افزایش تقاضای فرآیند فروش بلیط برای ساده سازی روند ، تقاضا برای راه حل های بلیط هوشمند را پیش می برد.

مدیریت ترافیک هوایی در حالت حمل و نقل هوایی برای هدایت بازار در دوره پیش بینی

مدیریت ترافیک هوایی (ATM) یک مدیریت پویا و یکپارچه از ترافیک هوایی و فضای هوایی است که شامل توابع هوایی و زمینی است تا مدیریت فضای امن و اقتصادی و کارآمد و مدیریت جریان ترافیک هوایی (ATFM) را فراهم کند. پیش بینی می شود که معرفی فناوری های جدید مانند ناوبری مبتنی بر GPS و ارتباطات پیوند داده های دیجیتال هوا و زمین و پخش خودکار نظارت وابسته (ADS-B) باعث افزایش رشد خودپرداز شود.

ردیابی ردیابی قطعه کشتی از حالت حمل و نقل دریایی برای رشد در CAGR بالاتر در طول دوره پیش بینی

یک سیستم ردیابی شناور با ایجاد ارتباط از راه دور نه تنها بین کشتی ها و گارد ساحلی کشورها بلکه در میان کشتی ها نیز نقش مهمی دارد. با افزایش فن آوری های اتصال ، مانند اینترنت اشیا ، سیستم های ردیابی کشتی موفق شده اند که اتصال به اینترنت را به عنوان بخشی از هدف اصلی خود قرار دهند و خدمات بسیار بهتری ارائه دهند. ردیابی کشتی به مدیریت کل چرخه زندگی شناورها / کانتینرها در صادرات / واردات کمک می کند. این یکی از مهمترین نرم افزارهای مورد استفاده دریانورد حرفه ای برای پیگیری کلیه دارایی ها (شناور ، کانتینر ، بار و بویه) و نظارت بر موقعیت شناورها است. پیشرفت فن آوری های ارتباطی در حالت حمل و نقل دریایی ، ارتباط از طریق کشتی به کشتی و ارتباط از طریق ساحل را فراهم می کند.

اروپا برای رهبری سهم بازار در سال 2020

اروپا بزرگترین بازار منطقه ای از نظر درآمد است و انگلیس پیشرفته ترین اقتصاد است که به طور قابل توجهی به بازار حمل و نقل هوشمند کمک می کند. کشورهای اروپایی سرمایه گذاری عمده ای را در نوسازی و درجه بندی زیرساخت های ریلی انجام داده اند. توافق نامه های اجتماعی و تجاری در میان کشورهای اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) باعث شده است تجارت گسترده و مرزی و مسافر در مقیاس وسیع گسترش یابد اروپا. پویایی صنعت حمل و نقل در اروپا با سیستم های جدید مدیریت بار و مسافر به سرعت در حال تغییر است. برای افزایش کارایی زیرساخت های موجود ، چندین کشور اروپایی انتظار می رود راه حل های جدید حمل و نقل هوشمند را اتخاذ کنند. اروپا از آنجا که دولت برای بهبود حالت های حمل و نقل عمومی در این منطقه برنامه ریزی کرده است ، یک فضای مناسب برای اجرای سیستم های حمل و نقل هوشمند فراهم می کند.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. معرفی

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرایی

4 بینش برتر
4.1 فرصت های جذاب در بازار حمل و نقل هوشمند
4.2 بازار آسیا و اقیانوسیه ، براساس حالت حمل و نقل و کشور
4.3 بازار: کشورهای عمده

5 بررسی اجمالی بازار و روند صنعت
5.1 بررسی اجمالی بازار
5.2 دینامیک بازار
5.2.1 رانندگان
5.2.1.1 پیشرفتهای فنی برای افزایش تجربه مشتری
5.2.1.2 ابتکارات در حال رشد دولت و مدل های Ppp برای حمل و نقل هوشمند
5.2.1.3 افزایش جمعیت شهری و نرخ بالای جمعیت
5.2.1.4 تصویب فناوری های Iot و Automation برای افزایش بهینه سازی فناوری
5.2.2 محدودیت ها
5.2.2.1 فقدان فناوری استاندارد و یکنواخت
5.2.2.2 سیاست های نظارتی حمل و نقل دقیق
5.2.3 فرصت ها
5.2.3.1 وسایل نقلیه خودمختار برای فراهم کردن فرصت های رشد برای ارائه دهندگان راه حل حمل و نقل هوشمند
5.2.3.2 طراحی و توسعه وسایل نقلیه متصل با آن سازگار است
5.2.3.3 نفوذ تجزیه و تحلیل در حمل و نقل هوشمند
5.2.3.4 کاهش مالکیت وسیله نقلیه با پیشرفت Maas
5.2.4 چالش ها
5.2.4.1 پیچیدگی های ادغام در سیستم ها و شبکه های قدیمی
5.2.4.2 هزینه اولیه بالای استقرار
5.2.4.3 چند حسگر و نقاط لمسی چالش های همجوشی داده را به وجود می آورند
5.3 تأثیر COVID-19 در تجزیه و تحلیل دینامیک بازار حمل و نقل هوشمند
5.3.1 راننده و فرصت ها
5.3.2 محدودیت ها و چالش ها
5.3.3 تجزیه و تحلیل رشد تجمعی
5.4 اکوسیستم حمل و نقل هوشمند
5.5 موارد استفاده از صنعت
5.5.1 از مورد 1 استفاده کنید: Cisco ، Davra Networks و Intel Delivery Edge Analytics to San Diego Metropolitan Transit System
5.5.2 از مورد 2 استفاده کنید: Bane Nor (نروژ) تالس را برای ارائه سیستم مدیریت ترافیک در سراسر کشور در نسل بعدی انتخاب کرد
5.5.3 استفاده از مورد 3: سیستم نرم افزاری هوشمند توسط Huawei داده ها را تجزیه و تحلیل می کند ، کارآیی نظارت را بهبود می بخشد و راه حل های مدیریت نظارت راحت را برای راه آهن Qinghai-Tibet پیاده سازی می کند
5.5.4 استفاده از مورد: Ibm به شرکت هواپیمایی آمریکایی کمک کرد تا برنامه های مهم خود را به ابر Ibm منتقل کند با استفاده از روش جدید برای ایجاد برنامه های نوآورانه برای بهبود تجربه مشتری خود
5.6 تأثیر فن آوری های مخرب
5.6.1 هوش مصنوعی
5.6.2 داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل
5.6.3 اینترنت اشیا
5.6.4 بلاکچین

6 بازار حمل و نقل هوشمند ، با حالت حمل و نقل
6.1 مقدمه
6.2 جاده ها
6.2.1 تأثیر COVID-19 در حالت حمل و نقل هوشمند Roadways
6.2.2 جاده ها: رانندگان بازار
6.3 راه آهن
6.3.1 تأثیر COVID-19 در حالت حمل و نقل هوشمند راه آهن
6.3.2 راه آهن: رانندگان بازار حمل و نقل هوشمند
6.4 خطوط هوایی
6.4.1 تأثیر COVID-19 بر روی حالت حمل و نقل هوشمند Airways
6.4.2 Airways: رانندگان بازار
6.5 دریایی
6.5.1 تأثیر COVID-19 در حالت حمل و نقل هوشمند دریایی
6.5.2 دریایی: رانندگان بازار

7 بازار حمل و نقل هوشمند ، توسط Roadway
7.1 راه حل در جاده ها
7.2 خدمات در جاده ها

8 بازار حمل و نقل هوشمند ، راه آهن
8.1 راه حل در راه آهن
8.2 خدمات در راه آهن

9 بازار حمل و نقل هوشمند ، توسط Airway
9.1 راه حل در Airways
9.2 خدمات در Airways

10 بازار حمل و نقل هوشمند ، توسط Maritime
10.1 راه حل در دریانوردی
10.2 خدمات در دریایی

11 بازار حمل و نقل هوشمند ، توسط فناوری ارتباطات
11.1 فناوری ارتباطات در جاده ها
11.1.1 وسیله نقلیه به وسیله نقلیه
11.1.2 وسیله نقلیه به زیرساخت
11.2 فناوری ارتباطات در راه آهن
11.2.1 زمین برای آموزش ارتباطات
11.2.2 آموزش برای آموزش ارتباطات
11.3 فناوری ارتباطات در Airways
11.3.1 ارتباطات پرواز
11.3.2 ارتباط هواپیما با زمین
11.3.3 ارتباطات هواپیما به هواپیما
11.4 فناوری ارتباطات در دریانوردی
11.4.1 ارتباطات کشتی به ساحل
11.4.2 ارتباطات کشتی به کشتی

12 بازار حمل و نقل هوشمند ، توسط برنامه
12.1 تحرک به عنوان یک سرویس
12.2 اطلاعات مسیر و راهنمای مسیر
12.3 حمل و نقل عمومی
12.4 ترانزیت هاب
12.5 اتومبیل متصل
12.6 مدیریت فیلم
12.6.1 نظارت بر ترافیک و وسایل نقلیه
12.6.2 تشخیص خودکار صفحه شماره
12.6.3 تشخیص و پیشگیری از وقایع
12.7 سایر برنامه ها

13 بازار حمل و نقل هوشمند ، براساس منطقه
13.1 مقدمه
13.2 آمریکای شمالی
13.3 اروپا
13.4 آسیا و اقیانوسیه
13.5 خاورمیانه و آفریقا
13.6 آمریکای لاتین

14 منظره رقابتی
14.1 بررسی اجمالی
14.2 سناریوی رقابتی
14.2.1 راه اندازی محصول جدید و توسعه محصول
14.2.2 قرارداد
14.2.3 ادغام و ادغام
14.2.4 توافق نامه ها ، همکاری ها و مشارکت ها

15 نمایه شرکت
15.1 مقدمه
15.2 گروه تالس
15.3 هواوی
15.4 زیمنس
15.5 IBM
15.6 سیستم های سیسکو
15.7 SAP
مکعبی 15.8
15.9 آلستوم
15.10 بمباردیر
11.11 توشیبا
12.12 هریس
13.13 ساب
14.14 وسون دریایی
15.15 نرم افزار باس
15.16 سیستم های بنتلی
15.17 Indra Sistemas
15.18 تریمبل
19.19 توموت
15.2 آمادئوس
15.21 مبدل
22/15 Kapsch
23.23 هیتاچی
24/15 دکارت
15.25 Accenture
15.26 DNV Gl
15.27 حق بردن

16 بازیکن اصلی در بازار حمل و نقل هوشمند ، توسط برنامه
16.1 مقدمه
16.2 فروشندگان اشتراک دوچرخه
16.2.1 Mobike
16.2.2 Ofo
16.2.3 دیدی
16.2.4 یون
16.2.5 دوچرخه سیتی
16.2.6 آهک
16.2.7 هوپر
16.3 فروشندگان پویا استفاده از اتومبیل / فروش اتومبیل
16.3.1 تورو
16.3.2 Cambio Carsharing
16.3.3 Cityhop
16.3.4 فناوری کارما
16.3.5 کمونوتو
16.4 فروشندگان مشترک تحرک
16.4.1 بهترین فیلم
16.4.2 بلبلاکار
16.4.3 Uber
16.4.4 فناوری Moov
16.5 فروشندگان شارژ کاربران جاده ای
16.5.1 اواتران (برق بدون پلاگین)
16.5.2 شرکت Witricity
16.5.3 پویایی حرکت
16.5.4 Mojo Mobility
16.5.5 Hevo
16.6 فروشندگان اتومبیل برقی
16.6.1 گروه Abb
16.6.2 تسلا
16.6.3 شرکت ایتون
16.6.4 Chargepoint
16.7 فروشنده بلیط هوشمند / کارت تک کرایه /
16.7.1 Confidex
16.7.2 نیمه هادی های Nxp
16.7.3 گروه کارت Cpi
16.8 فروشندگان پارکینگ هوشمند
16.8.1 شرکت آمانو
16.8.2 کمک پارک
16.8.3 سیستم های شناسایی Nedap
16.8.4 نیلی گروهی
16.8.5 خط خیابان
16.9 چراغ راهنمایی هوشمند / فروشندگان سیگنالینگ هوشمند
16.9.1 سیگنال فدرال
16.9.2 اکونولیت
16.9.3 سیستم های ترافیک آلدریج
16.9.4 علائم هشدار دهنده E2S
16.10 فروشندگان راه حل سیستم اطلاعات مسافر
16.10.1 اتصال Te
16.10.2 شرکت میتسوبیشی الکتریک
16.10.3 شرکت Neusoft
16.10.4 شرکت Teleste
16.11 فروشندگان تجزیه و تحلیل ترافیک پیش بینی شده
16.11.1 گروه Ptv
16.11.2 Cyient
16.11.3 تجزیه و تحلیل ببر
16.12 فروشندگان اتومبیل بدون راننده
16.12.1 الفبا (Google)
16.12.2 قاره قاره
16.12.3 هارمن اینترنشنال

17 پیوست

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/d4t1c مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com