تجمع خدمات پیشرو در بازار خودرو چینی

DUBLIN، 11 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – “شدت رقابتی توهو در بازار خودرو در چین، 2019 “گزارش به اضافه شد ResearchAndMarkets.com ارائه.

در سال 2019 ، کاربران ثبت نام شده توهو 21.7٪ از وسایل نقلیه مسافری شخصی شخصی را در اختیار داشتند که معادل 45 میلیون نفر است. با بهره برداری مستقیم و ساختارهای همکاری ، بیش از 14000 کارگاه توهو در 405 شهر در حال فعالیت هستند چین.

توهو یک تجمع کننده خدمات پیشرو در بازار خودروهای چینی است. این زنجیره ارزش عمودی را ایجاد کرده است ، با اتصال تولید کنندگان داخلی قطعات داخلی و بین المللی ، توزیع کنندگان ، کارگاه های فروش کوچک و متوسط ​​و مصرف کنندگان – از مشارکت فروش آنلاین به حضور خدمات آفلاین.

توهو تمرکز زیادی در تجارت تایر دارد. این گزینه های مختلف مارک را از طریق عرضه مستقیم یا همکاری مجاز فراهم می کند. مارک های تجاری شامل Bridgestone ، Chaoyang ، Continental ، Dunlop ، Giti ، Goodyear ، Hankook ، Kumho ، Linglong ، Maxxis ، Michelin و یوکوهاما، درمیان دیگران. همچنین بیمه تایر 1 ساله (بدون هزینه اضافی) و خدمات نامحدود پر کردن نیتروژن را ارائه می دهد.

منابع اصلی درآمد عبارتند از: کارمزد خرید قطعات خودرو (از 5 تا 40٪) و هزینه حق رای دادن از کارگاه های تعاونی. تهیه قطعات خودرو شامل تهیه قطعات خودرو به طور مستقیم به کارگاه ها و کاربران نهایی است. هزینه راه اندازی حق رای دادن شامل پشتیبانی جامع فنی و نرم افزاری است.

توهو قصد دارد بیشتر بر اطمینان واقعی و شفافیت بیشتر مانند سیستم ردیابی کامل زنجیره ای برای قطعات خودرو تمرکز کند. مصرف کنندگان می توانند وضعیت محموله خود را در کل فرآیند – از تولید کارخانه تا مصرف نهایی – بررسی کنند. Tuhu با فروشگاه گل سرسبد ویژه از مارک های برجسته قطعات خودرو ، به خرده فروشی آفلاین نیز نفوذ خواهد کرد.

عناوین اصلی تحت پوشش:

خلاصه اجرایی

  • یافته های کلیدی
  • توهو: بررسی اجمالی شرکت
  • توهو: عکس فوری از خدمات

دستورالعمل استراتژیک

  • چرا رشد به طور فزاینده ای دشوار است؟
  • دستورالعمل استراتژیک
  • تأثیر 3 ضرورت استراتژیک برتر در چین بازار خودرو
  • چگونه ادغام خدمات بازار پس از فروش را مختل می کند
  • فرصت های رشد به موتور خط لوله رشد دامن می زند

محیط رشد

  • محیط رشد: ظهور تجمیع خدمات
  • محیط رشد: تحول دیجیتال

دامنه تحقیق ، اهداف ، روش و زمینه

  • دامنه تحقیق
  • اهداف و اهداف تحقیق
  • س Keyالات کلیدی این مطالعه پاسخ خواهد داد
  • روش تحقیق
  • پیشینه تحقیق

تحلیل فرصت رشد ، توهو

  • توهو: پتانسیل در بازار پس از فروش خودرو
  • مزایای کارگاههای توهو
  • مزایای خریداران توهو
  • خرده فروشی الکترونیکی توهو: فرآیند خرید
  • پیشنهادات اصلی توهو به بازار
  • تأثیر توهو در بازار خودرو
  • توهو: منابع اصلی درآمد
  • توهو: نمایه شرکت
  • توهو: تحلیل فرصت
  • توهو: گرایشهای برتر
  • مطالعه موردی: تنظیم سنتی Vs Tuhu در خرده فروشی و نگهداری قطعات

فرصت رشد جهان ، 2020

  • فرصت رشد 1: توسعه مداوم فروش محصولات پس از فروش خودرو در چین، 2020

نتیجه گیری و چشم انداز آینده

  • نتیجه گیری های کلیدی و چشم انداز آینده
  • حرف آخر: 3 پیش بینی بزرگ

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/fm69ag مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com