تغییر پارادایم از مالکیت اتومبیل شخصی به فرصت های فعلی تحرک مشترک

DUBLIN، 18 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار جهانی Robotaxi – یک تحلیل جهانی و منطقه ای: تمرکز بر انواع محصولات ، برنامه ها ، تجزیه و تحلیل در سطح کشور و تأثیر COVID-19” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود بازار جهانی تاکسی روبو در کل دوره پیش بینی ، 2020-2025 با CAGR 168.29٪ رشد کند و تا سال 2025 به 535 هزار دستگاه برسد.

آمریکای شمالی منطقه در سال 2019 بر بازار جهانی robotaxi تسلط داشت ، در حالی که اروپا انتظار می رود منطقه بالاترین نرخ رشد را در طول دوره پیش بینی به نمایش بگذارد.

بازار جهانی robotaxi عمدتا به دلیل نیاز به افزایش ایمنی جاده در سراسر جهان نسبت داده می شود. علاوه بر این ، ابتکارات متعدد دولت برای توسعه رباتکسی در مناطق مختلف باعث رونق بازار جهانی رباتکسی نیز شده است. انتظار می رود مشارکت تولیدکنندگان مختلف خودرو و افزایش ازدحام و آلودگی وسایل نقلیه رشد بازار جهانی رباتکسی را تقویت کند.

Robotaxis وسایل نقلیه مستقلی هستند که هدف آنها ارائه خدمات تقسیم سواری بر اساس تقاضا برای وسایل نقلیه مستقل است. این وسایل نقلیه معمولاً به 4 و 5 سطح خودمختاری تعلق دارند. هم OEM های سنتی و هم توسعه دهندگان وسایل نقلیه جدید در این اکوسیستم برای بهبود و معرفی رباتکسی کاملاً مستقل در جاده ها کار می کنند. اگرچه رباتکسی به طور مستقل رانندگی می کند ، اما یک اپراتور ایمنی موجود در سیستم ، سیستم های رانندگی را در سناریوی فعلی کنترل می کند. Robotaxis استفاده از آنها را در مکان های مختلف پیدا می کند. با این حال ، انتظار می رود استقرار اولیه تاکسی های خودران در فرودگاه ها ، پارک های صنعتی ، شهربازی ها ، مجتمع های نمایشگاهی و مناطق عابر پیاده و سایر مکان ها متمرکز شود.

چشم انداز رقابتی

برای به دست آوردن سهم بازار ، ارائه دهندگان عمده فناوری رباتاکسی ، تولیدکنندگان خودرو و ارائه دهندگان تحرک به عنوان یک سرویس (MaaS) ، انواع مختلفی از اقدامات استراتژیک را انجام می دهند. اکثر شرکت ها گسترش کار و راه اندازی محصول را به عنوان یک استراتژی برای افزایش بیشتر فروش خود ترجیح می دهند. گسترش مشاغل یک استراتژی اصلی بوده است که توسط شرکت ها اتخاذ شده است ، زیرا نه تنها درآمد آنها را افزایش می دهد بلکه سبد محصولات آنها را افزایش می دهد و پایگاه کاربرد محصولات آنها را افزایش می دهد.

شرکت های مختلفی از جمله Easymile ، Fiat Chrysler Automobiles ، Local Motors ، May Mobility ، Navya ، Ridecell Inc. ، Uber و Voyage و سایر شرکت ها در معرفی و بهبود محصولات شرکت داشته اند.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1 بازار
1.1 چشم انداز صنعت
روندهای 1.1.1: فعلی و آینده
1.1.1.1 وسایل نقلیه خودمختار
1.1.1.2 ارتباط وسیله نقلیه به همه چیز
1.1.2 اکوسیستم / برنامه های در حال اجرا
1.1.2.1 مقررات و نهادهای نظارتی
1.1.2.2 آژانس های نظارتی برای وسایل نقلیه بدون راننده
1.1.3 شبکه / نقشه زنجیره تامین
1.2 پویایی تجاری
1.2.1 رانندگان تجاری
1.2.1.1 نیاز به ایمنی بهتر جاده و کنترل ترافیک
1.2.1.2 افزایش ابتکارات دولت در قبال زیرساخت های متصل و خودمختار
1.2.1.3 هزینه پایین زندگی برای مالکیت خدمات در مقایسه با مالکیت وسایل نقلیه شخصی
1.2.2 محدودیت های تجاری
1.2.2.1 افزایش نگرانی ها و تهدیدهای مربوط به حملات سایبری
1.2.2.2 عدم ایمنی و قابلیت اطمینان Robotaxis در میان مصرف کنندگان
1.2.2.3 عدم توانایی مناسب زیرساختی در کشورهای در حال توسعه
1.2.2.4 تأثیر COVID-19 در بازار Robotaxi
1.2.3 استراتژی های تجاری
1.2.3.1 توسعه محصول
1.2.3.2 تحولات بازار
1.2.4 استراتژی های شرکت
1.2.4.1 ادغام و ادغام
1.2.4.2 مشارکت ها و همکاری ها
1.2.5 فرصت های تجاری
1.2.5.1 تغییر پارادایم از مالکیت اتومبیل شخصی به تحرک مشترک
1.3 Startup Landscape
1.3.1 استارت آپ های کلیدی در اکوسیستم
1.3.2 تجزیه و تحلیل بودجه
1.3.2.1 سرمایه گذاران عمده
1.3.2.2 استارت آپ های Unicorn

2 برنامه
2.1 بازار جهانی Robotaxi ، توسط برنامه
2.1.1 حمل و نقل مسافر
2.1.2 حمل و نقل کالا
2.2 تجزیه و تحلیل تقاضا برای بازار جهانی Robotaxi ، توسط برنامه
2.2.1 حمل و نقل مسافر
2.2.2 حمل و نقل کالا

3 محصول
3.1 بازار Robotaxi ، براساس نوع محصول
3.1.1 اتومبیل
3.1.2 شاتل / ون
3.2 تجزیه و تحلیل تقاضا برای بازار Robotaxi ، براساس نوع محصول
3.2.1 اتومبیل
3.2.2 شاتل / ون
3.3 بازار جهانی Robotaxi ، براساس سطح خودمختاری
3.3.1 سطح 4
3.3.2 سطح 5
3.4 تجزیه و تحلیل تقاضا برای بازار Robotaxi ، براساس سطح خودمختاری
3.4.1 سطح 4
3.4.2 سطح 5
3.5 معیار محاسبه محصول: نرخ رشد – ماتریس سهم بازار
3.5.1 ماتریس فرصت ، براساس نوع محصول

4 منطقه

5 بازار – معیارهای رقابتی و مشخصات شرکت
درباره شرکت
نقش در بازار Robotaxi
نمونه کارها محصول
استراتژی های تجاری
تحولات بازار
راه اندازی محصول
استراتژی های شرکت
مشارکت و همکاری
ادغام و ادغام
تجزیه و تحلیل تحقیق و توسعه
موقعیت رقابتی
نقاط قوت
ضعف

  • Argo AI، LLC
  • AutoX ، شرکت
  • سفر دریایی LLC
  • دایملر AG
  • DiDi Chuxing
  • EasyMile SAS
  • فیات کرایسلر اتومبیل NV
  • موتورهای محلی
  • ممکن است تحرک باشد
  • ناویا
  • Ridecell ، شرکت
  • شرکت Uber Technologies
  • Voyage Auto، Inc.
  • Waymo LLC
  • زوکس

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/7z6sb8 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com