حقوق آگهی ها در میان گروه های ذینفع با مخالفت با تغییرات پیشنهادی 737 MAX از سوی FAA

واشنگتن، 24 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – FlyersRights.org ، بزرگترین سازمان مسافربری هواپیمایی ، نظرات خود را در انتقاد از اصلاحات پیشنهادی FAA برای بوئینگ 737 MAX به دلیل ناکافی بودن و پشتیبانی داده ها ارائه نکرد.

“پیشنهاد FAA به سادگی 737 MAX را به یک هواپیمای ایمن تبدیل نمی کند. حتی اگر FAA به طور خصوصی اطلاعاتی برای پشتیبانی از هر یک از ادعاهای خود داشته باشد ، 737 MAX برای پرواز ایمن نیست و به طور واضح اگر جدید باشد ، گواهی نمی شود. هواپیما ، “توضیح داد پل هادسون، رئیس FlyersRights.org و عضو دیرینه کمیته مشورتی قوانین ساخت هواپیمایی FAA. “خرابکاری 737 MAX باید به هر شخص مربوطه انگیزه دهد که از متخصصان مستقل بخواهد اصلاحات 737 MAX و جزئیات فنی را ارزیابی کنند و FAA و Boeing تمام توصیه های بررسی فنی مقامات مشترک (JATR) را اجرا کنند.”

بسیاری از ذینفعان نظرات خود را ارائه دادند ، از جمله:

  1. خانواده های قربانیان ET 302 ،
  2. سناتور بلومنتال و سناتور مارکی ،
  3. رابرت بوگاش، مدیر سابق تضمین کیفیت بوئینگ ،
  4. کریس اوبانک، مهندس بوئینگ
  5. انجمن ملی کنترل کننده های ترافیک هوایی (NATCA) ،
  6. انجمن مهمانداران پرواز (AFA-CWA)
  7. انجمن خلبانان هواپیمایی انگلیس (BALPA) ، و
  8. دنیس کاولین، نویسنده “Crashing the 737 MAX” و جانباز 30 ساله در مورد مقررات ایمنی FAA

بسیاری از نظرات ذکر شده شامل انتقاد از عدم شفافیت و پشتیبانی اطلاعات FAA ، نقص در آیرودینامیک 737 MAX ، مشکلات نرم افزاری MCAS ، انتقادات کلی از FAA و فرهنگ ایمنی بوئینگ و تفویض اختیار صدور گواهینامه ایمنی به بوئینگ ، و نیاز به بازنگری در کتابچه های خدمه پرواز بود. و آموزش.

FAA این نظرات را بررسی می کند و تصمیم می گیرد که آیا در دستورالعمل پیشنهادی مربوط به شایستگی پرواز تجدید نظر کند. در همین حال ، کمیته حمل و نقل و زیرساخت های مجلس و کمیته تجارت سنا به عدم شفافیت FAA و بوئینگ و عدم همکاری در واگذاری برخی اسناد و اطلاعات اعتراض کرده اند.

FlyersRights.org درگیر دادخواست آزادی اطلاعات (FOIA) علیه FAA است. تا به امروز ، FAA ، بنا به درخواست بوئینگ ، اسنادی را که دادگاه فدرال دستور برگرداندن آنها را داده است ، تغییر داده و تمام جزئیات فنی را به دلیل اسرار تجاری و رازداری حذف کرده است. FlyersRights.org استدلال کرده است که FAA باید جزئیات فنی اصلاحات پیشنهادی خود را فاش کند تا کارشناسان مستقل بتوانند تغییرات پیشنهادی را ارزیابی کنند.

FlyersRights.org همچنین مقاله سفید خود را با عنوان “بوئینگ 737 MAX Debacle” برای ثبت ثبت کرد. این مقاله سفید جزئیات فرآیند صدور گواهینامه و MAX ناقص ناشی از آن را ارائه می دهد و 10 توصیه برای کنگره ، FAA و بوئینگ ارائه می دهد که هیچ یک از آنها تصویب نشده است.

داکت Rulemaking: https://beta.regulations.gov/document/FAA-2020-0686-0001
نظر Flyers Rights: https://beta.regulations.gov/comment/FAA-2020-0686-0187
“بوئینگ 737 MAX دبکل”: https://flyersrights.org/737-max/white-paper/
صندوق آموزش حقوق Flyers v. FAA، D.D.C. 1: 19-cv-03749-CKK

FlyersRights.org اطلاعات به روز مسافران را در به روز نگه می دارد www.flyersrights.org/right-your-rights/ و همچنین اطلاعات حقوقی و ارتباطات مناسب را از طریق تلفن ، 877-FLYERS-6 و از طریق ایمیل به مسافران ارائه می دهد ، [email protected].

FlyersRights.org ، تاسیس شده در سال 2007 ، بزرگترین سازمان مسافربری هواپیمایی است. این یک خبرنامه دو بار در هفته منتشر می کند ، یک خط تلفن رایگان برای مسافران هواپیمایی 877- FLYERS6 اجرا می کند ، از حقوق و منافع مسافران حمایت می کند ، نمایندگان مسافران در کمیته مشاوره قانونگذاری هواپیمایی FAA هستند که با ایمنی هوا کار می کنند و یک دفتر کارمند در ایالت واشنگتن. به: FlyersRights.org یا https://twitter.com/FlyersRights. FlyersRights.org، 4411 Bee Ridge Road، 274، ساراسوتا ، فلوریدا 34233

منبع: FlyersRights.org

لینک های مربوطه

www.flyersrights.org