در سراسر جهان صنعت گردشگری سلامتی تا سال 2025

DUBLIN، 2 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار گردشگری سلامتی – پیش بینی های سال های 2020 تا 2025” به اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی گردشگری سلامت در ارزش گذاری شد 641.298 میلیارد دلار در سال 2019. برخلاف گردشگری پزشکی ، که شامل درمان شرایط قبلاً تشخیص داده شده است ، خدمات گردشگری سلامتی با تأکید بر سبک زندگی سالم و بهبود کیفیت زندگی ، بر پیشگیری از بیماری ها تمرکز می کنند. رشد این بازار ناشی از افزایش جمعیت طبقه متوسط ​​و تمایل مصرف کننده به اتخاذ سبک زندگی سلامتی است. افزایش قیمت ارزان پروازها و گزینه های سفر همچنین باعث افزایش تعداد مسافران در سراسر جهان می شود که به نوبه خود تقاضا برای خدمات گردشگری سلامتی در سراسر جهان را نیز افزایش می دهد.

طبق داده های ارائه شده توسط موسسه سلامتی جهانی ، تعداد سفرهای سلامتی بین المللی و داخلی 17 درصد از کل هزینه های گردشگری را در سال 2017 نشان می دهد. گردشگران هنگام سفر به سرزمین خارجی ، به طور فزاینده ای درمان های آبگرم و سایر فعالیت های سلامتی را انتخاب می کنند. برنامه کاری حرکتی و کم تحرکی منجر به کاهش فعالیتهای بدنی در بین افراد شده است ، که منجر به افزایش مشکلات مربوط به سبک زندگی می شود. دولت های کشورهای مختلف همچنین اقدامات و اقدامات لازم را برای افزایش رشد کلی صنعت مسافرت و جهانگردی انجام می دهند که این امر همچنین به رشد بازار جهانی گردشگری سلامتی طی پنج سال آینده دامن می زند. به عنوان مثال ، سازمان ملی گردشگری ژاپن (JNTO) در حال توسعه جهانگردی متمرکز بر سلامتی در مقاصد کمتر شناخته شده مانند Beppu و Misgui است. فعالان بازار گردشگری سلامتی جهانی در حال اتخاذ استراتژی های مختلف رشد برای گسترش سهم بازار خود در سراسر جهان هستند که بازار جهانی گردشگری سلامتی را نیز تا پایان دوره پیش بینی پیش می برد.

با این حال ، شیوع همه گیر COVID-19 اخیر ، صنعت مسافرت و جهانگردی را به شدت تحت تأثیر قرار داده است که به نوبه خود ، بر رشد بازار گردشگری سلامتی تأثیر منفی گذاشته است. ممنوعیت پروازهای بین المللی و همچنین داخلی همراه با تعطیلی موقت خدماتی مانند اسپا و رستوران ها به منظور کاهش شیوع این ویروس جدید ، رشد بازار گردشگری سلامتی را محدود کرده است.

مسافران سلامتی ثانویه سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص می دهند

طبق نوع مسافر ، بخش مسافران ثانویه در سال 2019 سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است. مسافر ثانویه کسی است که هنگام سفر برای تفریح ​​یا شغل به دنبال حفظ سلامتی است. از طرف دیگر ، مسافر اصلی سلامتی ، مسافری است که سفر وی در درجه اول با اهداف سلامتی انجام می شود. تعداد فزاینده ای از افرادی که از اضطراب و افسردگی رنج می برند به طور خاص برای خدمات سلامتی از جمله درمان های آبگرم و فعالیت های سلامتی سفر می کنند.

آسیا و اقیانوسیه تا شاهد سریعترین رشد بازار منطقه ای باشیم

از نظر جغرافیایی ، بازار جهانی گردشگری سلامتی به صورت تقسیم بندی شده است آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، خاورمیانه و آفریقا، و آسیا و اقیانوسیه. آسیا و اقیانوسیه بازار منطقه ای برای گردشگری سلامتی آماده است تا در دوره پیش بینی در بالاترین نرخ CAGR رشد کند. صنعت پررونق سفر و جهانگردی در کشورهایی مانند هند، تایلند، و مالزی عامل اصلی بازار گردشگری سلامتی در این منطقه است. حضور شرکت های جهانی هتل و استراحتگاه در این منطقه همراه با گسترش مداوم صنعت مهمان نوازی نیز به رشد بازار گردشگری سلامتی در این منطقه کمک می کند.

افزایش درآمد یکبار مصرف و تغییر اولویت برای فعالیت های سلامتی به منظور آرامش ، به ویژه در میان هزاره ها ، همچنین باعث رشد این بازار منطقه ای می شود. سیاست ها و اقدامات حمایتی دولت برای جذب هرچه بیشتر گردشگران بین المللی به رشد بازار گردشگری سلامتی ادامه خواهد داد آسیا و اقیانوسیه در دوره پیش بینی به عنوان مثال ، در سال 2016 ، یک هیئت ملی گردشگری پزشکی و سلامتی در سال 2016 معرفی شد هند برای ترویج گردشگری با تمرکز بر رفاه

انجمن نمایندگان تور و مسافرتی مالزی (MATTA) با انجمن اسپاهای مالزی (AMSPA) در ژوئن 2019 ایجاد شرایط مطلوب برای اعضا جهت ارتقا گردشگری سلامتی در مالزی. آمریکای شمالی سهم قابل توجهی از بازار را در طول دوره پیش بینی با توجه به درآمد قابل استفاده بالا و استانداردهای زندگی که از تقاضای بالای خدمات سلامتی در منطقه پشتیبانی می کند ، در اختیار دارد. نگرانی های روزافزون در مورد اضطراب ، افسردگی و چاقی ، مشتریان آمریکای شمالی را ترغیب می کند تا خدمات مختلف سلامتی را انتخاب کنند ، بنابراین بر رشد کلی بازار منطقه تأثیر مثبت می گذارد.

پیشرفت های اخیر:

  • اکتبر 2019: شرکت زیبایی و سلامتی VLCC Group با Minor International که دارای 523 هتل و هتل های زنجیره ای معروف با مارک هایی مانند St. Regis و Marriott Hotels & Resorts و سایر شرکت ها است ، یک همکاری استراتژیک انجام داد.
  • مه 2019: لندنشرکت سرمایه گذاری مستقر Centricus هتل و اسپای کاپری پالاس را خریداری کرد.
  • فوریه 2019: گروه هتل های بین قاره ای (IHG) از خرید یکی از اپراتورهای برجسته هتل های لوکس ، استراحتگاه ها و آبگرم در جهان ، Six Sences Hotels Resorts Spas ، برای 300 میلیون دلار از مشاوران سرمایه پگاسوس.
  • جولای 2018: مالزیمبتنی بر Evolution Wellness Holdings مارک یکپارچه تفرجگاه سلامتی را کسب کرد – Fiveelements Pte. Ltd- به نمونه کارهاش.
  • مه 2018: Accor Hotels برای گسترش تجارت خود در صنعت مهمان نوازی ، به ویژه در ، گروه Mantra را به دست آورد آسیا و اقیانوسیه منطقه
  • فوریه 2018: شرکت توسعه Tavistock با همکاری Signet LLC برای ایجاد عملکرد سلامتی نوآورانه و تسهیلات تناسب اندام پزشکی در دریاچه نونا ، اورلاندو. هدف این مرکز ارائه طیف گسترده ای از برنامه ها و خدمات بهداشتی و درمانی برای کل جامعه است.

بینش رقابتی

بازیگران برجسته اصلی بازار در بازار گردشگری سلامتی جهانی عبارتند از Four Seeds Hotels Limited، PRAVASSA، Canyon Ranch، Rancho La Puerta Inc.، Accor، Hyatt Corporation، Red Carnation Hotels، InterContinental Hotels Group، and Hilton. این شرکت ها به دلیل داشتن نام تجاری خوب و ارائه محصولات سهم قابل توجهی در بازار دارند. بازیگران اصلی بازار جهانی گردشگری سلامتی همراه با موقعیت رقابتی و استراتژی هایشان تحت پوشش قرار گرفته اند. در این گزارش همچنین به معاملات و سرمایه گذاری های اخیر بازیگران مختلف بازار طی دو سال اخیر اشاره شده است.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. معرفی
1.1 تعریف بازار
1.2 تقسیم بندی بازار

2. روش تحقیق
2.1 داده های تحقیق
2.2. فرضیات

3. خلاصه اجرایی
3.1 نکات برجسته تحقیق

4. دینامیک بازار
4.1 رانندگان بازار
4.2 محدودیت های بازار
4.3 تجزیه و تحلیل نیروها پنج
4.3.1. قدرت چانه زنی تامین کنندگان
4.3.2. قدرت چانه زنی خریداران
4.3.3. تهدید تازه واردها
4.3.4. تهدید جایگزین ها
4.3.5. رقابت رقابتی در صنعت
4.4 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش صنعت

5. تجزیه و تحلیل بازار گردشگری گردشگری جهانی ، براساس نوع مسافر
5.1 مقدمه
5.2 مسافر سلامتی اولیه
5.3 مسافر سلامتی ثانویه

6. تجزیه و تحلیل بازار گردشگری گردشگری جهانی ، براساس موقعیت مکانی
6.1 مقدمه
6.2 داخلی
6.3 بین المللی

7. تجزیه و تحلیل بازار گردشگری گردشگری جهانی ، توسط سرویس
7.1 مقدمه
7.2 اسکان
7.3 حمل و نقل داخل کشور
7.4 غذا و نوشیدنی
7.5 خريد كردن
7.6 دیگران

8. تجزیه و تحلیل بازار گردشگری گردشگری جهانی ، با نحوه رزرو
8.1 مقدمه
8.2 برخط
8.3 آفلاین

9. تجزیه و تحلیل بازار گردشگری جهانی گردشگری ، توسط جغرافیا
9.1 مقدمه
9.2 آمریکای شمالی
9.2.1. بازار گردشگری سلامتی آمریکای شمالی ، براساس موقعیت مکانی
9.2.2. بازار گردشگری سلامتی آمریکای شمالی ، با خدمات
9.2.3. بازار گردشگری سلامتی آمریکای شمالی ، با نحوه رزرو
9.2.4. براساس کشور
9.2.4.1. ایالات متحده آمریکا
9.2.4.2. کانادا
9.2.4.3. مکزیک
9.3 آمریکای جنوبی
9.3.1. بازار گردشگری سلامتی آمریکای جنوبی ، براساس موقعیت مکانی
9.3.2. بازار گردشگری سلامتی آمریکای جنوبی ، با خدمات
9.3.3. بازار گردشگری سلامتی آمریکای جنوبی ، با نحوه رزرو
9.3.4. براساس کشور
9.3.4.1. برزیل
9.3.4.2. آرژانتین
9.3.4.3. دیگران
9.4 اروپا
9.4.1. بازار گردشگری سلامتی اروپا ، براساس موقعیت مکانی
9.4.2. بازار گردشگری سلامتی اروپا ، توسط سرویس
9.4.3. بازار گردشگری سلامتی اروپا ، با حالت رزرو
9.4.4. براساس کشور
9.4.4.1. بریتانیا
9.4.4.2. آلمان
9.4.4.3. فرانسه
9.4.4.4. اسپانیا
9.4.4.5. ایتالیا
9.4.4.6. دیگران
9.5 خاورمیانه و آفریقا
9.5.1 خاورمیانه و بازار گردشگری سلامتی آفریقا ، براساس موقعیت مکانی
9.5.2. خاورمیانه و بازار گردشگری سلامتی آفریقا ، با خدمات
9.5.3. خاورمیانه و بازار گردشگری سلامتی آفریقا ، با نحوه رزرو
9.5.4. براساس کشور
9.5.4.1. عربستان سعودی
9.5.4.2. امارات متحده عربی
9.5.4.3. اسرائيل
9.5.4.4. دیگران
9.6 آسیا و اقیانوسیه
9.6.1. بازار گردشگری سلامتی آسیا و اقیانوس آرام ، براساس موقعیت مکانی
9.6.2. بازار گردشگری سلامتی آسیا و اقیانوس آرام ، با خدمات
9.6.3. بازار گردشگری سلامتی آسیا و اقیانوس آرام ، با حالت رزرو
9.6.4. براساس کشور
9.6.4.1. چین
9.6.4.2. ژاپن
9.6.4.3. کره جنوبی
9.6.4.4. هند
9.6.4.5. استرالیا
9.6.4.6. مالزی
9.6.4.7. تایلند
9.6.4.8. دیگران

10. محیط رقابتی و تجزیه و تحلیل
10.1 بازیکنان اصلی و تجزیه و تحلیل استراتژی
10.2 بازیکنان نوظهور و سودآوری بازار
10.3 ادغام ، ادغام ، توافق نامه ها و همکاری ها
10.4 ماتریس رقابت پذیری فروشنده

11. مشخصات شرکت
11.1 هتل های چهار فصل محدود
11.2 پراواسا
11.3 Canyon Ranch
11.4 Rancho La Puerta Inc.
11.5 لهجه
11.6 شرکت هایت
11.7 هتل های میخک قرمز
11.8 گروه هتل های بین قاره ای
11.9 هیلتون

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/uqsipl مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com