صنعت پارکینگ خودکار / مستقل 2017-2020 با فروش سه ماهه و داده های اشتراک

DUBLIN، 10 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “گزارش صنعت پارکینگ خودکار / مستقل ، 2019-2020” به اضافه شد ResearchAndMarkets.com ارائه.

چرا میزان نصب پارکینگ خودکار زیاد نیست؟

پارکینگ خودکار در 7.7 درصد از اتومبیل های سواری در سال مشاهده شد چین در سال 2019 ، بر اساس داده های گزارش.

همانطور که در جدول بالا نشان داده شده است ، اکثر اتومبیل های سواری جدید چینی از قبل با راه حل های اولتراسونیک برای پارکینگ خودکار در سال 2019 نصب شده اند در حالی که محلول همجوشی اولتراسونیک + بینایی فقط سهام کمی را در اختیار دارد اما از سه ماهه چهارم روند صعودی را شاهد است.

میزان مونتاژ متوسط ​​پارکینگ خودکار از سناریوهای محدود راه حل های سنتی پارک اولتراسونیک ناشی می شود که در آن راننده مجبور است در ماشین بماند. برای حل این مشکل ، دو راه وجود دارد: عملکرد بهتر رادارهای فراصوت و حسگرهای بیشتر (مانند دوربین ها و رادارهای موج میلی متر).

به عنوان مثال ، سیستم پارکینگ خودکار AionS ، که در نیمه اول سال 2019 توسط GAC راه اندازی شد ، از 12 رادار اولتراسونیک نسل ششم بوش استفاده می کند تا برد بیشتری نسبت به نسل قبلی را شناسایی کند و اجسام کاوشگر را به جای 6 سانتی متر اصلی ، 3 سانتی متر نزدیک کند. با تازه سازی و چابکی سریعتر.

مدل های جدیدتر مانند Changan CS75 PLUS ، Geely Xingyue ، SAIC Roewe MARVEL X ، Chery EXEED و … راه حل های پارکینگ همجوشی اولتراسونیک + بینایی را آغاز کرده اند.

استفاده نادر از محلول همجوشی فراصوتی + تصویری در گذشته در فقدان الگوریتم ها و محاسبات قدرتمند است. تسلا ، پیشگام باهوش ، مدتهاست که به راه حل های فراصوت متوسل شده و قابلیت پارک اتوماتیک آن عملکرد خوبی نداشته است. حتی Smart Summon که در نیمه دوم سال 2019 راه اندازی شد نیز خیلی موفق نیست.

تمام مدل های تسلا که به Autopilot 2.0 مجهز هستند تراشه Drive PX2 انویدیا را دارند که از دسترسی حداکثر 6 دوربین پشتیبانی می کند. Autopilot 2.0 نمی تواند کار کامل 8 دوربین در ماشین را از هر محاسبه یا پورت ویدیویی تقویت کند. بنابراین ، Autopilot 2.0 به اندازه کافی به دستیار پارکینگ خودکار اولتراسونیک + بینایی کمک نمی کند.

با توجه به مطالعه توسط کریس ژنگ، تسلا دوربین میان برد را در دوربین سه کانونی جلو با 36 فریم در ثانیه حاشیه نویسی می کند ، دوربین جلو چشم ماهی و چهار دوربین دید جانبی را با سرعت 9 فریم در ثانیه ضبط می کند ، در حالی که به طور موقت از دوربین دوربرد جلو و عقب باقی مانده رها می کند – مشاهده دوربین به عبارت دیگر ، هنگامی که خلبان اتوماتیک فعال است ، فقط 6 دوربین در اتومبیل درگیر برچسب گذاری و درک هستند که از این تعداد فقط دوربین میان برد جلو فرکانس درک بالایی را حفظ می کند در حالی که 5 دوربین باقیمانده با قدرت محاسباتی محدود به شدت کار می کنند.

تسلا شروع به تولید تراشه هایی برای محاسبه قوی کرد. در سال 2019 ، الون ماسک از نسخه ارتقا hardware سخت افزاری Autopilot HW 3.0 که توسط تراشه FSD ساخته شده تسلا ساخته شده است ، رونمایی کرد. نسخه قبلی HW2.5 از تراشه Drive PX2 انویدیا استفاده می کند. از نظر قدرت محاسباتی ، تراشه جدید می تواند در هر ثانیه حدود 21 برابر بیشتر از عکس قدیمی (110 فریم در ثانیه) ، با 2300 فریم در ثانیه پردازش کند. اگر تمام 8 دوربین با سرعت 36 فریم در ثانیه کار کنند ، کل خروجی خودرو 288 فریم در ثانیه خواهد بود که معادل 12.5٪ از ظرفیت پردازش تراشه FSD است و برای پارک اتوماتیک کاملاً کافی است.

پس از حل قدرت محاسباتی ، تسلا “Smart Summon” را در اواخر سال 2019 راه اندازی کرد ، طراحی شده برای اجازه دادن به ماشین برای رانندگی به سمت کاربر یا مکان تعیین شده توسط کاربر ، مانور در اطراف اشیا و پارک در صورت لزوم. آزمایش های واقعی ثابت می کنند که Smart Summon هنوز در بسیاری از موارد کار نمی کند ، این نشان می دهد که الگوریتم نیاز به بهبود دارد.

که در مارس 2020، ماسک گفت که تسلا کار بر روی کدهای پایه اصلی Autopilot و برچسب گذاری سه بعدی را برای ارائه الگوریتم ها و ویژگی های بهتر برای اتومبیل های خود به پایان می رساند و سپس به زودی “Reverse Summon” را رونمایی می کند. احضار معکوس احتمالاً یک ویژگی آینه ای برای احضار هوشمند موجود تسلا خواهد بود. در حالی که Smart Summon به ماشین کاربر اجازه می دهد تا از فضای پارک خود به سمت کاربر حرکت کند ، Reverse Summon احتمالاً این حالت را برعکس می کند. به این ترتیب ، تصور می شود که ماشین کاربر می تواند کاربر را رها کند و سپس خود به خود به یک پارکینگ برود. برای اطمینان از ایمنی ، هنگامی که تلفن کاربر تقریباً در 65 متری اتومبیل قرار دارد و حداکثر سرعت آن 8 کیلومتر در ساعت است ، Smart Summon با برنامه تلفن همراه تسلا کار می کند.

با در نظر گرفتن تسلا به عنوان مرجع ، شرکت های OEM و Tier1 در حال ارتقا سیستم های پارکینگ خودکار هستند.

Desay SV به سرمایه گذاران گفت که سیستم پارکینگ خودکار آن با استفاده از ویژن + محلول همجوشی فراصوت (الگوریتم های پشتیبانی شده توسط MOMENTA) برای Chery EXEED ، Geely Xing Yue و سایر مدل ها تخم ریزی شده است.

شبکه عصبی عمیق جدید تسلا تمام شبکه های زیر عصبی شامل ادراک ، برنامه ریزی مسیر و شناسایی هدف را ادغام خواهد کرد. همکاری بین Desay SV ، که در زمینه سخت افزار مهارت دارد ، و MOMENTA ، یک پیشنهاد قدیمی برای الگوریتم های شبکه عصبی ، تامین کنندگان سنتی Tier1 را القا می کند.

Valeo مدت هاست که بسته را در زمینه APA هدایت می کند ، و راه حل بینایی + همجوشی اولتراسونیک آن – Park4U Remote برای سدان های کلاس S جدید مرسدس بنز و CS75 PLUS جدید Changan اعمال شده است. با داشتن پارکینگ قدرتمند از راه دور ، Changan CS75 PLUS امروزه پر فروش بوده است.

برای پاسخگویی به سناریوهای پیچیده پارکینگ در چین، Valeo ترکیبات مختلف حسگری را برای پارکینگ خودکار آماده کرده است: Vision + Ultrasonic Radar Fusion Solution و Millimeter Wave Radar + Ultrasonic Radar Fusion Solution. در سال 2020 ، تعدادی مدل با استفاده از راه حل های پارکینگ خودکار Valeo به بازار عرضه می شوند.

با راه اندازی Valeo.ai مستقر در پاریس، Valeo قصد دارد میزبان یک شبکه جامعه باز باشد که به توسعه برنامه های خودرو در هوش مصنوعی و یادگیری عمیق اختصاص دارد.

محاسبه و الگوریتم های تقویت شده نه تنها برای پارکینگ خودکار و سیستم های AVP ضروری هستند ، بلکه برای سیستم کابین خلبان ، سیستم متصل ، ADAS و غیره نیز ضروری هستند. این شامل تغییر در ساختار E / E خودرو ، پردازنده های فوق العاده ، کنترل کننده های دامنه ، OTA خودرو است ، امنیت اطلاعات ، به نام چند.

در چند سال آینده ، ECU های غیرمتمرکز جای خود را به کنترل کننده های دامنه می دهند که توسعه اغلب تحت کنترل OEM ها و تأمین کنندگان Tier1 است. فضا برای کنترل کننده های پارکینگ مستقل در حال کم شدن است. برای راه اندازی های APA / AVP ، ارتقا compet شایستگی های الگوریتمی و همکاری نزدیک با تأمین کنندگان Tier1 از اهمیت حیاتی برخوردار است.

عناوین اصلی پوشش داده شده

1 مفاهیم و فناوری های پارکینگ خودکار

1.1 مفاهیم و تعریف

1.1.1 مفاهیم پارکینگ خودکار و پارکینگ خودمختار

1.1.2 معماری معمولی و طبقه بندی سیستم AVP

1.1.3 رتبه بندی و تکامل پارکینگ خودکار

1.2 ترکیب و فن آوری های سیستم پارکینگ خودکار

1.2.1 ترکیب

1.2.2 اصول اساسی

1.2.3 پیکربندی سیستم پارکینگ خودکار مدلهای معمول خودروهای خارجی

1.3 روند توسعه صنعت پارکینگ خودکار

2 بازار پارکینگ خودکار

2.1 نسبت و سهم فروش سه ماهه مدل های جدید وسیله نقلیه فعال شده با APA ، 2017Q1-2019Q4

2.2 طبقه بندی و میزان فروش سه ماهه مدل های جدید وسیله نقلیه فعال شده با APA (توسط دوربین اولتراسونیک و التراسونیک +)

2.3 رتبه بندی مدل های وسیله نقلیه فعال شده با APA در سال 2019 بر اساس میزان فروش (براساس مارک خودرو و مدل خودرو)

2.4 راه حل های APA و مدل های نمایندگی خودرو از مارک های عمده اتومبیل

2.5 میزان نصب APA بر اساس قیمت ، 2017Q1-2019Q4

2.6 30 رتبه برتر APA با نرخ نصب در سال 2019 (توسط مارک خودرو)

2.7 نرخ نصب سه ماهه اولتراسونیک APA بر اساس قیمت ، 2017Q1-2019Q4

2.8 نرخ نصب سه ماهه APA (دوربین + اولتراسونیک) بر اساس قیمت ، 2017Q1-2019Q4

2.9 رادار اولتراسونیک سه ماهه APA اولتراسونیک ، 2017Q1-2019Q4

2.10 رتبه بندی راه حل های APA با نرخ نصب در سال 2019 (توسط مارک خودرو)

2.11 نرخ نصب پارکینگ خودکار در بازار اتومبیل های مسافری چینی ، 2014-2023E

3 سناریوی APA / AVP

3.1 سناریوهای پارکینگ

3.2 مکان های پارکینگ را جستجو کنید

3.2.1 مقدمه

3.2.2 فناوری مرتبط

3.2.3 الزامات جستجو و شناسایی

3.3 تشخیص موانع

3.4 جلوگیری از مانع

3.4.1 اجتناب از مانع استاتیک

3.4.2 جلوگیری از مانع پویا

3.4.3 آزمایش های اجتناب از مانع پویا

3.5 پارکینگ در فضای پارکینگ

3.5.1 پارکینگ موازی

3.5.2 پارکینگ عمودی

3.6 تماس تلفنی یک کلید

3.7 پارکینگ یک کلید

4 ارائه دهنده فناوری APS / APA / AVP

4.1 والئو

4.1.1 تجارت پارکینگ

4.1.2 خط تولید پارکینگ

4.1.3 نقشه راه فناوری خودکار پارکینگ

4.1.4 Park4U و خدمات خدمات سایبری

4.1.5 سیستم پارکینگ خودکار Park4U نسل بعدی

4.2 بوش

4.3 هیوندای موبیس

4.4 ZongmuTech

4.5 UISEE

4.6 بایدو AVP

4.7 HoloMatic

4.8 بینایی

4.9 لحظه

4.10 کونچن

4.11 ForViSiON

4.12 Motovis

4.13 Nullmax

4.14 فناوری فضایی

4.15 پارکینگ TJD

5 برنامه و روند نصب شده APA / AVP

5.1 فولکس واگن

5.1.1 مقدمه ای بر سیستم پارکینگ خودکار

5.1.2 تست پارکینگ خودکار و خدمات پارکینگ

5.2 تسلا

5.3 خودرو چانگان

5.4 جیلی

5.5 موتورهای XPENG

5.6 SAIC

5.7 چری

5.8 GAC

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش مراجعه کنید

https://www.researchandmarkets.com/r/77hvxd

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com