عملکرد خدمات USPS همچنان در هفته آخر هفته کارگر نشان می دهد

واشنگتن، 18 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – سرویس پستی ایالات متحده دیروز داده های عملکرد جدید خدمات را به کمیته نظارت و اصلاح مجلس و کمیته امور داخلی و امنیت داخلی مجلس سنا ارائه داد ، که نشان می دهد عملکرد در عین حال اطمینان از عملکرد به موقع کامیون ها و پیوستن آنها به پیشرفت رو به بالا دارد. برنامه حمل و نقل موجود سرویس پستی.

داده های موجود در هفته 5 سپتامبر، پایان دادن 11 سپتامبر، روند افزایشی را نشان می دهد که برای دو شاخص اصلی عملکرد خدمات ادامه دارد – نامه کلاس اول (88.74 درصد) و نشریات دوره ای (80.32 درصد) – علی رغم چالش های تحویل حجم نامه هفته تعطیلات با یک روز تحویل کمتر. در هفته کوتاه تحویل ، بازاریابی نامه (87.9 درصد) برای خدمات ایمیل مارکتینگ گزارش شده است. در مقابل ، در مقایسه با هفته قبل از هفته تعطیلات روز کارگر 2019 ، خدمات برای هر سه محصول در سال مالی 19 کاهش یافته است.

علاوه بر این ، عزیمت به موقع کامیون 7 درصد افزایش یافته است (از 89.74 درصد به 97.2 درصد) و سفرهای اضافی نیز از 5.5 درصد به 2.5 درصد کاهش یافته است 20 ژوئن تا 5 سپتامبر.

این پیشرفت ها نتیجه تعهد مدیر پست عمومی برای ایجاد نظم عملیاتی و بهبود کارایی در پردازش ، حمل و نقل و تحویل است.

عملکرد خدمات توسط خدمات پستی از پذیرش یک قطعه پستی در سیستم ما از طریق تحویل ، که بر اساس استاندارد خدمات منتشر شده اندازه گیری می شود ، تعریف می شود.

سرویس پستی همچنان متعهد به بهبود عملکرد خدمات برای عموم مردم ، رساندن نامه ها و بسته ها به 160 میلیون آدرس است – شش روز در هفته شامل هر ایالت و منطقه ، شهرستان ، شهر ، شهر و مناطق روستایی کشور.

لطفا توجه داشته باشید: برای منابع رسانه ای خدمات پستی ایالات متحده ، از جمله فیلم و عکس صوتی و عکس با کیفیت پخش ، از اینجا بازدید کنید اتاق USPS. ما را دنبال در توییتر،اینستاگرام، Pinterest، و LinkedIn. مشترک شدن در کانال یوتیوب USPS، مثل ما در فیس بوک و از ما لذت ببرید وبلاگ ارسال های پستی. برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پستی ، مراجعه کنید usps.com و facts.usps.com

مخاطب: دیوید پارتنهایمر
[email protected]
usps.com/news

منبع خدمات پستی ایالات متحده

لینک های مربوطه

http://www.usps.com