معیار گذاری 66 مارک اصلی هواپیمایی و پاسخ آنها به COVID-19

DUBLIN، 4 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “مارک های هواپیمایی و موارد همه گیر: معیار ارزیابی سیاست ها و ارتباطات COVID-19” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

مارک های هواپیمایی و Pandemic 66 مارک اصلی هواپیمایی و پاسخ آنها به COVID-19 را ارزیابی می کند.

این مرکز بر روی دو زمینه اصلی پاسخ یک برند هواپیمایی به بیماری همه گیر تمرکز دارد: سیاست بهداشت و ایمنی آن و اثربخشی ارتباطات شرکتی آن در زمان بحران.

تز این است که سیاست های جامع COVID-19 و ارتباطات روشن و سازگار نشان دهنده آمادگی ، سازگاری و احتمال موفقیت یک شرکت هواپیمایی در حالت عادی جدید سفر هوایی است که بدون شک فراتر از همه گیر ادامه خواهد داشت.

هدف اصلی این مطالعه ارائه شفافیت و بینش در صنعت هواپیمایی برای درک موارد زیر است:

  • تغییر تنظیمات مشتری در طی همه گیر شدن
  • نقاط قوت و ضعف 66 شرکت هواپیمایی اصلی ، سیاست های COVID-19 و ارتباطات شرکتی آنها
  • بهترین روشها در ارتباطات ، ایجاد اعتبار برند و شهروندی
  • چگونه اقدامات فعلی یک مارک هواپیمایی می تواند بر عملکرد مالی آینده آن تأثیر بگذارد

این تجزیه و تحلیل برای مدیران صنعت هواپیمایی ، رهبران ارتباطات شرکت ها ، تحلیل گران مالی و هر کسی که علاقه خاصی به هواپیمایی دارد ، ایده آل است.

این مطالعه صنعت هواپیمایی را با تجزیه و تحلیل 66 مارک و سیاست های بهداشت ، ایمنی و لغو آنها در پاسخ به COVID-19 ارزیابی می کند. این ارزیابی می کند که چگونه مارک های هواپیمایی سیاست های ویروس کرونا را با مشتریان ، کارمندان و عموم مردم برقرار می کنند تا با ادامه بیماری همه گیر به طور نامحدود ، اعتماد به نفس را در سفرهای ایمن ایجاد کنند. این مطالعه همچنین اعتبار برند و ابتکارات شهروندی را محک می زند.

هر مارک با استفاده از اطلاعات موجود در وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی مورد بازرسی قرار گرفت. فرایند ارزیابی آنچه را که مشتری هنگام تحقیق در مورد خطوط هوایی در محیط فعلی با آن روبرو می شود ، شبیه سازی کرد.

خطوط هوایی با چهار معیار اصلی اندازه گیری شدند:

  • خط مشی
  • ارتباطات
  • اعتبار
  • تابعیت

شرکت های هواپیمایی بر اساس عضویت در یکی از سه اتحاد هواپیمایی Oneworld ، SkyTeam و اتحاد ستاره. 11 شرکت هواپیمایی مهم دیگر که بخشی از اتحاد هواپیمایی نیستند نیز گنجانده شده است.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. خلاصه اجرایی

2. روش شناسی

3. شرکت های هواپیمایی ارزیابی شده است

4. عملکرد کلی توسط برند

5. یافته های کلیدی
5.1 خط مشی های هواپیمایی COVID-19
5.2 ارتباطات برند هواپیمایی در طول COVID-19
5.3 ابتکارات اعتبار
5.4 تابعیت

6. بینش های دیگر

  • مقایسه اتحادها
  • COVID-19 نام های تجاری سیاست
  • دلتا: ارتباطات بتنی
  • اتحاد: آزمایشات لازم برای پرواز
  • گروه لوفت هانزا: بازده تضمین شده
  • خطوط هوایی قطر: سهم بازار در حال رشد در طی COVID-19


شرکت های ذکر شده

  • خطوط هوایی اژه
  • آئروفلوت
  • Aerolineas Argentinas
  • آئرومکسیکو
  • هوا کانادا
  • هوا چین
  • ایر اروپا
  • هوا فرانسه
  • هوا هند
  • هوا نیوزلند
  • ایر نیپون ایرویز
  • خطوط هوایی آلاسکا
  • آلیتالیا
  • Allegiant Air
  • خطوط هوایی آمریکا
  • خطوط هوایی آسیانا
  • خطوط هوایی اتریش
  • آویانکا
  • هواپیمایی بریتانیا
  • خطوط هوایی بروکسل
  • Cathay Pacific
  • خطوط هوایی چین
  • خطوط هوایی شرق چین
  • خطوط هوایی کرواسی
  • خطوط هوایی چک
  • دلتا
  • هوای مصر
  • امارات
  • خطوط هوایی اتوپیان
  • اتحاد
  • EVA Air
  • فنینر
  • خطوط هوایی Frontier
  • گارودا اندونزی
  • خطوط هوایی هاوایی
  • ایبریا
  • خطوط هوایی ژاپن
  • هواپیمایی JetBlue
  • هواپیمایی کنیا
  • KLM
  • هوای کره ای
  • خطوط هوایی LOT لهستان
  • لوفت هانزا
  • خطوط هوایی مالزی
  • خطوط هوایی خاورمیانه
  • یک جهان
  • کانتاس
  • هواپیمایی قطر
  • Royal Air Maroc
  • اردن سلطنتی
  • خطوط هوایی S7
  • سعودی
  • خطوط هوایی اسکاندیناوی
  • خطوط هوایی سنگاپور
  • SkyTeam
  • خطوط هوایی جنوب غربی
  • خطوط هوایی روح
  • هواپیمایی سریلانکا
  • اتحاد ستاره
  • خطوط هوایی سان کانتری
  • سوئیس اینترنشنال
  • TAP ایر پرتغال
  • TAROM
  • خطوط هوایی تایلند
  • هواپیمایی ترکیه
  • هواپیمایی یونایتد
  • خطوط هوایی ویتنام
  • ویرجین آتلانتیک
  • XiamenAir

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/pyuyqt مراجعه کنید

درباره ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com منبع اصلی جهان برای گزارش های تحقیقات بازار بین المللی و داده های بازار است. ما آخرین اطلاعات مربوط به بازارهای بین المللی و منطقه ای ، صنایع اصلی ، شرکت های برتر ، محصولات جدید و آخرین روند را به شما ارائه می دهیم.

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com