نمونه اولیه خودروی اسپرت الکتریکی RM20e Racing Midship نسل بعدی عملکرد هیوندای N را انتقال می دهد

این پلت فرم RM “آزمایشگاه نورد” مهندسی را برای آزمایش فن آوری های با کارایی بالا ، با اتصال فوق العاده به آسفالت در تمام سرعتها و شرایط رانندگی تسهیل می کند. این تعادل و گیرش ذاتی نیز برای کمک به اتصال گشتاور فراوان 596 کیلووات (810 اسب بخار) و 960 نیوتن متر (708 پوند) برای RM20e به سطوح متغیر جاده ضروری است.

در سال 2012 ، هیوندای پروژه RM را برای توسعه و اتصال فن آوری های جدید موتور ورزشی با عملکرد بالا با مدل های N آینده آغاز کرد. از زمان شروع پروژه RM ، تحول تدریجی سری RM وجود داشته است ، از جمله: RM14، RM15، RM16 و RM19. در سال 2019 ، اولین اتومبیل برقی مسابقه ای هیوندای برای سری اتومبیل های الکتریکی تور ETCR تولید شد: ‘Veloster N eTCR’ ، در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت رونمایی شد. مدل های RM برای تأیید اعتبار فناوری های پیشرفته ، مشاهده افزایش موثر آنها در عملکرد و بهبود آنها برای استفاده در مدل های N آینده ، به تدریج تحت آزمایشات گسترده ای قرار گرفته اند.

“RM20e جدید الکتریکی ما پلت فرم RM اثبات شده را به زور به دهه جدیدی متمرکز بر محیط زیست از 21 می رساند.خیابان قرن ، کشش پاکت عملکرد برق در محیط های عادی جاده “، گفت آلبرت بیرمن، رئیس و رئیس بخش تحقیق و توسعه در گروه موتور هیوندای. “RM20e نشان دهنده یک فصل انقلابی جدید از عملکرد الکتریکی برای سری Racing Midship است و مهندسان N ما همچنان به جمع آوری بینش های ارزشمندی در زمینه پویایی عملکرد انتشار صفر می پردازند.”

با یک موتور الکتریکی 596 کیلووات (810 اسب بخار) قدرت انفجاری با گشتاور 960 نیوتن متر (708 پوند) ، انتظار می رود RM20e انفجارهای فوق العاده را از صفر -100 کیلومتر در ساعت (صفر-62 مایل در ساعت) در کمتر از سه ثانیه و صفر – 200 کیلومتر در ساعت (صفر – 124 مایل در ساعت) در 9.88 ثانیه. RM20e برای دستیابی به نیروی مورد نیاز برای این سطح شتاب ، از قرارگیری موتور مبتنی بر میانی و طرح درایو عقب استفاده می کند. RM20e ترکیبی از عملکرد مانند تعادل اتومبیلرانی ، تعادل ، ترمز و گرفتن است و در عین حال آرامش روزانه راننده ، پاسخگویی و قابلیت راه را حفظ می کند.

پیشرانه الکتریکی پیشرفته RM20e انتشار صفر همراه با شتاب مهیج را تضمین می کند. از آنجایی که هیوندای دارای انواع پیشرو در صنعت در زمینه راه حل های پیشرانه برقی ، از جمله پیشرانه های تولید HEV ، PHEV ، BEV و FCEV است ، طیف کاملی از پیشرانه های الکتریکی برای آزمایش در این سیستم عامل اتومبیل ورزشی با عملکرد بالا در دسترس است.

سرمایه گذاری اخیر و مشارکت استراتژیک هیوندای با Rimac Automobili توسعه مشترک نمونه های اولیه BEV و FCEV را تسهیل کرده است. پلت فرم برق RM همراه با رشد این مشارکت RIMAC به تکامل خود ادامه خواهد داد. علاوه بر این ، گروه موتور هیوندای برنامه ای استراتژیک را برای استقرار 44 مدل سازگار با محیط زیست تا سال 2025 تعیین کرده است ، و برند Hyundai N را به عنوان پیشگام مسئولیت زیست محیطی در نظر گرفته است.

گفت: “نمونه اولیه اتومبیل اسپرت RM20e به وضوح نشانگر آرزوهای برند الکتریکی آینده برای عملکرد N هیوندای است و N را به ژانر معتبر عملکرد در سطح ابرخودرو منتقل می کند.” توماس طرحا، معاون اجرایی رئیس و رئیس بخش محصولات در گروه موتور هیوندای. “با حرکت به جلو ، هیوندای N نه تنها باعث افزایش ضربان قلب رانندگان در هر دقیقه از طریق موتورهای احتراق داخلی قدرتمند بلکه از طریق گشتاور لحظه ای و پایداری محیطی پیشرانه های قابل اطمینان برقی می شود. RM20e ثابت می کند که هیجان رانندگی N حتی در انواع مدل های الکتریکی نیز به خطر نمی افتد. “

فن آوری های عملکرد بالا هیوندای موتور N در نماد برجسته Nürburgring Nordschleife مورد استفاده قرار می گیرد. هر خودرویی که در آزمایشات دوام شتابدار هیوندای موتور شرکت می کند ، در دو حالت مرطوب و خشک 420 تا 480 بار در مسیر قرار می گیرد و فقط در چهار هفته کوتاه بیش از 160934 کیلومتر (100000 مایل) رانندگی شدید را شبیه سازی می کند. پیست نوربربرینگ با 73 گوشه و 20.9 کیلومتر (13 مایل) آسفالت ، به طور گسترده ای یکی از چالش برانگیزترین مسیرهای جهان محسوب می شود که دارای میراثی است که هیچ یک از این مکان ها نیست. این مجموعه همچنین یک مجموعه اتومبیلرانی است و مرکز آزمایش 3600 متر مربع خود هیوندای موتور است که توسط مرکز فنی هیوندای موتور اروپا اداره می شود.

ویدئو RM20e را می توان در کانال رسمی شرکت YouTube در سراسر جهان (https://www.youtube.com/hyundainworldwide) یا وب سایت رسمی (http://globalpr.hyundai.com) مشاهده کرد.

SOURCE هیوندای موتور