ویلمینگتون ، دلاور کمپین “وقت آن است” راه اندازی مجدد و تقویت می کند

ویلمینگتون ، دل.، 28 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – برای دو سال گذشته ، وقت آن رسیده است – یک کمپین اختصاصی برای تقدیم پیشنهادات بی پایان ، غرور و افراد متنوع ویلمینگتون – بهترین شهرهای مترقی را به نمایش گذاشته است. با تأثیر COVID-19 بر اقتصاد محلی – به ویژه بخش های کوچک و مهمان نوازی – وقتشه شورای در حال راه اندازی مجدد این کارزار مهم برای شروع اقتصاد است. فراخوان اقدام واضح است – وقتشه ویلمینگتون است باز کن برای کسب و کار.

ویلمینگتون ، دلاور بزرگترین شهر ، انرژی و ارتباطات افراد خوب ، تأثیر اقتصادی مشاغل کارآفرینانه و پتانسیل آینده را تأمین می کند. این شهر ، با موقعیت عالی شمال شرقی خود ، برای تجربه های جدید باز است ، به یادگیری مداوم از دیگران اعتقاد دارد و تنوع و تغییر را جشن می گیرد.

وی گفت: “معرفی مجدد وقت آن برای افرادی که هستیم به عنوان شهری که متشکل از افراد فوق العاده جالب و داستانهای جالب توجه است ، اساسی است.” ویلمینگتون شهردار مایک پورزیکی. “کمپین وقت آن است که چگونه نمایه مترقی شهر خود را با ساکنان خود و همچنین ملت و جهان به اشتراک می گذاریم. و ، حتی اگر ما با یک بیماری همه گیر کنار می آییم که زندگی اکثر ما را تغییر داده است ، اما هنوز هم لازم است که مشاغل کوچک محلی ، مهمان نوازی ، خرده فروشان و رستوران های ما را با دلسوزی ، مراقبت و پشتیبانی به ما القا کنید ویلمینگتون برای تجارت باز است. در حالی که ما همچنان به اقدامات احتیاطی بهداشت عمومی گسترده برای پیشگیری از بیماری همه گیر ادامه می دهیم ، بیایید با خیال راحت از شهر برای همه چیزهایی که ارائه می دهد لذت ببریم ، زیرا ما با این کار کنار خواهیم آمد و پس از پایان آن قویتر خواهیم شد. “

شروع امروز ، وقتشه راه اندازی مجدد در یک محیط رسیده و آماده برای توزیع مجازی و دیجیتال:

  • کمپین های همسایگی که توسط شخصیت مبارزات It’s Time و سفیران محلی اداره می شود. این موارد از منطقه Riverfront با اولین رویداد جامعه با فاصله اجتماعی که در قانون اساسی یارد برگزار می شود ، آغاز می شود 10 اکتبر در 13:00.

مقدمه دوم این کمپین همچنان به پلتفرم اصلی وفادار مانده است ، و مجرای خروجی برای روایت داستانهای قدرتمند را ارائه می دهد ویلمینگتون افراد ، مکان ها و اتفاقات متنوع. همزمان ، این کمپین احیا شده از جدید و نحوه سازگاری شهر تجلیل می کند و متعهد به ایجاد تغییر است.

می گوید: “مشاهده جامعه مقاوم و متنوع ما در این بحران جهانی به خوبی نشان می دهد که بهترین شهر ما چیست.” بن کردوا، مجری I.M. Coffee ، یک کافی شاپ کاردستی محلی واقع در پایه ساختمان نمادین I.M. Pei در مرکز شهر ویلمینگتون. “ما از زمان آغاز همه گیر شدن بیماری در ماه مارس باز مانده ایم و واکنش محلی بسیار سپاسگزار بوده است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که این غرور و اشتیاق را فراتر از جامعه متنوع خود به اشتراک بگذاریم ، ویلمینگتون ، دلاور ارائه می دهد ما امیدواریم که شما از این امر مهم حمایت کنید ویلمینگتون از همه برای پیوستن به ما استقبال می کند. ”

بودجه این کمپین توسط بخش خصوصی و تحت مدیریت Tapp Network تأمین می شود.

www.Wilmington.Love؛ www.WilmToday.com؛ وقت آن است YouTube

تماس با رسانه:
کتی زمارا
[email protected]
917-379-5422

منبع Wilmington It’s Time