چشم انداز بازار جهانی حمل و نقل تا سال 2030

DUBLIN، 7 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “گزارش بازار جهانی حمل و نقل 2020-30: تأثیر Covid 19 و بازیابی” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

این گزارش اطلاعات مهم مورد نیاز برای ارزیابی بازار حمل و نقل جهانی را به استراتژیست ها ، بازاریابان و مدیریت ارشد ارائه می دهد.

انتظار می رود بازار حمل و نقل جهانی از 6020.4 میلیارد دلار در سال 2019 به 5938.6 میلیارد دلار در سال 2020 با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) -1.4٪. این کاهش عمدتا به دلیل کندی اقتصادی در کشورها به دلیل شیوع COVID-19 و اقدامات مهار آن است. انتظار می رود بازار از سال 2021 با رشد 9 درصدی CAGR بهبود یابد و رشد کند 7500.8 میلیارد دلار در سال 2023

دلایل خرید

  • با جامع ترین گزارش موجود در این بازار که بیش از 50 منطقه جغرافیایی را پوشش می دهد ، دیدگاهی جهانی به دست آورید.
  • بفهمید که چگونه بازار توسط ویروس کرونا تحت تأثیر قرار گرفته و چگونه ممکن است با کاهش اثر ویروس ظهور و رشد کند.
  • استراتژی های منطقه ای و کشوری را بر اساس داده ها و تجزیه و تحلیل های محلی ایجاد کنید.
  • بخشهای رشد را برای سرمایه گذاری مشخص کنید.
  • با استفاده از داده های پیش بینی و محرک ها و روندهای شکل دهنده بازار ، از رقبا پیشی بگیرید.
  • مشتریان را بر اساس آخرین یافته های تحقیقات بازار درک کنید.
  • عملکرد معیار در برابر رقبای اصلی.
  • از روابط بین مجموعه داده های کلیدی برای استراتژی سازی برتر استفاده کنید.
  • مناسب برای پشتیبانی از ارائه های داخلی و خارجی با داده ها و تجزیه و تحلیل با کیفیت بالا و قابل اعتماد
  • گزارش با آخرین داده ها به روز می شود و ظرف 3 روز کاری پس از سفارش به شما تحویل داده می شود.

بزرگترین و سریعترین رشد بازار حمل و نقل کجاست؟ ارتباط بازار با اقتصاد کلی ، جمعیت و سایر بازارهای مشابه چگونه است؟ چه نیروهایی بازار را به سمت جلو شکل می دهند؟ گزارش بازار جهانی حمل و نقل به همه این س questionsالات و بسیاری دیگر پاسخ می دهد.

این گزارش شامل ویژگی های بازار ، اندازه و رشد ، تقسیم بندی ، تقسیمات منطقه ای و کشوری ، فضای رقابتی ، سهم بازار ، روندها و استراتژی های این بازار است. این ردیابی رشد تاریخی و پیش بینی بازار توسط جغرافیا است. این بازار را در متن بازار وسیع تر حمل و نقل قرار می دهد و آن را با بازارهای دیگر مقایسه می کند.

  • بخش مشخصات بازار در این گزارش ، بازار را تعریف و توضیح می دهد.
  • بخش اندازه بازار ، اندازه بازار (دلار b) را شامل می شود که هم رشد تاریخی بازار ، تأثیر ویروس COVID-19 و هم پیش بینی بهبود آن را پوشش می دهد.
  • تقسیم بندی بازار ، بازار را به زیر بازارها تبدیل می کند.
  • در بخش تجزیه منطقه ای و کشوری تجزیه و تحلیل بازار هر جغرافیا و اندازه بازار بر اساس جغرافیا ارائه می شود و رشد تاریخی و پیش بینی آنها را مقایسه می کند. این مسیر تأثیر و بازیابی COVID-19 را برای همه مناطق ، کشورهای مهم توسعه یافته و بازارهای بزرگ در حال ظهور پوشش می دهد.
  • چشم انداز رقابتی توصیف ماهیت رقابتی بازار ، سهم بازار و توصیف شرکت های پیشرو را ارائه می دهد. معاملات اصلی مالی که در سالهای اخیر بازار را شکل داده اند مشخص می شوند.
  • بخش روندها و استراتژی ها ، شکل بازار را هنگام خروج از بحران تحلیل می کند و نشان می دهد که چگونه شرکت ها می توانند با بهبود بازار رشد کنند.
  • در بخش گزارش حمل و نقل ، متن ارائه شده است. این بازار حمل و نقل را از نظر اندازه و رشد ، تاریخی و پیش بینی با سایر بخشهای بازار حمل و نقل مقایسه می کند. این نسبت تولید ناخالص داخلی ، هزینه سرانه ، مقایسه شاخص های حمل و نقل را تجزیه و تحلیل می کند.

بازار حمل و نقل شامل فروش تجهیزات حمل و نقل توسط اشخاص (سازمان ها ، بازرگانان و مشارکت های خاص) است که تجهیزات را برای حمل و نقل مردم و کالا تولید می کنند. تجهیزات حمل و نقل نوعی ماشین آلات است.

آسیا و اقیانوسیه بزرگترین منطقه در بازار حمل و نقل جهانی بود که 41٪ از بازار را در سال 2019 به خود اختصاص داد. آمریکای شمالی دومین منطقه بزرگ بود که 23٪ از بازار حمل و نقل جهانی را در اختیار داشت. آفریقا کوچکترین منطقه در بازار حمل و نقل جهانی بود.

شرکت های تولید کننده حمل و نقل برای ایجاد سریعتر نمونه های اولیه فیزیکی و کاهش نقص تولید ، از فناوری های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به طور گسترده ای استفاده می شوند. واقعیت مجازی استفاده از فناوری رایانه برای ایجاد تجربه تحریک شده توسط رایانه و واقعیت افزوده اشیا environment محیط واقعی است که از طریق ورودی های حسی با اطلاعات تولید شده توسط رایانه تکمیل می شوند. این فناوری ها با کاهش دوباره کاری ، افزایش کیفیت ، کاهش هزینه های نیروی کار ، رعایت جدول زمانی ، بهبود ایمنی ، ساده سازی همکاری ، رویکرد تجزیه و تحلیل طراحی ، بهبود دقت ، کمک به مدیریت پروژه و ارائه برنامه های محصول ، از روند تولید سود می برند. شرکت های بزرگ تولید کننده حمل و نقل با استفاده از فناوری های AR و VR هستند. تویوتا موتور ، گروه فولکس واگن ، جنرال موتورز ، دایملر AG ، فورد موتور و خودروهای فیات کرایسلر.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. خلاصه اجرایی

2. گزارش ساختار

3. مشخصات بازار حمل و نقل
3.1 تعریف بازار
3.2 تقسیم بندی های کلیدی

4. تجزیه و تحلیل محصول بازار حمل و نقل
4.1 محصولات / خدمات پیشرو
4.2 ویژگی های اصلی و تمایز
4.3 محصولات توسعه

5. زنجیره تأمین بازار حمل و نقل
5.1 زنجیره تامین
5.2 توزیع
5.3 مشتریان نهایی

6. اطلاعات مشتری در بازار حمل و نقل
6.1 تنظیمات مشتری
6.2 پایان استفاده از اندازه و رشد بازار

7. روندها و استراتژی های بازار حمل و نقل

8. اندازه و رشد بازار حمل و نقل
8.1 اندازه بازار
8.2 رشد بازار تاریخی ، ارزش (میلیارد دلار)
8.2.1. رانندگان بازار
8.2.2. محدودیت های موجود در بازار
8.3 پیش بینی رشد بازار ، ارزش (میلیارد دلار)
8.3.1. رانندگان بازار
8.3.2. محدودیت های موجود در بازار

9. تجزیه و تحلیل منطقه ای بازار حمل و نقل
9.1 بازار جهانی حمل و نقل ، 2019 ، بر اساس منطقه ، ارزش (میلیارد دلار)
9.2 بازار حمل و نقل جهانی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، تاریخی و پیش بینی ، بر اساس منطقه
9.3 بازار حمل و نقل جهانی ، مقایسه رشد و سهم بازار ، براساس مناطق

10. تقسیم بازار حمل و نقل
10.1 بازار جهانی حمل و نقل ، تقسیم بندی براساس نوع ، تاریخی و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار

11. بخشهای بازار حمل و نقل
11.1 بازار جهانی قطعات موتور خودرو ، تقسیم بندی بر اساس نوع ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، ارزش (میلیارد دلار) – بدنه وسیله نقلیه موتوری ، مهر زنی فلزی و سایر قطعات ؛ موتور وسایل نقلیه موتوری ، قطار قدرت و قطعات؛ وسایل برقی و الکترونیکی وسایل نقلیه موتوری ، سیستم تعلیق فرمان و فضای داخلی
11.2 بازار جهانی وسایل نقلیه موتوری ، تقسیم بندی بر اساس نوع ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، ارزش (میلیارد دلار) – موتور سیکلت و دوچرخه ؛ خودروی سرنشین؛ وسیله نقلیه تجاری
11.3 بازار جهانی قطار و قطعات ، تقسیم بندی بر اساس نوع ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، ارزش (میلیارد دلار) – تولید لوکوموتیو ، واگن و سایر وسایل نقلیه ساخت قطعات و لوازم جانبی برای وسایل نقلیه راه آهن
11.4 بازار جهانی تریلر ، تقسیم بندی بر اساس نوع ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، ارزش (میلیارد دلار) – ون های خشک ؛ تریلرهای یخ زده تریلر مخزن؛ تریلرهای مسطح تریلرهای Lowboy؛ سایر تریلرها
11.5 بازار جهانی موتور جهانی ، تقسیم بندی بر اساس نوع ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، ارزش (میلیارد دلار) – مونتاژ خانه های موتور خودگردان ؛ تبدیل ون و مینی ون
11.6 تریلر جهانی سفر و بازار مسافران ، تقسیم بندی بر اساس نوع ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، ارزش (میلیارد دلار) – تریلر سفر ؛ كمپر
11.7 بازار جهانی و ساخت و تعمیر کشتی و قایق ، تقسیم بندی بر اساس نوع ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، ارزش (میلیارد دلار) – ساخت و تعمیر کشتی ؛ قایق سازی و تعمیر

12. معیارهای بازار حمل و نقل
12.1 اندازه بازار حمل و نقل ، درصد تولید ناخالص داخلی ، 2015-2023 ، جهانی
12.2 سرانه متوسط ​​هزینه حمل و نقل بازار ، 2015-2023 ، جهانی

13. بازار حمل و نقل آسیا و اقیانوسیه

14. بازار حمل و نقل اروپای غربی

15. بازار حمل و نقل اروپای شرقی

16. بازار حمل و نقل آمریکای شمالی

17. بازار حمل و نقل آمریکای جنوبی

18. بازار حمل و نقل خاورمیانه

19. بازار حمل و نقل آفریقا

20. چشم انداز رقابتی بازار حمل و نقل
20.1 بررسی اجمالی بازار رقابتی
20.2 سهم بازار
20.3 نمایه های شرکت
20.3.1 تویوتا موتور
20.3.1.1. درباره شرکت
20.3.1.2. محصولات و خدمات
20.3.1.3. استراتژی
20.3.1.4. عملکرد مالی
20.3.2. گروه فولکس واگن
20.3.2.1. درباره شرکت
20.3.2.2. محصولات و خدمات
20.3.2.3. استراتژی
20.3.2.4. عملکرد مالی
20.3.3. جنرال موتورز
20.3.3.1. درباره شرکت
20.3.3.2. محصولات و خدمات
20.3.3.3. استراتژی
20.3.3.4. عملکرد مالی
20.3.4. دایملر AG
20.3.4.1. درباره شرکت
20.3.4.2. محصولات و خدمات
20.3.4.3. استراتژی
20.3.4.4. عملکرد مالی
20.3.5. فورد موتور
20.3.5.1. درباره شرکت
20.3.5.2. محصولات و خدمات
20.3.5.3. استراتژی
20.3.5.4. عملکرد مالی

21. عمده ادغام ها و تصرفات در بازار حمل و نقل

22. توصیه ها
22.1 بازار حمل و نقل جهانی در سال 2023 – کشورهای رشد
22.2 بازار حمل و نقل جهانی در سال 2023- بخشهای رشد
22.3 بازار حمل و نقل جهانی در سال 2023- استراتژی های رشد

23. پیوست
23.1 NAICS تعاریف صنعت در این گزارش آمده است
23.2 مخفف ها
23.3 ارزها
23.4 س Researchالات تحقیق
23.5 درباره ناشر

24. حق چاپ و سلب مسئولیت

شرکت های ذکر شده

  • تویوتا موتور
  • گروه فولکس واگن
  • جنرال موتورز
  • دایملر AG
  • فورد موتور

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/vmpeht مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com