کابین خلبان دیجیتال به دلیل بازسازی عمده معماری اطلاعات و سرگرمی متصل به خودرو ، تا سال 2030 جریان اصلی خواهد داشت

لندن، 9 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – اگرچه هنوز در مراحل اولیه قرار دارد ، داشبوردهای تمام دیجیتال مبتنی بر صفحه نمایش جایگزین خوشه های آنالوگ می شوند و کل کابین خلبان را دیجیتالی می کنند و در یک واحد کنترل موتور (ECU) قرار می گیرند. شرکت مشاوره بازار فناوری جهانی ، تحقیقات ABI، پیش بینی می کند که بین سال های 2020 و 2030 ، 461 میلیون وسیله نقلیه با صفحه نمایش داشبورد واحد و 115 میلیون وسیله نقلیه با معماری کابین خلبان دیجیتال حمل شود.

سرگرمی و سرگرمی نسل بعدی شامل چندین نمایشگر با وضوح بالا با محتوای مشترک ، دستیارهای مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) است که یک محیط شخصی سازی شده ، داشبورد دیجیتال ، ویدئو و جریان بازی ، به روزرسانی های روی هوا (OTA) و واقعیت افزوده را فراهم می کند. نمایشگرهای مبتنی بر (AR). “از آنجا که برای امکان پذیر ساختن این قابلیت ها باید مقدار قابل توجهی از اطلاعات پردازش و ارائه شود ، وسایل نقلیه به راه حل های سخت افزاری قوی و انعطاف پذیر با گرافیک عملکرد بالا و کانال های ارتباطی بین کارها و نمایشگرهای مختلف احتیاج دارند. بنابراین ، اتومبیل های مدرن دارای معماری کابین خلبان دیجیتال با قدرت رایانه ، “توضیح می دهد مایت بزرا، تحرک تحرک هوشمند و تحلیلگر تحقیقات خودرو در ABI Research.

در معماری کابین خلبان دیجیتال ، سرگرمی اطلاعاتی ، سرگرمی های صندلی عقب ، خوشه ابزارها و حتی ویژگی های ADAS در یک ECU واحد با پردازنده های قدرتمند گنجانده شده اند تا نیازهای محاسباتی همه دامنه ها را به دست آورند و چندین صفحه نمایش با وضوح بالا را همزمان هدایت کنند. این پردازنده های قدرتمند – که توسط TI ، NXP ، Qualcomm ، NVIDIA و Renesas ارائه می شوند – ظرفیت اضافی را برای به روزرسانی نرم افزار پس از فروش خودرو فراهم می کنند و امکان ایجاد درآمد از پایه نصب شده در حال رشد خودروهای متصل را فراهم می کنند. اگرچه انتظار می رود کابین خلبان های دیجیتال در میان مدت هزینه های تولید را کاهش دهند ، اما استفاده از یک معماری متمرکز و قابل ارتقا به سرمایه گذاری های قابل توجهی نیاز دارد. فرایندهای تولید اطلاعات و سرگرمی باید بازسازی شود و دستیابی به صرفه اقتصادی در مقیاس و تجربه به زمان نیاز دارد. کابین خلبان های دیجیتال که در حال حاضر در چند وسیله نقلیه لوکس (به عنوان مثال ، مرسدس کلاس A و TATA هاریر) موجود است ، از سال 2025 شروع به فیلتر کردن در ماشین های طبقه پایین می کنند و در 39 میلیون وسیله نقلیه حمل و نقل در سال 2030 نمایش داده می شوند. ، و قاره از مهمترین ردیف های ارائه دهنده این معماری هستند.

از منظر کلی ، نمایشگرها بزرگتر می شوند و بر این اساس وضوح تصویر نیز افزایش می یابد. در بین سالهای 2020 و 2025 ، 105 میلیون وسیله نقلیه حمل شده دارای نمایشگرهای مختلف از 10 اینچ تا 12 اینچ و 109 میلیون صفحه نمایش با وضوح بالا هستند. در حال حاضر فقط توسط تسلا ارائه می شود ، پخش ویدئو و بازی با استقرار شبکه های 5G در سراسر جهان جنب و جوش خواهد داد – زیرا تأخیر کم پیش شرط تجربه کاربری همه جانبه بازی ها است – و ظهور وسایل نقلیه متصل. اطلاعیه های ارائه دهندگان میان افزار سرگرمی درجه یک خودرو ، مانند Cinemo و ACCESS ، نشان دهنده استقرار نصب شده عملکرد از سال 2021 است. تحقیقات ABI پیش بینی می کند که 20٪ از وسایل نقلیه با نمایشگرهای واحد واحد در اروپا این قابلیت ها در سال 2030 به نمایش در می آیند. نمایشگرهای واقعیت افزوده واقعیت افزوده در سال 2021 با مرسدس کلاس S 2021 آغاز به کار می کنند و باید در خودروهای لوکس همچنان به عنوان یک ویژگی برجسته باقی بمانند.

“نسل بعدی معماری پردازش محاسبات خودروی داخلی بر پایه شبکه ای یکپارچه و بهم پیوسته از پردازنده ها طراحی شده است که به منظور پشتیبانی بی خطر از یکدیگر طراحی شده اند. علاوه بر این ، وسایل نقلیه اتصال بیشتری خواهند داشت و محتوای ADAS یکپارچه تری در کابین خلبان دیجیتال دارند.” بزرا نتیجه گیری می کند.

این یافته ها از گزارش تجزیه و تحلیل برنامه ABI Research’s New Automotive Infotainment Architectures گرفته شده است. این گزارش بخشی از خدمات تحرک هوشمند و خودرویی شرکت است که شامل تحقیقات ، داده ها و ABI Insights است. گزارش تجزیه و تحلیل برنامه در حال تجزیه و تحلیل عمیق در مورد روند اصلی بازار و عوامل یک فناوری خاص است.

درباره تحقیقات ABI
تحقیقات ABI راهنمایی استراتژیک را برای چشم اندازها فراهم می کند ، و اطلاعات عملی را در مورد فن آوری های تحول آفرین که به طور چشمگیری در حال تغییر شکل صنایع ، اقتصاد و نیروی کار در سراسر جهان هستند ، ارائه می دهد. تیم جهانی تحلیلگران ABI Research اغلب سالها پیش از سایر شرکتهای مشاور فناوری ، مطالعات پیشگویی را منتشر می کنند و به مشتریان ما این قدرت را می دهند که از بازارها و رقبای خود جلوتر باشند.

تحقیقات ABI 1990 年关系。 我们 帮助 客户 创造 真实 的 业务 成果。

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ABI Research ، با ما +1.516.624.2500 در قاره آمریکا ، +44.203.326.0140 در این تماس بگیرید اروپا، +65.6592.0290 در آسیا و اقیانوسیه یا به سایت www.abiresearch.com مراجعه کنید.

اطلاعات تماس:
جهانی
دبورا پترارا
تلفن: +555616226 551+
[email protected]

منبع تحقیقات ABI

لینک های مربوطه

http://www.abiresearch.com