کمپین های گردشگری داخلی از بازیابی سفر ، محافظت از مشاغل پشتیبانی می کنند. FINN Partners Travel + Lifestyle گزارش جهانی پیش از روز جهانی جهانگردی را منتشر می کند

نیویورک، 26 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – پیش از روز جهانی جهانگردی در 27 سپتامبر، آژانس جهانی FINN Partners گزارش جدیدی منتشر کرده است – گردشگری داخلی – بهبود در خانه آغاز می شود. این گزارش 25 مورد از ابتکارات و خلاقانه ترین کمپین های جهان را نشان می دهد که نشان می دهد گردشگری داخلی چگونه به بازگشت مقصد تا بازگشت سفرهای بین المللی کمک می کند.

از آنجا که محدودیت های سفر در سراسر جهان همچنان در جریان است ، تأثیر همه گیری جهانی بر گردشگری و مهمان نوازی همچنان سنگین است. گردشگری داخلی سریعتر از جهانگردی بین المللی در حال بازگشت است و ثابت می شود که حیات حیاتی برای بهبود صنعت سفر جهانی است.

گردشگری داخلی – بازیابی از خانه آغاز می شود دارای ویژگی های ابتکاری گردشگری داخلی از سراسر جهان از جمله: کمپین “Sydney Playcation” New South Wales ، فرانسه # CetÉtéJeVisiteLaFrance (در این تابستان که من از آن بازدید می کنم) فرانسه) انگیزه ، هنگ کنگی ابتکار “تعطیلات در خانه” ، ایتالیا Bonus Vacanze (جایزه تعطیلات) ، مالتی طرح کوپن و بازدید از استاندارد صنعت “We’re Good To Go” انگلیس.

با توجه به اینکه قبل از کوید ، گردشگری داخلی در حال حاضر شش برابر بیشتر از جهانگردی بین المللی بود (UNWTO – درک گردشگری داخلی و استفاده از فرصت های آن ، سپتامبر 2020) ، مقاصد در سفرهای گردشگری داخلی که خلاقانه و چابک هستند ، دو برابر می شوند. این گزارش تجزیه و تحلیل می کند که چگونه مقصد حتی در این بحران فوق العاده الهام بخش بازگشت به سفر است.

دبی فلین، رهبر سفر جهانی سفر ، شرکای FINN نظر داد:

“در ماه های اخیر ، ما مجبور شده ایم اولویت های زندگی را دوباره تنظیم کنیم. اشتیاق به سفر و کاوش در همه ما ذاتی است و شکی نیست که سرگردانی درونی ما همان چیزی است که ما را به کشف یک بار دیگر سرزمین های خارج از کشور سوق می دهد. در این میان ، كشف كشورهای خود بیش از هر زمان دیگری برای محافظت از صنعت مسافرت مهم است. گردشگری داخلی – بازیابی از خانه آغاز می شود برخی از این فعالیتهای خلاقانه را برجسته می کند ، امیدوارم که آنها به ما الهام بخش باشند و روشنی را برای آینده روشن کنند. “

برای یک نسخه از گزارش “گردشگری داخلی – بازیابی در خانه آغاز می شود” از بازدید کنید: https://www.finnpartners.com/perspectives/blog/domestic-tourism-eo-recovery-starts-at-home.html

درباره FINN Partners، Inc.

FINN Partners که در سال 2011 بر اساس اصول اصلی نوآوری و مشارکت مشترک تأسیس شد ، در طول هشت سال بیش از چهار برابر رشد کرده است و به یکی از سریعترین رشد و توسعه آژانس های روابط عمومی در جهان تبدیل شده است. سرعت ثبت رکورد شرکت بازاریابی و ارتباطات با خدمات کامل نتیجه رشد ارگانیک و ادغام شرکت های جدید و افراد جدید در دنیای FINN از طریق یک فلسفه مشترک است. با تقریباً 800 متخصص ، FINN دسترسی و قابلیت های جهانی را در ایالات متحده برای مشتریان فراهم می کند ، اروپا، و آسیا. علاوه بر این ، FINN از طریق عضویت در شبکه جهانی PROI به مشتریان خود امکان دسترسی به آژانس های درجه یک در سراسر جهان را می دهد. دفتر مرکزی آن در نیویورک، سایر دفاتر FINN در واقع شده اند بوستون، شیکاگو، دیترویت، هنگ کنگ، فورت لودردیل، فرانکفورت، اورشلیم، لندن، لس آنجلس، مونیخ، نشویل، پاریس، پورتلند، سانفرانسیسکو، سیاتل، شانگهای، سنگاپور و ایالت واشنگتن. ما را در finnpartners.com پیدا کنید و ما را در توییتر و اینستاگرام درfinnpartners دنبال کنید.

SOURCE FINN همکاران

لینک های مربوطه

https://www.finnpartners.com/