گزارش بازار جهانی قطار و قطعات (2020 تا 2030)

DUBLIN، 7 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “قطار و مonلفه های گزارش بازار جهانی 2020-30: تأثیر Covid 19 و بازیابی” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

این گزارش به دلیل استنتاج COVID-19 اطلاعات مهمی را که برای ارزیابی بازار جهانی قطار و اجزا لازم است ، به استراتژیست ها ، بازاریابان و مدیریت ارشد ارائه می دهد.

انتظار می رود بازار جهانی قطار و قطعه از کاهش یابد 211.4 میلیارد دلار در سال 2019 به 207 میلیارد دلار در سال 2020 با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) -2.1٪. این کاهش عمدتا به دلیل کندی اقتصادی در کشورها به دلیل شیوع COVID-19 و اقدامات مهار آن است. انتظار می رود بازار از سال 2021 با رشد 9 درصدی CAGR بهبود یابد و رشد کند 256.7 میلیارد دلار در سال 2023

دلایل خرید

  • با جامع ترین گزارش موجود در این بازار که بیش از 50 منطقه جغرافیایی را پوشش می دهد ، دیدگاهی جهانی به دست آورید.
  • بفهمید که چگونه بازار توسط ویروس کرونا تحت تأثیر قرار گرفته و چگونه ممکن است با کاهش اثر ویروس ظهور و رشد کند.
  • استراتژی های منطقه ای و کشوری را بر اساس داده ها و تجزیه و تحلیل های محلی ایجاد کنید.
  • بخشهای رشد را برای سرمایه گذاری مشخص کنید.
  • با استفاده از داده های پیش بینی و محرک ها و روندهای شکل دهنده بازار ، از رقبا پیشی بگیرید.
  • مشتریان را بر اساس آخرین یافته های تحقیقات بازار درک کنید.
  • عملکرد معیار در برابر رقبای اصلی.
  • از روابط بین مجموعه داده های کلیدی برای استراتژی سازی برتر استفاده کنید.
  • مناسب برای پشتیبانی از ارائه های داخلی و خارجی با داده ها و تجزیه و تحلیل با کیفیت بالا و قابل اعتماد
  • گزارش با آخرین داده ها به روز می شود و ظرف 3 روز کاری پس از سفارش به شما تحویل داده می شود.

بزرگترین و سریعترین رشد قطار و اجزای سازنده کجاست؟ ارتباط بازار با اقتصاد کلی ، جمعیت و سایر بازارهای مشابه چگونه است؟ چه نیروهایی بازار را به سمت جلو شکل می دهند؟ گزارش بازار جهانی Train and Components به همه این س questionsالات و بسیاری دیگر پاسخ می دهد.

این گزارش شامل ویژگی های بازار ، اندازه و رشد ، تقسیم بندی ، تقسیمات منطقه ای و کشوری ، فضای رقابتی ، سهم بازار ، روندها و استراتژی های این بازار است. این ردیابی رشد تاریخی و پیش بینی بازار توسط جغرافیا است. این بازار را در متن بازار گسترده تر قطار و اجزا قرار می دهد و آن را با بازارهای دیگر مقایسه می کند.

  • بخش مشخصات بازار در این گزارش ، بازار را تعریف و توضیح می دهد.
  • بخش اندازه بازار ، اندازه بازار (دلار b) را شامل می شود که هم رشد تاریخی بازار ، تأثیر ویروس COVID-19 و هم پیش بینی بهبود آن را پوشش می دهد.
  • تقسیم بندی بازار ، بازار را به زیر بازارها تبدیل می کند.
  • در بخش تجزیه منطقه ای و کشوری تجزیه و تحلیل بازار هر جغرافیا و اندازه بازار بر اساس جغرافیا ارائه می شود و رشد تاریخی و پیش بینی آنها را مقایسه می کند. این مسیر تأثیر و بازیابی COVID-19 را برای همه مناطق ، کشورهای مهم توسعه یافته و بازارهای بزرگ در حال ظهور پوشش می دهد.
  • چشم انداز رقابتی توصیف ماهیت رقابتی بازار ، سهم بازار و توصیف شرکت های پیشرو را ارائه می دهد. معاملات اصلی مالی که در سالهای اخیر بازار را شکل داده اند مشخص می شوند.
  • بخش روندها و استراتژی ها ، شکل بازار را هنگام خروج از بحران تحلیل می کند و نشان می دهد که چگونه شرکت ها می توانند با بهبود بازار رشد کنند.
  • بخش بازار قطار و اجزا این گزارش را ارائه می دهد. این بازار از نظر اندازه و رشد ، تاریخی و پیش بینی بازار قطار و اجزا را با سایر بخشهای بازار حمل و نقل مقایسه می کند. این نسبت تولید ناخالص داخلی ، هزینه سرانه ، مقایسه شاخص و قطار را تجزیه و تحلیل می کند.

بازار قطار و اجزا شامل فروش قطارها و اجزا توسط نهادها (سازمان ها ، بازرگانان و مشارکت های انحصاری) است که لوکوموتیوها ، قاب ها و قطعات لوکوموتیو ، ماشین آلات راه آهن ، خیابان و حمل و نقل سریع و تجهیزات اتومبیل را برای کار در ریل های باری تولید و بازسازی می کند. و خدمات مسافرتی و / یا لایه های ریلی ، توزیع کننده های بالاست ، تجهیزات تعدیل ریل و سایر تجهیزات نگهداری مسیر ریلی.

اروپای غربی بزرگترین منطقه در بازار قطار و اجزا global جهانی بود که 41٪ از بازار را در سال 2019 به خود اختصاص داد. آسیا و اقیانوسیه دومین منطقه بزرگ بود که 38٪ از بازار جهانی قطار و اجزا را در اختیار داشت. آفریقا کوچکترین منطقه در بازار جهانی قطار و قطعات بود.

تولیدکنندگان قطار و اجزا both هر دو فناوری AR و VR را اجرا می کنند تا شرکت های سازنده قطار را قادر به ارزیابی عملکرد اجزا و شناسایی و به حداقل رساندن نقص سریعتر کنند ، در نتیجه تولید کنندگان را قادر می سازد تا هزینه های عملیاتی را کاهش دهند. در حالی که AR یک تلفیق واقعی اطلاعات دیجیتالی با محیط کاربر است ، VR یک محیط سه بعدی و رایانه ای است که قابل کاوش و تعامل است.

هر دو این فن آوری ها تولیدکنندگان قطار و قطعات را برای تسریع و بهینه سازی تولید خود و به حداقل رساندن هزینه ها تسهیل می کنند. به عنوان مثال ، در سال 2016 ، شرکت حمل و نقل Keolis Commuter Services عینک های هوشمندی را به کار برد که از فناوری AR برای ارتباط کارکنان حوزه در محل نگهداری و تکنسین ها در مقر استفاده می کند. این راه حل برای کاهش زمان نگهداری و هزینه ها ، تصاویر را از طریق عینک بین دو نقطه منتقل می کند. به همین ترتیب ، بمباردیر ، تولید کننده قطارها و هواپیماها ، از فناوری VR برای ایجاد یک مدل سه بعدی از قطعات ریلی خود و آزمایش کارآیی و عملکرد قطعه استفاده می کند.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. خلاصه اجرایی

2. گزارش ساختار

3. ویژگی های بازار قطار و اجزا
3.1 تعریف بازار
3.2 تقسیم بندی های کلیدی

4. قطار و تجزیه و تحلیل محصولات بازار
4.1 محصولات / خدمات پیشرو
4.2 ویژگی های اصلی و تمایز
4.3 محصولات توسعه

5. زنجیره تأمین بازار قطارها و قطعات
5.1 زنجیره تامین
5.2 توزیع
5.3 مشتریان نهایی

6. اطلاعات مشتری در بازار قطار و قطعات
6.1 تنظیمات مشتری
6.2 پایان استفاده از اندازه و رشد بازار

7. روندها و استراتژی های بازار قطار و م Marketلفه ها

8. قطار و اجزا Size اندازه و رشد بازار
8.1 اندازه بازار
8.2 رشد بازار تاریخی ، ارزش (میلیارد دلار)
8.2.1. رانندگان بازار
8.2.2. محدودیت های موجود در بازار
8.3 پیش بینی رشد بازار ، ارزش (میلیارد دلار)
8.3.1. رانندگان بازار
8.3.2. محدودیت های موجود در بازار

9. تحلیل منطقه ای بازار قطار و مonلفه ها
9.1 بازار جهانی قطار و قطعات ، 2019 ، بر اساس منطقه ، ارزش (میلیارد دلار)
9.2 بازار جهانی قطار و قطعات ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، تاریخی و پیش بینی ، بر اساس منطقه
9.3 بازار جهانی قطار و قطعات ، مقایسه و سهم بازار ، بر اساس منطقه

10. قطعه بندی بازار قطارها و قطعات
10.1 بازار جهانی قطار و قطعات ، تقسیم بندی بر اساس نوع ، تاریخی و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار

11. بخشهای بازار قطار و قطعات
11.1 تولید جهانی قطعات و لوازم جانبی برای بازار وسایل نقلیه ریلی ، تقسیم بندی براساس نوع ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، ارزش (میلیارد دلار) – Train Motors؛ چرخ های قطار؛ درب های قطار بوگی های قطار؛ سیستم ترمز قطار؛ سایر – ساخت قطعات و لوازم جانبی برای وسایل نقلیه راه آهن

12. معیارهای بازار قطار و م Compلفه ها
12.1 اندازه بازار و قطارها ، درصد تولید ناخالص داخلی ، 2015-2023 ، جهانی
12.2 سرانه متوسط ​​هزینه قطار و اجزای بازار ، 2015-2023 ، جهانی

13. بازار قطارها و اجزای آسیا-اقیانوسیه

14. بازار قطارها و قطعات اروپای غربی

15. بازار قطارها و قطعات اروپای شرقی

16. بازار قطار و اجزای آمریکای شمالی

17. بازار قطار و قطعات آمریکای جنوبی

18. بازار قطارها و قطعات خاورمیانه

19. بازار قطارها و قطعات آفریقا

20. منظره رقابتی بازار قطار و قطعات
20.1 بررسی اجمالی بازار رقابتی
20.2 سهم بازار
20.3 نمایه های شرکت
20.3.1 CRRC
20.3.1.1. درباره شرکت
20.3.1.2. محصولات و خدمات
20.3.1.3. استراتژی
20.3.1.4. عملکرد مالی
20.3.2. زیمنس
20.3.2.1. درباره شرکت
20.3.2.2. محصولات و خدمات
20.3.2.3. استراتژی
20.3.2.4. عملکرد مالی
20.3.3. آلستوم
20.3.3.1. درباره شرکت
20.3.3.2. محصولات و خدمات
20.3.3.3. استراتژی
20.3.3.4. عملکرد مالی
20.3.4. بمباردیر
20.3.4.1. درباره شرکت
20.3.4.2. محصولات و خدمات
20.3.4.3. استراتژی
20.3.4.4. عملکرد مالی
20.3.5. حمل و نقل جنرال الکتریک
20.3.5.1. درباره شرکت
20.3.5.2. محصولات و خدمات
20.3.5.3. استراتژی
20.3.5.4. عملکرد مالی

21. عمده ادغام ها و ادغام ها در بازار قطار و قطعات

22. پیشینه بازار: بازار حمل و نقل
22.1 مشخصات بازار حمل و نقل
22.2 پیش بینی و پیش بینی بازار حمل و نقل ، 2015-2019 ، رشد 2023F ، 2025F ، 2030F ، بر اساس بخش ، ارزش (میلیارد دلار) ، جهانی
22.3 بازار حمل و نقل جهانی ، 2019 ، بر اساس منطقه ، ارزش (میلیارد دلار)
22.4 بازار حمل و نقل جهانی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، تاریخی و پیش بینی ، براساس منطقه
22.5 بازار حمل و نقل جهانی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، تقسیم بندی بر اساس نوع ، ارزش (میلیارد دلار)

23. توصیه ها
23.1 بازار جهانی قطار و قطعات در سال 2023- کشورهای رشد
23.2 بازار جهانی قطار و قطعات در سال 2023- بخشهای رشد
23.3 بازار جهانی قطار و قطعات در سال 2023- استراتژی های رشد

24. ضمیمه
24.1 NAICS تعاریف صنعت در این گزارش آمده است
24.2 مخفف ها
24.3 ارزها
24.4 س Researchالات تحقیق
24.5 درباره ناشر

25. حق چاپ و سلب مسئولیت

شرکت های ذکر شده

  • CRRC
  • زیمنس
  • آلستوم
  • بمباردیر
  • حمل و نقل جنرال الکتریک

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/sg0mpf مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com