گزارش جهانی و چینی OEM ADAS / AD Industry Chain Report 2020

DUBLIN، 2 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “ADAS / AD Industry Chain Report، 2020 – OEMs” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

راه اندازی پی در پی مدل های L2 در مارکو برنامه خارجی برای تولید انبوه مدلهای L4 زودتر از چین

I. مدل های L2 / L2 + به طور متوالی در بازار موجود است

با گذشت سالها از رشد سریع ، OEM های اصلی سیستم های L2 ADAS را ایجاد کرده و عملکردهای مربوطه را ارتقا داده اند ، وسایل نقلیه خود را به قابلیت های اصلی مجهز کرده اند ، از جمله ACC ، کمک نگهدارنده خط (LKA) / کمک مرکز محور (LCA) ، فرمان فعال (با تأیید راننده) و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی ، با سرعت. تلفیق عمیق این قابلیت ها برای تولید انبوه ضروری است.

که در چین، میزان نصب L2 ADAS در چهار ماه اول سال 2020 10.6 درصد بود که 5.4 درصد بیشتر از سال 2019 بود. چین در توسعه فناوری ADAS / AD به موفقیت اولیه دست یافته است. مارک های خارجی مانند ولوو و تویوتا و مارک های جدید داخلی مانند Lynk & Co ، WEY ، Geometry و EXEED در نصب جلوتر هستند.

دوم L3 منتظر مشوق های سیاسی است

  • رانندگی خودکار L3 به دلیل فناوری و مقررات مورد چالش قرار می گیرد. OEM ها نگرش های مختلفی نسبت به آن دارند:
  • کره جنوبی اولین کسی است که استانداردهای L3 را منتشر کرده است: انتظار می رود هیوندای در بازار پیشرفت کند.
  • اروپا و ایالات متحده هنوز سیاست های خود را شل نکرده اند: آئودی سرعت تجاری سازی L3 را کند می کند.
  • چین سیاست هنوز نامشخص است اما شرکت های نصب شده آن را خواستار می شوند: GAC و Changan Automobile از قبل آماده تولید انبوه شده اند. جیلی و چری در هر زمان پیگیری می کنند.

راه حل های L3 منتشر شده با LiDAR و نقشه HD ، امکان فرمان پذیری فرمان در حالت های بزرگراه ها و جاده های سریع شهر را فراهم می کنند اما به شرایط خوب جاده ای ، به عنوان مثال ، خطوط تقسیم جاده فیزیکی و خطوط روشن نیاز دارند.

III برنامه خارجی برای تولید انبوه مدلهای L4 زودتر از آن است چین

  • OEM های اروپایی و آمریکایی در توسعه L4 از دیگران جلوتر هستند. مرسدس بنز و جنرال موتورز پروژه های آزمایشی L4 را انجام داده اند. BWM ، VW و آئودی از برنامه های اجرایی با جزئیات رونمایی کرده اند.
  • OEM های کره ای و ژاپنی به دنبال همکاری های خارجی برای راه اندازی سریعتر L4 هستند. به عنوان مثال می توان به همکاری هیوندای با Pony.ai و همکاری هوندا با GM Cruise اشاره کرد. تویوتا در ابتدا قصد داشت L4 را در بازار عرضه کند توکیو بازی های المپیک 2020 اما همه گیر COVID-19 این طرح را نامشخص می کند.
  • OEM های چینی L4 را یک برنامه بلند مدت می دانند. فقط تعداد کمی از آنها مانند Changan Automobile و FAW Hongqi در حال آزمایش L4 هستند.

در اواخر ژوئن 2020، ولوو و ویمو اعلام کردند که ویمو می شود شریک جهانی منحصر به فرد L4 برای ولوو. ولوو از فناوری رانندگی مستقل Waymo برای ساخت رباتکسی برقی و تجهیز دو مارک فرعی Polestar و Lynk & Co. استفاده خواهد کرد. با کمک Waymo ، ولوو امیدوار است که یکی از اولین افراد در کمپ L4 باشد.

در سال 2020 ، زنگوله های رانندگی مستقل سرمایه های عظیمی را تضمین می کنند و باعث می شود که خودروسازان بیشتر بازار را به دست بگیرند. تولیدکنندگان رده سوم یا چهارم خودرو با سرعت بیشتری ورشکست می شوند. موانع فنی فوق العاده بالا در رانندگی خودمختار ، بقا را در بین OEM ها تقویت می کند.

عناوین اصلی پوشش داده شده

1 ADAS و ساختار سیستم رانندگی خودمختار
1.1 ساختار سیستم
1.1.1 معماری سیستم ADAS
1.1.2 تکامل ویژگی های ADAS
1.1.3 تکامل معماری سیستم ADAS و اجزای اصلی
1.1.4 V2X
1.2 استانداردها و مقررات
1.2.1 سطح سیستم رانندگی مستقل جهانی
1.2.2 چین سطح سیستم رانندگی خودمختار
1.2.3 چین جدول زمانی ADAS و رانندگی خودمختار
1.2.4 امتیاز ایمنی خودرو باعث توسعه فناوری ADAS می شود
1.3 سیاست
1.3.1 ایالات متحده
1.3.2 کره جنوبی
1.3.3 چین
1.4 اندازه بازار و نرخ نصب
1.4.1 جهانی
1.4.2 چین

2 ADAM جهانی و طرح رانندگی مستقل
2.1 مسیر توسعه و برنامه
چیدمان سیستم 2.2 L2
2.2.1 توابع و راه حل ها
2.2.2 بازار (چین)
2.3 طرح بندی سیستم L3
2.4 طرح سیستم L4
2.5 شریک

3 روند توسعه جهانی OEM ADAS و رانندگی خودمختار
3.1 بازار
3.2 سناریوهای کاربردی
3.3 پیکربندی خودرو
3.4 فرم های خودرو
3.5 مسیر توسعه

4 نصب شده اروپا و در ADAS / رانندگی خودمختار
4.1 مرسدس بنز
4.1.1 استراتژی CASE دایملر
4.1.2 دوره توسعه ویژگی های ADAS
4.1.3 مسیر توسعه رانندگی مستقل
4.1.4ADAS / AD سیستم
4.1.5 نقاط عطف آزمون جاده رانندگی مستقل
4.1.6 شرکای رانندگی خودمختار
4.1.7 طرح رانندگی مستقل در 2019-2020
4.2 BMW
4.3 فولکس واگن
4.4 آئودی
4.5 جنرال موتور
4.6 ولوو
4.7 فورد
4.8 تسلا

5 نصب شده ژاپنی و کره جنوبی در ADAS / رانندگی خودمختار
5.1 هیوندای
5.1.1 استراتژی تحرک
5.1.2 تکامل رانندگی مستقل
5.1.3 سیستم ADAS
5.1.4 آزمون جاده رانندگی خودمختار
5.1.5 شرکای رانندگی خودمختار
5.1.6 چشم انداز تحرک شهر آینده
5.1.7 فناوری رانندگی خودمختار
5.1.8 طرح رانندگی مستقل در 2019-2020
5.2 تویوتا
5.3 هوندا
5.4 نیسان

6 نصب شده چینی در ADAS / رانندگی خودمختار
6.1 اتومبیل چانگان
6.1.1 استراتژی هوشمند
6.1.2 دوره توسعه رانندگی مستقل
6.1.3 نقشه راه رانندگی خودمختار
6.1.4 سیستم ADAS / AD
6.1.5 آزمون رانندگی خودمختار
6.1.6 فن آوری های اصلی برای ADAS و رانندگی خودمختار
6.1.7 ADAS و شرکای رانندگی خودمختار
6.1.8 طرح رانندگی مستقل در 2019-2020
6.2 موتور بزرگ دیوار
6.3 BYD
6.4 FAW
6.5 جیلی
6.6 GAC
6.7 BAIC BJEV
6.8 SAIC
6.9 چری
6.10 موتور دانگ فنگ

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/pekxqj مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com