گسترش کارخانه رودخانه فورد فورد افزایش علاقه مصرف کننده به وسایل نقلیه الکتریکی را نشان می دهد

CLEVELAND، 18 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – برای بسیاری از رانندگان ، هیچ چیز به اندازه یک وانت بزرگ که در زیر بزرگراه قرار دارد ، “آمریکایی” نیست. با این حال ، برای دیگران این مسئله مشکل ساز است ، زیرا کامیون های وانت بسیار کم مصرف تر از سایر وسایل نقلیه هستند – چیزی در مورد اثر کربن تولید شده توسط همه این کامیون ها نیست.

بنابراین ، اعلامیه اخیر شرکت فورد موتور مبنی بر گسترش شهرت خود رودخانه سرخ کارخانه ساخت وانت های F-150 با انرژی الکتریکی تا سال 2022 موسیقی مورد توجه علاقه مندان به کامیون ها و دوستداران محیط زیست خواهد بود.

در واقع ، این اعلامیه منعکس کننده دو روند تا حدودی متناقض و در عین حال آمریکایی است. تقاضا برای کامیون های وانت ، SUV ها و سایر وسایل نقلیه بزرگ همچنان افزایش می یابد زیرا آمریکایی ها به دنبال خودروهایی هستند که بار و ظرفیت حمل بیشتری داشته باشند ، صندلی های رانندگان بالاتر که دید بهتر دارند و سوابق ایمنی بهتر در برخوردها وجود دارد. اما ، با توجه به مزایای مصرف کنندگان ، علاقه به وسایل نقلیه الکتریکی نیز افزایش یافته است. علاوه بر عوامل محیطی – وسایل نقلیه الکتریکی تولید کربن و آلاینده نمی کنند و می توانند از طریق منابع انرژی تجدیدپذیر تأمین شوند (در برخی موارد) – مزایای اقتصادی قطعی برای وسایل نقلیه الکتریکی نیز وجود دارد – بسیاری از رانندگان از اینکه هرگز مجبور نیستند کیف پول خود را تخلیه کنند ، تأکید می کنند پر شدن در پمپ!

از آنجا که انتظار می رود تقاضا برای اتومبیل های الکتریکی افزایش یابد ، فورد پیش بینی می کند که دارندگان کامیون – که به وفادار به برند معروف شناخته می شوند – با سختی بسیار کمتری می توانند وفاداری خود را به وانت های الکتریکی تغییر دهند.

برای اطلاعات بیشتر و بحث درباره فرصت ها ، به مجموعه گسترده تحقیقات خارج از قفسه گروه Freedonia مراجعه کنید که شامل مواردی است که به زودی منتشر می شود. چشم انداز وسایل نقلیه موتوری جهانی، همچنین موتور سیکلت های جهانی، اتوبوس های جهانی. گزارشات کانونی مرتبط شامل این موارد است وسایل نقلیه موتوری: ایالات متحده، وسایل نقلیه سبک هیبریدی و الکتریکی: ایالات متحده، دوچرخه: ایالات متحده، و کامیون ها و اتوبوس های سنگین و متوسط. تحقیقات سفارشی Freedonia همچنین برای س questionsالاتی که به هوش بازار متناسب نیاز دارند در دسترس است.

درباره گروه Freedonia – گروه Freedonia ، یک بخش از MarketResearch.com ، یک شرکت تحقیقاتی بین المللی پیشرو است که سالانه بیش از 100 مطالعه منتشر می کند. از سال 1985 ما تحقیقاتی را درمورد مشتریان مختلف از مجامع جهانی تا شرکتهای مشاوره یک نفره ارائه داده ایم. بیش از 90٪ شرکت های صنعتی در Fortune 500 برای کمک به برنامه ریزی استراتژیک خود از تحقیقات گروه Freedonia استفاده می کنند. هر مطالعه شامل تجزیه و تحلیل و پیش بینی محصول و بازار ، بحث های عمیق در مورد روندهای مهم صنعت و اطلاعات سهم بازار است. مطالعات را می توان در سایت www.freedoniagroup.com خریداری کرد و همچنین در سایت های www.marketresearch.com و www.profound.com نیز در دسترس است.

تماس با مطبوعات:
کورین گنگلوف
+1 440.842.2400
[email protected]

منبع گروه Freedonia

لینک های مربوطه

https://www.freedoniagroup.com