13.9 میلیارد دلار ارزیابی بازار سپر حرارتی خودرو 2020-2025: COVID-19 به روز شده است

DUBLIN، 1 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – “بازار سپر حرارتی خودرو با کاربرد (موتور ، اگزوز ، زیر کاپوت ، زیر شاسی ، توربوشارژر) ، محصول (یک پوسته ، دو پوسته ، ساندویچ) ، عملکرد (صوتی ، غیر آکوستیک) ، مواد ، خودرو نوع ، EV و منطقه – گزارش پیش بینی جهانی تا سال 2025 “به گزارش اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود بازار جهانی سپر حرارتی خودرو به این بازار برسد 13.9 میلیارد دلار تا سال 2025 از 11.7 میلیارد دلار در سال 2020 ، با نرخ CAGR 3.4٪. برخی از بازیگران اصلی در بازار سپر حرارتی خودرو عبارتند از Dana Incorporated (ایالات متحده) ، Morgan Advanced Materials (انگلستان) ، Autoneum (سوئیس) ، ElringKlinger AG (آلمان) ، Lydall Inc. (انگلستان) ، Carcoustics (آلمان) ، و UGN Inc (ایالات متحده).

پیشرفت های روزافزون در فناوری های پیشرفته خودرو برای تأمین تقاضای سپر حرارتی خودرو.

OEM ها به سپرهای حرارتی سبک ، بدون آلاینده و مقرون به صرفه نیاز دارند که برای اجزای مختلف تولید کننده گرما در خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. مواد مورد استفاده در ساخت سپرهای حرارتی آلومینیوم ، الیاف نایلون و سرامیک است. این مواد برای پاسخگویی به تقاضای زیاد OEM ها باید سبک و چند منظوره باشند.

به عنوان مثال ، شرکت Dana Holding در حال استفاده از خاصیت خنک کنندگی آلومینیوم برای ترکیب آن به عنوان صفحات خنک کننده است که انتقال حرارت سوئیچ های دو قطبی ترانزیستور دروازه عایق (IGBT) را افزایش می دهد. این محافظ های حرارتی از راه حل های سبک ، قابل بازیافت و مقرون به صرفه بوده و توانایی انتقال حرارت و خنک کنندگی بالایی را دارند. سپرهای حرارتی بسیار مهندسی شده از طریق یک فرآیند فیبر تزریق چرخشی تولید می شوند که وزن سپر حرارتی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و عملکرد صوتی را افزایش می دهد.

پیش بینی می شود سپر حرارتی سیستم اگزوز بزرگترین کاربرد سپر حرارتی در سال 2020 باشد.

سپر حرارتی سیستم اگزوز گرما را در سیستم اگزوز خودرو حفظ کرده و به عنوان یک مانع حرارتی برای اجزای اگزوز عمل می کند. محافظ های حرارتی سیستم اگزوز در صدا خفه کن ، منیفولد اگزوز ، مبدل کاتالیزوری و لوله تخلیه اگزوز استفاده می شود. این محافظ های حرارتی می توانند 70٪ از گرمای تابش شده از سیستم اگزوز را کاهش دهند. اکثر وسایل نقلیه مجهز به سپر حرارتی سیستم اگزوز هستند تا میزان گرمای تابش شده توسط سیستم اگزوز را کاهش دهند و از سایر قطعات خودرو محافظت کنند.

تولید بیشتر اتومبیل های سواری در آسیا و اقیانوسیه کشورهایی مانند چین، هند، و ژاپن در حال رشد است. همچنین ، دولت های چندین کشور در منطقه ، دستورالعمل های ایمنی را برای جلوگیری از حوادثی که ممکن است به دلیل مقدار زیادی گرمای تولید شده توسط موتورهای خودرو رخ دهد ، تعیین کرده اند. علاوه بر این ، استفاده از محافظ های حرارتی می تواند بازده سوخت خودروها را افزایش دهد. این وظایف منجر به رشد قطعات پیشرفته الکتریکی و الکترونیکی در وسایل نقلیه شده است ، که به نوبه خود ، تقاضا برای سپرهای حرارتی خودرو را افزایش داده است. علاوه بر این ، افزایش تقاضا برای وسایل نقلیه لوکس همچنین به بازار سپر حرارتی خودرو دامن می زند.

بر اساس برآورد ، بخش صوتی بزرگترین بازار سپر حرارتی خودرو است.

محافظ های حرارتی صوتی صدا و صدا را در محفظه موتور ، تونل انتقال نیرو و برجستگی از بین می برد. علاوه بر این ، اینها قابل شکل گیری گرمازا هستند و میزان انتشار کمتری دارند. این مواد از مواد جاذب ساخته شده اند که به طور کلی در میان فوم با انبساط بالا ، الیاف پلی استر ، الیاف شیشه ، پشم سنگ ، پنبه و پوشش فلزی یا فویل قرار دارند. به عنوان مثال ، Victor Reinz از Dana Incorporated یک محافظ محافظ صوتی حرارتی است. این از اجزای وسیله نقلیه در برابر گرمای خروجی موتور محافظت می کند و اجزای اگزوز را عایق بندی می کند. این باعث افزایش کارایی ، استفاده از سوخت و عملکرد خودرو می شود.

سپرهای حرارتی صوتی برای زیر بدنه جز component جدایی ناپذیر سیستم زیر بدنه به حساب می آیند و راه حل های عملکرد حرارتی بالا را ارائه می دهند. این حتی به بهبود آیرودینامیک زیر بدنه کمک می کند. همچنین با ترکیب آنها با یک جاذب صدا از موانع با فرکانس بالا محافظت موثری ایجاد می کند. این مزایا بازار سپر حرارتی صوتی را هدایت می کند.

اروپا پیش بینی می شود دومین بازار بزرگ سپر حرارتی خودرو در دوره پیش بینی باشد.

رشد بازار سپر حرارتی خودرو در اروپا می توان به پیشرفت های فن آوری انجام شده در صنعت نسبت داد ، مانند کامیون های لجستیکی با تحرک بالا برای قابلیت های پیشرفته آنها. اروپا دارای مقررات دقیق آلایندگی برای مقابله با افزایش سطح انتشار است. به گفته کارشناسان ، مقررات دقیق آلایندگی در اروپا تولید کنندگان خودروهای سواری و خودروهای تجاری در سال 2020 یک چالش بزرگ خواهد بود.

دستورات دولت برای افزایش بهره وری سوخت وسایل نقلیه و استفاده از ویژگی های ایمنی پیشرفته منجر به رشد بازار سپر حرارتی خودرو شده است. اروپا خانه تولیدکنندگان برجسته ای مانند رنو ، فولکس واگن ، بی ام و و دایملر AG است. شاهد تقاضای روزافزونی برای LCV های مجهز به قطعات پیشرفته الکتریکی و الکترونیکی بوده است. رشد بازار همچنین با حضور تولیدکنندگان سپر حرارتی خودرو مانند ElringKlinger ، Lydall ، Carcoustics و Morgan Advanced Materials انجام می شود.

عناوین اصلی پوشش داده شده

1. معرفی

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرایی
3.1 تأثیر Pre-COVID-19 و Post-COVID-19 بر بازار سپر حرارت خودرو
3.2 تأثیر COVID-19 در بازار سپر حرارتی خودرو

4 بینش برتر
4.1 بازار سپر حرارتی خودرو با رشد قابل توجهی در دوره پیش بینی (2020-2025) رشد می کند
4.2 آسیا و اقیانوسیه در سال 2020 پیشگام بازار جهانی سپر حرارتی خودرو است
4.3 بازار سپر حرارتی خودرو ، براساس نوع خودرو و نوع ماده
4.4 بازار سپر حرارتی خودرو ، توسط برنامه کاربردی
4.5 بازار حرارت سپر خودرو ، براساس عملکرد
4.6 بازار سپر حرارتی خودرو ، براساس نوع ماده
4.7 بازار سپر حرارتی خودرو ، براساس نوع محصول
4.8 بازار سپر حرارتی خودرو ، براساس نوع خودرو
4.9 بازار سپر حرارتی خودرو ، براساس نوع خودروی الکتریکی

5 بررسی اجمالی بازار
5.1 مقدمه
5.2 داده های عملیاتی
5.3 دینامیک بازار
5.3.1 رانندگان
5.3.1.1 تمرکز در حال رشد بر روی استانداردهای سبک وزن و بهره وری سوخت
5.3.1.2 افزایش در قطعات الکترونیکی و الکترونیکی در وسایل نقلیه
5.3.2 محدودیت ها
5.3.2.1 محدودیت در وسایل نقلیه یخی توسط کشورهای بزرگ
5.3.3 فرصت ها
5.3.3.1 استانداردهای دولتی مربوط به اجزا و ساختارها
5.3.3.2 رشد در فن آوری های پیشرفته
5.3.3.3 افزایش تقاضا برای وسایل نقلیه الکتریکی
5.3.4 چالش ها
5.3.4.1 هزینه بالای خودرو
5.3.4.2 افزایش وزن خودرو
5.3.5 تأثیر پویایی بازار
5.4 تجزیه و تحلیل قیمت
5.5 از موارد استفاده کنید
5.5.1 Autoneum: باتری فوق العاده خاموش
5.5.2 مواد پیشرفته مورگان: مدیریت حرارتی Ev
5.5.2.1 محافظت از سلول-سلول
5.5.2.2 محافظت از ماژول-ماژول
5.5.2.3 سطح حفاظت از بسته
5.6 درآمد از دست رفته: فرصت هایی برای تولیدکنندگان سپر حرارتی خودرو
5.7 رشد بازار رانندگی تغییر درآمد

6 روند صنعت
6.1 مقدمه
6.2 تحلیل زنجیره ارزش
6.3 باربران پنج نیرو
6.4 تجزیه و تحلیل شاخص کلان
6.4.1 رشد بازار سپر حرارت خودرو
تولید ناخالص داخلی 6.4.2 (میلیارد دلار)
6.4.3 GNI سرانه ، روش اطلس (دلار آمریکا)
6.4.4 تولید ناخالص داخلی سرانه PPP (USD)
6.4.5 شاخص های کلان تأثیرگذار بر بازار سپر حرارتی خودرو ، 3 کشور برتر
6.4.5.1 آلمان
6.4.5.2 ایالات متحده
6.4.5.3 چین

7 تأثیر COVID-19
7.1 مقدمه ای بر COVID-19
7.2 ارزیابی سلامت COVID-19
7.3 ارزیابی اقتصادی COVID-19
7.3.1 سناریوها از نظر بهبود اقتصاد جهانی
7.4 تأثیر بر صنعت جهانی خودرو
7.4.1 تأثیر در بازار جهانی سپر حرارتی خودرو
7.5 بازار حرارت اتومبیل ، سناریوها (2020-2025)
7.5.1 محتمل ترین سناریو
7.5.2 سناریوی خوش بینانه
7.5.3 سناریوی بدبینانه

8 بازار سپر حرارتی خودرو ، بر اساس نوع محصول
8.1 مقدمه
8.2 داده عملیاتی
8.3 روش تحقیق
8.4 فرضیات
8.5 تک پوسته
8.6 دو پوسته
8.7 ساندویچ
8.8 رهبران بازار

9 بازار سپر حرارتی خودرو ، توسط برنامه کاربردی
9.1 مقدمه
9.2 داده عملیاتی
9.3 روش تحقیق
9.4 فرضیات
9.5 سیستم اگزوز Heat Shield
9.6 توربوشارژر Heat Shield
9.7 زیر محافظ حرارتی Bonnet
9.8 محافظ حرارتی محفظه موتور
9.9 سپر حرارتی زیر شاسی
9.10 رهبران بازار

10 بازار سپر حرارتی خودرو ، براساس عملکرد
10.1 مقدمه
10.2 داده عملیاتی
10.3 روش تحقیق
10.4 فرضیات
10.5 آکوستیک
10.6 غیر آکوستیک
10.7 رهبران بازار

11 بازار سپر حرارتی خودرو ، براساس نوع ماده
11.1 مقدمه
11.2 داده عملیاتی
11.3 روش تحقیق
11.4 فرضیات
11.5 فلزی
11.6 غیر فلزی
11.7 رهبران بازار

12 بازار سپر حرارتی خودرو ، براساس نوع خودرو
12.1 مقدمه
12.2 داده عملیاتی
12.3 روش تحقیق
12.4 فرضیات
12.5 اتومبیل مسافری
12.6 وسیله نقلیه تجاری سبک
12.7 وسیله نقلیه تجاری سنگین
12.8 رهبران بازار

13 بازار سپر حرارتی خودرو ، براساس نوع خودروی الکتریکی
13.1 مقدمه
13.2 روش تحقیق
13.3 فرضیات
13.4 وسیله نقلیه الکتریکی باتری (BEV)
13.5 وسیله نقلیه الکتریکی هیبریدی (HEV)
13.6 وسیله نقلیه الکتریکی هیبریدی پلاگین (PHEV)
13.7 وسیله نقلیه الکتریکی سلول سوختی (FCEV)
13.8 رهبران بازار

14 بازار سپر حرارتی خودرو ، بر اساس منطقه
14.1 مقدمه
14.2 آسیا و اقیانوسیه
14.3 اروپا
14.4 آمریکای شمالی
14.5 بقیه جهان (RoW)

15 توصیه اصلی
15.1 آسیا و اقیانوسیه بازار اصلی سپر حرارتی خودرو خواهد بود
15.2 توربوشارژر Heat Shield می تواند کانون اصلی تولید کنندگان باشد
15.3 نتیجه گیری

16 منظره رقابتی
16.1 بررسی اجمالی
16.2 تجزیه و تحلیل رتبه بندی بازار
16.3 مقایسه مقایسه محصول ، توسط رقبای اصلی
16.4 چارچوب ارزیابی بازار
16.5 تجزیه و تحلیل سهم بازار ، 2019
16.6 چارچوب ارزیابی بازار: تجزیه و تحلیل درآمد 5 بازیکن برتر
16.7 نقشه برداری رهبری رقابتی
16.7.1 ستاره
16.7.2 رهبران نوظهور
16.7.3 فراگیر
16.7.4 شرکتهای نوظهور
16.8 قدرت نمونه کارها محصول
16.9 تعالی استراتژی تجارت
16.10 برندگان در مقابل Tail-Enders
16.11 سناریوی رقابتی
16.11.1 خریدها
16.11.2 همکاری
16.11.3 گسترش

17 نمایه شرکت
17.1 Dana Incorporated
17.2 مواد پیشرفته مورگان
17.3 Autoneum Holding Ltd.
17.4 Elringklinger AG
17.5 شرکت لیدال
17.6 Tenneco Inc.
17.7 Happich GmbH
17.8 کاروسکوستیک
17.9 UGN Inc.
17.10 گروه HKO
11.11 صنایع شیلو
17.12 گروه نارمکو
17.13 بازیکنان اصلی دیگر
17.13.1 آسیا و اقیانوسیه
17.13.1.1 Sumitomo Riko Company Limited
17.13.1.2 Sanwa Packing Industry Co. Ltd.
17.13.1.3 شرکت نیکیاس
17.13.1.4 شرکت صنایع قطعات کوکوسان
17.13.1.5 Datsons Engineering Works Pvt. آموزشی ویبولیتین
17.13.1.6 Talbros
17.13.2 اروپا
17.13.2.1 TKG خودرو
17.13.2.2 Borgers SE & Co. KGaA
17.13.2.3 روچلینگ
17.13.2.4 زیرکوتک
17.13.2.5 J&S
17.13.3 آمریکای شمالی
17.13.3.1 Soundwich NVH و نوآوری های حرارتی
17.13.3.2 DuPont de Nemours، Inc.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/7n94dv مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com