Brad Audet مدیر کل بازاریابی مزدا در عملیات آمریکای شمالی است

ایروین ، کالیفرنیا، 15 سپتامبر سال 2020 / PRNewswire-HISPANIC PR WIRE / – مزدا عملیات آمریکای شمالی (MNAO) anunció hoy el nombramiento de برد آدت مدیر کل بازاریابی como. Con sede en las oficinas centrales de la compañía en ایروین ، کالیفرنیا، Audet reportará a جیم لیووئیس، معاون اجرایی. Su nombramiento entra en vigor el 15 de سپتامبر سال 2020.

با توجه به این محموله ، مetسسه بازاریابی سازمان یافته و سازماندهی بازاریابی مجدد و فعال سازی مجدد کالاها و قدرتهای لازم برای خرید و فروش Mazda و انگیزه یکپارچه شخصی و مهم مشتریان از مزدا و مشتریان است. Como parte del equipo directivo de Estados Unidos ، تأیید مجوزهای تجربی در زمینه سازماندهی برای محصولات برتر و کمپین هایی که به عنوان یک مکالمه برای hacia los próximos 100 سال در نظر گرفته می شود. También se asociará con la excepcional red de concesionarios de Mazda para crear una Experiencia atractiva برای ال مشتری از دریا تمیز Mazda.

“Brad ha estado dirigiendo el equipo de marketing and calidad de مدیر کل بازاریابی (CMO) interino desde marzo y ha guiado con éxito nuestras عملیات de marketing durante este período de incertidumbre y volatilidad گناه سابقه” ، انتخاب رئیس جمهور MNAO ، جف گایتون. “کارا در آینده ، محرمانه و مداوم براد در این مسیر ادامه می یابد ، در لیست کامل بازاریابی یکپارچه می شوید و یکپارچه می شوید و در قالب پانوراما و مصرف پانوراما به مدت زمان طولانی مصرف می شوید.”

“Brad asumió el papel interino en un momento desafiante para nuestra industria mientras todos estábamos tratando de descifrar cómo navegar el Covid-19” ، انتخاب رئیس جمهور NDAC ، جیم مک دونالد. “Ha sabido escuchar las necesidades de los concesionarios y ha aportado una nueva perspectiva al enfoque de marketing de Mazda. Estamos encantados de asociarnos con él en su nuevo rol”.

یک آزمایش MNAO در 29 سال تجربه قابل توجه بازاریابی دارد. دریافت کنندگان ، مأموریت های انتخابی خود را به عنوان معاون اجرایی نماینده گاراژ تیم مزدا (GTM) ، نمایندگی بازاریابی یکپارچه سازی و شخصی سازی WPP برای مزدا ارائه می دهند. Audet lideró la transformación de marketing for GTM and sirvió como consejero estratégico del equipo ejecutivo de Mazda.

Antes de GTM ، نمایندگی Audet fue نمایندگی تیم Detroit ، یکپارچه WPP ، ادعای مشتری به عنوان قلعه سفید ، Bosch ، United Way ، Dollar General y Sports Authority ، سایر موارد. Audet también ha trabajado و algunas de las agencias más respetadas de la industrial، incluyendo J. Walter Thompson Worldwide، Mullen، Arc Worldwide، McCann y BBDO.

“Mazda es una marca en movimiento، y estoy entusiasmado con lo que el el futuro depara a nuestros empleados، clientes، socios y concesionarios”، dijo Audet. “WPP برای جلب مشروبات الكترونیكی جدید برای ایجاد مزایا در مكانها و مكانهای دیگر مازدا و مجهز شدن به تجهیزات تجاری WPP”.

عملیات مزدا آمریکای شمالی tiene su sede en ایروین ، کالیفرنیا، y supervisa las ventas ، el marketing ، las piezas y el servicio de atención al client de los vehículos Mazda en los Estados Unidos y México a través de unos 620 امتیازات. Las Operes en México son administradas por Mazda Motor de México en la Ciudad de México. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید و فروش خودروهای Mazda ، inclusyendo fotos y B-roll ، visite el centro para la prensa de Mazda en el sitio InsideMazda.MazdaUSA.com/ اتاق خبر.

Siga los canales de las redes sociales de MNAO a través de توییتر ه اینستاگرام en @ MazdaUSA، y en Facebook en Facebook.com/MazdaUSA.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1274816/Mazda_CMO_Brad_Audet.jpg

لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/53154/mazda_north_american_operations_logo.jpg

FUENTE مزدا عملیات آمریکای شمالی

لینک های مربوطه

www.mazdausa.com

منبع مزدا عملیات آمریکای شمالی