CP و Maersk توافقاتی را انجام می دهند که به نفع مشتریان آمریکای شمالی و محیط زیست باشد

کالگری ، AB، 15 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – Canadian Pacific Railway Limited (TSX: CP) (NYSE: CP) و Maersk توافقاتی را برای ساخت و بهره برداری از تجهیزات حمل و نقل و توزیع کلاس جهانی در ونکوور برای گسترش گزینه های زنجیره تامین CP و Maersk کانادا برای مشتریان. تسهیلات بارگیری CP توسعه تسهیلات موجود بین CP ونکوور CP خواهد بود و بنابراین از زیرساخت های راه آهن کلید می خورد.

تسهیلات حمل و نقل برای استفاده از استراتژی تدارکات کانتینر ادغام کننده جهانی Maersk طراحی شده است و به مشتریان امکان دسترسی به یک مرکز حمل و نقل چند کالایی را می دهد که به استفاده قابل توجه از ریل به جای کامیون در ونکوور بازار ، زیرا CP کانتینرها را از طریق راه آهن به ترمینال های اقیانوس به و از آنها منتقل می کند. جاه طلبی مرسک برای ایجاد یک زنجیره تأمین پایدار با ابتکارات CP برای مبارزه با تغییرات آب و هوا همسو است. این ترکیب جذاب یک راه حل بین مدلی م effectiveثر و کارآمد برای مشتریان فراهم خواهد کرد.

“دارایی های منحصر به فرد CP در ونکوور ما را قادر می سازد اولین نوع بارگیری در نوع خود را به بازار عرضه کنیم که فرصتی فوق العاده برای رشد پایدار ایجاد می کند. ” کیت کریل. “همراه با مرسک ، رهبر حمل و نقل جهانی ، حمل و نقل بین مدلی را در داخل تغییر خواهیم داد آمریکای شمالی

عمر شمسی، رئیس مرسک کانادا گفت ، “این توافق نامه گزینه های زنجیره تأمین چابک و ظرفیت بیشتری را از و به بعد نصب می کند ونکوور برای مشتریان آمریکای شمالی. نوسانات بازار ، خواسته های تجارت الکترونیکی و تحقق همه کانال ، هر شرکتی را آزمایش می کند – بنابراین این راه حل یکپارچه لجستیک با CP عملکرد زنجیره تأمین را به وضوح بالا می برد. ” ونکوور فضای انبار در سال 2020 تنگ شده است – که ، همراه با ونکوور پورتهایی که استفاده زیاد دارند ، عملکرد زنجیره تأمین را تحت فشار قرار داده است. “بنابراین ما استراتژی یکپارچه سازی جهانی خود را برای ساده سازی وضعیت فعلی و ایجاد راه حلهای پایان به پایان زنجیره تأمین با کاهش انتقال چند حالته اعمال کردیم. اکنون می توانیم با کنترل بیشتر رهبران زنجیره تأمین ، پاسخگویی بیشتری به سرعت تجارت ارائه دهیم. زمان بندی / تحقق سفارش از طریق انعطاف پذیری مسیریابی داخلی ، سرعت بهتر حاصل از پس انداز یک روزه راه آهن در مقابل کامیون و صرفه جویی در هزینه از طریق عملیات حمل و نقل بدون درز به تریلرهای 53 خانگی. ما احساس می کنیم این برای کاهش اهداف هزینه سالانه آنها کاملاً قانع کننده است ایجاد یک زنجیره تأمین پایدارتر با انتشار کامیون کمتر “، آقای شمسی اضافه کرد.

تسهیلات بارگیری مجدد واردات در سال 2021 عملیاتی می شود.

یادداشت در مورد اطلاعات آینده نگر
این نسخه خبری شامل اطلاعات آینده نگرانه و گزاره های آینده نگرانه (در مجموع “اطلاعات آینده نگر”) به معنای قوانین قابل اجرا در مورد اوراق بهادار است. اطلاعات رو به جلو شامل گزاره هایی در مورد انتظارات ، باورها ، برنامه ها ، اهداف ، اهداف ، مفروضات و اظهارات مربوط به حوادث احتمالی آینده ، شرایط و نتایج عملیات یا عملکرد است. اطلاعات رو به جلو ممکن است حاوی جملاتی با کلمات یا عناوینی مانند “اراده” ، “پیش بینی” ، “باور” ، “انتظار” ، “برنامه” ، “باید” یا کلمات مشابهی باشد که نتایج آینده را نشان می دهد.

این نسخه خبری شامل اطلاعاتی رو به جلو است که مربوط به عملیات ، اولویت ها و برنامه های ما است ، عملکرد به موقع پیش بینی شده توسط ما و AP Moller – Maersk از تعهدات مربوطه ما ، سرمایه گذاری های سرمایه گذاری برنامه ریزی شده از جمله توسعه تسهیلات جدید بارگیری واردات در ونکوور منطقه ، گسترش تسهیلات داخلی مد ونکوور CP ، زمان پیش بینی شده ، تأثیرات و مزایای چنین برنامه ریزی شده برنامه ریزی طولانی مدت با Maersk و سرمایه گذاری های سرمایه ای از جمله تأثیرات بر عملکرد CP و چشم انداز رشد پایدار ، کربن زدایی از زنجیره تأمین و پیش بینی مشتری از ونکوور به عنوان یک دروازه حمل و نقل ، توانایی CP در خدمت کامل برنامه جدید تسهیلات حمل و نقل جدید ، رشد تقاضای خدمات CP و پیش بینی ترافیک ریلی آینده در سرزمین اصلی پایین بریتیش کلمبیا.

اطلاعات آینده نگر موجود در این خبرنامه با توجه به تجربه CP و درک آن از روند تاریخی بر اساس انتظارات ، برآوردها ، پیش بینی ها و پیش فرض های فعلی است و شامل ، انتظارات ، برآوردها ، پیش بینی ها و پیش فرض ها است اما محدود به آنها نیست. مربوط به: رشد اقتصادی آمریکای شمالی و جهانی ؛ رشد تقاضای کالا؛ تولیدات کشاورزی؛ قیمت کالا و نرخ بهره؛ عملکرد دارایی ها و تجهیزات ما کفایت هزینه های بودجه پیش بینی شده ما در انجام برنامه تجاری ما. توانایی ما برای تکمیل پروژه های سرمایه و نگهداری خود در جدول زمانی پیش بینی شده ؛ قوانین ، مقررات و سیاست های دولت قابل اجرا ؛ در دسترس بودن و هزینه کار ، خدمات و زیرساخت ها ؛ رضایت اشخاص ثالث از تعهدات خود در قبال CP تأثیرات پیش بینی شده از سویه جدید ویروس کرونا (و بیماری معروف به COVID-19) ؛ و سرمایه گذاری های سرمایه گذاری توسط اشخاص ثالث. اگرچه CP معتقد است که انتظارات ، برآوردها ، پیش بینی ها و فرضیات منعکس شده در اطلاعات آینده نگر ارائه شده در اینجا از تاریخ این مقاله منطقی است ، اما نمی توان از صحت آنها اطمینان حاصل کرد. شرایط فعلی ، اقتصادی و غیر آن ، فرضیاتی را ارائه می دهد ، اگرچه در صورت منطقی بودن ، به عدم اطمینان بیشتر منجر می شود.

اتكای بی مورد نباید به اطلاعات آینده نگر باشد زیرا نتایج واقعی ممكن است با نتایج بیان شده یا ضمنی اطلاعات آینده نگر تفاوت اساسی داشته باشد. از نظر ماهیت ، اطلاعات آینده نگر CP شامل خطرات و عدم اطمینان ذاتی است که می تواند باعث شود نتایج واقعی با اطلاعات آینده نگر تفاوت اساسی داشته باشند ، از جمله عوامل زیر ، اما نه محدود به آنها: تغییر در استراتژی های کسب و کار ؛ شرایط کلی اقتصادی ، اعتباری و تجاری آمریکای شمالی و جهانی ؛ خطرات مرتبط با تولید محصولات کشاورزی ، مانند شرایط آب و هوایی و جمعیت حشرات. در دسترس بودن و قیمت کالاهای انرژی. تأثیرات رقابت و فشارهای قیمت گذاری. ظرفیت صنعت تغییر تقاضای بازار ؛ تغییر در قیمت کالاها ؛ عدم اطمینان در مورد زمان و حجم کالاهایی که از طریق CP حمل می شوند. تورم؛ تغییر در قوانین ، مقررات و سیاست های دولت ، از جمله تنظیم نرخ ها ؛ تغییر در مالیات و نرخ مالیات ؛ افزایش بالقوه در هزینه های نگهداری و بهره برداری. تغییر در قیمت سوخت ؛ عدم اطمینان از تحقیقات ، دادرسی یا انواع دیگر ادعاها و دعاوی. اختلافات کارگری خطرات و تعهدات ناشی از خطوط ریلی ؛ حمل و نقل کالاهای خطرناک زمان اتمام پروژه های سرمایه گذاری و نگهداری ؛ نوسانات ارز و نرخ بهره؛ محدودیت های تجاری یا سایر تغییرات در ترتیبات تجاری بین المللی ؛ تغییر اقلیم وقایع مختلفی که می تواند عملیات را مختل کند ، از جمله شرایط شدید هوا مانند خشکسالی ، سیل ، بهمن و زلزله و حملات امنیت سایبری و همچنین تهدیدهای امنیتی و واکنش دولت به آنها و تغییرات فناوری. و همه گیری ایجاد شده توسط شیوع ویروس کرونا ویروس (و بیماری معروف به COVID-19) و اثرات ناشی از آن بر شرایط اقتصادی ، فضای تقاضا برای نیازهای لجستیک و قیمت انرژی ، محدودیت های اعمال شده توسط مقامات بهداشت عمومی یا دولت ها ، مالی و پاسخ های سیاست های پولی توسط دولت ها و موسسات مالی و ایجاد اختلال در زنجیره های عرضه جهانی. لیست عوامل فوق جامع نیست. این عوامل و عوامل دیگر هر از چندگاهی در گزارشهای ارسالی توسط CP با تنظیم کننده های اوراق بهادار در سال شرح داده می شوند کانادا و ایالات متحده. در گزارش های سالانه و میان دوره ای CP در مورد فرم 10-K و 10-Q باید به “عوامل خطر” و “بحث و تحلیل مدیریت و تحلیل وضعیت مالی و نتایج عملیات – اظهارنظرهای رو به جلو” مراجعه شود.

اطلاعات آینده نگر موجود در این خبرنامه از تاریخ این مقاله ساخته شده است. CP به استثنای قانون ، هیچ تعهدی در قبال بروزرسانی عمومی یا تجدیدنظر در هرگونه اطلاعات آینده نگر ، یا فرضیات و ریسک های قبلی که چنین اطلاعات آینده نگر را تحت تأثیر قرار می دهد ، اعم از نتیجه اطلاعات جدید ، رویدادهای آینده یا غیر آن ، متعهد نیست.

درباره اقیانوس آرام کانادا
اقیانوس آرام کانادا یک راه آهن بین قاره ای در است کانادا و ایالات متحده با لینک مستقیم به بنادر اصلی در سواحل غربی و شرقی. CP با دسترسی به بازارهای مهم در هر گوشه جهان ، خدمات ریلی رقابتی را به مشتریان آمریکای شمالی ارائه می دهد. CP با ارائه خدمات گسترده حمل و نقل کالا ، راه حل های تدارکاتی و تخصص زنجیره تأمین ، با مشتریان خود در حال رشد است. برای دیدن مزایای راه آهن CP به cpr.ca مراجعه کنید. CP-IR

درباره A.P. مولر – مرسک
A.P. Moller – Maersk یک شرکت لجستیکی کانتینر یکپارچه است که برای اتصال و ساده سازی زنجیره های تأمین مشتری خود کار می کند. این شرکت به عنوان رهبر جهانی در خدمات حمل و نقل ، در 130 کشور جهان فعالیت می کند و 80 هزار نفر مشغول به کار است. www.maersk.com

منبع اقیانوس آرام کانادا

لینک های مربوطه

www.cpr.ca