Daimler Trucks و Torc Robotics یک سال همکاری موفق را جشن می گیرند

Daimler Trucks و Torc همکاری خود را در بهار 2019 آغاز کردند. آزمایش اولیه جاده عمومی در بزرگراه ها در سپتامبر در جنوب غربی آغاز شد ویرجینیا، جایی که دفتر مرکزی Torc است. علاوه بر این ، آزمایش جاده بسته در سال انجام می شود مدرس ، OR، در تاسیسات دیملر کامیون های صحرای عالی صحرای آمریکای شمالی. که در فوریه 2020، Daimler Trucks و Torc اعلام کردند که قصد دارند آزمایش فناوری کامیون خودکار را به مکان های دیگری گسترش دهند و مسیرهای عمومی جدیدی را در ایالات متحده اضافه کنند ، اما به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 فعال سازی به تعویق افتاد.

در زمان خرابی همه گیر ، تیم ها با تمرکز بر آزمایش شبیه سازی قوی ، آزمایش را ادامه دادند. آزمایش جاده عمومی با پروتکل های ایمنی و بهداشتی در محل از سر گرفته شده است ویرجینیا که در ژوئن 2020 و با نسل بعدی نرم افزار رانندگی خودکار ادامه خواهد یافت. تیم در اورگان، تمرکز خود را بر توسعه سیستم های ایمنی خودرو ادامه خواهد داد ، سیستم هایی که برای ارائه استانداردهای ایمنی برای کامیون های خودران امروز و آینده بسیار مهم هستند. هدف این است که یک شاسی کامیون کاملاً مناسب برای رانندگی کاملاً خودکار و شامل افزونگی سیستم های مورد نیاز برای دستیابی به رانندگی ایمن و مطمئن ، اصلاح شود.

نتایج همکاری در یک تیم منحصر به فرد و قدرتمند است

مارتین داوم، رئیس هیئت مدیره Daimler Truck AG و عضو هیئت مدیره Daimler AG ، “پس از یک سال همکاری با Torc ، ما کامیون هایی با فناوری SAE سطح 4 قصد را در جاده های عمومی مستقر کرده و ناوگان آزمایشی خود را گسترش داده ایم. با کامیون ، مایل و آموخته ها. مشارکت با Torc تیم منحصر به فرد و حتی قدرتمندتری از مبتکران در Daimler Trucks ایجاد کرده است. ما کاملاً به این همکاری و تمرکز بر هدف مشترک یعنی آوردن کامیون های کاملاً خودکار به تولید سری کاملاً متعهد هستیم. “

راجر نیلسن، عضو هیئت مدیره Daimler Trucks ، رئیس و مدیرعامل Daimler Trucks آمریکای شمالی ، “ما می دانیم که این اتفاق یک شبه نخواهد افتاد ، اما با اولویت و چشم انداز برای جاده های ایمن و کارآیی برای مشتریان خود ، ما به سفر متعهد هستیم. ما با دقت گوش می دهیم مشتریان ما و ما توانایی بالقوه ارزش تجاری را برای آنها و جامعه می بینیم. “

مشارکت بیش از حد انتظار بوده است

دکتر. پیتر وان اشمیت، رئیس گروه فناوری خودمختار در Daimler Trucks ، “این همکاری هر دو تیم ما را قادر ساخته است تا در توسعه کامیون های سطح 4 سریعتر حرکت کنند ، برای مهندسان Daimler اطلاعاتی در مورد چگونگی تأثیر این فناوری بر طراحی کامیون فراهم می کند ، و داده ها و چشم انداز Torc را در مورد اینکه فناوری برای صنعت حمل و نقل بهترین کار را خواهد کرد. ما نتایج همکاری خود را در مرحله بعدی آزمایش جاده های عمومی در اواخر امسال پیاده سازی خواهیم کرد. ”

گفت: “ما در طول سال اول کارهای زیادی انجام داده ایم.” مایکل فلمینگ، مدیر عامل Torc Robotics. “علاوه بر آزمایش انباشت فناوری ما بر روی کامیون های بزرگراه در ویرجینیا، ما تیم خود را افزایش داده و به سرعت رشد کرده ایم – اخیراً دفتر مرکزی خود را در ویرجینیا برای انطباق با این رشد تعهد دایملر به ایمنی ، رهبری نوآوری در فن آوری کامیون و دانش بنیادی در مورد سناریوهای جاده ای که کامیون داران با آن روبرو هستند ، سیستم ما را سریعتر از آنچه می توانستیم به عنوان یک شرکت فناوری انجام دهیم ، به حرکت در آورده است. با همکاری با مخترع کامیون و OEM شماره یک کامیون ، متقاعد شده ایم که کامیون های سطح 4 با یک پرونده تجاری قوی می توانند با خیال راحت تجاری شوند. “

Daimler Trucks and Torc Robotics: تخصص آزمایش خودرو و نرم افزار

دایملر کامیون ده ها سال تجربه در آزمایش و تأیید دوام ، قابلیت اطمینان و ایمنی وسایل نقلیه تجاری در سراسر جهان دارد. در سال 2019 ، Daimler Trucks آمریکای شمالی ، آمریکای شمالی رهبر سهم بازار ، از اولین کامیون اتوماتیک سطح 2 SAE ، Freightliner Cascadia رونمایی کرد. Daimler Trucks با کمک Active Drive Assist (مرسدس بنز Actros ، FUSO Super Great) و Detroit Assurance 5.0 با Active Lane Assist (Freightliner Cascadia) ویژگی های رانندگی خودکار را به تولید سری می رساند.

به همین ترتیب ، Torc 15 سال تجربه در تجارت فن آوری خودران در برنامه های کاربردی سنگین ، دارای اهمیت حیاتی ایمنی دارد. علاوه بر این ، سیستم رانندگی خودمختار “Asimov” Torc در جاده های عمومی از جمله سفر بین کشوری آزمایش شده است. در نتیجه ترکیب فن آوری گسترده و تجربه آزمایش ، Daimler Trucks و Torc یک رویه جامع اعتبار سنجی و پروتکل های ایمنی برای رانندگی خودکار ایجاد کرده اند. مطابق با سیاست چارچوب فدرال برای آزمایش و استقرار تجاری کامیون های خودکار SAE سطح 4.

همه درایوهای آزمایشی خودکار نیاز به ترکیبی از یک هادی ایمنی ، نظارت بر سیستم و یک راننده ایمنی بسیار آموزش دیده ، تأیید شده توسط Daimler Trucks و Torc دارند. تمام رانندگان ایمنی دارای گواهینامه رانندگی تجاری هستند و به طور ویژه در زمینه دینامیک خودرو و سیستم های خودکار آموزش دیده اند.

با افزایش تقاضا ، کامیون های دایملر در موقعیت پیشرو در بازار قرار دارند – بهترین شرایط آزمایش در ایالات متحده

طبق اداره آمار حمل و نقل ایالات متحده ، در دهه گذشته ایالات متحده شاهد افزایش تناژ کالاهای حمل شده توسط کامیون ها 56 درصد بوده است. انتظار می رود در دو و نیم دهه آینده این تعداد تقریباً دو برابر شود. این تحولات به نیاز فزاینده به راه حل های حمل و نقل ایمن ، قابل اعتماد و مقرون به صرفه کمک می کند. نقش Daimler Trucks در آمریکای شمالی ، به عنوان رهبر بازار ایالات متحده و به عنوان رهبر نوآوری در صنعت ، موقعیت منحصر به فردی را برای توسعه و آزمایش ایمن فن آوری های خودکار کامیون فراهم می کند.

گروه خودمختار فناوری – یک نیروگاه جهانی فناوری برای رانندگی خودکار

به دنبال اعلام سرمایه گذاری در رانندگی خودکار در ابتدای سال گذشته ، دایملر کامیون گروه فناوری خودمختار را در سال تأسیس کرد ژوئن 2019. سازمان جهانی Daimler Trucks برای رانندگی خودکار کامیون همراه با Torc و Daimler Trucks آمریکای شمالی ، تجربه و تخصص جهانی خود را گرد هم آورده است. این گروه مسئولیت استراتژی کلی و اجرای نقشه راه استراتژیک رانندگی خودکار ، از جمله تحقیق و توسعه ، آزمایش و اعتبار سنجی و راه اندازی زیرساخت های عملیاتی و شبکه مورد نیاز را بر عهده می گیرد. گروه فناوری خودمختار با داشتن متخصصانی که در مکانهای مختلف در سراسر شبکه توسعه جهانی شرکت در واقع در آن فعالیت می کنند ، دارای گستره جهانی است پورتلند، مدرس و بلاکسبورگ در ایالات متحده و در اشتوتگارت ، آلمان.

Torc Robotics: کارشناسان نرم افزار ، بخشی از خانواده Daimler Trucks

بر اساس بلکسبورگ ، ویرجینیا، Torc عضو گروه خودمختار فناوری در شد آگوست 2019، به دنبال سرمایه گذاری Daimler Trucks در این شرکت. ترکیبی از نقاط قوت این دو شرکت یک همکاری منحصر به فرد ایجاد می کند – تلفیق تخصص Torc در زمینه توسعه نرم افزار خودرانگیزی و ادغام خودرو با تجربه Daimler Trucks در ارائه کامیون های مطمئن و ایمن. Torc با ارائه فناوری پیشرفته و آماده جاده ، به علاوه سالها تجربه در خودروهای سنگین ، به یک رهبر صنعت جهانی در زمینه رانندگی خودکار تبدیل شده است. سیستم راننده مجازی SAE سطح 4 Torc ، “آسیموف” در چندین سیستم عامل در جاده های عمومی از مسیرهای شهری بزرگراه تا مسافت های طولانی و همچنین در باران ، برف ، مه و شرایط مختلف نور با موفقیت ادغام شده است.

Daimler Trucks در شمال آمریكا شاسی وسایل نقلیه اضافی را توسعه می دهد

به عنوان بخشی از این تحقیق و توسعه ، پورتلنددایملر کامیون آمریکای شمالی (DTNA) مبتنی بر یک شاسی کامیون را کاملاً پالایش می کند که برای رانندگی بسیار خودکار و همچنین ازدیاد سیستم های مورد نیاز برای دستیابی به رانندگی ایمن و مطمئن کاملاً مناسب است. به عنوان بخشی از گروه فناوری خودمختار ، DTNA همچنین در حال تحقیق درباره زیرساخت های مورد نیاز برای آزمایش عملی موارد کاربرد اولیه است. DTNA به توسعه موفقیت آمیز فناوری رانندگی خودکار و ادغام وسایل نقلیه برای کامیون های سنگین کمک می کند.

Daimler Trucks ، پیشگام کامیون های اتوماتیک

Daimler Trucks پیشگام اتوماسیون کامیون است. در سال 2014 ، تولیدکننده برجسته کامیون جهان ، مرسدس بنز Future Truck 2025 ، اولین کامیون اتوماتیک جهان را ارائه داد و اولین کسی بود که فرصت های فن آوری و پتانسیل بزرگی را که کامیون های اتوماتیک به مشتریان و جامعه ارائه می دهد ، نشان داد. در سال 2015 ، کامیون الهام بخش حمل و نقل دایملر اولین مجوز جاده ای را برای یک وسیله نقلیه تجاری نیمه اتوماتیک به دست آورد که نشان دهنده وعده رانندگی خودکار در بزرگراه های نوادا. امروز ، دایملر ویژگی های رانندگی تا حدی خودکار (SAE سطح 2) را با Mercedes-Benz Actros ، Freightliner Cascadia و FUSO Super Great ارائه می دهد.

مخاطب
آندره کورسو (DTNA ارتباطات) ، 1+ (917) 327-6198 ، [email protected]
آنجا وینرت (DTNA ارتباطات) ، + 1 (669) 600-1478 ، [email protected]

SOURCE Daimler Trucks North America LLC

لینک های مربوطه

www.daimler.com