Mize را به نمایش بگذارید راه حل های خدمات زمینه متصل برای تولیدکنندگان در اجلاس Field Service Summit 2020

TAMPA ، Fla.، 29 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – Mize ، ارائه دهنده نرم افزار تجربه مشتری متصل و نرم افزار مدیریت چرخه خدمات ، امروز اعلام کرد که رهبری این شرکت جنبه هایی را ارائه می دهد که به تولیدکنندگان کالاهای بادوام کمک می کند تجربه خدمات متفاوتی را از لحاظ رقابتی ارائه دهند و درآمد بیشتری از مشتری خود کسب کنند. پایگاه در اجلاس مجازی Field Service و Expo 2020 ، 30 سپتامبر2 اکتبر.

این رویداد با هدف تسریع در دیجیتالی سازی خدمات میدانی در پاسخ به همه گیر و تکامل نیازهای مشتری انجام می شود. این ارائه از جمله ویژگی های سازمان های خدمات میدانی فن آوری های کلیدی باید امروز برای اطمینان از تداوم و رشد تجارت در اقتصاد پسا همه گیرانه در آن سرمایه گذاری کنند. توسط آشوک کارتهام، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Mize ، با تمرکز بر:

  • هنجار جدید: تسریع در سرمایه گذاری ها در دیجیتال برای تأمین نیازهای متحرک مشتری در اقتصاد پسا همه گیر
  • سطح بعدی اتوماسیون سرویس: بالا بردن بلوغ دیجیتال سرویس به سطح بعدی
  • تداوم کسب و کار: شناسایی فرصت های پنهان تجارت از همه گیر و استفاده از آنها.

“Pandemic سرعت بخشیدن به دیجیتال سازی تمام تعاملات سرویس بین تولیدکنندگان ، شبکه خدمات و پایگاه مشتری آنها را افزایش داده است. راه حل های مدیریت چرخه Mize Service این شرکت ها را قادر به ارائه خدمات ، دانش ، پشتیبانی از راه دور و قطعات سرویس در سطح جهان کرده است. ما افتخار می کنیم که حمایت مالی کنیم اجلاس مجازی Field Service و تجربیات و راه حل ها را با رهبران خدمات از همه صنایع به اشتراک بگذارید ” آشوک کارتهام.

همچنین در مسیر ارائه ویژگی گنجانده شده است نقش اساسی خدمات میدانی: کمک به مشتریان در ارتباط با نام تجاری شما، و بهترین روشهای حفظ مشتری، توسط گری ناپوتنیک، مدیر مالی Mize. اینها ضمن بهینه سازی تجربه مشتری و وفاداری به برند ، راهنمایی استراتژیکی را برای به حداکثر رساندن ROI خدمات ارائه می دهند. جاش راسل، مدیر محصول گروه Mize ، ارائه خواهد شد مدیریت دانش فعال کردن تعالی خدمات میدانی، جنبه هایی از مدیریت دانش را برجسته می کند که می تواند برای دسترسی تکنسین تلفن همراه و سود مشتری به طور خودکار انجام شود.

برای افزودن اجلاس مجازی و خدمات رایگان Field Field و Expo رایگان و دیدار با Mize برای کشف تجربه مشتری متصل ، به سایت رویداد مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات در مورد اینکه Mize’s Field Service Management Solution سازندگان کالاهای بادوام را قادر می سازد تجربه ارائه خدمات را بهینه کرده و درآمد خدمات را به حداکثر برسانند ، جزئیات را در اینجا مشاهده کنید.

درباره Mize

Mize یک شرکت مدیریت چرخه عمر است که یک راه حل SaaS برای تولیدکنندگان کالاهای بادوام و زنجیره ارزش آنها ارائه می دهد. این شرکت تجربه مشتری متصل شده را در بین OEM ها و مشتریان نهایی آنها ، کانال های فروشنده ، شبکه ارائه دهنده خدمات و تأمین کنندگان فراهم می کند ، همه تعاملات چرخه عمر خدمات را متصل و مدیریت می کند ، شامل ضمانت نامه ، برنامه های خدمات ، پشتیبانی ، تحویل خدمات ، قطعات و بازده. این منجر به کاهش هزینه های عملیاتی ، با تجربه بهینه شده و حداکثر مشتری و ارزش طول عمر می شود. برای اطلاعات بیشتر ، به سایت m-ize.com مراجعه کنید.

منبع بزرگ کردن

لینک های مربوطه

http://www.m-ize.com