National Geographic y Mazda anuncian el ganador de la Competencia “انتساب: الهام”

ایروین ، کالیفرنیا، 18 دسامبر سال 2020 / PRNewswire-HISPANIC PR WIRE / – La noche de ayer، National Geographic y Mazda cerraron una competencia de fotografía nunca antes vista، تکلیف: الهام. En un e خاص publicado por National Geographic ، سام تیپت fue deklarado ganador del concurso، convirtiéndose en el próximo gran narrador de National Geographic.

ال برنامه تکلیف: الهام به عنوان یک شرکت کننده در اینستاگرام “نشنال جئوگرافیک شات شما” انتخاب کنید ، با دعوت از عکسهای ممتاز و ممنوعیت تجسمی در زمینه تجسم بصورت دلخواه و الهام بخش. Mazda lanzó esta competencia como parte de su plataforma El Poder del Potencial ، یک سفر شغلی مجازی و یکپارچه سازی یک quienes marcan la diferencia ، descubriendo su potencial y finalmente inspirando a otras personas.

شرکت کنندگان ملی ، نشنال جئوگرافیک و مزدا انتخابی تراس روایت های تبلیغاتی و تبلیغاتی در سریال های مختلف عکس های عکس را انجام می دهند. Estos desafíos estuvieron inspirados en un viaje exploretorio por هیروشیما، ژاپن ، کوچه دیوید گوتنفلدر، عکس نگارخانه National Geographic y mentor de تکلیف: الهام، experimentó junto con Mazda. Durante ese viaje، Guttenfelder se dejó envolver por la historia de la ciudad، para entender mejor los valores de sickño de Mazda: la destreza، ingenio y pasión por inspirar a otros de Takumi.

نینا مایر ریچی، بت مانکوزو بله سام تیپت، لس سه فینالیستاس د تکلیف: الهام crearon عکاسی sorprendentes و inspiradoras. Al finalizar sería Tippetts، un joven e intrépido fotógrafo de بورن ، تگزاس، کوئین فورا اعلامیه گانادور دل کنکور.

“A lo largo de las misiones nos impactó la devoción de Sam al contar historias a través de imágenes”، fueron las palabras de برد آدت، مدیر کل بازاریابی de Mazda عملیات آمریکای شمالی. “Los treatñadores e ingenieros de Mazda abordan su trabajo de una manera similar، como artesanos que buscan la maestría en sus habilidades.

نشریات رسمی مجلل در زمینه همکاری مزدا و نارادور نشنال جئوگرافیک ، ادامه همکاری با نشنال جئوگرافیک مسافرتی و همچنین در مورد سفر ملی جغرافیایی سفر ملی جغرافیایی سفر.

“برای عکس برداری از نشنال جئوگرافیک و همچنین تأسیس بنیاد نوسترو 1300 سال پیش در تاریخ تاریخ والن لا پنا” ، فهرست جورج استون، ویرایشگر ejecutivo de National Geographic Travel. “این الهام بخش برای نوستروس ال پودر است که در نزدیکی ایالات متحده قرار دارد و در واقع به دلیل علاقه مندی شما از طریق سیاره است. بازدیدکنندگان امریکا می توانند از نظر علاقه مندی ها از نظر تعداد مشارکت داشته باشند las plataformas de National Geographic Travel “.

محصولات تولیدی National Geographic CreativeWorks ، ادامه تحصیل در نشریه National Geographic بخش دیزنی CreativeWorks و استودیوهای Radley. ترفیع تبلیغات و رقابت های مختلف پلتفرم های مختلف و غیرقابل انکار در مجامع ملی اجتماعی و رقمی نشنال جئوگرافیک ، شامل م componentلفه های دیجیتال و ویدیوهای دیجیتال و بازسازی اجتماعات ، قهرمانان اصلی و مشارکت در رقابت های بین المللی. این فروشگاه با 225 هزار میلیون اعتبار و مجوز در زمینه های پلاستیکی رقمی و اجتماعی در نشنال جئوگرافیک و دانشگاههای بین المللی است.

اطلاعات بیشتر در مورد NationalGeographic.com/Mazda.

فعالیتهای ACERCA DE MAZDA آمریکای شمالی
عملیات مزدا آمریکای شمالی tiene sus oficinas centrales en ایروین ، کالیفرنیا، شغل بازاریابی ، مشاغل و خدمات عالی و خدمات مشتری برای وسایل نقلیه Mazda و Los Estados Unidos y México ، 620 امتیاز خرید آپارتمان در مکزیک. En México، las operaciones son dirigidas por Mazda Motor de México en Ciudad de México. برای اطلاعات بیشتر در مورد وسایل نقلیه Mazda ، شامل عکسهای تبلیغاتی و تبلیغاتی مواد ، به نفع ویزیت el centro de medios en línea de Mazda در InsideMazda.MazdaUSA.com/Newsroom.

Siga a MNAO en توییتر e Instagram en @ MazdaUSA y Facebook en Facebook.com/MazdaUSA.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1276752/Mazda.jpg
آرم – https://mma.prnewswire.com/media/53154/mazda_north_american_operations_logo.jpg

FUENTE مزدا عملیات آمریکای شمالی

لینک های مربوطه

www.mazdausa.com

منبع مزدا عملیات آمریکای شمالی