Orlando از جدیدترین Tru by Hilton استقبال می کند

ORLANDO ، فلوریدا، 3 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – هیلتون (NYSE: HLT) با نام تجاری نوآور هتل ، Tru by Hilton ، امروز افتتاح آخرین ملک خود ، Tru by Hilton Orlando Convention Centre را اعلام کرد. هتل 259 اتاقه ، واقع در بلوار 6461 Westwood ، متعلق به گروه توسعه Epelboim است و تحت مدیریت هایگیت است. هتل جدید در نزدیکی هتل واقع شده است شهرستان اورنج مرکز همایش ها و در مرکز بین آنها واقع شده است دنیای والت دیزنی، SeaWorld و Universal.

Tru by Hilton Orlando Convention Centre به مهمانان نوعی اقامت ساده و روحی را می دهد ، ریشه در ارزش دارد. Tru by Hilton از ابتدا و با استفاده از بازخورد مصرف کننده و مالک توسعه یافته است و یک مارک انقلابی با جذابیت نسلی برای مسافرانی است که به دنبال تجربه جدید و ارزان قیمت هتل هستند.

مدیر کل گفت: “ما فوق العاده افتخار داریم که به مارک Tru by Hilton بپیوندیم و مسافران را با این نوع اقامتگاه نوآورانه آشنا کنیم.” دن جوردن. “موقعیت ایده آل ما ، مجموعه منحصر به فرد پیشنهادها و قیمت مقرون به صرفه ما را به یک انتخاب برتر برای میهمانانی که از آنجا بازدید می کنند ، تبدیل کرده است اورلاندو حوزه.”

مرکز همایش های Tru by Hilton Orlando از امکانات و تجربیاتی است که بیشتر برای مهمانان مهم است ، از جمله 259 اتاق با طراحی کارآمد با میز تحریر ، حمام های بزرگ با امکانات حمام برتر و سرگرمی های عالی در اتاق. تجربه هتل توسط فناوری از جمله ورود به سیستم تلفن همراه ، کلید دیجیتال ، WiFi فوق العاده سریع ، رایگان ، چاپ از راه دور ، دیوار رسانه های اجتماعی ، تبلت های لابی و دسترسی به مراکز فروش در همه جا امکان پذیر است.

لابی 2880 فوت مربعی هتل شامل مکانهایی برای مهمانان برای کار ، بازی ، غذا و استراحت میهمانان ، همراه با “خوردن و جرعه” 24/7 شبانه روز است. بازار با تنقلات و نوشیدنی های عالی. صبحانه رایگان روزانه با اقلام سالم ، شیرین و خوش طعم ارائه می شود. یک بار لابی ، به نام “App. & Tap”. ساعت خوش و کرایه شبانه را ارائه می دهد. این هتل برای تهیه هتل خود با شرکت Crewed Can Brewing همکاری کرده است “ترو برو“آبجو روی شیر ، Florida Sunshine Lager. علاوه بر این ، هتل 2200 فوت مربع فضای اجتماع انعطاف پذیر ، یک استخر گرمکن در فضای باز و یک مرکز تناسب اندام رایگان ، به نام بدنسازی ارائه می دهد.

“ما افتخار می کنیم که به روابط طولانی مدت خود با هیلتون ادامه دهیم و اولین هتل Tru by Hilton خود را مدیریت کنیم ، زیرا همچنین رد پای خود را برای ورود به اورلاندو بازار ، “گفت: مدیر عامل Highgate استیو باریک. “هایگیت و ترو توسط هیلتون هر دو به عنوان مارک های معاصر و دیجیتال فوروارد شناخته می شوند – ما مشتاقانه منتظر ارائه یک تجربه مهمان ایمن و بی نظیر هستیم تا مسافران بتوانند روی آنچه که آنها را به ارمغان می آورد تمرکز کنند. اورلاندو، چه تجارت و چه تفریح. “

در حالی که مرکز همایش های Tru by Hilton Orlando به بیماری همه گیر COVID-19 پاسخ می دهد ، برخی از خدمات و امکانات به منظور پیروی از راهنمایی های بهداشت و ایمنی دولت محلی تنظیم شده اند. برای تأکید بر تعهد ما در مورد سلامتی و ایمنی مهمانان ، مرکز همایش های Tru by Hilton Orlando در برنامه Hilton CleanStay با حفاظت لیزول شرکت می کند تا یک استاندارد تمیز و ضدعفونی کننده تعریف شده در صنعت را ارائه دهد. فرایندهای پیشرفته و آموزش اعضای تیم با RB ، سازنده Lysol و Dettol ، برای کمک به میهمانان از اقامت حتی تمیزتر و ایمن تر از ورود به سیستم برای خروج ، توسعه داده شده است. استانداردهای جدیدی برای هیلتون کلین استای که ارائه شده است شامل مهر و موم اتاق هیلتون کلین استای است که نشان می دهد از زمان تمیزکاری و ضد عفونی کامل یک اتاق به اتاق دسترسی پیدا نشده است ، سرویس اتاق افتاده “را بکوبید و بکشید” و گزینه های منزل منعطف است.

Tru by Hilton Orlando Convention Centre بخشی از Hilton Honors® ، برنده جایزه برنامه وفاداری به میهمانان برای 18 مارک متمایز هتل هیلتون است. اعضای هیلتون افتخار که مستقیماً از طریق کانالهای ترجیحی هیلتون رزرو می کنند ، به مزایای فوری دسترسی دارند ، از جمله اسلایدر انعطاف پذیر پرداخت که به اعضا امکان انتخاب تقریباً هر ترکیبی از امتیاز و پول برای رزرو اقامت را می دهد ، تخفیف اختصاصی برای اعضا که در هیچ جای دیگری یافت نمی شود و WiFi استاندارد رایگان. اعضا همچنین از ابزارهای دیجیتالی مشهوری که به طور انحصاری از طریق برنامه موبایل Hilton Honors که در صنعت پیشرو است و در آن اعضای هیلتون افتخارات می توانند با ورود به سیستم ، اتاق خود را انتخاب کرده و با استفاده از کلید دیجیتال به اتاق خود دسترسی پیدا کنند ، بهره مند می شوند.

برای رزرواسیون ، به Tru by Hilton Orlando Convention Centre مراجعه کنید یا با شماره 401-351-4091 +1 تماس بگیرید.

در مورد Tru by Hilton در newsroom.hilton.com/trubyhilton و www.trubyhilton.com بیشتر بیاموزید.

درباره Tru توسط هیلتون

Tru by Hilton یک مارک تجاری در حال تغییر بازی با بیش از 130 مکان باز در سراسر جهان است آمریکای شمالی، یک تجربه سرگرم کننده و سازگار با قیمت مناسب را برای مهمانان فراهم کنید. روحیه ، ساده و با ارزش ، Tru by Hilton برای جذابیت نسل های مختلف طراحی شده است ، با یک فضای عمومی بزرگ ، از نو تصور شده که میهمانان می توانند در آن کار کنند ، بازی کنند ، استراحت کنند و غذا بخورند. اتاق های مدرن مدرن با طراحی کارآمد دارای میزهای نورد ، پنجره های بزرگ برای نور طبیعی و حمام های بزرگ و روشن هستند. مهمانان می توانند از امکانات رفاهی رایگان ، از جمله نوار صبحانه گرم “Top It” برای خود استفاده کنند که دارای اقلام سالم و نرم و بیش از 35 مواد پوششی ، یک مرکز تناسب اندام چند منظوره و WiFi سریع باشد. میان وعده های برتر ، گزینه های غذای سبک و شراب و آبجو با یک وعده در 24/7 غذا بخورید. & جرعه جرعه بازار. اعضای هیلتون افتخار که مستقیماً از طریق کانال های ترجیحی هیلتون کتاب رزرو می کنند ، به مزایای فوری دسترسی دارند. در www.trubyhilton.com یا newsroom.hilton.com/trubyhilton بیشتر بیاموزید و با Tru by Hilton در فیس بوک ارتباط برقرار کنید ، توییتر، YouTube ، LinkedIn و Instagram.

درباره هیلتون

هیلتون (NYSE: HLT) یک شرکت مهمان نوازی جهانی پیشرو با سبدی از 18 مارک کلاس جهانی متشکل از بیش از 6200 املاک با بیش از 983000 اتاق در 118 کشور و سرزمین است. هیلتون که متعهد به انجام مأموریت خود به عنوان مهمان نوازترین شرکت جهان بود ، بیش از 3 میلیارد مهمان در 100 سال سابقه خود پذیرایی کرد ، مقام برتر در لیست بهترین مکانهای کار جهان 2019 را کسب کرد و به عنوان رهبر صنعت جهانی 2019 در Dow ​​انتخاب شد. شاخص های پایداری جونز. در سال 2020 ، Hilton CleanStay معرفی شد و استاندارد استاندارد و تمیزی و ضد عفونی را در هتل های جهان ارائه داد. از طریق برنامه وفاداری به میهمان برنده جایزه Hilton Honors ، 108 میلیون عضو که مستقیماً با هیلتون رزرو می کنند می توانند برای اقامت در هتل امتیاز کسب کنند و تجاربی که پول نمی تواند خریداری کند ، به علاوه از مزایای آنی ، از جمله ورود به سیستم دیجیتال با انتخاب اتاق ، کلید دیجیتال بهره مند می شوند. ، و اتاق متصل برای اطلاعات بیشتر به newsroom.hilton.com مراجعه کنید و با هیلتون در فیس بوک ارتباط برقرار کنید ، توییتر، LinkedIn ، اینستاگرام و یوتیوب.

درباره هایگیت

هایگیت یک شرکت پیشرو در زمینه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و مهمان نوازی است که به عنوان یک مبتکر در صنعت شناخته می شود. هایگیت با رشد روزافزون بازیکن اصلی در شهرهای اصلی دروازه ایالات متحده از جمله نیویورک ، بوستون ، میامی ، سانفرانسیسکو و هونولولو است. کارائیب و آمریکای لاتین رد پا شرکت مهمان نوازی راهنمایی های تخصصی را در تمام مراحل چرخه املاک ، از برنامه ریزی و توسعه از طریق کمکهای بزرگ یا تهیه فراهم می کند. هایگیت سابقه ای اثبات شده در زمینه تولید نمونه کارهای متنوع خود از مارک های هتل های سبک زندگی سفارشی ، مارک های قدیمی و هتل ها و استراحتگاه های مستقل با برنامه نویسی معاصر و ذکاوت دیجیتالی دارد. این شرکت از ابزارهای مدیریت درآمد صنعت پیشرو استفاده می کند که به طور موثر پویایی بازار در حال توسعه را شناسایی و پیش بینی می کند تا عملکرد بهتری داشته باشد و ارزش دارایی را به حداکثر برساند. این شرکت با داشتن یک تیم اجرایی متشکل از باتجربه ترین رهبران مدیریت هتل ، یک شریک مطمئن برای گروه های برتر مالکیت و مارک های بزرگ هتل است. هایگیت دفاتر شرکتی خود را در نیویورک ، شیکاگو نگهداری می کند ، دالاس، لندن ، میامی و سیاتل. www.highgate.com.

درباره توسعه Epelboim

گروه توسعه Epelboim یک شرکت توسعه خدمات کامل متخصص در سبک زندگی / انتخاب پروژه های مهمان نوازی خدمات در است ایالات متحده’ کمربند آفتاب 30+ سال دانش و تجربه آنها پایه ای برای ثبت اثبات موفقیت در پروژه های املاک و مستغلات در امریکا است ایالات متحده آمریکا و همچنین در آمریکای لاتین.

مخاطب:
لوری روپ
مدیر فروش
Tru by Hilton Orlando Convention Centre
401-351-4091 401
[email protected]

SOURCE Tru توسط مرکز همایش های هیلتون اورلاندو

لینک های مربوطه

www.orlandoconventioncenterarea.trubyhilton.com