آگهی دهندگان در فرودگاه های ایالات متحده با توجه به اینکه فرودگاه های کانال پاک یکپارچه سازی روش معتبر برداشت مخاطب معتبر را از طریق نمایش رسانه ها ، بینش جدیدی در مورد مشتری به دست می آورند

این ادغام نشان دهنده یک محوری سخت و به دور از یک روش ده ساله است که تخمین می زند مسافران چند بار یک تبلیغ را در فرودگاه می بینند. روش جدید تغییر از اندازه گیری کمپین ها فقط با تعداد مسافران و درک بیشتر از رفتار مخاطب و احتمال مصرف کننده از مصرف رسانه های تبلیغاتی در فرودگاه است.

علاوه بر این ، سرمایه گذاری CCA در این یکپارچه سازی داده ها از طریق Geopath نشان داد که برآورد برداشت قبلی برای تبلیغات فرودگاه کمتر از مخاطبان واقعی است و نشان می دهد فضا کم ارزش است. در مقایسه تعداد مسافران تاریخی در شش فرودگاه برتر کشور در برابر اندازه گیری مخاطبان جدید Geopath ، داده ها نشان می دهد که کمپین های فرودگاهی با نرخ بسیار بالاتری و در برخی موارد ، 8 برابر آنچه قبلا گزارش شده بود ، اطلاعات را ارائه می دهند.

وی گفت: “ما به فضای رسانه ای فرودگاه اعتقاد داریم و سرمایه گذاری های ما در زمینه داده ها و نوآوری برای اطمینان از شفافیت بیشتر و نتایج بیشتر برای شرکای تجاری مان ، نوار اندازه گیری را افزایش می دهد.” مورتن Gotterup، رئیس ، CCA “در حالی که مسافرت همچنان ادامه دارد ، تبلیغ کنندگان ما با درک واقعی و کارآیی تبلیغات خود از این بینش بهره مند می شوند.”

علاوه بر این ، روش جدید تأیید شده شخص ثالث مستقل ، منجر به سطح بالاتری از برداشت ها در هر فرودگاه می شود و مارک ها درک بهتری از میزان دسترسی به کمپین و تعداد دفعات آن را فراهم می کند. این امر در قرارگیری هر نمایشگر رسانه ای منحصر به فرد همراه با گذراندن وقت مسافر و حرکات در سراسر فرودگاه برای ایجاد برداشت های کلی موثر است. داده ها از طریق مجموعه راه حل های برنامه ریزی ، تقویت و اندازه گیری کمپین CCO RADAR شرکت ، در اختیار تبلیغ کنندگان CCA قرار می گیرد.

می گوید: “خریداران و فروشندگان تبلیغات OOH در فرودگاه ها می توانند هزینه های موجود در کانال را بهتر توجیه کنند درصورتی که یک ارز واحد سیب به سیب در انواع اشکال OOH ، DOOH و VOOH وجود دارد.” کیم فرانک، رئیس جمهور ، ژئوپات “ما با کمیته خریداران و فروشندگان کار کردیم تا روشی را ارائه دهیم که اندازه گیری دقیق هر صفحه منحصر به فرد را در بسیاری از مکان ها فراهم کند که با داده هایی که ما در کنار جاده و اعضای حمل و نقل خود ارائه می دهیم برابر است.”

وی افزود: “فرودگاه های پاك كانال ، با ارائه روش ژئوپات در سرتاسر شبكه فرودگاه های سراسری خود ، با پاسخ به تمایل به شفافیت بیشتر و یك ارز واحد پذیرفته شده برای رسانه های فرودگاه ، نوار سنجش مخاطبان را افزایش می دهد.” مایکل لیبرمن، مدیر عامل Kinetic US. “فرصتی برای ارزیابی تأثیرات رسانه های فرودگاه ، به روشی منطبق با OOH سنتی ، به ما کمک می کند تا از واقعیات و ارزش تبلیغات خود مطلع شویم.”

درباره فرودگاههای Clear Channel
Airlines Clear Channel که نزدیک به 45 سال به تبلیغات فرودگاه اختصاص دارد ، پیشرو در زمینه تبلیغات و حمایت های مالی و نوآوری در فرودگاه است. این شرکت ، یک بخش تجاری از Clear Channel Outdoor Americas (NYSE: CCO) ، یکی از بزرگترین شرکتهای تبلیغاتی در فضای باز جهان است ، در حال حاضر بیش از 260 برنامه فرودگاه را در سراسر جهان اجرا می کند و در 28 بازار از 50 بازار برتر ایالات متحده با عمده حضور دارد. فرودگاه ها با مراجعه به سایت های www.clearchannelairports.com و www.clearchanneloutdoor.com اطلاعات بیشتر را می توانید در فرودگاه های Clear Channel و Clear Channel Outdoor پیدا کنید.

دنبال کنید و لایک کنید: LinkedIn ، توییتر، اینستاگرام ، فیس بوک

وبلاگ برنده جایزه ما را بخوانید: http://blog.clearchanneloutdoor.com/

SOURCE Clear Channel Airport

لینک های مربوطه

http://www.clearchannelairports.com