افزایش سرمایه گذاری توسط شرکتهای هواپیمایی و تأمین کنندگان قطعات

DUBLIN، 14 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “ساخت مواد افزودنی هوافضا – سیر بازار و تجزیه و تحلیل بازار جهانی” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود که بازار جهانی تولید مواد افزودنی هوافضا به بازار برسد 2.5 میلیارد دلار آمریکا تا سال 2025 ، با افزایش سرمایه گذاری در فناوری توسط OEM های هواپیما و تامین کنندگان قطعات.

بازیکنان این صنعت در حال حاضر در یک فضای دشوار بازار فعالیت می کنند که به دلیل عواملی مانند تنش اقتصادی تنش زا که به نفع ناکارآیی و اتلاف منابع نیست ، افزایش رقابت ، محدودیت های مالی و بودجه ای ، افزایش فشار بر رعایت مقررات ، تهدید به هم ریختگی ناشی از رقمی سازی و جهانی سازی ، و چالش ها در مدیریت اطلاعات و عملیات. تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات در صنعت گرمای رقابتی را برای نوآوری در فرآیندهای مهندسی و تولید و بهینه سازی زنجیره تامین برای کاهش هزینه ها ، بهینه سازی چرخه تولید و افزایش کارایی احساس می کنند.

همگرایی عوامل بی نظمی بی شماری اساساً ساختار و پویایی رقابتی صنعت هوافضا را تغییر می دهد و تغییر در مدل های تجاری را برای بقا در یک چشم انداز به سرعت در حال تغییر ضروری می کند. بنابراین تولید افزودنی در حال تبدیل شدن به یک استراتژی سازمانی است.

در این راستا ، یک مزیت اساسی در تولید مواد افزودنی توانایی ایجاد و تولید اجزای پیچیده و مجموعه های فرعی است. همچنین امکان ادغام قطعات را برخلاف نیاز سنتی چندین مولفه جداگانه فراهم می کند. بنابراین ماشین آلات تولید کننده مواد افزودنی این پتانسیل را دارند که در یک پدیده جعبه ای به یک زنجیره تأمین ظهور کنند و به شرکت های هوافضا امکان لذت بردن از چابکی مدیریت زنجیره تأمین را می دهند.

سایر مزایای مخرب ارائه شده توسط ساخت مواد افزودنی شامل توانایی ساخت مقرون به صرفه قطعات پیچیده هواپیمای کم حجم است. ضایعات تولید را کاهش می دهد. مصرف انرژی کمتر تغییر یا بازنگری آسان در طراحی محصول را امکان پذیر می کند. حذف چالش های مربوط به دستیابی به اقتصاد مقیاس ؛ نیاز به سرمایه گذاری در ماشین آلات گران قیمت ابزار را تصفیه می کند. تولید را می توان با طیف گسترده ای از پلاستیک ها ، فلزات و کامپوزیت ها بدون هیچگونه تغییر فرآیند سازگار کرد. سفارشی سازی م componentلفه ارزان می شود. مهندسی مشترک را قادر می سازد که به نوبه خود خطر راه اندازی محصول را به حداقل می رساند. و کارخانه های بزرگ متمرکز با خطوط مونتاژ تخصصی به سرعت منسوخ می شوند.

موانع ورود به بخش تولید هوافضا اکنون کمتر خواهد بود زیرا تولید افزودنی نیاز تجهیزات پیچیده تولید و فرایندهای تولید چند طبقه را از بین می برد. تولید بدون نیاز به تعهدات مهم CAPEX بر اساس نیاز ، می تواند افزایش یابد. نوآوری مداوم در فناوری به کاهش قیمت ماشین آلات تولید مواد افزودنی کمک می کند.

ظهور چاپ سه بعدی سرامیک به عنوان انقلابی در تولید مواد افزودنی نیز یک روند رشد قابل توجه در بازار است ، به ویژه در پس زمینه افزایش استفاده از مواد پیشرفته سرامیک در ساخت هوا و فضا. سبک بودن سرامیک از فلز مدتهاست که در ساخت هوا فضا یک فناوری جذاب مواد است. با نوآوری های مداوم در مهندسی سرامیک ، غلبه بر معایب ذاتی مانند شکل پذیری صفر و مقاومت کششی پایین ، برنامه های کاربردی مناسب در طراحی و ساخت هوا فضا به رشد خود ادامه می دهند. ماشینکاری سنتی سرامیک ها چالش برانگیز است و خطر زیادی برای از بین رفتن یکپارچگی ساختار مواد را به همراه دارد. افزایش چاپ سه بعدی سرامیکی باعث افزایش سرعت استفاده از مواد سرامیکی در صنعت هوا فضا می شود و همزمان رشد فناوری ساخت مواد افزودنی را نیز به همراه دارد.

ایالات متحده و اروپا بازارهای بزرگی را در سراسر جهان با سهم 65.8٪ از بازار ارائه می دهند. ایالات متحده همچنین با CAGR 19.7٪ در طول دوره تجزیه و تحلیل با پشتیبانی از تمرکز دولت در افزایش رقابت تولید داخلی با تسریع در تصویب فن آوری های تولید افزودنی ، به عنوان سریعترین رشد بازار قرار دارد. America Makes ، سازمان پیشگام کشور که به تشویق نوآوری در تولید مواد افزودنی اختصاص دارد ، اخیراً نقشه راه استاندارد سازی برای ساخت مواد افزودنی ، نسخه 1.0 را برای صنایع بی شماری که حتی شامل هوا و فضا هستند نیز منتشر کرد.

عناوین اصلی تحت پوشش:

I. مقدمه ، روش و گزارش

دوم خلاصه اجرایی

1. بررسی اجمالی بازار

  • ساخت افزودنی: یک فناوری تحول آفرین
  • تولید جهانی افزودنی هوافضا در یک مسیر رشد
  • محدودیت های بازار
  • ساخت هواپیما بازار هوافضا AM را رهبری می کند
  • ایالات متحده در خط مقدم رشد در بازار هوافضا AM
  • تولید افزودنی در بین شرکتهای هواپیمایی سازنده مورد علاقه قرار می گیرد
  • کاربرد چاپ سه بعدی در صنایع هوافضا
  • لیست انتخاب مواد چاپ سه بعدی برای برنامه های هوافضا
  • مزایای ساخت مواد افزودنی برای ساخت هوافضا
  • استفاده از ساخت فلز افزودنی در بازار جایگزینی
  • ساخت مواد افزودنی هوافضا توسط فناوری
  • تأثیر COVID-19 و رکود جهانی در حال ظهور
  • سهام بازار رقیب جهانی
  • سناریوی سهم بازار رقیب در زمینه تولید مواد افزودنی هوافضا (در٪): 2019

2. بر انتخاب بازیکنان تمرکز کنید

  • 3D Systems، Inc. (ایالات متحده)
  • Arcam EBM (سوئد)
  • Arconic Inc. (ایالات متحده)
  • Concept Laser GmbH (آلمان)
  • CRP Technology S.r.l (ایتالیا)
  • EOS (آلمان)
  • ExOne (ایالات متحده)
  • GE Additive ، بخشی از شرکت جنرال الکتریک (ایالات متحده)
  • افزودنی GKN (انگلستان)
  • Optomec، Inc.، (ایالات متحده)
  • Stratasys Ltd. (ایالات متحده)

3. بازارها و رانندگان

  • رشد مداوم در تردد مسافران هوایی و تقاضا برای هواپیماهای مدرن فرصت ها را ایجاد می کند
  • اندازه ناوگان هواپیماهای تجاری جهانی (به واحد) توسط نوع هواپیما برای سال های 2018 و 2038
  • اندازه ناوگان هواپیماهای تجاری جهانی (واحد) توسط منطقه جغرافیایی برای سال های 2018 و 2038
  • تقاضای ترافیک هوایی جهانی: تعداد مسافران هوایی میلیاردی برای سال های 2011 تا 2025F
  • بخش هواپیمایی تجارت و عمومی آمادگی رشد اقتصادی آینده در بازار تولید مواد افزودنی را دارد
  • تعداد هواپیماهای هواپیمایی عمومی که برای سال های 2010 ، 2012 ، 2014 ، 2016 و 2018 در سراسر جهان تولید شده است
  • بازار جهانی هواپیمایی عمومی: سهم درآمد (در)) توسط هواپیما برای سال 2019
  • نقش رو به رشد ساخت مواد افزودنی در هواپیماهای تجاری MRO
  • اتحاد استراتژیک اخیر بین شرکت ها نوآوری ها را تقویت می کنند
  • سیم افزودنی تولید کننده قوس نسبت های کم خرید به پرواز را ارائه می دهد
  • فناوری H-WAAM چاپ سه بعدی قطعات بزرگ فلزی را تسهیل می کند
  • افزودنیهای پلاستیکی چاپ شده 3 بعدی که در بخش حمل و نقل هوایی تجاری به خود جلب می کنند
  • مواد چاپ فلز به خارج از مواد پلاستیکی
  • مواد معمولاً مورد استفاده برای چاپ سه بعدی توسط فرایندهای مختلف چاپ
  • افزایش تمرکز تحقیق و توسعه بر روی مواد چاپی
  • گرافن: ماده ای با پتانسیل بسیار زیاد

4. چشم انداز بازار جهانی

III تحلیل بازار

چهارم رقابت

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/pkmuah مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com